Закордонний досвід велосипедної інфраструктури. Тайбей
Додано: 20.6.06 16:31
Може комусь здається, що Тайвань - це якійсь там зачуханий Китай, і на велосипедах там їздять, бо грошей на автомобілі нема, чи через перенаселеність, але насправді, ця (де-факто) незалежна країна за рівнем економічного розвитку практично не поступається Японії чи тим більше Південній Кореї, а от за обсягом виробництва якісних велосипедів явно випереджає.

В якомусь розумінні, Тайбей (столиця Тайваню) пішла навіть далі визнаних "велосипедних" столиць Європи: Берліна, Відня, Амстердаму.

Знак системи міських велостоянок

Стоянки для велосипедів (як і всі магазини, супермаркети і подібні заклади) обладнані значною кількістю камер.

Кількість велосипедів на стоянках справді вражає.

На вулицях вистачає і спеціальної розмітки, і дорожніх знаків для велосипедистів.

Особливо вражає пристосованість Тайбейського міського транспорту до перевезень велосипедів

Всі фото by Slava Tovyansky

В якомусь розумінні, Тайбей (столиця Тайваню) пішла навіть далі визнаних "велосипедних" столиць Європи: Берліна, Відня, Амстердаму.

Знак системи міських велостоянок

Стоянки для велосипедів (як і всі магазини, супермаркети і подібні заклади) обладнані значною кількістю камер.

Кількість велосипедів на стоянках справді вражає.

На вулицях вистачає і спеціальної розмітки, і дорожніх знаків для велосипедистів.

Особливо вражає пристосованість Тайбейського міського транспорту до перевезень велосипедів

Всі фото by Slava Tovyansky