Як підвищити КПД? Додати руки!
Реально зацікавився веломобілями. Але так я у всіх, низька і легка рама, фюзеляж обтічної форми і т.п. мені не цікаво. Хочеться ще швидше Так ось, а якщо додати до сили ніг, ще й силу рук? Одна проблема, як тоді кермувати? Однак, інваліди ганяються на різноманітних агрегатах з ручним приводом. яНа скільки я зрозумів вони повертають нахилом тіла.
Варіант 1. подвійний привід, на швидкості керування здійснюється поворотм тіла, на малих швидкостях звичайним рулем. Тобто руки використовуються тільки на прямій. Мінус такої конструкції, не об’їдеш ямку чи ще якусь перешкоду, що раптом з’являється під колесом.
Варіант 2. Дуалконтроли. Не ті що шосейні, а за принипом, ручки управління поєднуються в собі як кермо, так і привід. В даному випадку проблема в конструктиві. Можливо це ручки що ходять в шарнірах (по типу як в парових локомотивах приводяться в рух колеса), зусилля передаються на ланцюг/систему/касету. Нахил обох або однієї ручки призводить до повороту. Або, може, за принципом автомобільного руля :smt102 Коли треба повертати, то крутити/тягнути руками перестаємо.
Варіант 3. Найпростіший. До педалей приєднані ремінчики за які веломобіліст тягне допомагаючи рукам. Тут головне щоб вони нікуди не попали і не випали, коли треба буде братися за кермо.
Отаке. Хто що думає?