Гидравлика или хватит механики?..

(все про гальмівні системи, ободні та дискові, механічні та гідравлічні)
diimen
* *
Повідомлень: 100
З нами з: 23.2.14 09:58
Стать: чол
Звідки: Дарница

Гидравлика или хватит механики?..

Повідомлення diimen » 9.10.17 07:38

Всем привет, заранее спасибо за ответы

Стоит у меня Тектро новела дисковая, сколько она отходила - хз. Щас колодки подтерты, новые ещё не ставил. Поскольку передаточные железяки я все закупил Оливию, и остались только манетки с тормозами, возникает вопрос - заморачиваться ли гидротормозами?.. Манетки хочу брать в ближайшей перспективе, пока моноблоки Оливия под механику. Каков профит от гидро?.. Я понимаю что круче и лучше, но надо ли?.. Катаю умерено, иногда подрывает, но в безлюдных местах и без акробатики.

Аватар користувача
foxman
* * * * *
Повідомлень: 1307
З нами з: 15.10.04 11:48
Стать: чол
Звідки: Киев, Лесной

Re: Гидравлика или хватит механики?..

Повідомлення foxman » 9.10.17 10:12

дело даже не в гидро. В механических тормозах двигается только одна колодка, вторая касается ротора только за счёт изгиба самого ротора. Тем не менее Авид ББ7 тормозят очень и очень достойно, не хуже бюджетной гидравлики.

Аватар користувача
AlexGer
* * * * *
Повідомлень: 1555
З нами з: 10.3.13 02:05
Стать: чол
Звідки: Киев, Левобережка

Re: Гидравлика или хватит механики?..

Повідомлення AlexGer » 9.10.17 11:55

Пробував вібрейки, механіку(в тому числі і ББ7), катаю на гідрі.
Для мене вібрейки і будь-яка механіка на одному рівні. Передача зусилля тросом не порівняється з гідрою зовсім ніяк. Фізично різна модуляція і зусилля, іншого просто не може бути...
А якщо вам вистачає вашої механіки і ви самі не знаєте нащо вам її міняти, то катайте на тому, що є.
Ту должна быть какая-то умная фраза, но будет абыр...

Аватар користувача
d.lus
* * *
Повідомлень: 260
З нами з: 8.10.12 20:49
Стать: чол
Звідки: Київ, Дарниця

Re: Гидравлика или хватит механики?..

Повідомлення d.lus » 9.10.17 15:44

В механических тормозах двигается только одна колодка, вторая касается ротора только за счёт изгиба самого ротора.
Є і двопоршнева механіка: TRP Spyke, Rever MTN1. Але вона коштує як гідра рівня SLX/XT.

Аватар користувача
d.lus
* * *
Повідомлень: 260
З нами з: 8.10.12 20:49
Стать: чол
Звідки: Київ, Дарниця

Re: Гидравлика или хватит механики?..

Повідомлення d.lus » 25.10.17 20:29

Вейтвіннерам :)
З цікавості поліз рахувати вагу бряків, механічних дисків та гідри.

Бряки XT BR770
Важелі XT: 175г
Ручка XT: 80г
Трос, рубашка: нехай 30г
Сумарно: 285г

TRP Spyre
Каліпер: 170г
Ручка XT 770: 80г
Трос, рубашка: нехай 30г
Ротор 160мм: 100г
Сумарно: 380г

Rever MTN1
Каліпер: 165г
Ручка Rever: 65г
Трос, рубашка: нехай 30г
Ротор 160мм: 100г
Сумарно: 360г

Avid BB7 mountain
Каліпер + ручки Avid FR-5: 320г
Ротор 160мм: 100г
Сумарно: 420г

Avid BB7 road
Каліпер: 180г
Ручка SD7: 75г
Трос, рубашка: нехай 30г
Ротор 160мм: 100г
Сумарно: 385г

Гідра Deore 596 (передня, зважував сам)
Каліпер + ручка + гідролінія: 295г
Ротор 160мм: 100г
Сумарно: 395г


Повернутись до “Гальма”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість