1)
Зачем при катании 50/50 такое узкое гейство на 26"?
небачу резону ставити навіть на екстримальний горнік ширше 40мм
НЕ зовсім зрозуміло, навіщо ви задаєте питання на форумі. Адже відповіді на них вами не приймаються ( від більш досвідченних учасників) а відкидаються і оспорюються.
2) Міняти чи ні камеру, - знає лише камера.. На кожній нормальній камері повинно бути написано діапазон допустимих покришок.
3) ... х17 - не обода для МТБ. на них не поставити нормально достатньо широкх МТБ покришок
4) Ні слік ні полуслік в лісі не тримає. Якщо ж у вашому випадку тримає, то вірогідніше за все:
- ми по різних лісах ктаємось
- в вас занадто низька швидкість для того, щоб покришка переставала працювати.
- я не вмію їздити по лісі на велосипеді.
5) Не лише шириною визначається жорсткість/інші х..ки покришки
6)
...... на асвальті і вкатаних грунтовках ........в лісі щоб невбитись на важких місцях.
Все ж варто визначитись із маршрутами, і вимогами. А то спочатку про покатушки лише на утоптаних грунтах... потім, про технічні offroad дылянки.
7)
на асвальні яж не мотор крутити важко, люблю швидкість , стоить 54 ще неїздив но догаюуюсь що накат ніякий,
а може проблема зовсім і не в велосипеді ?
8 )
Я бы тоже, но, во-первых, они, как я понял, таки 2.1, а во-вторых, ТС все просчитал в уме и оно ему не надо.
такое впечатление что сам с собой товарищ общается.

+1
9) покришки із різною шириною, при інших рівних, не можна порівнювати на однаковому тиску. т.як для однієї із них вказанний тиск не буде оптимальним.
10) правильний 47, по грунту на який він розрахованний, і при правильному тиску буде котити краще ніж 40 не залежно від того доганяєте ви че ні. На цю тему проведенно ряд досліджень і зроблено ряд висновків.
11) А що таке пони ? чим вони що там збільшують?
12) Слік 50...60 мм признчений для певних умов. І в данних умовах він працює краще ніж аналоги. ( взагалі прочитайте що таке big apple выд швальби, і навіщо його створили )
13) Для розбитого асфальта краще надширокі полусліки