ду-приводний веломобіль

vassai
* *
Повідомлень: 54
З нами з: 30.5.06 09:58
Звідки: Київ

ду-приводний веломобіль

Повідомлення vassai » 5.6.11 19:05

Як підвищити КПД? Додати руки!

Реально зацікавився веломобілями. Але так я у всіх, низька і легка рама, фюзеляж обтічної форми і т.п. мені не цікаво. Хочеться ще швидше :lol: Так ось, а якщо додати до сили ніг, ще й силу рук? Одна проблема, як тоді кермувати? Однак, інваліди ганяються на різноманітних агрегатах з ручним приводом. яНа скільки я зрозумів вони повертають нахилом тіла.

Варіант 1. подвійний привід, на швидкості керування здійснюється поворотм тіла, на малих швидкостях звичайним рулем. Тобто руки використовуються тільки на прямій. Мінус такої конструкції, не об’їдеш ямку чи ще якусь перешкоду, що раптом з’являється під колесом.

Варіант 2. Дуалконтроли. Не ті що шосейні, а за принипом, ручки управління поєднуються в собі як кермо, так і привід. В даному випадку проблема в конструктиві. Можливо це ручки що ходять в шарнірах (по типу як в парових локомотивах приводяться в рух колеса), зусилля передаються на ланцюг/систему/касету. Нахил обох або однієї ручки призводить до повороту. Або, може, за принципом автомобільного руля :smt102 Коли треба повертати, то крутити/тягнути руками перестаємо.

Варіант 3. Найпростіший. До педалей приєднані ремінчики за які веломобіліст тягне допомагаючи рукам. Тут головне щоб вони нікуди не попали і не випали, коли треба буде братися за кермо.

Отаке. Хто що думає?

Аватар користувача
Вавансусанин
* * * *
Повідомлень: 889
З нами з: 4.10.08 20:06
Стать: чол

Re: ду-приводний веломобіль

Повідомлення Вавансусанин » 5.6.11 20:13

Поищи информацию на российском Форуме, где-то здесь http://www.velomobile.org/forum/viewforum.php?f=67 или здесь http://www.velomobile.org/forum/viewtop ... =17&t=3878 . Или у Ганшина поищи на его сайте http://www.velodreamer.com/ - он этим всем серьёзно увлечён.

А так последний рекорд скорости на веломобиле, был достигнут кажись в 2002 году, и равнялся что-то 122 км/час,
- навскидку нашёл тебе этот ролик, как это делается, и что из себя представляют такие веломобили http://www.youtube.com/watch?v=RD4amc-S88I
- или вот можешь почитать статейку в Популярной Механике http://www.popmech.ru/article/1580-raketa-s-pedalyami/

А так, от одного педалирования ногами происходит порой такой расколбас, что аппарат аж заваливается, на скоростях эдак под 100 км/час - облом тебе ещё и искать видеоролики всего этого. А ты ещё хочешь, чтобы вместо высокоточного руления, для удержания аппарата, дополнительное педалирование руками. - Пока лучшие конструкторские умы для побития рекордов скорости, ограничиваются лишь ножным педалированием, тем более, что ноги у человека на порядок сильнее рук.
Востаннє редагувалось 6.6.11 12:15 користувачем Вавансусанин, всього редагувалось 2 разів.

Аватар користувача
Жохоff
* * *
Повідомлень: 274
З нами з: 30.3.11 18:50
Стать: чол
Звідки: г.Киев

Re: ду-приводний веломобіль

Повідомлення Жохоff » 6.6.11 10:38

Вот парочка давно известных фоток
Зображення
Зображення

p.s. И если уже так интересует эта тема, то стоит вспомнить инвалидные коляски, где привод и управление осуществляются двумя рычагами по сторонам (ну, это так, на заметку :))
Вся правда о..
На американском форуме тебе дают ответ, на еврейском отвечают вопросом на вопрос, а на русском на 20-ти страницах обсуждения объясняют, какой ты мудак (с) баш

vassai
* *
Повідомлень: 54
З нами з: 30.5.06 09:58
Звідки: Київ

Re: ду-приводний веломобіль

Повідомлення vassai » 9.6.11 10:30

Ну це не ду-привод, а ручний монопривод, до того ж або крутимо педалі, або кермуємо. А ідея виникла якраз у зв’язку з інвалідними візками, які мають такі собі ручки які тягнеш-штовхаєш, а вони обертають колеса. Інша справа там кермування здійснюється за рахунок різниці швидкостей лівого і правого коліс (здається так), що для рекумбента не підходить.


Повернутись до “Рекумбент, Лигерад, Веломобиль”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей