Вот, например, у меня стоят Tektro-тормозят супер, если снова настроить, мне сказали что LX лучше, вот я их и собираюсь брать.
основное отличие паралелок...
...модуляция торомжения получше
я їздив на паралельках LX майже три роки.
1-й (+) - положення колодок налагоджується одного разу: тільки при встановленні, а далі їздиш до наступної їх заміни, дуже зручно.
2-й (+) - гальма ДУЖЕ потужні,
АЛЕ
1-й (-) величезний - модуляція, нажаль, відсутня як явище. я наловчився пригальмовувати "імпульсно", та це часто не допомагало. наприклад, коли мчиш на швидкості по кам"янистому схилу, то дуже важко пригальмовувати потроху, оскільки, коли на шляху стає якась суттєва нерівність, може так статися, що через струс гальма заблокуються на мить, якої достатньо, щоб полетіти через кермо...
2-й (-) - коли дороги розмиті, або коли ти їздиш не по дорозі, в конструкції паралельок LX набивається стільки грязюки, що й колеса не крутяться, і дуже важко виколупати її звідти, а про глину я вже й не кажу...
сам не знаю, але чув, що паралельки ХТ набагато кращі за LX.
та все ж, я гадаю, є сенс хоча б у передніх дискових гальмах.
безпечного вам катання!