До уваги організаторів B2W 2006

Прародитель велодня
Аватар користувача
aver
* *
Повідомлень: 103
З нами з: 14.5.06 12:00
Skype: andrey-tkachenko
Стать: чол
Звідки: Ірпінь <- Київ <- Комсомольск (Полт. обл.)
Контактна інформація:

Повідомлення aver » 6.6.06 00:49

to Enigman
В принципе на тех тротуарах, что положены недавно встречается уже подобная штука. Там участок, приблизительно метровый, бордюра опущен, и получается такой своеобразный заезд. Но такое далеко не везде есть.
На сколько понимаю это делается не для вело жителей а для инвалидов.
Что в принципе правильно.
Спешивание велосипедиста одно - а отсутствие возможности человеку с орграниченими физ. возможностями попасть в магазин, аптеку или Гос. учреждение - другое дело.

Это был небольшой оффтоп.
Хотя в данном случаи инициатива по поводу бордюров будет поддержана и людьми с ограниченными физ. возможностями.
И это можно отразить в обращении к чиновникам.
WWWсе.Будет.ОК!

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 6.6.06 08:45

To Enigman:
Слушна думка, але не для всіх тротуарів (по яких за ПДР велосипедистам в принципі-то і пересуватись заборонено), а в тих місцях, де ми просимо облаштувати велосипедні доріжки (або доріжки для пішоходів і велосипедистів).

To aver:
Зовсім не оффтоп! Ідея поєднання інтересів дуже корисна. Дякую!

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 6.6.06 10:48

Трохи інформації про Австрію (отримано від N0Mad)

Спеціальні дорожні знаки:
1) Зображеннязнак для авто, дорогу перетинає велодоріжка;

2) Зображеннявелодоріжка (таке у нас також є);

3) Зображеннядоріжка для пішоходів і велосипедистів (і таке у нас є, а от більше нічого нема :duma: );

3.1) Зображеннятеж саме, але з розділенням;

3.2) Зображеннятеж саме, але з протилежним розташуванням;

4) Зображеннязакінчення велодоріжки;

4.1) Зображеннязакінчення пішохідно-велосипедної доріжки;

5) Зображеннясенс знака аналогічний пішохідному переходу, встановлюється там, де на велодоріжці нема окремого світлофора для велосипедистів (а таке теж є!);

6) Зображенняа от такий звичний знак встановлюється для велосипедистів перед виїздом з велодоріжки на дорогу.

Для того, щоб змінити ситуацію в Україні, треба було (якщо коротко):
1) змінити погляд влади (не київського рівня) на питання;
2) підготувати зміни до правил дорожнього руху на рівні МВС;
3) провести зміни через Кабінет Міністрів.

Аватар користувача
Net Scorpion
* * * *
Повідомлень: 666
З нами з: 14.7.04 13:14
Skype: net_scorpion
Стать: чол
Звідки: Стратегическое шоссе, Киев
Контактна інформація:

Повідомлення Net Scorpion » 6.6.06 14:58

Трохи інформації про Австрію

...

Для того, щоб змінити ситуацію в Україні, треба було (якщо коротко):
1) змінити погляд влади (не київського рівня) на питання;
2) підготувати зміни до правил дорожнього руху на рівні МВС;
3) провести зміни через Кабінет Міністрів.
В действительности все не так мрачно. ГАИ разрешает по инициативе местных властей, согласованой с НИИ БДД ГАИ изготовлять и вывешивать нестандартные дорожные знаки в порядке эксперимента. Главное, чтобы они были понятны участникам движения. В случае успеха эти знаки узаконивают в очередной редакции ПДД. Так у нас в Киеве разрешили на некоторых перекрестках поворот направо на красный свет еще до 2002 года. Кое-где до сих пор висят объявления "увага, експерімент. На цьому перехресті дозволяється..."
Disclamer:
Все по моему скромному мнению и никаких намеков. Здесь написано только то, что написано.

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Доопрацьована версія звернення

Повідомлення beaver » 7.6.06 16:28

Голові Київської міської державної адміністрації
пану Черновецькому Леоніду Михайловичу

Копія: Раднику Київського міського голови –
в. о. заступника голови
Київської міської державної адміністрації
пану Салію Івану Миколайовичу

Копія: Начальнику Головного управління транспорту, зв'язку та інформатизації КМДА
пану Шпильовому Івану Федоровичу

_______________________________ ПІБ,
_______________________________ адреса,
_______________________________ телефон,
_______________________________ e-mail

13 червня 2006 року

КОЛЕКТИВНЕ ЗВЕРНЕННЯ

Шановний Леоніде Михайловичу!

Велосипедна громада м. Києва сьогодні – це тисячі киян, що надають перевагу не лише здоровому способу життя, але й екологічно чистому та безпечному виду транспорту. При цьому чисельність прихильників велосипеду в столиці помітно зростає з кожним роком.
Від імені всіх цих людей, дозвольте висловити Вам щиру подяку за підтримку в проведенні акції “Українська ініціатива – на велосипеді на роботу, весна 2006”, в межах якої 24 травня, з 8 години ранку колона велосипедистів, що складалась приблизно з 1000 осіб, у супроводі машини ДАІ проїхала по маршруту від Арки Дружби народів по вулицям Хрещатик, Червоноармійська, Льва Толстого, Володимирська до Михайлівської площі.
Хотілося б зазначити, що незважаючи на те, що акція “На велосипеді на роботу” проводилася вже вчетверте, саме цього року велосипедисти столиці вперше відчули реакцію міської влади на свої дії у вигляді Вашого доручення стосовно встановлення на автомобільних дорогах знаків та розмітки для проїзду велосипедів у відповідності із правилами дорожнього руху.
Не зважаючи на те, що зазначеними правилами значну увагу приділено велосипедистам, як повноправним учасникам дорожнього руху, в тому числі регламентовано питання пересування велосипедними доріжками, передбачено встановлення спеціальних знаків для велосипедистів, на сьогодні в столиці практично відсутні сприятливі умови для безпечного руху велосипедного транспорту, повністю відсутні велосипедні доріжки, дорожні знаки та розмітка для велосипедистів, стоянки для велосипедів у громадських місцях.
Саме тому ми звертаємося до Вас з проханням розглянути можливість адаптації інфраструктури міста для потреб велосипедистів і відповідними пропозиціями стосовно вдосконалення ситуації з рухом велосипедного транспорту в м. Києві, підготовленими на підставі ґрунтованого аналізу зарубіжного досвіду, а також численних побажань велолюбителів столиці.
Ми переконані, що забезпечення сприятливих умов для руху велосипедистів в столиці дозволить зменшити перевантаження вулиць міста автомобільним транспортом, сприятиме покращенню екологічної ситуації, а також безпеці дорожнього руху в Києві. Зазначене підтверджується прикладами позитивного досвіду вирішення цих питань у таких столицях як Лондон, Берлін, Відень, Варшава тощо.
У зв’язку із вищенаведеним направляємо на Ваш розгляд пропозиції стосовно вдосконалення ситуації з рухом велосипедного транспорту в м. Києві, а також приклади вдалих рішень цього питання в різних столицях світу.

Велосипедна громада м. Києва висловлює готовність до співпраці з представниками міської влади і заздалегідь дякує Вам за приділену увагу і розуміння.

Просимо повідомляти про рішення, прийняті на підставі цього колективного звернення.


З повагою,

Від імені велосипедної громади м. Києва


_______________ /______________/
_______________ /______________/
_______________ /______________/



ДОДАТКИ:
1. Підписи киян – прихильників велосипедного транспорту під колективним зверненням від 13 червня 2006 року щодо адаптації інфраструктури міста під потреби велосипедного транспорту.
2. Пропозиції по вдосконаленню ситуації з рухом велосипедного транспорту в м. Києві.

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 7.6.06 16:29

Проект Додатку з підписами

Додаток № 1
до колективного звернення від 13 червня 2006 року


Підписи киян – прихильників велосипедного транспорту під колективним зверненням від 13 червня 2006 року щодо адаптації інфраструктури міста під потреби велосипедного транспорту

№ ___ ПІБ _____________________________ Контактний телефон ___ Підпис
1 _____________________________________ _____________________ _______________
2 _____________________________________ _____________________ _______________
...

