Тест-драйв хардтейлів Trek Procaliber 9.6 та 9.7

для шанувальників нестандартного розміру ... коліс
Аватар користувача
TrekBikes_UA
* *
Повідомлень: 81
З нами з: 23.7.13 09:41

Тест-драйв хардтейлів Trek Procaliber 9.6 та 9.7

Повідомлення TrekBikes_UA » 22.8.17 12:43

Тест-драйв хардтейлів Trek Procaliber 9.6 та 9.7.

Хардтейл — це класика маунтінбайку. Складно внести щось радикально нове у конструкцію з двох трикутників, але інженерам Trek вдалося це зробити. Саме тому Procaliber привернув увагу обох наших тест-райдерів. Слово за ними.

Зображення

Олександр: Своє знайомство з новими байками Трек я вирішив розпочати з такого ж пожежного кольору хардтейла, яким був мій перший байк для перегонів Gary Fisher. Так, Procaliber 9.6 — фокусна модель в ряді з найприємнішим співвідношенням ціна/якість. Карбонова рама з демпфером IsoSpeed та фірмовою геометрією G2, а також усіма сучасними плюшками: кареткою PF92, інтегрованою проводкою тросів та стандарту Boost. Гідролінія, на щастя, проведена зовні та максимально грамотно, як на мене — не заважає носити вел за верхню трубу, не пошкодується камінням з-під колес та ще й не маячить на фоточках з правого боку. Чистий вигляд підкреслюється мінімалістичним дізайном — класичні лінії і ніяких гусів-лебедів. Геометрично це все та ж доволі довга рама з короткими пір'ями, без занадтих експериментів з кутами. G2 насправді більш відноситься до вилки — це кастомний офсет, що дозволяє зменшити так званий трейл без зайвого загострення кута рульової, що дуже позитивно впливає на керованість на крутих підйомах. Як це працює наочно показано у цьому кумедному відео.

Зображення

Обладнання байка досить ретельно продумано та збалансовано. Легка вилка Fox Float 32 Stepcast з трьохпозиційним регулюванням компресії з манетки; одинадцятишвидкісна трансмісія SLX/XT; досить легкі безкамерні колеса Bontrager Duster Elite та відповідна гума; хоч і не найвищі за рівнем, але цілком задовільні гальма Shimano M425; та дуже приємна плюшка у вигляді грипс ESI Chunky у стоку. Єдине, що мені здалося трохи дивним — використання 90 мм виносу при 670 мм ЕТТ, але то вже індивідуальний момент.

Від ходових випробувань не чекав ніяких несподіванок. Легкий, жорсткий, жвавий, ефективний — топовий карбоновий хардтейл від одного з світових лідерів велоіндустрії повинен бути саме таким. Але те, що він при цьому всьому буде ще й комфортний — це було несподіванкою. За цю магію треба дякувати маленькому еластомерному демпферу IsoSpeed між переднім трикутником та підседільною трубою, що робить з останньої щось типу ресори. Жорсткість демпфера підбирається для кожної ростовки окремо, щоб компенсувати різницю у довжині труб та вагу райдера. Слід зауважити, що IsoSpeed не є підвіскою, ніяк не впливає на ефективність та зчеплення колеса, але дуже, дуже сильно економить спину, що просто неможливо не оцінити. Однозначний мастхев! Щодо обладнання, то тут немає нічого дивовижного, покришки тримають, колеса катять, гальма гальмують. Можу відзначити прекрасну роботу переднього перемикача — side swing-дизайн плюс зменшення перепаду між зірками на даблах з 14-12Т до 10Т додали перемиканню помітної легкості та чіткості. Ще мені було цікаво, чи не втратила вилка жорсткості з таким радикальним полегшенням штанів, але нічого криминального я не помітив.

Зображення

Олександра: Маючи скромний зріст, завжди зтикаюсь з проблемою, що нормальний байк мого розміру — рідкість. А тут пощастило — одним з наявних велосипедів мого розміру в тестовому парку був Procaliber 9.7. Trek застосовує принцип Smart Wheel Size, відповідно до якого в розмірі 15.5” велосипед має колеса 27.5”, що виглядає гармонійно та дозволяє уникнути неминучих костилів, які чекають на власників найнерів у маленьких розмірах. А саме вигнутих верхніх труб та виносів з екстремальним мінусовим кутом для забезпечення адекватної посадки. В сукупності з коротким виносом 75 мм та кермом 720 мм це складає ідеально зручний кокпіт, що начебто зроблений спеціально для мене — моменту звикання майже не відчула.

