Слава Україні!!!
1 Обрізка гідролінії.
Цікавить, чи є тут хтось, хто обрізав гідролінію на цих гальмах? Хочу спробувати обрізку без прокачки, як пишуть інтернети, але цікавить, чи є в когось конкретна практика? ДОТа не маю, думаю з того куска (сантиметрів 10), що буд урізати, шприцом витягти щоб потім капнути в ручку і в гудролінію.
2. Гальма я брав б/в, в кімнаті пробую гальмувати, то задні щось погано гальмують, ручка не провалюєтья, але вел котиться, а ручку тисну так, що здається що зламаю. Передні наче краще працюють. Колодки стоять Келліс напівметал, зношені відсотків 10 максимум. Думаю може попало щось на колодки/ротори, підсохне-виїду і прогрію з гори високої. Але боюсь що туди хтось міг вляти не той ДОТ. Хоча продавець запевняв, що не розбирав їх.
По відчуттям-мої Тектро Драко гальмують краще, хоча вони значно простіші і дешевші.
На Драко я 1 пальцем в юз пускаю заднє колесо на асфальті, а на Хайєсі, по коридору квартири)) я 2 пальцями не можу по лінолеумі
3. Пишуть, що можна нагріти гідролінію над газом і зняти стару оливку. Варто чи ні? Штуцер старий чи теж новий треба?
Хто що думає?
Дякую!