Західна Європа на велосипедах: 5 країн, 18 днів, 2016 км (2017)
Додано: 2.12.17 15:50
Пролегомена
Країни велоподорожі: Німеччина, Швейцарія, Франція, Бельгія, Нідерланди
Подолана відстань на велосипеді: 2016 км
Подолана відстань іншим транспортом (потяг, електрички, автобус, пароми): близько 500 км
Дати походу: 6 травня 2017 - 23 травня 2017
Учасники: Андрій aka Zlu (сила), Іра aka VeloPingvin (штурман)
Велосипеди: циклокрос на 23мм покришках і кастомної збірки турінг на 25 мм переднє колесо і 38 мм заднє колесо
Пройдений маршрут:
Бюджет:
На двох людей - приблизно 1.000 євро:
300 євро - транспорт (потяг, електрички, автобус, пароми)
100 євро - музеї, екскурсії
600 євро - харчування (з собою з їжі нічого, окрім батончиків "Eat me" не брали. Самі не готували).
Оформлення візи/бронювання житла:
- мандри наші проходили ще до отримання Україною безвізу, тож відкривали туристичну візу через візовий центр Німеччини. Особливих труднощів з оформленням не виникло, оскільки історія наших подорожей нараховувала вже не одну й не дві шенгенські візи, тому просто зайняло трохи часу на збір документів, подання та чекання, щоб забрати готові паспорти;
- бронювання житла вже перевіреним способом - на Warmshowers та Couchsurfing. Мали 17 ночівель під час велоподорожі, 15 з яких провели у місцевих жителів і лише 2 ночі бронювали у хостелі (Брюгге, Бельгія) та готелі (Паре-ле-Моньяль, Франція) через Booking.
Розпочавши минулого року велосипедні подорожі закордон, вирішили не зупинятися на досягнутому і розширити географію мандрів. Можна сказати, що поїздка стала логічним продовженням цієї Чехія, Німеччина, Польща або Як велосипедисти Європу пізнавали (2016). Побувавши на велосипедах у Європі вперше, ми оцінили комфорт, інфраструктуру, продуманість та логічність, красу природи й привабливість міст, пізнавальність історичних місць та пам"яток, які привертають увагу. Захотілося їхати далі й відвідати небачені нами досі країни. Оскільки для спраглих на пригоди людей і обмежених по часу велосипедистів лягав важкий тягар вибору, як вмістити побільше і не спізнитися на літак додому, то дистанції на день часом бралися з коментарем "а що робити, мусимо проїхати! Ти ж не відпочивати туди їдеш".
Але про все по черзі. Сподіваюся, наш досвід стане комусь у нагоді або ж підштовхне до планування власної подорожі.
Країни велоподорожі: Німеччина, Швейцарія, Франція, Бельгія, Нідерланди
Подолана відстань на велосипеді: 2016 км
Подолана відстань іншим транспортом (потяг, електрички, автобус, пароми): близько 500 км
Дати походу: 6 травня 2017 - 23 травня 2017
Учасники: Андрій aka Zlu (сила), Іра aka VeloPingvin (штурман)
Велосипеди: циклокрос на 23мм покришках і кастомної збірки турінг на 25 мм переднє колесо і 38 мм заднє колесо
Приховані фото. Велосипеди
Show
Бюджет:
На двох людей - приблизно 1.000 євро:
300 євро - транспорт (потяг, електрички, автобус, пароми)
100 євро - музеї, екскурсії
600 євро - харчування (з собою з їжі нічого, окрім батончиків "Eat me" не брали. Самі не готували).
Оформлення візи/бронювання житла:
- мандри наші проходили ще до отримання Україною безвізу, тож відкривали туристичну візу через візовий центр Німеччини. Особливих труднощів з оформленням не виникло, оскільки історія наших подорожей нараховувала вже не одну й не дві шенгенські візи, тому просто зайняло трохи часу на збір документів, подання та чекання, щоб забрати готові паспорти;
- бронювання житла вже перевіреним способом - на Warmshowers та Couchsurfing. Мали 17 ночівель під час велоподорожі, 15 з яких провели у місцевих жителів і лише 2 ночі бронювали у хостелі (Брюгге, Бельгія) та готелі (Паре-ле-Моньяль, Франція) через Booking.
Розпочавши минулого року велосипедні подорожі закордон, вирішили не зупинятися на досягнутому і розширити географію мандрів. Можна сказати, що поїздка стала логічним продовженням цієї Чехія, Німеччина, Польща або Як велосипедисти Європу пізнавали (2016). Побувавши на велосипедах у Європі вперше, ми оцінили комфорт, інфраструктуру, продуманість та логічність, красу природи й привабливість міст, пізнавальність історичних місць та пам"яток, які привертають увагу. Захотілося їхати далі й відвідати небачені нами досі країни. Оскільки для спраглих на пригоди людей і обмежених по часу велосипедистів лягав важкий тягар вибору, як вмістити побільше і не спізнитися на літак додому, то дистанції на день часом бралися з коментарем "а що робити, мусимо проїхати! Ти ж не відпочивати туди їдеш".
Але про все по черзі. Сподіваюся, наш досвід стане комусь у нагоді або ж підштовхне до планування власної подорожі.