Сторінка 1 з 1

Деякі питання по експлуатації

Додано: 28.9.06 18:01
Dgura
Мій байк Bergamont Hype Pro '05
з кінця листопада 2005 року як його купив нового, вже намотав на ньому
4,7k km, половину до літа
1. Не давно з'явились проблема - якщо педалі довго не крутить(з горки чи перед перехрестям), то як починаю крутить а педалі в холосту, потім десь за обертів 10-20 чипляє, втулка Acera, касета HG-30.
2. І ця ж втулка недавно, почала люфтить, підкрутив все норм, потім перебрав( підшипниик виняв, їх витер начисто, конуси теж, місця під підшипники також, все змазав і зібрав, регулювати довго прийшлось, постійно то пережимав то недокручивав ), але після того менш гладко почала крутись, як її правильно перебрать шоб сміття в підшипниках не було?
3. І проблеми з системою Torney
Все почищу, змажу ланцюг (масло Motorex) все нормально, проїду з 50-60км
ланцюг починає на системі дзвеніти чи шарудіти(не знаю як цей звук описати) , а так реально ланцюг дзвенить вже після плюс-мінус 200км
(коли вже потребує змазування) , шо це таке і що з ним робити? Так ланцюг на системі нормально тримається і переключається , але лишній шум це не приємно, а щоб його не було треба кожна 50-60км змазувати але це не вихід.

Додано: 28.9.06 20:28
lach
Ты изверг, если на одной цепи 4,700км проехал... она просто мертва, поэтому и шелестит.

Про холостые обороты - это у тебя собачки в трешетке залипают, подшипники тут ни при чем.

Додано: 29.9.06 09:26
tunets
У меня Hype Pro 2006. Там сзади как и в 2005-ом году втулка FH-RM30 (Altus). У меня были такие же проблемы. Сначала иногда проскакивала, особенно в холодную погоду, а после 2000 пробега вообще сдохла - стою на месте и кручу педали как идиот! Еле до дома добрался.

Сейчас собрал колесо на втулке Deore LX + Rhyno Lite + DT Champion 2.0. Совсем другое дело. Кстати поменял ещё потому, что задолбало восьмёрки ровнять...

З.Ы. Втулку - в топку! В ней даже нормальных пыльников нету и вся грязь запросто внутрь попадает.

Додано: 29.9.06 10:23
AVL
2 Афтор, всё, кончилась твоя трансмиссия, нужно новую цепь и кассету. Лучше что-то уровня Аливио, и неплохо иметь три цепи и мнять их по кругу через 500 километров при должном уходе, разумеется. Про втулку - 2К полет нормальный, просто надо разбирать, мыть и смазкой набивать новой. Как убъетя, заменю на Деор-2006 с пыльниками и системой смазки(внутренней). Но не убивается, зараза :D

Ото такэ...

Додано: 29.9.06 12:25
Dgura
Я на цьому форумі вже літо 2005 просидів, перед тим як купить,
то після 2.5 к ланцюг змінив, через 50км тільки на 5-ій під гору спригувала, а через 100км як годиник пахало,
щас собі купив касету HG-50 і ланцюг IG-70, в неділю ще катну в Дубенський форт ~130км, далі це поставлю, і буду всю трансмісію зимою убивать, шоб потім все змінити , а то зараз на систему грошей не хватає млін, все бабло на норм. одяг для їзди на байку зимою :)
А втлука точно Altus, тоді все з нею зрозуміло, після 2.5км їзди зимою і весною, коли приходилось після кожної поїздки (тільки не в морози)
вел повністю драяти(мити) 2 години і ланцюг замазувати. І грязюки дофіга було. Ну буду її добивати цієї зимою, а то шось нове ставити шкода :)

Додано: 30.9.06 11:18
kosha
Dgura, самое интересное в том, что как раз во время мытья велосипеда больше всего воды во внутренние узлы и попадает.
Если хочешь, чтобы втулка не беспокоила, нужно собирать колесо на втулках не хуже LX - там нормальная защита. Деор имеет некоторую не очень плотную защиту. Ниже Деора - все открыто, и мыть нельзя.
Сейчас, если бы ты нормально с железом дружил, мог бы разобрать БАРАБАН (эта такая штука, внутри которой трещетка), и обслужить ему внутренности. Т.е. почистить в керосине, на шарики - немного густой смазки, на собачки - немного полужидкой. То, что ты подшипники самой втулки перебрал - это на люфт влияет, но не на проскоки собачек в барабане.
А просто "добивать ее зимой" не получится, судя по тому как собачки проскакивают. Не глядя попробую угадать: приржавели твои собачки.


P.S. Для разборки барабана может понадобиться неординарный ключ.