Давно (і як мені здавалось, назавжди) я є прихильником амортизованих рам для XC. Але цей велосипед мене приємно здивував — завдяки демпферу IsoSpeed він значно комфортніше своїх родичів — звичайних карбонових хардтейлів. Нажаль, демпфер не вирішує проблему зі зчепленням заднього колеса, як це робить підвіска, проте робить подолання перешкод більш приємним та зменшує втому. А за рахунок використання вісей 110 та 148 вдалося досягнути ще більшої жорсткості та зручності керування, що особливо відчувається при їзді в крутий схил та в поворотах.

За амортизацію попереду відповідає повітряна вилка Rock Shox Reba RL з демпфером Motion Control та дуже зручною манеткою блокування на кермі. До речі, з правильно підібраним тиском вилка працювала так, що без блокування спокійно можна було обійтись — зайвих розкачувань при інтенсивному педалюванні не відчувалось.

Зображення

Безкамерні колеса остаточно закріпились як стандарт для велосипедів високого рівня, і недаремно — на карбоновому хардтейлі це однозначно необхідна річ, що дозволяє використовувати знижений тиск у покришках, додаючи зчеплення та керованості. І тут реалізація від Bontrager на висоті — легкий та надійний вілсет Duster Elite та цупкі накатисті покришки XR1. Взагалі, я почувалась так само впевнено, як на більш звичному для мене кантрійному двопідвісі. Керованість та стабільність велосипеду ідеальна.

Ця модель обладнана 11-швидкісною трансмісією серії Shimano XT M8000 у моєму улюбленому розрахунку — дабл 36/26 та касета 11-42. Звісно, завжди є бажання полегшити велосипед, позбавившись манетки, зірки та переднього перемикача, але діапазон та щільність передач це все ж таки значна перевага. Все працює відмінно й чітко, як годинник.

Гальма до сетапу підібрані оптимальні за співвідношенням ціна/якість — потужність гальмування повністю відповідає призначенню велосипеда, плюс бонус для власників гальм Shimano — відсутність проблем з затиранням колодок через широкі зазори. Окремо відзначу дуже приємні бонуси базової комплектації — мабуть, найкомфортніші на даний момент гріпси ESI Chunky та сідло Bontrager Montrose (по секрету скажу, що моя дупа вимагає тепер його придбати та користуватись, не знаю як я їй відмовлю). Ось так, завдяки дрібничкам, складається той самий велосипед, з якого просто не захочеться злізати.

l-m
* * *
Повідомлень: 384
З нами з: 12.3.15 01:04
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Тест-драйв хардтейлів Trek Procaliber 9.6 та 9.7

Повідомлення l-m » 22.8.17 18:57

Обладнання за посиланнями та на байках у ваших тест-райдерів відрізняється. Вилки (схоже просто переплутали між моделями при збірці :unknown: ), гальма, трансмісія...

Аватар користувача
s-ceptic
*
Повідомлень: 3
З нами з: 12.1.12 22:27
Стать: чол
Звідки: Харкiв

Re: Тест-драйв хардтейлів Trek Procaliber 9.6 та 9.7

Повідомлення s-ceptic » 23.8.17 09:38

Забыли указать, что это линейка 2018 года

Аватар користувача
TrekBikes_UA
* *
Повідомлень: 81
З нами з: 23.7.13 09:41

Re: Тест-драйв хардтейлів Trek Procaliber 9.6 та 9.7

Повідомлення TrekBikes_UA » 23.8.17 12:38

Обладнання за посиланнями та на байках у ваших тест-райдерів відрізняється. Вилки (схоже просто переплутали між моделями при збірці :unknown: ), гальма, трансмісія...

Дякуємо за справедливе зауваження. Це наша помилка, ми тільки почали займатись заповненням модельного ряду 2018 року на нашому сайті. Посилання оновлені. Просимо вибачити.

l-m
* * *
Повідомлень: 384
З нами з: 12.3.15 01:04
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Тест-драйв хардтейлів Trek Procaliber 9.6 та 9.7

Повідомлення l-m » 26.8.17 22:08

З вилкою все-одно не складається. У мне чому око й зачепилось - на більш дешевій моделі Procaliber 9.6 у тест-райдерів була встановлена краща й дорожча вилка (Fox Float 32 Stepcast) ніж на Procaliber 9.7 (Rock Shox Reba RL). Але судячи з оновлених посилань на 9.6 2018 року буде рекон, дива не сталось :)


Повернутись до “29er, 69er, 650B”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей