Сторінка 1 з 1
Камінь в огород Швальби
Додано: 16.8.16 23:13
lisapedist
Купив минулого року Швальбу Расинг Ральф Ево 2.25, стокова (за різними свідоцтвами).
Брав бв, але вона явно мало ходила - протектор майже не потертий (навіть "вусики") ще були трохи. За словами попереднього власника, їздила безкамерно.
Від'їздив конкретно на ній не знаю скільки (бо змінював комплекти покр), але наврядчи більше 1000-2000 км.
Їзжу з камерами, качаю на нижчі з дозволених показників, іноді +0.5 атмосфери даю.
На початку серпня поїхав в Карпати.
Трек виявився складним, багато каміння і т.п., але ніяких трамплінів, дропів і т.п. (я взагалі таке не катаю).
Коли повернувся і катнув трохи асфальтом, помітив що маю люту вісімку, таку що ледь зад не скидувало з сідла.
По факту виявилося на щастя що з колесом все гуд, а от покра вмерла: на тому місці де покра входить в обід відслоївся верхній шар, з внутрішньої сторони теж щось почалося відслоюватися.
Ну і - повніший перекос!
Тож питання в тому, що це за треш?!
Якщо покра за 1000+ гривень (нова) в такий короткий пробіг вмирає, то що це за якість взагалі?!!
Re: Камінь в огород Швальби
Додано: 16.8.16 23:25
Ul@senko
Тю, то ево серія завжди в Карпатах ходить недовго. Тим більше ральф

.
Років зо два тому знайомий нову покру вбив за 2 дні прикати опришків

.
Я теж того року за 2 дні катання
вбила там напівзношеного ральфа (правда перфоманс), тому цього року поїхала на mountain king 2.4 - і вуаля!
Тиждень гризні камінців - а покра як нова

. Більше на ральфах в гори ні-ні.
Re: Камінь в огород Швальби
Додано: 17.8.16 06:48
konst
У меня кривой шлальбы полный шкаф уже. Аж трех видов - перфоманс, эво и даже юст. Так что не новость, к сожалению.
Последний рон перфоманс умер на какой-то смешной ямке на асфалте. Щелчок, огромная восьмерка, привожу к механику, а он говорит "колесо-то ровное у тебя"...
Ну и других случаев хватает. Оторванные куски резины резины на беговой дорожке на покрышке, ничего жестче Голосеево не видевшей - нити корда видны были. Отслоение корда и вытекание в образовавшуюся полость практически всего герметика. Все видел своими глазами. Вопрос "нафиг надо" напрашивается давно.
Для себя решил, что донашиваю то, что осталось, и завязываю с резиной этого производителя. Благо альтернатив хватает.
Re: Камінь в огород Швальби
Додано: 17.8.16 08:18
lisapedist
Тю, то ево серія завжди в Карпатах ходить недовго. Тим більше ральф

.
...
тому цього року поїхала на mountain king 2.4 - і вуаля!
Тиждень гризні камінців - а покра як нова

. Більше на ральфах в гори ні-ні.
Насправді можна було здогадатися, що "ево", а тим більш "ральф" наче натякають на покру для перегонів, тобто вона має "відробити" заїзд, а далі вже як карта ляже.
...хорошая мисля...
Благо альтернатив хватает.
От якраз і хотів спитати, за якими крітеріями відбирати покри на подібне покриття (каміння)?
Слово "маунтін" у назві, якийсь відповідний корд, велика маса (типу резина товстіша) чи ще щось?
В мене є Максіс Ларсон ТТ 2,35, позиціонуються як фрірайд - це з цього класу?
Ну і вже про ральф - чи правильно я розумію, що "навколо Києва катай собі, але на жесть не суйся", так?
Re: Камінь в огород Швальби
Додано: 17.8.16 09:23
konst
На камни стоит ставить покрышки с дополнительной защитой боковин, чтоб не резались. У каждого бренда это называется по своему - snake skin у швальбы, protection у контика, EXO у максиса, grid у спеша, суть одна. Ну и UST покрышки туда же.
Другое дело, что окривевший каркас - это не про камни, а про общее качество исполнения.
Re: Камінь в огород Швальби
Додано: 17.8.16 13:16
Cr@zy SiMON
Наскільки знаю, більшість негативних відгуків про Schwalbe в основному стосуються саме дорогих серій. Не зважаючи на те, що вони іменують Evolution як найякісніше - пробіг може дуже сильно варіюватись від великої низки факторів, по друге саме поняття "якість" може включати сотні понять і не співпадає з поняттям "довговічність". В основному серія Evolution розроблялась як серія найлегших покришок і, скоріш за все, у них не вийшло якісно протестувати всі покришки і виправити недоліки технології виробництва, при тому, що брак може виявитись навіть якщо з чола якогось тайванця чи китайця впала крапля поту на пресформу. Проте, якщо не вдаватись до таких дрібниць, Schwalbe вже значно відкоригували лінійки своїх покришок і застосовані до їх виробництва технології, одну з яких тільки-но згадували - Snake Skin.
До того ж, я навіть сумніваюсь, що зараз на складах магазинів ще є стара Schwalbe.
Що до своєї пари Рокет Ронів - то у мене за 4000 км все добре, при тому, що одну з них навіть прийшлось клеїти попередньому користувачу після пробою штирем.
Re: Камінь в огород Швальби
Додано: 17.8.16 13:31
lisapedist
snake skin у швальбы
Зараз під рукою немає покри і перевірити не можу, але здається у мене якраз снейк-скін.
Але пошкодження не було порізом - просто протерлося місце контакту покри з ободом, через що пішла сильна деформація.
Re: Камінь в огород Швальби
Додано: 17.8.16 13:54
konst
Зараз під рукою немає покри і перевірити не можу, але здається у мене якраз снейк-скін.
Отличная новость!
Кривого снейкскина у меня в коллекции еще нет, но вот поеду на оных в горы скоро, может и появится, обнадежил.
Вообще следующей резиной наверняка будет максис. Гораздо меньше проблем и отличный срок службы ценой в сто грамм сверху.
Re: Камінь в огород Швальби
Додано: 17.8.16 14:31
Technician
Флипперы Schwalbe туда же. Заползают на стенки обода, раскрывая пистоны. 2 прокола из-за этого. Раньше "сидел" на Panaracer и Michelin и в ус не дул.
Re: Камінь в огород Швальби
Додано: 17.8.16 15:53
Fabio
Мдя...
У друга на Marathon Extreme боковина оторвалась по краю обода, у жены на Black Djack-е. Покрышки явно не гоночные, а совсем наоборот, расчитанные на максимальную выносливость.
Re: Камінь в огород Швальби
Додано: 17.8.16 16:47
lisapedist
Отличная новость!
Кривого снейкскина у меня в коллекции еще нет, но вот поеду на оных в горы скоро, может и появится, обнадежил.
Ну поки що візьму паузу, подивлюся вдома напевно, бо ще понаговорюю зайвого.
Подивився - таки НЕ снейк-скін, так що беру свої слова назад.
Re: Камінь в огород Швальби
Додано: 18.8.16 03:52
LW
Про мою покрышку Schwalbe Marathon Extreme EVO DD TravelStar Faltreifen 50-559, 26x2.00 Double Defense, 600g уже написали выше. Добавлю, что порвалась она по краю обода после 4000км пробега, хотя по описанию она расчитана на пробеги до 20000км. Протектор был практически не изношен: только слегка потерся. (производство 2012, порвалась в 2014г)
Добавлю про другие покрышки, также были порваны 29е по той же самой полоске:
1.
Schwalbe Rapid Rob K-Guard 29x2.25 - обычная с проволочным каркасом. Одна (пр-во 2014) после 4000км на заднем колесе у меня (износ протектора был порядка 50-60%). А также две (пр-во 2015) в первом же походе по Турции после 500-700км пробега у друга: обе пошли на заднем колесе - сначала задняя, потом заменили заднюю на переднюю, а на перед поставили запасную. В итоге вторая задняя опять порвалась.
2.
Schwalbe Smart Sam Perfomance 29x2.25 - обычная с проволочным каркасом. После 3000км на заднем колесе еще у одного друга. (пр-во 2014)
У всех покр одинаковая ситуация: начинают выходить нитки и отслаивается верхний слой резины, на стыке двух типов резин. Усиленный в районе обода остается в порядке, а боковая часть покрышки отрывается и вылезает грыжа. Как мне видится:
1) Производитель перемудрил со стыком двух типов резин: некачественное производство.
2) Идет большая нагрузка, возможно попадает грязь-песок-абразив и перетирается в случае попадания стыка резин в район обода: некачественная разработка покрышки инженерами.
Итого: 5 покрышек убиты раньше времени. Задумываюсь попробывать Continental Mountain King. У опробыванных Michelin быстро стирался протектор.
Re: Камінь в огород Швальби
Додано: 18.8.16 06:10
lisapedist
У всех покр одинаковая ситуация: начинают выходить нитки и отслаивается верхний слой резины, на стыке двух типов резин.
+1
Re: Камінь в огород Швальби
Додано: 18.8.16 19:49
konst
Бывают еще повреждения каркаса где-то внутри, под слоем резины.
При этом визуально абсолютно нормальная покрышка при установке на обод очень сильно восьмерит. Если внимательно присмотреться к этому месту на снятой покрышке, то там поверхность как бы идет складками - нити каркаса то ли растянуты, то ли оборваны, и более не придают покрышке правильной формы.
Хотя и износ в месте стыка с ободом - да, знакомая ситуация.
Re: Камінь в огород Швальби
Додано: 29.8.16 21:41
b_romik
Якість покришок Швальбе за останні роки дуже сильно впала. Якщо покри Рейсінг Ральф ЕВО 2.25 2011-2012 років виробництва без проблем активно возили мене по Карпатах по 3-5 тис.км (а катаю я доволі жостко), то ті ж РР 2014-2015 років розлазяться ледь не на очах... Наступні мої покри будуть точно не Швальби.
Re: Камінь в огород Швальби
Додано: 2.12.16 14:17
PRIKOL
А я думаю проблема у топикстартера в низком давлении, как правило это и убивает боковины. Мне кажется, что качая минималку нужно учитывать, что манометр насоса может давать огрехи, плюс отсоеденение насоса даёт потерю воздуха. А если ездок ещё и весит больше 70кг....
Re: Камінь в огород Швальби
Додано: 2.12.16 15:25
Torn_11
А я думаю проблема у топикстартера в низком давлении, как правило это и убивает боковины. Мне кажется, что качая минималку нужно учитывать, что манометр насоса может давать огрехи, плюс отсоеденение насоса даёт потерю воздуха. А если ездок ещё и весит больше 70кг....
Я думаю проблема в том, что на этих покрышках пытаются катать. Когда на них не катают - они не рвутся и не восьмирят.
У Блек Джек с давлением 2/3 от максимума, боковина разлезлась. Это совсем не подтверждает вашу гипотезу.
Re: Камінь в огород Швальби
Додано: 2.12.16 16:07
PRIKOL
Ну, черт его знает, я уже более 10 лет на швабре ездяю: смарт сэмы, харикейны, рапид робы, марафоны альмоушен, супрем и винтер. Вешу 80-90кг. Давление по ситуации, чаще всего верхняя граница. Катаю кросскантри и асфальт. Из соревнований только Куяльник. Годовой накат 3-7тыс. Все покры менял по причине износа протектора, только альмоушен из-за сильного пореза . Друзья мои тоже все на швабре. Если меня спрашивают всегда советую её. Как-то так.
Re: Камінь в огород Швальби
Додано: 4.12.16 07:11
lisapedist
А я думаю проблема у топикстартера в низком давлении, как правило это и убивает боковины. Мне кажется, что качая минималку нужно учитывать, что манометр насоса может давать огрехи, плюс отсоеденение насоса даёт потерю воздуха. А если ездок ещё и весит больше 70кг....
Таке...
Якби було обмеження по масі то виробник би про це написав (формально воно якщо не помиляюся є, але не прив'язане до тиску). Та і імхо більшість їздоків 70+ все ж таки, тому не зрозуміло де взялася така цифра.
Головне те, що всі умови використання було виконано, а покра тим не менш пошкодилася.
Хоча з іншої сторони, серія ево вироблена для змагань, тож її завдання - пройти щонайменш один етап, ось моя і пройшла.