фэтбайки (surly pugsley и подобные)

для шанувальників нестандартного розміру ... коліс
Аватар користувача
Hamster
* * *
Повідомлень: 394
З нами з: 19.5.07 13:53
Стать: чол
Звідки: Киев, Соломенка

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення Hamster » 13.4.15 12:59

Я так понимаю, что теперь фэтбайкеры вполне могут снимать на запчасти покрышки с автопогрузчиков, тракторов "Беларусь" и прочей сельскохозяйственной техники?
Пусть ваш холодильник всегда будет полон!

Аватар користувача
Add.Mor.
* *
Повідомлень: 177
З нами з: 23.6.12 18:18
Skype: add.mor.
Стать: чол

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення Add.Mor. » 14.9.15 14:33

Привіт! Народ, що скажете про Mongoose Argus 2015,як він в цілому,чи є на форумі власники такого кабанчика?
Характеристики:
Рама: Алюминиевая рама FatBike дизайн. Рулевой стакан 1 1/8 Zero Stack, сменный держатель переключателся.
Дропауты 190мм.
Вилка: Полностью алюминиевая вилка. Дропауты 135мм.
Система: FSA - Comet with Mega Tooth 24/38T Chainring
Каретка: FSA - Mega EXO
Педали: NW. Алюминиевые
Передний переключатель: Shimano M676 SLX DM 2-скр.
Задний переключатель: Shimano SLX M-670 10-скр.
Манетки: Shimano M610 Right only
Кассета: Shimano HG62 11-34
Цепь: KMC X10
Обода: Star Cycle ширина - 94мм, с прорезями
Покрышки: Vee- Rubber Mission 26 X 4" кевлар
Передняя втулка: VP 135мм
Задняя втулка: VP 190мм
Спицы: Нержавеющая сталь
Ниппели: Brass
Передний тормоз: Tektro HD-290
Задний тормоз: Tektro HD-290
Тормозные ручки: Tektro HD-290
Руль: FUNN 31.6 6061
Вынос руля: Алюминий. 3D Каленый
Грипсы: Semi Ergo
Рулевая колонка: FPD Semil Intergrated 1 1/8
Седло: Mongoose MTB
Подседельный штырь: Алюминий. 2-х болтовой
Поставляемые размеры: M, L
Тип подвески: Хардтейл
Як у фетів з розмірами рам,вони співпадають зі звичайними МТВ рамами приблизно,чи потрібно брати трохи меншу (десь пролітала інфа)?
Ще таке питання,звідки ви дістаєте таку техніку як Surly Pugsley ,On-One ? (питання до власників)

Аватар користувача
mr.smith
* * * * *
Повідомлень: 1060
З нами з: 17.8.09 11:03
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення mr.smith » 15.9.15 08:41

единственный сравнительный отзыв о мангусе видел тут http://nameresu.livejournal.com/603520.html
размер, да, обычно берут меньше.
заказывать, традиционно, в интернете. в свете последних таможенных изменений, может дешевле оказаться поторговаться за трек, фуджи, скот или спеш

Аватар користувача
Add.Mor.
* *
Повідомлень: 177
З нами з: 23.6.12 18:18
Skype: add.mor.
Стать: чол

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення Add.Mor. » 15.9.15 12:57

Дякую! Цей відгук теж бачив,схоже,що він єдиний ,думав може тут є власники. Враховуючи те,що ціну на мангус знизили з 36 тис.грн. до 13 400 грн. ,неймовірна знижка у 63%,і можливо це ще не кінець :crazy: думаю,він поза конкуренцією.
Якщо не таємниця,може підкажите в ЛС, звідки всеж можна замовити вище згадані товстуни? З яких сайтів/магазинів?

