Сторінка 1 з 1

Додано: 23.7.05 19:54
isv
Не знаю, як на мене, виделка яка чутлива до мілкоти, до великих нерівностей теж чутлива. А шоб не пробивалась -- треба жорсткішу пружину, в твоєму випадку більше тиск. Я інколи кручу регулятор відбою для налаштування під рельєф (як настроїть на всі типи рельєфу, думаю науці невідомо, інакше для чого були б потрібні регулятори). СПВ камеру задуваю в залежності шо я хочу отримати, чутливу виделку, чи виделку для активного педлювання. Обєм камери взагалі не чіпаю -- для мене це дуже темне діло, я цієї настройки не розумію, відповідно і не лізу, а звідки ти взяв, шо обєм це регулятор пробоя? Іше в мене є регулятор хода вилки, коли треба гнати, закручую, і відповідно міняються кути і посадка на велі на більш спортивні...

ЗІ: в мене мінєт 1

ЗЗІ: я як правило забиваю в СПВ 100псі, інколи більше...

Додано: 23.7.05 21:55
isv
Справа в тому, шо я повністю розбирав свій мінєт, і зовсім не розумію як можна суттєво змінити обєм СПВ камери тою піндюриною :) Хоча можливо якось спробую :)

Повітряна виделка завжди прогресивна і в цьому багато хто вбачає її недолік...

Я свою пробивав неодноразово на гарних затиках -- типа влетіти в булиган або яму і виделка мене реально витягувала. Останній раз відчув себе як на чемпіонаті світу по ДХ, коли в криму сильно розігнався не знаючи дороги, а там лежали камяні плити і гальмувати чи вибирати траекторію вже не було можливості, встиг тільки прилюбовати собі камінець, від якого мене віддирав би SJ :) Але підвіска витягнула, відбувся трохи погнутим переднім колесом.

Додано: 24.7.05 11:16
isv
В тому то і справа, шо камера досить таки немала -- по сумісництву це резервуар для масла і декілька недолитих/перелитих грамів змінять обєм камери значно більше, ніж крутіння на всі оберти :)

Додано: 25.7.05 08:19
Andy G.
А оце вже значно цікавіше.
І як знати чи перелито в мене масла, чи ні?
як правильно налити?
А об этом у тебя в мануале вилки написано.
Раскручиваешь крышку ноги там где масло и меряешь его уровень щупом (как в машине). Смотришь в мануал - там написан нужный уровень (+/- в см. или мм.)
Там же в мануале нарисовано, как наливать - вроде ничего сложного - просто берешь и наливаешь :)
Считается, что лучше чтобы было чуть недолито чем перелито.

Кстати, раз зашла тема про масло - кто где и по чем в последнее время видел хорошее масло для вилок? Понимаю так, что родное манитушное масло найти - задача почти нереальная :duma:

Додано: 25.7.05 14:38
isv
Я заливав LiquiMoly Racing Fork Oil...

Додано: 25.7.05 15:33
Andy G.
Я заливав LiquiMoly Racing Fork Oil...
Где брал, по чем и как впечатления?

Додано: 25.7.05 15:52
isv
Замовляв в мотомагазині під боком (на соломона моісеєвича урицького, номер не знаю). Шось типа 40грн за 0.5л. Працює нормально, не жаліюсь.

Додано: 27.7.05 10:53
Aston
А можно номер дома уточнить, если не трудно. А то уже надоело по автомагазинам спрашивать и получать один и тот-же отрицательный ответ :(

Додано: 27.7.05 11:42
isv
Простіше орієнтуватися від соломянскої площі -- по лівій стороні метрів 150 від ментовської академії...