Сторінка 1 з 1

Производители подшипников для рамы

Додано: 28.5.13 13:03
Ajax
Имеется рама, EPIC 2006-2007 года. Пришли необходимость замены промов (думаю про все одним махом) и тут столкнулся с тем что производителей сейчас море, не знаю кого выбрать. Взял бы ENDURO но Украины у них в списке не оказалось. SKF стоят как-то вообще бешено (чуть ли не по $15 за один 6800-2RS), подешевле есть EZO, Craft…
В общем в связи с этим и возник вопрос — какого производителя выбрать? Стоит ли сумасшедше переплачивать за те же SKF или есть что-то подешевле при сравнимом качестве?

Re: Производители подшипников для рамы

Додано: 28.5.13 18:49
gylka
не шарю, але імхо для підшипника в підвісці важливий тільки захист. Круті дорогі прецесійні підшипники - це для різних високочастотних, прецесійних робіт. Ти їх не відрізниш в роботі підвіски від якихось за 20-30грн.
хз, може хтось щось розумніше скаже.

Re: Производители подшипников для рамы

Додано: 28.5.13 19:22
Ajax
Я ориентируюсь на то что ENDURO стоят $38 за комплект, но хочется что-то хорошее, потому что раз в год менять оно как-то не айс для рамы будет.

Re: Производители подшипников для рамы

Додано: 28.5.13 19:59
gylka
Ну хз, якщо самому молотком забивати щороку то мабуть дійсно "не айс", а якщо запресовувати то що тій рамі станеться за 10 випресовок-запресовок (це 10 років служби)?.. Швидше рама розвалиться, і 100 разів запросто витримає якщо правильно робити.
Брав би якісь ABEC3 ххххх-2RS і не парився мабуть. Це для втулок паритись можна - там висока частота, накат. А підвісці по-моєму пофіг, аби захист був.

Нюанси є, типу якесь з типів ущільнень (там варіантів у цих -2RS декілька) дозволяє зробити більшими самі підшипники (шарики) і вони може на 20% довше прослужать від цього, або ще якісь нюанси, але наскільки вони суттєві конкретно для підвіски - щось сумніваюсь що суттєві.

Але я таки не шарю і може таки хтось щось розумніше напише. Я б і сам почитав щось від когось хто більше в темі. :)

Re: Производители подшипников для рамы

Додано: 28.5.13 20:17
Ajax
Что есть ABEC3? Ну тобто на podshipnik.od.ua или vpk-podshipnik.com.ua только размеры и производитель, качества не указано :(

Re: Производители подшипников для рамы

Додано: 28.5.13 20:20
RealIce
В подвеске как раз не типичные нагрузки для подшипников. Не вращение а больше ударная нагрузка в направлении перпендикулярно оси.
В подшипниках плохого качества думаю сепараторы будут жеваться гораздо быстрее. Я вот разжевал за пол года.
В ENDURO MAX пихают плотно шарики вообще без сепаратора. Теоретически это лучше для таких нагрузок (а для вращения хуже) и ходить должны дольше. Как оно в действительности тоже инетересует

Re: Производители подшипников для рамы

Додано: 28.5.13 20:42
gylka
Что есть ABEC3? Ну тобто на podshipnik.od.ua или vpk-podshipnik.com.ua только размеры и производитель, качества не указано :(
http://ru.wikipedia.org/wiki/ABEC
О, ще ж ABEC1 є, нормас. :)
Да, глянув сайт SKF, у них описують точність не по ABEC, а по ISO 492. Якийсь інший виробник може по іншому описувати.
http://www.skf.com/portal/skf_ru/home/p ... link=1_1_8

Які саме в тих магазинах треба питати, знову таки, якщо хочеться паритись. Я б не парився (тобто найдешевші китайські не брав би, але якісь трохи дорожчі - запросто), але це може бути неправильно. :)

Re: Производители подшипников для рамы

Додано: 28.5.13 21:12
RealIce
Я думаю класс точности может быть важен как косвенный фактор качества. Ну типа подшипник высокой точности не будут делать из г..
Также немалое значение имеет тип пыльника.
Обычный съемный пластиковый RS - как то не очень если подшипники подвески больше ничем не прикрыты.
Есть еще съемные металлические со стопором - ZZ и несъемные SS
ENDURO MAX пишут что у них LLU - металопластиковые лабиринтного типа.
И у разных производителей это может означать разное.
А ну и оно понятно что керамические шарики не для подвески.

Re: Производители подшипников для рамы

Додано: 28.5.13 21:34
gylka
Обычный съемный пластиковый RS - как то не очень если подшипники подвески больше ничем не прикрыты.
Есть еще съемные металлические со стопором - ZZ и несъемные SS
ENDURO MAX пишут что у них LLU - металопластиковые лабиринтного типа.
И у разных производителей это может означать разное.
Наскільки я пам"ятаю, то всі ці LLU, LLB у NTN (так здається виробник називається який так позначає такі типи ущільнень) і ще декілька інших у якогось іншого виробника - все це RS. Тобто RS - це просто позначення що є захист, а далі вже виробники можуть уточнювати якісь контактні, неконтактні типи (ті ж LLU і LLB) яких можна наробити з десяток різних "ABCD" на будь-який смак виробника.
Це якщо я правильно пам"ятаю.

Re: Производители подшипников для рамы

Додано: 28.5.13 21:55
gylka
http://www.diymtb.com/displayItems.asp?cid=14
Все правильно. 2RS - це просто значить що є два резинових ущільнення (по бокам). А різні уточнення типу LLU - це вже деталі, які при цьому не кожен виробник пояснює, часто на них просто 2RS написано, а який саме тип цього RS (rubber sealing) це може тільки десь в тех.доках на сайті виробника знайти.

Re: Производители подшипников для рамы

Додано: 28.5.13 22:20
Ajax
В ENDURO MAX пихают плотно шарики вообще без сепаратора. Теоретически это лучше для таких нагрузок (а для вращения хуже) и ходить должны дольше. Как оно в действительности тоже инетересует
В Эпике таких четыре, так и называются — безсепараторные, 6802-RS, еще четыре — обычные 6800-2RS

Re: Производители подшипников для рамы

Додано: 1.6.13 22:17
Stojan
Заказывал недавно SKF, но для втулки. На ебее цены ниже, чем в Украине.