Відгуки про гуму.

(все про втулки, камери, ободи, покришки, спиці)
l-m
* * *
Повідомлень: 384
З нами з: 12.3.15 01:04
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Отзывы о покрышках

Повідомлення l-m » 3.10.16 00:09

Безкамерку можно ставить с камерой на обычный обод?
Да. Но опять же цена за "бескамерность".
а що бувають покришки такого рівня, але дешевші за рахунок того, що "камерні"?

Аватар користувача
-JK-
*
Повідомлень: 32
З нами з: 24.6.14 10:06
Стать: чол
Звідки: Одесса-Киев-РАЭС

Re: Відгуки про гуму.

Повідомлення -JK- » 3.10.16 11:22

Мне нравится протектор. Если безкамерка станет на обычный обод то можно и приобрести.

А пока пришли к 3м финишорам
1) Schwalbe Marathon Plus MTB Performance SmartGuard 29"x2.10" узковавата и тяжеловата, но не пробивайка
http://velosiped.com/tovary/kolesa_ta_p ... 01025.html

2)Schwalbe Smart Sam Performance 29"х2.25"
http://velosiped.com/tovary/kolesa_ta_p ... 59301.html

3)Bontrager XR2 29X2.35 смущает редкость шипов и негативный опыт относительно этой фирмы. Их резина стояла в стоке на Гари Фишере. Заднее колесо стёрлось за 1500км в ноль!
http://velosiped.com/tovary/kolesa_ta_p ... 28440.html

Аватар користувача
Трям
Мауглi
Мауглi
Повідомлень: 24320
З нами з: 19.11.02 17:45
Стать: чол
Звідки: дитина всесвіту

Re: Відгуки про гуму.

Повідомлення Трям » 3.10.16 13:46

3)Bontrager XR2 29X2.35 смущает редкость шипов и негативный опыт относительно этой фирмы. Их резина стояла в стоке на Гари Фишере. Заднее колесо стёрлось за 1500км в ноль!
Вага ?
Покриття?

p.s. Не можна висновки по гумі робити лише через те, скільки вона *пробігає* :no:
Тим більше, якщо протектор зовсым не для асфальта..
Зображення

я не захищаю \ доводжу
просто імхо


p.s. на smartsam очікується акція в найближчий тиждень
Зображення

RomaKushnir
*
Повідомлень: 1
З нами з: 12.12.16 16:21
Стать: чол

Re: Відгуки про гуму.

Повідомлення RomaKushnir » 12.12.16 17:08

Ось мої враження від покрих, які стояли на моєму велу!

Kenda Small Block 8 30TPI 26*2,1 - стокова резина на Кадейл трейл 6.
Переваг небагато. Перша, комплекта вистачило на 13 тис км. Друга, якщо вдути по 4 атм, то накат та динаміка дійсно дуже хороші. Третя, за ввесь час лише один раз пробився на коляку від шипшини.
Недоліків безліч. А саме: практично ні за що не тримається(особливо мокра поверхня та пісочок на асфальті), погано гасить вібрацію, нижче 30psi "не їде", очищення від грязі ніяке(особливість протектора)
Якщо є вибір, купіть щось по-краще.

Schwalbe Citizen 50TPI 26*1.75 K-Guard - мої другі покрихи. Проїхав на них приблизно 2 -2,5 тис км. Лише раз пробив і то метілічною кнопкою. Катав на них скрізь, підпущені даже по лісі болотцем тримали(нервно правда, но тримали)
Переваги: комфортні, безшумні, доволі таки цепкі та виносливі.
Недоліки: "не їхали" навіть до максимуму набиті. Кенда по відношенні до них бистріше та динамічніше котила. Реальна ширина на 19 ободі 43 мм

Schwalbe Smart Sam 26*2.1 - На даний момент використовую спереду. Замітно вужчі за Кенду.
Переваги: По асфальті відносно котить(но шумят), на підпущеному по лісі досить таки впевнено. Замітно краща покриха за Кенда СБ8. Проїхала в мене мало, біля тисячі. Гумую задоволений.
Недоліки: трохи жорстка та некомфортна(в мене екземпляр 201х років, не останніх років),
Зловив зміїний укус на камені, хоча Кендою на слабшому тиску і на сходах не пробивався.

Maxxis Ranchero 60TPI 26*2.0 - Використовую ззаду. По ширині як Швальба Смарт Сем. Компаунд хоть і жорсткий, проте комфортніші за Кенду СБ8 та Смарт Сема. Відкатав мало, також десь менше тисячі, тому багато сказати ще не можу. Но сама покриха характеризується для твердих поверхонь. Теж універсал, проте протектор не такий універсальний як у Смарт Сема.
Переваги: Дуже добре тримає на мокрому асфальті. Набита має мороший накат. Ціна
Недоліки: Болотом забивається бистро, підпущена важко котить.

Аватар користувача
TTESHNIK
* *
Повідомлень: 177
З нами з: 29.2.12 01:10
Стать: чол
Звідки: Киев Воскресенка

Re: Відгуки про гуму.

Повідомлення TTESHNIK » 10.1.17 18:13

Мои "эксперименты" !

Schwalbe Black Jack KevlarGuard 26"x2.10"
- недорогие, долговечные и пока не пробиваемые покры для "ВСЕГО". При большом давлении очень хорошо катят по асфальту(70% моих покатух), благодаря дорожке из шипов в центральной части, правда шумят, что не удивительно. На грунтах, для не спортивных гонок, а обычных поездок, всё супер. Держат хорошо, от грязи очищаются быстро, на мокрой траве и лесных тропинкам тоже отличный держак, если правильно качать давление. Моим уже больше 3к пробега и ещё хватит. Брал такую версию.

Schwalbe Hurricane Performance 26"x2.00" - очень понравятся людям, которые катают в основном по городскому (и не только) асфальту (а он у нас не очень), утоптанным тропинкам и не сложным грунтам (без фанатизма), опять же выбирая правильное давление. Отличный накат, тихие, долговечные. Проехав на них около 5.5к ,пробивался один раз, в тупую проехав по разбитой на тротуаре бутылке и всадив в боковину большой кусок стекла. От колючек и металлических 5мм шипов, которых полно на дороге, защиты хватало. Протектора хватит наверное на "овер" 10-12+км. У меня такая.

Maxxis Detonator 26"x1.50" - просто "торчу" от неё! Катая много по асфальту, я нашёл СВОЁ. Пробег >10к и ещё катать и катать, хотя задняя немного под стёрлась естественно. Накат просто нереально крут, конечно беззвучная, но самое удивительное , что при отсутствии всякой защиты, например в этом году я только в октябре в один из последних заездов словил три долбаных металлических шипа за раз, а так весь сезон без проколов. У этой покры очень мягкая резина, поэтому даже на мокрой брусчатке в горку (что меня поражает) она не проскальзывает. Рекомендую тем кто просто любит скорость или катает "онли" асфальт, уверен понравится. У меня такая. Меньше по объёму, если у вас большой вес, как у меня (90кг) брать не стоит , так как при высоком давлении , а на сликах как бы по другому никак, бОльшая нагрузка на компоненты колёс (спицы,втулки).

Maxxis Overdrive MaxxProtect 26"x1.75" - извините, но .... говн..цо, сколько её не накачай, всё равно такое ощущение будто бы вязнет. Какой-то компаунд странный. Брал кевларовую версию. Может Я что-то не понял конечно, но такие отзывы слышал не раз.

Надеюсь мой опыт кому-нибудь будет полезен.

kisela
*
Повідомлень: 20
З нами з: 5.2.11 18:49
Стать: чол

Re: Відгуки про гуму.