Аватар користувача
mr.smith
* * * * *
Повідомлень: 1060
З нами з: 17.8.09 11:03
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення mr.smith » 15.9.15 17:47

Зображення

Аватар користувача
Cent
* *
Повідомлень: 139
З нами з: 30.9.08 11:30

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення Cent » 26.10.15 17:30

Спочатку написав у приват, а потім подумав, що може комусь буде корисно.
У мене є аргус 2015
Нормальний абсолютно байк у стоку, тим більше за таку ціну.
Плюси: Нормальна геометрія рами - прекрасно рулиться і вверх і вниз. Трасмісія SLX 10 11-36. Можна поставити конусну рульову. Нормальні шатуни. 190 задня втулка.
Які мінуси для мене - втулки на кульках, рульова на кульках, дешеві гальма, тяжкі ободи і низькопрофільна, але дуже популярна і недешева гума (80 баксів за покру), яка мені не сподобалася. Але їздити на ньому можна і так. Дивлячись, для чого байк. Незважаючи на кульки - сезон втулка катає без жодних проблем (купив у травні). Відносний мінус - задній ексцентрик, а не вісь.
Я заточив його під себе, бо я на ньому катаю у Пилипці.
Тому відбулися наступні заміни
- вилка Rock-Shox Bluto 100 мм,
- конусна рульoва Fireye
- втулка перед під вісь Chosen
- втулка зад Novotec 5 промів
- руль Race Face Response,винос Race face Chester
- манетки SLX
- гальма Shimano Zee
- ротори ХТ 180/160
- покри Kenda Jyuggernaut Sport 4.0
Буду ставити трансмісію Гарбарука 32х11-42 і міняти ободи на подвійні Alexrims Blizzerk.
Але це все мої примхи.
Ні секунди не жалію, що купив.
За розміри. Я люблю їздити на меншому розмірі, але тут не варіант. Я 187, фрирайдний підвіс у мене був М. Але я порівнював монгуз М і Л і взяв Л.
Вкладення
11219514_806413512787377_6939348690829690094_n (1).jpg
11219514_806413512787377_6939348690829690094_n (1).jpg (68.45 Кіб) Переглянуто 10468 разів
12036846_1031499553547916_890822103670236465_n.jpg
12036846_1031499553547916_890822103670236465_n.jpg (68.12 Кіб) Переглянуто 10468 разів
Trail — проповедники собирают безудержно дорогие коляски якобы «для всего», но на деле катают по паркам с такими же увлеченцами средним возрастом за 30 лет, изредка выбираются в горы.. обожают подбирать детали по цвету.. c) lurkmore

Аватар користувача
Add.Mor.
* *
Повідомлень: 177
З нами з: 23.6.12 18:18
Skype: add.mor.
Стать: чол

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення Add.Mor. » 14.11.15 21:47

Спочатку написав у приват, а потім подумав, що може комусь буде корисно.
У мене є аргус 2015
Нормальний абсолютно байк у стоку, тим більше за таку ціну.
Плюси: Нормальна геометрія рами - прекрасно рулиться і вверх і вниз. Трасмісія SLX 10 11-36. Можна поставити конусну рульову. Нормальні шатуни. 190 задня втулка.
Які мінуси для мене - втулки на кульках, рульова на кульках, дешеві гальма, тяжкі ободи і низькопрофільна, але дуже популярна і недешева гума (80 баксів за покру), яка мені не сподобалася. Але їздити на ньому можна і так. Дивлячись, для чого байк. Незважаючи на кульки - сезон втулка катає без жодних проблем (купив у травні). Відносний мінус - задній ексцентрик, а не вісь.
Я заточив його під себе, бо я на ньому катаю у Пилипці.
Тому відбулися наступні заміни
- вилка Rock-Shox Bluto 100 мм,
- конусна рульoва Fireye
- втулка перед під вісь Chosen
- втулка зад Novotec 5 промів
- руль Race Face Response,винос Race face Chester
- манетки SLX
- гальма Shimano Zee
- ротори ХТ 180/160
- покри Kenda Jyuggernaut Sport 4.0
Буду ставити трансмісію Гарбарука 32х11-42 і міняти ободи на подвійні Alexrims Blizzerk.
Але це все мої примхи.
Ні секунди не жалію, що купив.
За розміри. Я люблю їздити на меншому розмірі, але тут не варіант. Я 187, фрирайдний підвіс у мене був М. Але я порівнював монгуз М і Л і взяв Л.
Дуже дякую! Нарешті повноцінний відгук реального власника :good:

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення ВелоКиїв » 18.11.15 16:58

Дуже круте відео

phpBB [video]
Зображення

Аватар користувача
Cent
* *
Повідомлень: 139
З нами з: 30.9.08 11:30

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення Cent » 23.11.15 17:44

кому цікаво - тема про мій байк viewtopic.php?f=19&t=158187
Trail — проповедники собирают безудержно дорогие коляски якобы «для всего», но на деле катают по паркам с такими же увлеченцами средним возрастом за 30 лет, изредка выбираются в горы.. обожают подбирать детали по цвету.. c) lurkmore

Аватар користувача
mr.smith
* * * * *
Повідомлень: 1060
З нами з: 17.8.09 11:03
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення mr.smith » 24.11.15 10:21

Зображення
Spoiler
Show
Зображення

Аватар користувача
mr.smith
* * * * *
Повідомлень: 1060
З нами з: 17.8.09 11:03
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення mr.smith » 24.11.15 19:27

о, а про "Среду" не писали во вкусностях
Зображення
1. Оси спереди и сзади.
2. Обычная резьбовая каретка.
3. Никакого секса с горизонтальными дропаутами
4. Сталь
5. Проводка под дроппер и толстая подседельная труба.
6. Широкая задняя втулка
7. Совместимость с Bluto (в смысле если что купил её и просто поставил, ничего больше менять не нужно)
8. Обновлённая геометрия.
http://nameresu.livejournal.com/

Аватар користувача
Anton_gotos
Модератор
Повідомлень: 4591
З нами з: 11.7.07 18:52
Стать: чол

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення Anton_gotos » 14.12.15 16:24

Зображення

AirPainter
*
Повідомлень: 4
З нами з: 20.1.16 16:58
Стать: жін

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення AirPainter » 20.1.16 17:05

а мне вот нравятся електро фетбайки

Аватар користувача
CoRacK
*
Повідомлень: 32
З нами з: 21.6.08 23:35
Стать: чол
Звідки: Тернопіль

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення CoRacK » 12.5.16 23:52

Хороша новина для цінителів товстих шин без компромісів :D
В серійний Surly Ice Cream Truck з їхніми універсальними регульованими дропаутами поміщаються 5" покришки VeeRubber 2XL на 100мм тапках, правда ще потрібно використовувати задню перекидку з середньою лапою і поставити 1 мм проставку з внутрішнього боку касети (підозрюю, що для 9-ти зірочної трансмісії, даний пункт не потрібно виконувати).
Зображення

Зображення
Ride it my way...

Аватар користувача
mr.smith
* * * * *
Повідомлень: 1060
З нами з: 17.8.09 11:03
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення mr.smith » 31.5.16 15:30

на грани флуда. в Киеве в прокатах не видел никто фет? можно в личку

Аватар користувача
Cent
* *
Повідомлень: 139
З нами з: 30.9.08 11:30

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення Cent » 1.6.16 08:20

фет был в прокате на великах.юа на вднх. Но это дешевый хр-мо монгуз, мало передающий ощущения поездки на нормальном фете. Он тяжелый, на шариковых подшипниках. Чисто для фана по асфальту, хотя на нем достаточно много везде ездил его старый владелец.
Trail — проповедники собирают безудержно дорогие коляски якобы «для всего», но на деле катают по паркам с такими же увлеченцами средним возрастом за 30 лет, изредка выбираются в горы.. обожают подбирать детали по цвету.. c) lurkmore

Аватар користувача
Add.Mor.
* *
Повідомлень: 177
З нами з: 23.6.12 18:18
Skype: add.mor.
Стать: чол

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення Add.Mor. » 19.10.16 12:06

Привіт! Цікавить ваша думка про PRIDE TROPHY 3.0,чи вартий він 20 тис.грн. ?
Рама виглядає довгою,але обвіс ніби не поганий, обговоримо?

Зображення
Spoiler
Show
РАМА
PRIDE алюминий 6061T, 26’’
ВИЛКА
PRIDE алюминий 6061T, 26’’
ШАТУНЫ
Prowheel, 40/28 зубьев, хром-молибден
РУЧКИ ПЕРЕКЛЮЧЕНИЯ(МАНЕТКИ)
Sram X5, 2x10 скоростей
КАССЕТА
Sram 1050, 12-36 зубьев
ЦЕПЬ
Sram 1051
ПЕРЕДНИЙ ПЕРЕКЛЮЧАТЕЛЬ
Sram X7
ЗАДНИЙ ПЕРЕКЛЮЧАТЕЛЬ
Sram X5,10 скоростей
ОБОДА
Алюминий, расширенные
ВТУЛКИ
Quando, насыпной подшипник, эксцентрик
ПОКРЫШКИ
Chaoyang, 26"x 4.0" 60TPI
ПЕДАЛИ
Wellgo
ПЕРЕДНИЙ ТОРМОЗ
Sram DB1, дисковые, гидравлика
ЗАДНИЙ ТОРМОЗ
Sram DB1, дисковые, гидравлика
РУЛЬ
PRIDE 680мм, 31,8мм
РУЛЕВАЯ КОЛОНКА
CH
ВЫНОС
PRIDE 90мм, 31,8мм
СПИЦЫ
CN стальные
ГРИПСЫ
PRIDE 125мм
СЕДЛО
Cionlli
ПОДСЕДЕЛЬНАЯ ТРУБА
PRIDE алюминий, 30,9мм
КОЛИЧЕСТВО СКОРОСТЕЙ
20
ДИАМЕТР КОЛЕСА
26

Аватар користувача
mr.smith
* * * * *
Повідомлень: 1060
З нами з: 17.8.09 11:03
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення mr.smith » 20.10.16 13:57

обвес обычный. в фетбайке основная стоимость состоит из деталей, которые на любой мтб не поставишь: втулки, обода, каретка (шатуны).
прайд рамы - каталожный китай, остальное здесь тоже самое бюджетное. стоит ли оно того? да стоит, продают же)

Аватар користувача
Add.Mor.
* *
Повідомлень: 177
З нами з: 23.6.12 18:18
Skype: add.mor.
Стать: чол

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення Add.Mor. » 20.10.16 14:20

прайд рамы - каталожный китай
От це турбує мене найбільше, якість рами та вилки, чи не трісне воно під час продубасу :unknown:

Аватар користувача
AVVAKUM
новичок
новичок
Повідомлень: 5880
З нами з: 25.4.07 17:07
Skype: avvakum_v
Стать: чол
Звідки: старая, старая Дарница

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення AVVAKUM » 20.10.16 15:06

на грани флуда. в Киеве в прокатах не видел никто фет? можно в личку
Здесь есть
ул Сверстюка, 25 (бывшая М. Расковой)
— В резюме вы указали, что вам не нравятся геи...
— Нет, скорее это я им.
— Вы нам не подходите.
— Вот видите? Я так и написал.

Аватар користувача
Add.Mor.
* *
Повідомлень: 177
З нами з: 23.6.12 18:18
Skype: add.mor.
Стать: чол

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення Add.Mor. » 31.10.16 14:11

Ідею купівлі PRIDE TROPHY відкинув
Востаннє редагувалось 15.2.17 17:09 користувачем Add.Mor., всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
Add.Mor.
* *
Повідомлень: 177
З нами з: 23.6.12 18:18
Skype: add.mor.
Стать: чол

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення Add.Mor. » 27.11.16 10:26

Пікажіть будь ласка,де можна придбати камери для фета 26х4.0 ?

Аватар користувача
Kabhaal
* * * *
Повідомлень: 977
З нами з: 23.7.12 10:35
Стать: чол
Звідки: Київ, Солом'янка

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення Kabhaal » 27.11.16 19:15

Пікажіть будь ласка,де можна придбати камери для фета 26х4.0 ?
На магазины тут ссылки нельзя, смотри в приват
Kyiv Bicycle Club
Слава нам, 3.14здець ворогам! ©

Аватар користувача
Add.Mor.
* *
Повідомлень: 177
З нами з: 23.6.12 18:18
Skype: add.mor.
Стать: чол

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення Add.Mor. » 27.11.16 21:06

Дякую!

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: фэтбайки (surly pugsley и подобные)

Повідомлення Technician » 28.11.16 16:32

Ім'я Кларка Кента скоріш за все натякає вам про прихованого супергероя, а насправді воно виникло, коли Пет Кларк та Дін Кент поєднали свої прізвища, коли відкрили свою фірму в 1989 році.

Сталь тоді ще була "реальною" (мантра "steel is real" красно звучить на англійській мові, але не перекладається так гарно ні на яку іншу, на жаль — прим. Technician), і не використовувалась хіпстерами в стилі "мені пофіг, що там в тебе", як зараз (ось тут я готовий задушити автора статті широченною камерою під 5-дюймову шину — прим. Technician), Clark-Kent виробляли більшість своїх шосейних і гірських велосипедів зі сталі. Титан використовувався в топових моделях. Всі рами були плодом праці п'ятьох зварювальників, коли компанія з Колорадо була на вершині популярності. Ті екземпляри, що були зроблені майстрами Доном Херром та Іво Вінклареком, на сьогоднішній день стали предметом колекціонування і дуже високо ціняться. Олімпійський золотий медаліст Алексі Греваль був одним з найвідоміших користувачів їхніх рам на початку 1990х, Херр і Вінкларек навіть зварювали шосейні та гірські рами для Грега ЛеМонда, поки велосипеди під його брендом не перейшли під крила Litespeed та потім Trek.

Зображення

Плітки вказують на згоду почати виробництво рам для іншого бренду як одну з причин зникнення ім'я Clark-Kent в середині 1990х. Іншою був аутсорсінг виробництва, який був нижче того, за що компанія набула популярності в свої найкращі роки. Перед своєю смертю Clark-Kent розробила амортизовану вилку, яка по ліцензії перейшла до компанії Scott (пізніше їй дали ім'я Unishock), а також в 1993 році перегорнуту амортизовану вилку, яка хизувалась широкими дропаутами і отворами під каліпер для дискового гальма.

Задовго до закриття дверей, найкращий майстер фірми Clark-Kent Дон Херр створив два неймовірних фетбайки. Той, який ви зараз бачите на фотографіях був створений десь в 1991 році і зараз знаходиться в музеї The Pro's Closet's в Боулдері, штат Колорадо. Також стверджується, що це єдиний цілий екземпляр, що робить його важливим елементом історії. Хоча історія фірми добре відома і її смерть скрупульозно задокументована, казку про їхній дикий фетбайк все одно складно поєднати по дріб'язкам воєдино.

Зображення

Ось те небагате, що ми знаємо про нього.

Екстремальні умови часто народжують екстремальні машини — саме такими були перегони Iditabike, 1000-мильний заїзд, в якому велосипедисти їхали через вкриту снігом зону тундри Аляски. Учасники шукали кращий інструмент для цієї роботи, яку звичайний гірський велосипед виконував погано. Тож, вітаємо появу перших фетбайків!

Зображення

Справжні мега-широкі ободи з'являться ще не скоро, тому маленькі виробники рам і компонентів імпровізували, поєднуючи одразу два ободи, іноді навіть три і встановлювали відповідну кількість покришок, щоб розширити пляму контакту з поверхнею, яка утримає велосипед і його райдера від розрізання снігу, немов ножем, дозволяючи не втрачати швидкість і контроль над керуванням.

Зображення

Фетбайк Clark-Kent робив саме це, маючи по два зістиковані та зварені ободи, заспицьовані до однієї втулки у дивний спосіб: пропускаючи по одному отвору на сторону. Було встановлено чотири покришки Fisher FatTrax — дві спереду, дві позаду (монтаж покришок сам по собі був ще тим процесом...) і кожна покришка має свою індивідуальну камеру. Один велосипед, чотири ободи, чотири покришки і чотири камери. І мабуть багато дивних поглядів від інших райдерів.


Пір'я розширені, щоб помістилась щонайменш чотиридюймова комбінація покришок. Проблеми з чейнлайном робили неможливим встановлення, семишвидкісної трансмісії Shimano XT, що була в наявності в ті часи, тож використовувалась 5-швидкісна тріщітка, а ось передній тріпл з широким діапазоном передач і мініатюрною малою зіркою, гарантував, що на велосипеді можна впевнено рухатись, коли зі всіма пожитками його вага складає майже 23 кг. Звучить весело, чи не так?

Зображення

Пройшло 24 роки відтоді, коли Херр зварив перший фетбайк. Сказати, що все трохи змінилось — це нічого не сказати. Зараз ти можеш купити фет-двоподвіс, в якому використовуються найгарячіші технологічні новинки, навіть карбонову модель з карбоновою вилкою і карбоновими ободами, який важить 9 кг, або навіть менше. Але всі вони знаходяться в тіні машин, таких як фет Clark-Kent, які перевіряли широту фантазії фреймбілдерів в той час, коли нічого подібного не існувало.

Source.
tumbleweed-092.tumblr.com


Повернутись до “29er, 69er, 650B”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 6 гостей