Сторінка 1 з 1

Закордонний досвід велосипедної інфраструктури. Тайбей

Додано: 20.6.06 16:31
beaver
Може комусь здається, що Тайвань - це якійсь там зачуханий Китай, і на велосипедах там їздять, бо грошей на автомобілі нема, чи через перенаселеність, але насправді, ця (де-факто) незалежна країна за рівнем економічного розвитку практично не поступається Японії чи тим більше Південній Кореї, а от за обсягом виробництва якісних велосипедів явно випереджає.

Зображення
В якомусь розумінні, Тайбей (столиця Тайваню) пішла навіть далі визнаних "велосипедних" столиць Європи: Берліна, Відня, Амстердаму.

Зображення
Знак системи міських велостоянок

Зображення
Стоянки для велосипедів (як і всі магазини, супермаркети і подібні заклади) обладнані значною кількістю камер.

Зображення
Кількість велосипедів на стоянках справді вражає.

Зображення
На вулицях вистачає і спеціальної розмітки, і дорожніх знаків для велосипедистів.

Зображення
Особливо вражає пристосованість Тайбейського міського транспорту до перевезень велосипедів
Зображення

Всі фото by Slava Tovyansky

Додано: 26.6.06 10:15
beaver
Зображення
Кількість велосипедів у Тайбеї вимагає від проектувальників велосипедних стоянок радикальних рішень.

Зображення
Що не ясно?

Зображення
Зручно і ефективно.

Всі фото by Slava Tovyansky

Додано: 2.1.07 13:13
Eugen-Wolf
Хочу в Тайвань!!!

Додано: 19.1.07 23:50
Бумер
Хочу в Тайвань!!!
Я тоже! :)

Додано: 26.2.07 08:22
Quadus
Хочу хотя бы увидеть фотки... :(

Додано: 17.3.07 18:31
Chinese
С нашими темпами развития косые могут нам дать оччень огромную фору. Остаётся над этим работать....