Повідомлення kisela » 16.1.17 12:29

опять же выбирая правильное давление
Подскажи, а как выбрать правильное из рекомендуемого диапозона для харрикейна? Например 95% асфальт.

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Відгуки про гуму.

Повідомлення Technician » 16.1.17 14:18

Вес ездока какой?
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
TTESHNIK
* *
Повідомлень: 177
З нами з: 29.2.12 01:10
Стать: чол
Звідки: Киев Воскресенка

Re: Відгуки про гуму.

Повідомлення TTESHNIK » 17.1.17 22:41

опять же выбирая правильное давление
Подскажи, а как выбрать правильное из рекомендуемого диапозона для харрикейна? Например 95% асфальт.
Это, как спросили выше, зависит от вашего веса. На харрикейнах производитель указывает рекомендуемое давление от 2.5 до 5 бар(примерно столько же атмосфер) , при моих 90кг на 2х атмосферах я катал по лесным тропинкам и тд и тп, тогда боковые шипы начинают работать, а на асфальте ... когда хочется комфорта то 3атм, а если нужно ехать быстро и много, то от 4 ... как то так.

Аватар користувача
Atrus
* * *
Повідомлень: 204
З нами з: 26.5.09 14:33
Skype: true_atrus
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Відгуки про гуму.

Повідомлення Atrus » 27.1.17 00:59

Короче, год откатал эндуро/фр/дх, бывал в очень очковых ситуациях на трассах парков, тропах бэккантри и понял, что Maxxis High Roller II DH CASING 3C самая не убиваемая и непробиваемая покрыха :crazy: :molba:
За этот год я пробил наверное один раз ее, а может даже и не ее, может менял в межсезонье на что-то не-DH CASING :roll:

Накат у нее нормальный, я не жалуюсь, как для простой покатухи не по асфальту(жалко стирать) ехать вполне можно.
Bike2Work

Аватар користувача
tosha
* * * * *
Повідомлень: 1632
З нами з: 4.1.07 17:52
Skype: tosha125
Стать: чол
Звідки: город-герой Киев, Южный квартал

Re: Відгуки про гуму.

Повідомлення tosha » 27.11.17 16:28

Имел возможность в этом году сравнить Schwalbe Thunder Burt Evo LiteSkin 29"*2,1" и точно такую же, но с защитой Snakeskin. И вот что я выяснил: разница не только в весе и защите боковин, разница в плотности плетения нитей каркаса TPI. После божественного лайтка, у которого TPI 120, защищенная покрышка оказалась полным УГ из-за TPI 60. Я и предположить не мог, что эта характеристика так сильно повлияет на поведение покрышки. Покра с низким ТРІ не гребла и легко уходила в занос, при тех же условиях более лайтовая покра отлично держала грунт.
Востаннє редагувалось 30.11.17 09:03 користувачем tosha, всього редагувалось 1 раз.
Злые собаки нyжны, чтобы отгонять добрых людей..

l-m
* * *
Повідомлень: 384
З нами з: 12.3.15 01:04
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Відгуки про гуму.

Повідомлення l-m » 29.11.17 23:26

Для особо впечатлительных я б добавил примечание, что ели вы не чувствуете разницу между бескамеркой и камерой, то тем более не почувствуете и между разными за TPI :) Ну и чем более мясистая (тяжелая) покра, тем меньше будет разница.

Аватар користувача
Роман81
* *
Повідомлень: 129
З нами з: 15.3.16 17:42
Стать: чол

Re: Відгуки про гуму.

Повідомлення Роман81 » 30.11.17 09:13

Schwalbe Rapid Rob 2.25- 8000 по всем типам дорожного и не.. покрития, с весом 105-110 кг - 1 прокол. Протектор випирает посередине что отлично для асфальта, на грунте не заносит...
Сейчас новый вел и Maxxis Icon 2.10 - очень мягкая и прыгать на ней с бордюров одно удовольствие, но толком еще не ездил. Никто не подскажет как она "в носке"?)