Аватар користувача
Uncle Ы
*********
Повідомлень: 2266
З нами з: 5.9.03 14:21
Skype: eugene.novikov
Стать: чол
Звідки: из мамы
Контактна інформація:

Повідомлення Uncle Ы » 7.6.06 16:40

В общем, много букв, но я осилил. :)

Я думаю, что нужно просто изложить уже написанное здесь связно в одном документе в виде проекта-предложения и передать вкупе с первоначальным письмом-шапкой панам начальникам.

Предложение, точнее, каждый из пунктов, где это возможно, расширить практическими рекомендациями, например, какую разметку и какие знаки устанавливать в кажом конкретном случае, в соответствии с какими правовыми нормами это делать и пр...

Возможно, нужно разделить все на стадии, типа, задачи первоочередные и легкореализуемые (знаки на уже существующих велопутях типа набережной), задачи на немного потом, в том числе требующие времени на устаканивание, типа экспериментальных знаков, задачи глобальные (изменение ПДД, к примеру, включение в процедуру ежевесенного нанесения разметки обязательной велокомпоненты)...
Нас невозможно сбить с пути - нам пофигу, куда идти!

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 7.6.06 16:50

Додаток № 2
до колективного звернення від 13 червня 2006 року[/i]

ПРОПОЗИЦІЇ ПО ВДОСКОНАЛЕННЮ СИТУАЦІЇ З РУХОМ ВЕЛОСИПЕДНОГО ТРАНСПОРТУ В М. КИЄВІ

1. Чинне правове регулювання

Згідно із Законом України “Про дорожній рух” від 30 червня 1993 року № 3353-XII, державне управління у сфері дорожнього руху та його безпеки здійснюється Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади Республіки Крим, місцевими органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та спеціально уповноваженими на це державними органами.
Вказаним Законом, до компетенції міської та районної Ради народних депутатів і міської та районної виконавчої влади у сфері дорожнього руху віднесено, зокрема:
- розробку, затвердження та реалізацію міських і районних програм розвитку дорожнього руху та його безпеки;
- організацію дорожнього руху на території міста і району згідно з відповідними генеральними планами, проектами детального планування та забудови населених пунктів, автоматизованих систем керування дорожнім рухом, комплексних транспортних схем і схем організації дорожнього руху та з екологічно безпечними умовами;
- організацію будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів.

Слід зазначити, що згідно із Законом об'єднання громадян і громадяни мають сприяти державним органам у здійсненні заходів щодо безпеки дорожнього руху. При цьому міністерства, інші центральні органи державної виконавчої влади та об'єднання зобов'язані враховувати пропозиції об'єднань громадян і громадян з питань безпеки дорожнього руху. Крім того, учасники дорожнього руху (в тому числі – водії велосипедів) мають право на безпечні умови дорожнього руху.

Законом встановлено, що особи, які керують велосипедами без двигунів, мають право їздити по спеціальних велосипедних доріжках, а в разі їх відсутності - по краю проїзної частини дороги, вулиці чи узбіччю.
В свою чергу, Правилами дорожнього руху, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 (надалі – “Правила”) передбачено, що рух по проїзній частині на велосипедах дозволяється лише в один ряд по правій крайній смузі якомога правіше, за винятком випадків, коли виконується об'їзд. Водночас, водіям велосипедів забороняється, зокрема, рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках.
Крім того, поворот ліворуч та розворот дозволяється на дорогах з однією смугою для руху в кожному напрямку і без трамвайної колії посередині. Дозволяється рух по узбіччю, якщо це не створить перешкод пішоходам.

2. Стан забезпечення безпеки руху велосипедного транспорту в м. Києві

Внаслідок відсутності у м. Києві обладнаних велосипедних доріжок, спеціальних дорожніх знаків та спеціальної розмітки, а також через часті випадки зайнятості правих крайніх смуг проїзної частини припаркованим автомобільним транспортом, незадовільним станом узбіч міських вулиць, створюються небезпечні умови дорожнього руху переважною більшістю автомобільних доріг столиці, різко підвищується ризик аварійних ситуацій.

Аналогічна проблема виникає через те, що на великих магістральних дорогах із високою швидкістю руху автомобільного потоку (наприклад, Набережне та Столичне шосе, мости через Дніпро тощо) дуже часто трапляються випадки обгонів автомобілями основного потоку машин правою крайньою смугою (призначено, зокрема, для велосипедистів) з високою швидкістю.

Крім того, на розвиток екологічно чистого та безпечного велосипедного транспорту в столиці негативно впливають такі фактори, як щільний потік автомобільного транспорту вулицями столиці, порушення правил дорожнього руху з боку водіїв, непередбачувані маневри вуличного транспорту загального користування, раптове відкривання дверей в припаркованих автомобілях тощо.

Таким чином, на нашу думку ситуація із рухом велосипедного транспорту в м. Києві потребує прийняття київською міською владою, за прикладом муніципальної влади багатьох столиць Європи, адекватних і продуманих рішень з метою забезпечення вимог безпеки дорожнього руху, поступового адаптування інфраструктури міста для потреб велосипедного транспорту.

3. Пропозиції по вдосконаленню ситуації з рухом велосипедного транспорту в м. Києві

3.1. Включення велодоріжок до генерального плану забудови міста
З метою забезпечення вимог безпеки дорожнього руху, дотримання положень Правил дорожнього руху, поступового адаптування інфраструктури міста для потреб велосипедного транспорту, пропонується включити велодоріжки до генерального плану забудови міста Києва, а також до концепції розвитку транспортної моделі Києва.
При цьому рекомендується враховувати значний досвід європейських столиць щодо розвитку велосипедної інфраструктури, а також проводити консультації із представниками велосипедної громадськості столиці.

3.2. Ремонт узбіч автомобільних доріг
Для зменшення ризиків травмування велосипедистів та з метою підвищення безпеки дорожнього руху в столиці пропонується здійснити ремонт узбіч доріг по вулицях:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Крім того, пропонується забезпечити встановлення в м. Києві безпечних для велосипедистів кришок зливостоків (без широких щілин вздовж напрямку руху), а на ділянках доріг з бруківкою, асфальтувати метрову смугу з правого краю дороги для безперешкодного проїзду велосипедистів.

3.3. Нанесення дорожньої розмітки та встановлення спеціальних дорожніх знаків на вулицях міста
Для забезпечення вимог безпеки дорожнього руху пропонується здійснити нанесення дорожньої розмітки та встановлення спеціальних дорожніх знаків для велосипедистів та водіїв автомобілів на автомобільних дорогах міста. Особливу увагу рекомендується приділити автомобільним дорогам із активним рухом транспорту, зокрема, Набережне шосе, проспекти: Броварський, Миколи Бажана, Ватутіна, Московський, Перемоги, Комарова, Червонозоряний, Академіка Глушкова, Дружби Народів тощо.
В більшості випадків з цією метою достатньо відокремити спеціальною розміткою нешироку смугу узбіч проїзних частин вулиць (по 1-1,5 м для руху в кожному напрямку), або ж прокласти доріжку по тротуару, обладнавши її з’їздами на перехрестях та позначивши спеціальною розміткою і дорожніми знаками.
Крім того, в таких місцях як Набережне шосе, на Московському проспекті і на проспекті генерала Ватутіна, розмітити доріжки для пішоходів та велосипедистів (із встановленням відповідних дорожніх знаків) в межах тротуарів, оскільки останні мало використовуються пішоходами.

3.4. Використання для прокладання доріжок для велосипедистів тротуарів всередині алей на столичних бульварах
Оскільки тротуари всередині алей бульварів столиці (зокрема, бульварів Тараса Шевченка, Лесі Українки, Перова тощо) використовуються пішоходами дуже мало, пропонується виділити та забезпечити розмітку частини таких тротуарів в якості велодоріжок, або доріжок для пішоходів і велосипедистів. Крім того, пропонується обладнати крайні ділянки вказаних тротуарів з’їздами для велосипедів, а також відповідними дорожніми знаками.
В рамках такого переобладнання рекомендується здійснити ремонт (або, у необхідних випадках, заміну) покриття на ділянках тротуару, на яких пропонується обладнати доріжки для велосипедистів, з метою забезпечення якості покриття на таких ділянках аналогічного із проїзною частиною вулиць.

3.5. Автомобільні та пішохідні мости
У зв’язку із високим рівнем завантаженості мостів через Дніпро (зокрема, Московського, мосту Метро, мосту ім. Патона, Південного) автомобільним транспортом, пропонується обладнати для руху велосипедів тротуари, розташовані праворуч від правих крайніх смуг проїзної частини мостів, які фактично не використовується пішоходами. З цією метою пропонується обладнати заїзди та з’їзди на крайніх ділянках таких тротуарів, а також встановити відповідні дорожні знаки.
Крім того, з метою забезпечення безпеки руху велосипедистів, пропонується забезпечити наявність відповідних попереджувальних знаків на під'їздах до зазначених ділянок, для інформування водіїв автомобілів про наближення до велосипедних доріжок.

3.6. Стоянки для велосипедів
З метою поступового адаптування інфраструктури міста для потреб велосипедного транспорту, пропонується встановлення стоянок для велосипедів біля місць загального користування: навчальні заклади, парки, стадіони тощо.
Крім того, пропонується рекомендувати включення стоянок для велосипедів в проекти будівництва різноманітних житлово-офісних, торгових, розважальних комплексів, для чого, серед іншого, спростити процедуру переоформлення паспортів фасадів у випадках обладнання стоянок для велосипедів.

3.7. Боротьба із незаконним паркуванням автомобілів
Враховуючи часті випадки травмування велосипедистів при пересуванні крайніми правими смугами автомобільних доріг столиці, пропонується посилити боротьбу з паркуванням автомобілів на узбіччях вулиць, де паркування не передбачено ПДР.

4. Іноземний досвід

На сьогодні в багатьох столицях світу відбувається стрімкий розвиток велосипедної інфраструктури. При цьому велосипед визнається ефективним і безпечним альтернативним видом міського транспорту, масове використання якого дозволяє кардинально вирішувати проблеми перевантаженості міських вулиць автомобільним транспортом, забруднення міського повітря тощо.
У багатьох містах (зокрема, у Берліні, Відні, Сіднеї) муніципальними органами розробляються довгострокові програми розвитку велосипедної інфраструктури з метою вирішення транспортних питань. Такі програми, зокрема, передбачають щорічне розширення мережі велосипедних доріжок (як відокремлених від автомобільних доріг, так і розташованих в межах таких доріг), облаштування вулиць міст велосипедними стоянками, а також розвиток прокату міських велосипедів, як альтернативі іншому громадському транспорту.

4.1. Лондон
Велосипедна інфраструктура Лондону включає в себе сотні кілометрів велосипедних доріжок, спеціальну розмітку на дорогах, встановлення спеціальних дорожніх знаків та світлофорів для велосипедистів.
Зображення
Зображення
Розмітка велосипедних доріжок з двостороннім рухом на вулицях Лондона
Зображення
Світлофори для велосипедистів на перехрестях Лондона

4.2. Відень (інформація та фотографії з http://www.wien.gv.at/english/leisure/bike/index.htm)
За інформацію з туристичних довідників про Відень, найшвидший спосіб дістатися у місті з пункту А в пункт Б – скористатися велосипедом. Велосипеди не лише є безпечними для навколишнього середовища (відсутність вихлопних газів та шумового забруднення міста), але й корисні для здоров’я велосипедистів. Вони потребують мінімум місця у транспортному потоці, а також для стоянки. Саме тому, кількість велосипедного транспорту у Відні досягає 9-10%.
За планами муніципальних органів, до 2010 року довжина велосипедних доріжок у місті перевищить 800 кілометрів.
Зображення

Зображення
Розмітка доріжок для велосипедистів на перехрестях Відня

Зображення
На вулицях Відня наявні як не відокремлені, так і відокремлені від автомобільної дороги велодоріжки

Зображення
Розділення тротуарів у Відні на пішохідну і велосипедну частини

Зображення
Розмітка велосипедних доріжок, які перетинають автомобільні дороги Відня

Зображення
Розмітка доріжок для велосипедистів у паркових зонах Відня

4.3. Берлін
На сьогодні довжина велосипедних доріжок у Берліні складає приблизно 800 кілометрів, а використання велосипедного транспорту становить не менше 10% (http://www.smile-europe.org/demonstrati ... berlin.pdf)
Використання велосипеду стає дедалі популярніше у Берліні. Все більше жителів столиці Німеччини надають перевагу велосипеду, як безпечному і здоровому виду транспорту. За даними міської влади (Senate Department of Urban Development), три мільйони жителів Берліну володіють мільйоном велосипедів
(інформація та фотографії з
http://www.stadtentwicklung.berlin.de/v ... x_en.shtml).

Зображення
Розмітка доріжок для велосипедистів на перехрестях Берліну

Зображення
Розташування доріжок для велосипедистів по краю тротуарів Берліну

Зображення
Облаштування велосипедних парковок на вулицях Берліну

4.4. Варшава
Протягом останніх десяти років велосипедна інфраструктура Варшави, міста із населенням 1,7 мільйонів мешканців, які володіють 0,7 мільйонів автомобілів і 1 мільйоном велосипедів, зазнала значних змін.
1996 року було ухвалено Постанову про велосипедний транспорт, яка, серед іншого, передбачала зобов’язання міської влади запровадити належні умови для використання велосипедного транспорту у столиці Польщі, здійснювати обладнання всіх нових вулиць, а також вулиць, які модернізуються, необхідними засобами (доріжками, розміткою, дорожніми знаками), причому за умови консультацій із представниками вело громадськості Варшави.
Пізніше у 1997 році було затверджено проект будівництва 709 кілометрів велосипедних доріжок, а також здійснено пілотний проект по облаштуванню 17 кілометрів велосипедних доріжок для студентів столичних університетів.
(http://www.cartage.org.lb/en/themes/art ... ycling.htm)

4.5. Сідней
Згідно із розробленим міською владою планом (так званим “ВелоПланом 2010”), з бюджету держави виділено 251 мільйонів доларів для будівництва та покращення 200 кілометрів велосипедних доріжок щороку.
[/i][/b]

Аватар користувача
Val_Sea
* *
Повідомлень: 68
З нами з: 10.4.06 16:41
Стать: жін
Звідки: Киев, Дорогожичи,Подол

Идея хорошая, НО

Повідомлення Val_Sea » 7.6.06 16:54

Ребят, все супер, идея отличная! расписана правильно, и все подкриплено правовым законодательством, НО.....
К сожалению, 99,8%- ответ вы получите, если получите такой....
Шановний (і) ......!
Головне управління.... розглянуло Ваше звернення від....№.... та повідомляє, що Ваші пропозиції враховано в роботі. Дякуємо за активну громадську позицію!

З повагою
Начальник.......

черновецкий эти звернення даже не видит в глаза, все расписывают его Замы, и никто не будет "париться" решая проблемы бедных велосипедистов,которым негде ездить в городе-герое Киеве :58: :zabast:
Никогда не переставай улыбаться, даже если.... 1. тебе грустно! 2. у тебя нет вела! ;)

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 7.6.06 17:01

То Val_Sea:

А на что Вы готовы пойти, чтобы такого не случилось (имеется в виду, к чему можно Вас привлечь, для того, чтобы мероприятие оказалось успешным) :)

Аватар користувача
Uncle Ы
*********
Повідомлень: 2266
З нами з: 5.9.03 14:21
Skype: eugene.novikov
Стать: чол
Звідки: из мамы
Контактна інформація:

Re: Идея хорошая, НО

Повідомлення Uncle Ы » 7.6.06 17:18

черновецкий эти звернення даже не видит в глаза, все расписывают его Замы, и никто не будет "париться" решая проблемы бедных велосипедистов,которым негде ездить в городе-герое Киеве :58: :zabast:
Поэтому будем сидеть сложа руки, считая крайней мерой социальной активности дурацкие советы и другим ничего не предпринимать.

2beaver: может, расширить предложение мерами по повышению уровня знаний ПДД как велдосипедистами, так и автомобилистами? Ну и, чтобы штрафовали не только водителеей авто, но и безответственных велосипедистов тоже?
Нас невозможно сбить с пути - нам пофигу, куда идти!

Аватар користувача
Anatoliy
* *
Повідомлень: 113
З нами з: 20.4.06 16:54
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Идея хорошая, НО

Повідомлення Anatoliy » 8.6.06 09:51

может, расширить предложение мерами по повышению уровня знаний ПДД как велдосипедистами, так и автомобилистами? Ну и, чтобы штрафовали не только водителеей авто, но и безответственных велосипедистов тоже?
Даешь каждому велосипедисту права на вождение! (кроме шуток).
С другой стороны к тому, как все у нас делается, можно привести кучу пословиц. В общем не готовы ещё к такому кардинальному шагу, считаю. Пусть хоть знаки пока повесят, а потом уже дальше развивать и думать как заставить их соблюдать. по моему скромному мнению.

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Re: Идея хорошая, НО

Повідомлення beaver » 8.6.06 09:56

С другой стороны к тому, как все у нас делается, можно привести кучу пословиц. В общем не готовы ещё к такому кардинальному шагу, считаю. Пусть хоть знаки пока повесят, а потом уже дальше развивать и думать как заставить их соблюдать. по моему скромному мнению.
Актуальне питання:
Що велосипедисти готові зробити для того, щоб владі легше було виконувати наші побажання? А то ми багато просимо, а в замін ні до чого не зобов'язуємось.
Як забезпечити вивчення і дотримання велосипедистами ПДР?

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Идея хорошая, без каких-либо "НО":)

Повідомлення beaver » 8.6.06 10:29

Ребят, все супер, идея отличная! расписана правильно, и все подкриплено правовым законодательством
От на цьому слові варто було зупинитись;)
Традиційно чарівна частина планети підтримувала і надихала сильну частину на здійснення подвигів. А я думаю, що досягнення поставленої в рамках проекту мети, було б справжнім маленьким подвигом :gerl:
Так що чекаємо саме на підтримку (а оскільки серед активістів далеко не тільки представники сильної статі, то підтримку можна виявляти всім у рівній мірі)

Аватар користувача
Anatoliy
* *
Повідомлень: 113
З нами з: 20.4.06 16:54
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Идея хорошая, НО

Повідомлення Anatoliy » 8.6.06 10:45

С другой стороны к тому, как все у нас делается, можно привести кучу пословиц. В общем не готовы ещё к такому кардинальному шагу, считаю. Пусть хоть знаки пока повесят, а потом уже дальше развивать и думать как заставить их соблюдать. по моему скромному мнению.
Актуальне питання:
Що велосипедисти готові зробити для того, щоб владі легше було виконувати наші побажання? А то ми багато просимо, а в замін ні до чого не зобов'язуємось.
Як забезпечити вивчення і дотримання велосипедистами ПДР?
Если нужно - то я хоть завтра пойду на права сдавать. Я думал насчет каких либо водительских прав для велосипедистов намного раньше, но не писал, ибо думаю, что многие такую идею не поддержат. В тоже время думаю врядли запретишь ездить без прав.

В общем лично я такие обязательства поддерживаю. Если будет за что, готов и взнос платить.

PS. Может опрос организовать по поводу отношения веложителей к правам и сборам?

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 8.6.06 14:41

Чи варто доповнювати звернення цією (http://www.velokiev.com/forum/viewtopic.php?t=25660) інформацією?

Аватар користувача
Freda
* *
Повідомлень: 83
З нами з: 20.5.03 09:21
Стать: жін
Звідки: ЮБК (Южная Борщаговка, Киев)

Повідомлення Freda » 8.6.06 15:24

Светофоры, Франкфурт:

Зображення

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 8.6.06 15:31

І Лондон:
Зображення


Повернутись до “Архив Bike2Work”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей