Сторінка 1 з 1

Треск в районе хомута подседельного штыря

Додано: 23.5.06 08:09
Sed
Есть уменя проблема после замены родного подседельного штыря на Kellys Quarts 2005 . Брал раму 17.5" стала мала как-то, штырь родной на максимуме не устраивал. Купил тот же Kalloy, но длиннее на сантиметров 10. Сейчас длинный штырь стоит не на минимуме и когда еду по неровной местности раздаецца пощелкивание или потрескивание от эксцентрика который зажимает подседельный штырь в раме. Это раздражает во-первых и во-вторых не загнется ли рама? Может все-таки нельзя такой длинный подседельный штырь юзать ??? :duma:

Додано: 23.5.06 09:04
MAECTPO
Возьми самый длинный штырь - на 400мм, и он должен минимум на 7-10 см торчать в трубе. А если у тебя потрескивает, то это явно не к добру, и может сломатся подсидельная труба на байке.

Додано: 23.5.06 09:12
Chupakabra
почисть от песка и грязи... и спококйненько пользуйся своими железками :)

Додано: 23.5.06 10:03
Sed
Ок. Спасибо за ответы. Сегодня попробую вычистить (хотя вроде откуда тьам песок?). Рама целая - смотрел внимательно - тоже думал может треснула.

Додано: 23.5.06 11:15
Quadus
Возможно, песок между рамой и зажимом.

Додано: 23.5.06 11:19
Tibor
У меня не хруст а больше похоже на резкое постукивание.

Хрустело на старом добром команче после зимы, хрустит и на новом токсике. Лечится или пережимом эксцентрика или слоем бамашки. Я выбрал последний.

Длина тут наверное ни при чем.

З.Ы. Для тех, кто ассоциирует недавний излом моего подседельного штыря с пережимом эксцентрика - у меня сломался посередине а не на месте зажима. Но хруст мне кажется был симптом накопленной усталости металла (10К), так как сломался не под нагрузкой.

Додано: 23.5.06 21:29
Saintcat
Песок в место входа подседелки в раму легко попадает с заднего колеса. Можешь попробовать разобрать эксцентрик, промыть керосином, протереть подседельную трубу тряпочкой с керосином. Скорее всего поможет.

Додано: 23.5.06 22:09
jk
Ок. Спасибо за ответы. Сегодня попробую вычистить (хотя вроде откуда тьам песок?). Рама целая - смотрел внимательно - тоже думал может треснула.
Насправді це один із поширених міфів про хруст. :) Що ці звуки з"являються через пісок або навіть тріщину рами... І народився він через те, що в традиційних місцях "хрусту" (винос сідла - рама, винос керма - кермо, вісь каретки під квадрат - система, бонки системи-зірки системи, ріжки -кермо, чашки каретки-рама, сідло-винос кріплення сідла, рейки сідла - посадочні місця для них на виносі сідла і т.д. ) справді після розбірки часто можна знайти пісок. (на велосипеді його взагалі багато) І ніби коли його протираєш і ставиш все назад - хруст зникає.
Насправді при розбірці - збірці проблемних стиків ви трохи міняєте розташування компонентів по відношенню один до одного і цього як правило достатньо для того, щоб хруст зник. Ці місця іноді бажано змазувати невеликою кількістю густої змазки. Зразу варто сказати, що правильно затягнуті компоненти від цього прокручуватись не почнуть(при заводській збірці велосипеда стик винос-кермо змазується).
І хоч до змазки типу солідолу може приліпитись більше нового піску, ніж до сухої поверхні, але це зовсім не означає, що ця зона знову почне видавати неприємні звуки.

Ще традиційне місце хрустів це різьба хромолевих болтів і алюмінієвих виносів, болтів і ріжок, болтів і виносів сідла. Перебірка як правило допомагає вирішити проблему.
Чому саме цей хруст виникає - не знаю. Але не через піщинку яка пролазить наприклад між трубою рами і виносом сідла
і при одному і тому ж навантаженні на сідло видає абсолютно однаковий підлий звук багато-багато разів підряд. Якби вона навіть і потрапила туди, то змогла б хруснути один-пару разів після чого б її роздавило. А так проблемні стики можуть і по кілька місяців видавати однаковий звук...


Ну і ще важливий момент - якщо ви чуєте неприємний звук про який ідеться в цій темі - не думайте, що у вас тріснула рама, або якась частина. 99% що це не так і пожалійте веломеханіків - не діставайте їх проханнями помяти по гарантії, частину\велосипед через цю проблему.