Хоча ок, якщо справді втулки і конуси добре збереглись (що дуже малоімовірно, якщо
старые приняли форму кубиков
), то спереду найкраще щоб було 9 шт. по 5 мм (старий стандарт), або 10 по 4,75 (зараз ставлять), а ззаду 9 шт. по 6 мм.
В каретку поставили без сепараторів, бо вирішили, що там їхатиме спортсмен

Не принципово, насправді, головне витримати розмір (6,35 кажись) і кількість за принципом "по колу до упора і на один менше".
Ре: наразі для мене особисто велика проблема знайти нові конуси на задню вісь 10 мм (на всіх ХВЗ кажись стояли), так як це розхідники, які доволі швидко виходять з ладу (якість переважно посередня) і не випускаються давненько вже. Тому оптимально міняти разом з підшипниками і задню вісь.