Аватар користувача
EvGaS
*
Повідомлень: 25
З нами з: 16.10.20 05:34
Стать: чол

Re: Відгуки про гуму.

Повідомлення EvGaS » 16.10.20 07:04

Вітаю, хтось катав на Maxxis Gypsy 26x1.50, 60TPI, 62a/60a?
Цікавить як вона поводить себе в неочікуваних умовах наших доріг. (зрив переднього на всілякому смітті на дорозі у величезних кількостях)
https://www.maxxis.com/catalog/tire-269-117-gypsy

Хвилює те, що вона вигляда значно лисіш порівняно з бюджетною Мітас в81 Щит 40х559.
https://www.mitas-cycling.com/en/produc ... shield-v81

*просто виникло бажання апгрейду перед зимою, ну й кінець велосезону і все таке… Хто знає про схожі розміром (шириною 35-45мм навіть на інших діаметрах) альтернативи — теж буду радий.
Несуттєво яка велорелігія — лісапед все одно колеситиме згідно законів фізики.

Аватар користувача
nobody
* * *
Повідомлень: 328
З нами з: 22.11.02 14:35

Re: Відгуки про гуму.

Повідомлення nobody » 19.10.20 12:05

->EvGaS
личный опыт ничьё мнение не заменит, но если так интересно, надо воспользоваться поиском и почитать ,что писали раньше про эту покрышку Maxxis Gypsy 26x1.50
Как для меня, это хорошая городская покрышка, накат отменный, а сорвать в повороте можно любую покрышку и слик срывается резче, но позже в сравнении с зубастой резиной...

Аватар користувача
EvGaS
*
Повідомлень: 25
З нами з: 16.10.20 05:34
Стать: чол

Re: Відгуки про гуму.

Повідомлення EvGaS » 19.10.20 12:45

Дяк, іронію вловив: «в гуглі забанили».
Ну… кожен інколи впоре дурню — не здогадавсь.

«а сорвать в повороте можно любую покрышку и слик срывается резче, но позже в сравнении с зубастой резиной...»
Так впав минулоріч з тріщиною кістки якраз як повело на листі. Зараз вже призвичаївся ліпш, і спокійно піщаним спортмайданчиком у зливу катаю (безглуздо зате весело).
Про «нюанс» різкішого зриву не знав — отож лису на перед мені точно не варто розглядати.

«личный опыт ничьё мнение не заменит»
Десь так воно і є.
Несуттєво яка велорелігія — лісапед все одно колеситиме згідно законів фізики.

Аватар користувача
EvGaS
*
Повідомлень: 25
З нами з: 16.10.20 05:34
Стать: чол

Re: Відгуки про гуму.

Повідомлення EvGaS » 21.10.20 14:48

UPD:
Mitas/Rubena v81 Shield 26x1.5 (40x559)
Випускається чи не єдиною бюджетною ±40мм гумою «не зовсім для асфальту» що продається в нас.
М’якісь гуми — десь 60-ка, вміст каучуку десь 40-50%. (кєнда й інший китай 10-30% і твердість 70 у всіх повсюдних в нас бюджетних покришок, включно з такими брендами як бюджетний Maxxis; виключення Deestone де 60% каучук і 40% м’яко кажучи відходів)
Є два її варіанти у продажах — 220-250 грн на 650г та ±460 грн на 600г ваги зі вставкою. Хто зна де та як вони прибрали вагу -50г додавши антипроколом шмат гуми у 1-3мм. Мабуть технологічніш виконали якось.

Прокрутилася 5 сезонів на передньому колесі й нарешті таки стерлася/розмилася рифленка. Теоретично вона років на 5 служби не під навантаженням. На задньому прослужить менш через малу кількість гуми і її м’якість. Принаймні вона не ковзає по дорозі як пластмаса з вуглем.

На дрібні бордюри під гострими кутами бере непогано заїзд (увага, це сороковка), чіпляє шипом. Багно з калюжами — норм. Лісопарк — норм. Пісок під зливою — теж норм. Сумка-штані на передньому — теж норм.
Проколів поки не було — вона дуже тонка й ніжна, але схоже форма сприяє відштовхуванню колючок: є вздовжний сантиметровий поріз, але на високій частині протектора. Припало б на тонку частину — мабуть був би їй швах. Але за 200-250 грн її не шкода.

Очевидні переваги: дешевизна, якість компаунду й м’якість, легкість, гарний накат на прямій і поперечна стійкість до зривів на брудних дорогах. Передбачуваність миті зриву на глибокому піску.

Нюанси — не качати менш, аніж 3,6 бари. Вона схильна до грушоподібності у місці контакту, але на диво котить непогано. Може доволі помітно гудіти на асфальті у певному діапазоні тиску й ваги, в мене на 3,8 було. На накат негативно не впливало. Трохи більш накачати — шина піднімається повністю на центральну доріжку на прямій і стає взагалі безшумною.
Амортизаційна місткість — менш за середнє, та якщо згадати що це 40-вка, то працює ліпш, ніж деякі 47-ки. Мабуть середньо-рідкий шипастий протектор + тонкі стінки з цільної м’якої гуми (без усіляких куп вставок) допомагає амортизувати ліпш за лисішу бюджетну гуму.
Можна катати здутою десь до 3,5-2,5 барів усілякими городами, але в неї стає дуже кепський накат, і через пару сезонів підуть мікротріщини на місцях згину протектора вздовж центральної доріжки. Сам винен що недокачував. Та знову ж — її не шкода псувати в багні.

Недоліки: можна легко прорізати чи проколоти, не годиться для кульбітів на ґрунті з листям (фізичне обмеження ширини). Малюнок має дуже агресивний перепад від повного сліку до агресивної шиповки, що вимагає звикання. Через тонку центральну доріжку умовно не годиться для важких людей, особливо на заднє колесо — швидко зітреться, але прослужить довш, ніж якийсь просто шипастий швальбе Блек Джек. Як варіант розглядати вже не 1,5 а 1,75 версію. Хоча для заднього колеса є й ліпші варіанти малюнків за v81. М’яка — отож може і стертися швидко, це особливо стосується гірських покришок мітаса (зате не влетите як на китайських ковзанах).

Висновок:
Наразі єдина в цьому класі (ширини, ваги і проходимості) «гірська» 26х1.50, бо схожі характеристиками частоти протектора і м’якістю гуми для колес середнього діаметру йдуть десь удвічі-утричі дорожч, вже від швальбе чи від гатчінсона, а дуже дорого »1500грн за скат вже навіть і не дививсь хто є.
Головне призначення: гарна покришка на перед 26 колеса для тих, хто більш катає містом ніж розважається серед багна. V гарно повернуті для гальмування, шипи добре залізають на мікробордюри, дозволяють не гепнутися навідміну від сліків у повороті на нашому пост-асфальті, і вперед напряму котить фактично сліком при гарній накачці. Зимою матиме добре «прорізати» рідку кашу. (*не перевіряв)
Альтернативне призначення: за дуже малий кошт можна спробувати як воно буде перебудувати якийсь старий гірнячковий вел на 26-стих колесах на щось прудке як міні-гравійник чи що…
Несуттєво яка велорелігія — лісапед все одно колеситиме згідно законів фізики.

Аватар користувача
EvGaS
*
Повідомлень: 25
З нами з: 16.10.20 05:34
Стать: чол

Re: Відгуки про гуму.

Повідомлення EvGaS » 5.11.20 05:44

Покришка Schwalbe CX Pro Performance 26х1.35 (35х559) проти Mitas/Rubena v81 Shield 26x1.5 (40x559), порівняння поведінки на передньому колесі.
Вартість — 500-700 проти 200-250 (450 грн у 600 г версії з захистом)
Вага — 405 проти 650 (600 з захистом)
Гума — 4,5 проти 4
Склад — двоскладова проти односкладова
Антипрокол — відверто, обидві ніжні що ганчірка, виживають завдяки підняттю на шипах/доріжці, високому тискові; номінально може бути в характеристиках — практично й жорсткіший «цільногумовий» 650г мітас витримав повздовжний сантиметровий поріз на центральній доріжці (тобто, що є що немає антипроколу на не елітних покришках менше 700 г щоб боротися з проколом масою й товщиною матеріалу — тут більш питання вдачі й ваги велосипедиста, ну або ж зовсім інші бюджет чи вага)
Вібрації — є на швидкості проти немає
Гул — є на швидкості проти майже ніколи
Дрібна амортизація — 4,5 проти 4
Амортизація сильніших ударів — 4 проти 4,5
Розгін бетон горизонтально — 4,5 проти 4,5
Розгін бетон вгору — 4,5 проти 5
Накат (затухання) асфальт/бетон горизонтально — 3 проти 5
Накат (затухання) асфальт/бетон з гірки — 5 проти 4,5
Утримання на брудній дорозі пісок/листя/багно — 5 проти 4
Аквапланування/глибока вода — ? проти 5
Сухий ґрунт — ? проти 4,5
Мокра трава — 4,5 проти 4
Амортизація на мокрій траві — 4 проти 4,5
Сухий глибокий пісок — ? проти 4
Вологий глибокий пісок — 5 проти 4,5
Зрив на піску — взагалі не зміг повести колесо на вологому піску в повороті, 5 проти 4
Передбачуваніть зриву на нестійких поверхнях — невідомо проти 4,5
Тиск — 4 бар проти 3,5-3,8 бар (десь однаковий рівень напруження покришки за різної ширини)

Може щось зміниться, як покришка прикатається й зітруться оплавки. Пояснення по оцінкам — CX Pro Performance легко розганяється, але дуже швидко затухає накат (ДУЖЕ). Але на спусках саме спротивам коченню чомусь поводить себе ліпш за Мітас (пару хвилин скочувавсь вуличкою з малим нахилом висячи ліктьми на кермі — повільно закотивсь метрів на 3-5 далі за Mitas v81 Shield 26x1.50, що не складається з майже миттєвим затуханням на рівному асфальті й бетоні й відчутну її «тягу» у нерізкому повороті — може просто сильно різняться різно-швидкісні характеристики покришок, з ростом швидкості лисіший в центрі і твердіший Мітас отримує дуже помітну перевагу, коли на малій — швальбе завдяки якіснішій гумі вимагає менш зусиль щоб докотитись тихцем, хто зна чому таке явище, може дійсно навіть вузький суцільний сліковий «біговий» протектор в центрі настільки впливає на хід на швидкості, і особливої різниці в розгоні просто не відчував через виграші в різницях мас… швальбе вона наче й тягне помітніш колесо в гальмування сама собою щойно припиняєш крутити педалі і даєш малого поворота щоб відчути яке колесо треться більш на затухання кочення, але на розгоні й скочуванні з гірки веде себе ліпш — найточніш як можу висловити таке явище — «дуже дивно»). Гуде, трохи вібрує при щонайменшому розгоні. Має більшу чіпкість до доріг і сипучих поверхонь без нахилу колеса. Зі значним нахилом — гірш на бетоні (вузько поставлені шипи) але значно ліпш на сипучих поверхнях. Комфортніша на усіляких стиках плит, але на газонах сильно відскокує від куща до куща, коли мітас міг деякі дрібні бордюри їсти.

Чисто по асфальту й нашим дорогам з вибоїнами, для простих ґрунтівок — ліпш поводить себе Mitas/Rubena v81 Shield 26x1.5
Для зими й сильно присипаних піском асфальтових доріг, для ґрунтівок в глушині з плямами глибокого піску — ліпш буде Schwalbe CX Pro Performance 26х1.35
Обидві покришки придатні до широкого перепаду умов, від лакованого каменю до глибокого піску, просто якась на щось орієнтованіша. Взагалі, вони мають доволі близькі характеристики вузької м’якої зубастої гуми з тонкими боковинами, і відмінності більш в тонкощах, ніж радикально, як було б з покришкою значно іншої ширини, (не-)зубастості чи (±80% цей ціновий бюджет) дубово-ноского складу гуми.

Увага, проводилося порівняння лиш для переднього колеса. Думка суб’єктивна без секундо-грамо фетишизмів.
Вага на тестове колесо: 22кг постійний розслаблений ритм, 25-35кг агресивніш, взявшись за кермо обома чи стоячи «на педалях». Варіант до 42кг з великим вантажем на передній багажник зі швальбе ще не тестувалася. Загалом — вага переважно дуже мала, на межі проковзування й чіпкості гуми за дорогу. 35+кг навантаження на Швальбе було лиш на висінні на кермі на підйомах, і вона показала помітно значніший спротив коченню за сліковий в центрі мітас, тож чи ставити CX Pro Performance 26x1.35 саме на заднє колесо — вже залежить від того, який вел збирати, точно не для кабанів і точно не для +50% асфальту. На передньому асфальт переживає непогано саме завдяки своїй їжаковості-частоколу (не «крокує» без зайвого натискання на неї, маловитратно щодо енергії переходить з шипу на шип у 3 ряди поки минулий шип не скінчивсь).
Колесо: ХВЗ нового зразку, польський алюміній, тип 1,5 (одинарний підсилений), обладнання Holland Mekanik, спицювання рівномірного натягу з заводського станку (не дреллю/вручну самопал, але й не тензометр), втулка заводська найпростіша - сталева на насипних підшипниках без сепаратора.
Камери: MAXXIS Ultralight 26X1.50/1.75 112g Schr (AV) проти Mitas 26X1.50/1.75 150-160гр. Стрічки-підкладки — найпростіші з гуми за 5-20грн (нові, не зашкарублі).
Вага колеса зі Швальбе 1,1-1,3 кг, колесо з Мітасами важило 1,5 кг ±0,2 кг.
Несуттєво яка велорелігія — лісапед все одно колеситиме згідно законів фізики.

Аватар користувача
EvGaS
*
Повідомлень: 25
З нами з: 16.10.20 05:34
Стать: чол

Re: Відгуки про гуму.

Повідомлення EvGaS » 26.11.20 16:04

Оновлення після покатеньок при 0с (±2с), гадаю буде кому корисно.

При мокрій дорозі й деякій сніжній каші Schwalbe CX Pro Performance 26х1.35 (35х559) — показала себе на диво непогано як «зимня». Можна навіть сказати що вона більш зимня, аніж для брудного асфальту в листі, піску й багні. Поки повело лиш раз, коли вже спеціально поліз в купу снігу на різкому повороті.
+ вгризається у сніжну кашу на дорозі і дуже гучно прорізає/дробить її навіть трохи заледенілу
+ не ліг на траві вкритій снігом як трохи покрутивсь (хоча мало щоб точно стверджувати)
+ не підсковзає на мокрій дорожній розмітці як дешеві швальбе з «базовим компаундом»
- погано заїжджає на бордюри під дуже гострими кутами, вже двічі під собою вел «вроняв» (гадаю це більш специфіка через вузько поставлені бокові шипи, ще й краплевидної форми — колесо раз взагалі перескочило відфутболившись від бордюру в газон) Тож не рекомендую гостріш за 45с на перепони залазити. Така вже платня за такий дизайн протектора.

Щодо Maxxis DTH 24x1.75/44x507 — все якось дуже змішано й заплутано з почуттями. Вона на вигляд доволі оманлива за її характеристики — дуже високе щеплення але без шипів. Негативний малюнок протектора наче й мав би асфальтом котитись, але ні — дуже вгризається в дорогу і затухає накат. Перекачка на 5 барах зі здуттям десь до 4,5 бар максималки (такий вже ножний насос) дещо допомагла, та все ж покришка «асфальтова слікова» як десь писали — з великою натяжкою.
+ гарна продовжна тяга (підйом на ґрунті з травою і вкритими снігом, як би взагалі не її стихія і все норм). Гальмування не настільки супер як передача сил в розгін, але теж непогано.
+ гарне поводження у поганих дорожніх (саме дорожніх) умовах де не потрібні явні великі шипи
+ гарна еластичність при погоді коло нуля
+ гарна чіпкість за сніжну кашу (принципом не металевих шипів, а величезною кількістю ламелей)
+ протектор не зчесався при блокуванні колеса гальмом (хоча багато хто каже що 2-3 роки і йде тріщинами, гадаю більш питання її довговічності в регулярній накачці гарним насосом, все через її схильність до грушеподібності)
+ комфортна
+ легкий розгін
- не рекомендую для гарного ідеально чистого асфальту чи бетону у суху й теплу погоду (швидко затухає в накаті, але минулий пункт ± компенсує затрати сил)
- покришка високого тиску, чи їздити грушоподібною наче приспущеною, чи доволі сильно відбиває м’ячем (мені не суттєво, бо сідло з пружинами компенсує, але вже раз з педалей вел скинув на черговому бордюрі, це більш особливість за амортизаційний комфорт аніж недолік)
- слабка поперечна стійкість на нестабільній дорозі, все ж м’якіша гума на боках протектора не замінить повноцінних гребучих шипів коли що. Банально прослизала в занос на сніжно-льодовій каші в повороті, і вже вибачте — на банальному лайні. В занос йде все ж передбачувано і підхоплюється м’якішим боком за дорогу після кількох см зносу, та все ж для любителів злізати з асфальту я б не рекомендував її ставити на перед. Ну хіба що на чистих прибраних ґрунтових дорогах, для чого вона й робилася наче. А так — провздовжно вона на диво чіпка для своєї ширини (див. перший +). Якщо ваша з велом вага не надто висока (перевірялося на 69 кг) — її за очі щоб дати тягу де завгодно крім випадків коли вже спеціально кудись «не туди» у калюжу з багном полізли.

Якби не відверту слабуватість на дорогах загального користування (типовий київський асфальт з латками й тріщинами), то міг би порадити Maxxis DTH. Але вони дещо специфічні — не дуже дорожні через надлишкове зчеплення, але непогано себе проявляють за умов, коли вже велосипедисти «поховались» через зимовий несезон. Холод, помірна кількість льоду, ґрунту, піску — вони якісь універсально-всеядні, і доволі дивують прохідністю на усіляких мілких й середніх глибиною сипучих поверхнях. Можна сказати що для доріг без дорожнього покриття, або ж для глибоко історичного асфальту занесеного брудом.
Але коли хто любитель покататися у зливу, чи коли випав сніг на дорогу — вони того варті. Фактично розширив свій велосезон у році ще на 2, може 3 місяці порівняно з дешевшими покришками що вже ковзають при прохолоді й на мокрих розмітці/бетоні/кераміці.

Обидвома покришками задоволений, просто виклав «граблі» й особливості до яких може кому звикати, а може кому критично.
Мені на умови київської зими за виключенням випадків глибоких снігопадів — таких протекторів і такої еластичності складу гуми — за очі.
Принаймні, для холодної половини року. А влітку вже буде видно, чи варто брати щось лисіше, бо може трохи зітруться і стане легш вільне кочення без педалей, чи просто катати усі пори року на них як на універсальних, і не заморочуватись більш.
Несуттєво яка велорелігія — лісапед все одно колеситиме згідно законів фізики.


Повернутись до “Колеса”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 9 гостей