Катався я б сказав на гібридних ноунеймах в недалекі поїздки.Планую для початку(літом) "Крим з платакою". Спірний вибір -> щоб ви змінили ?а какой велосипед у вас сейчас, и какой вид туризма вы планируете катать?тогда будет понятнее, что же по этому поводу говорить.
но вообще подбор компонентов спорный
Крим -> По "нашому асфальті" і 10-15% легкого бездоріжжя. Що скажите на рахунок тормозів типу V-break , задньої втулки і чи взагалі варто ставити передню (динамо) втулку Shimano(планується для зарядження одного загального акумулятора). На рахунок багажника , сумок та освітлення - звісно , просто для початку хотілось би велосипед зібрати.Ну чего, по моему скромному мнению толковый набор для многотысячекилометровых заездов. Брукс прийдется разносить (или брать помягче но подороже). Тут еще в комплект багажник нужен толковый и освещение штатное под динамо. А Крым с палаткой, это надо понимать по асфальту?
Глянул еще раз,- автор уверен что он хочет именно шоссейный руль(и соответственно манетки)? Моя велотуристическая спина не позволила бы такого надругательства на протяжении многих дней да и управляемость на 10-15% легкого бездорожья может быть мягко говоря не очень. Для соответствия тру туринг стилю можно ж поставить руль "бабочка". Ну а динамо да, это если многодневные палаточные внекемпинговые(а в Европе в большинстве случаев не получится) походы предвидятся. V-brake по идее для выбранного стиля должно хватать.Крим -> По "нашому асфальті" і 10-15% легкого бездоріжжя. Що скажите на рахунок тормозів типу V-break , задньої втулки і чи взагалі варто ставити передню (динамо) втулку Shimano(планується для зарядження одного загального акумулятора). На рахунок багажника , сумок та освітлення - звісно , просто для початку хотілось би велосипед зібрати.Ну чего, по моему скромному мнению толковый набор для многотысячекилометровых заездов. Брукс прийдется разносить (или брать помягче но подороже). Тут еще в комплект багажник нужен толковый и освещение штатное под динамо. А Крым с палаткой, это надо понимать по асфальту?
здесь как говорится на вкус и цвет. в буржйляндии есть туринги как с бараном, так и с флетбаром - дело личных предпочтений.да и советские "турист"-ы были с бараном, и норм ехалось.Глянул еще раз,- автор уверен что он хочет именно шоссейный руль(и соответственно манетки)? Моя велотуристическая спина не позволила бы такого надругательства на протяжении многих дней да и управляемость на 10-15% легкого бездорожья может быть мягко говоря не очень.
В принципі на бабочці не їздив , тому варто буде спробувати перед тим як замовляти руль та манетки.Глянул еще раз,- автор уверен что он хочет именно шоссейный руль(и соответственно манетки)? Моя велотуристическая спина не позволила бы такого надругательства на протяжении многих дней да и управляемость на 10-15% легкого бездорожья может быть мягко говоря не очень. Для соответствия тру туринг стилю можно ж поставить руль "бабочка". Ну а динамо да, это если многодневные палаточные внекемпинговые(а в Европе в большинстве случаев не получится) походы предвидятся. V-brake по идее для выбранного стиля должно хватать.
спочатку треба знайти, якы з фірм досі ще випускають вібрейки. вони відмирають, і зараз в основному лишились лише дешеві тектро. шимано наче зовсім перестала випускати ві, хоча дорогі паралельки в них були дуже хороші. авід наче ще випускає свої sd7, і це дуже непогані гальма. тут треба більше виходити з того, що є доступне на ринку.- на яку фірму слід звернути увагу при виборі тормозів v-brake.
Дякую за відгук. Я звичайно більше схиляюсь до ві-брейків , але наскільки я розумію зараз в тренді дискові тормоза ? В інтернеті знайшов і avid sd7 , і Shimano Deore XT BR-T780 , i Shimano Deore XT BR-M770 , як я зрозумів shimano в даному випадку кращі(що ви порадите ?). На рахунок сувмісної роботи кампівських манеток та шинамовських переключателів - ви абсолютно праві , дякую за це зауваження , загулив і дійсно переконався , що вони не будуть працювати разом , єдний варіант їх роботи разом - це ставити shift mate("преобразователь хода троса"). Наскільки я зрозумів , підібрані мною дуал контроллери , що в шімано що в кампів - є шосейними , вірно(такого типу - ) ? МТБ-шні - це щось на кшталт shimano deore xt dual control ? Якщо я правильно зрозумів , то мені в будь-якому випадку прийдеться ставити shift mate("преобразователь хода троса") , якщо я захочу використовувати шосейні дуал контроллери , то в такому разі я б міг і кампівські поставит. На скільки я розумію єдиним суттєвим мінусом "перехідника" є те що він помаліше реагує на переключання передач? Я все вірно зрозумів ?спочатку треба знайти, якы з фірм досі ще випускають вібрейки. вони відмирають, і зараз в основному лишились лише дешеві тектро. шимано наче зовсім перестала випускати ві, хоча дорогі паралельки в них були дуже хороші. авід наче ще випускає свої sd7, і це дуже непогані гальма. тут треба більше виходити з того, що є доступне на ринку.- на яку фірму слід звернути увагу при виборі тормозів v-brake.
ще одне - я спочатку подумав, що ви хочете мтбшні дуалконтроли, потім глянув - шосейні. тут виникає проблема - у шосейних та мтбшних гальм різний ход троса, тому вібрейки на тих гальмівних ручках, що ви написали просто не будуть працювати. треба або мінівібрейки, або якись перехідник використовувати. я також не впевнений, що кампівські манетки будуть працювати з шиманівськими переклюками, але про це я вже писав здається
В принципі , можливе рішення таке(мене більш-менш влаштовує): ставити ві-брейки (avid sd7 , Shimano Deore XT BR-T780 , Shimano Deore XT BR-M770 які порекомендуєте ?) , ручки дуал контроллери Shimano Ultegra TDI або Sora (або щось з тої кагорти) і відповідно два перехідники на передні і задні гальма , виглядає це приблизно так:. Найшов ревю буржуївське(bicycletouringpro) про комплектацію surly lht з групою Shimano XT ручками Ultegra і перехідниками , вроді пишуть що все ок. Що ви думаєте на рахунок цього всього , та які ві-брейки порекомендуєте ? Хотілось би звичайно почути людей які ставили вже дуал контроллери з вібрейком (про перехідник). Дякую за увагу.я такими адаптерами не користувався, тому в цій справі лише теоретик, тому нічого не можу підсказати. і, до речі, може вам і касету і переглюк задній шосейні краще поставити?
і з гальмами теж треба той самий шифт мейт, або ж ставити мінівібрейки, бо в шосейних гальм і МТВ теж різний хід ручок, або ж брати дискову механіку для циклокросу - вона під шосейні пістолети розрахована. взагалі я б на вел такого типу ставив циклокросове обладнання - ті ж самі дублюючі ручки, думаю, в цьому випадку були б дуже зручні. але тут вже справа бюджету
повторюсь, я в цій справі лише теоретик, тому б краще відписався хтось з тих, хто в темі турингів з баранами
Ясно , дякую. А що ви скажете на комплект в загальному , що на вашу тут би пасувало краще (сильно не змінюючи цінової політики).я на них не їздив, тому не порекомендую нічого. ну крім того, що всі вони досить добрі і має їх вистачити за очі
Наверно отвечу я у меня есть и циклокросс с комбинацией шоссе-дуалы + вибряки и туринг с бараном.виглядає це приблизно так:. Найшов ревю буржуївське(bicycletouringpro) про комплектацію surly lht з групою Shimano XT ручками Ultegra і перехідниками , вроді пишуть що все ок. Що ви думаєте на рахунок цього всього , та які ві-брейки порекомендуєте ? Хотілось би звичайно почути людей які ставили вже дуал контроллери з вібрейком (про перехідник). Дякую за увагу.
Дякую за пост. Хотів запитати , який у вас передній перемикач , маю сумніви чи буде працювати передній перемикач ХТ з дуал контроллерами ? Також роздумую на рахунок дискових тормозів avid BB7 , як я розумію , якщо використовувати їх і дуал контроллери , то перехідників ніяких не треба , вірно ? Я скажимо так "не в темі" , для дискових тормозів потрібні спеціальні втулки ? І що ви скажете на рахунок думки Mad_camel'a про обладнання меньшого класу ніж ХТ наприклад ЛХ , деор , тобто чи варто на вашу думку обладнувати туринг системою ХТ ? Наскільки я зрозумів , якщо брати дуали , то проблеми можуть виникнути з передній перемикачем , та тим що прийдеться ставити шіфтмейт (перемінювач ходу тросу) на тормоза та задній перемикач , я все правильно зрозумів ? Дякую.Наверно отвечу я у меня есть и циклокросс с комбинацией шоссе-дуалы + вибряки и туринг с бараном.виглядає це приблизно так:. Найшов ревю буржуївське(bicycletouringpro) про комплектацію surly lht з групою Shimano XT ручками Ultegra і перехідниками , вроді пишуть що все ок. Що ви думаєте на рахунок цього всього , та які ві-брейки порекомендуєте ? Хотілось би звичайно почути людей які ставили вже дуал контроллери з вібрейком (про перехідник). Дякую за увагу.
Дуалы стоят как раз через такой переходник , как на картинке, работают хорошо.Их (переходники) придется ставить самому, в мастерских о них представления не имеют. В придачу к этому стоят МТБ перекидки, тоже работает нормально. Дуалы - 105ка, на 10 ск, перекидки - 3х9.
По моему турингу - руль баран (Сальса - лесопилка), стоят только тормозные ручки и дисковая механика (ВВ7). Манетки - шимановские переклюки для разделочных велосипедов, стоят в торце руля. В принципе удобно, но чревато поломкой при падении. Пока два года все ОК.
Вибряки шимано ХТ - очень неплохие.
- МТБ передний переклюк нормально работает с шоссе пистолетамиДякую за пост. Хотів запитати , який у вас передній перемикач , маю сумніви чи буде працювати передній перемикач ХТ з дуал контроллерами ? Також роздумую на рахунок дискових тормозів avid BB7 , як я розумію , якщо використовувати їх і дуал контроллери , то перехідників ніяких не треба , вірно ? Я скажимо так "не в темі" , для дискових тормозів потрібні спеціальні втулки ? І що ви скажете на рахунок думки Mad_camel'a про обладнання меньшого класу ніж ХТ наприклад ЛХ , деор , тобто чи варто на вашу думку обладнувати туринг системою ХТ ? Наскільки я зрозумів , якщо брати дуали , то проблеми можуть виникнути з передній перемикачем , та тим що прийдеться ставити шіфтмейт (перемінювач ходу тросу) на тормоза та задній перемикач , я все правильно зрозумів ? Дякую.
понятно.у ВВ7 есть специальная версия для шоссе и циклокросса BB7 road. речь шла именно о ней.
Рама їде зі штатів. Дякую за відповідь.- МТБ передний переклюк нормально работает с шоссе пистолетамиДякую за пост. Хотів запитати , який у вас передній перемикач , маю сумніви чи буде працювати передній перемикач ХТ з дуал контроллерами ? Також роздумую на рахунок дискових тормозів avid BB7 , як я розумію , якщо використовувати їх і дуал контроллери , то перехідників ніяких не треба , вірно ? Я скажимо так "не в темі" , для дискових тормозів потрібні спеціальні втулки ? І що ви скажете на рахунок думки Mad_camel'a про обладнання меньшого класу ніж ХТ наприклад ЛХ , деор , тобто чи варто на вашу думку обладнувати туринг системою ХТ ? Наскільки я зрозумів , якщо брати дуали , то проблеми можуть виникнути з передній перемикачем , та тим що прийдеться ставити шіфтмейт (перемінювач ходу тросу) на тормоза та задній перемикач , я все правильно зрозумів ? Дякую.
- ВВ7 у меня работают с отдельными ручками - Cane Creek, с обычными шоссе работать не будет, тад другой ход
- для "дисков" нужны другие втулки
- для туринга можно оборудование проще, хватит ЛХ с головой, деора тоже
- с передним переклюком проблем не бу, см пункт 1, шифмейт нужен для ТОРМОЗОВ, а не для переклюков.
ЗЫ: Скажи плиз, а ты раму уже купил или мы только теоретизиируем по твооей мечте?
ниппонял, у тебя роад ББ5 на мтб? с МТБ ручками?Для мтб калиперов есть тоже свой шифтмэйт если шо.
Он у меня стоит в комплекте с ББ5 роад впереди, про всяк выпадок.
Повернутись до “Велосипеди та Рами”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 18 гостей