Сторінка 2 з 2

Re: Чехія, Німеччина, Польща або Як велосипедисти Європу пізнавали (2016)

Додано: 13.1.17 20:57
Наташа13579
прямо захотілось туди зараз))

Re: Чехія, Німеччина, Польща або Як велосипедисти Європу пізнавали (2016)

Додано: 13.1.17 22:25
VeloPingvin
День 13 і 14.
Варшава - Замость (Польща)
Кілометраж електричками ~ 300 км
Кілометраж велосипедом ~ 30 км

Трек запланований: Варшава - Пулави - Люблін - Замость

Трек LIVE: поїздка на велосипеді Варшавою та оглядова екскурсія по Замостю

У цей день погода нахабно, але однозначно спаплюжила наші плани на найближчі 2 ходові дні. Дощ, який розпочався ще вночі, нещадно йшов наступні два дні, з поперемінним успіхом перетворюючись у зливу:
Зображення

Історія тринадцята:
Spoiler
Show
Оскільки у планах в нас був закладений один день відпочинку у Варшаві, то за більш сприятливих умов той день не змінив би наступні маршрути. Проте прогноз малював постійні дощі на найближчі 2-3 дні не лише у польській столиці, але й у наступному нашому місті (Пулави). Тож прийняли рішення їхати електричками аж до Замостя, тобто втратити 2 велосипедні дні. І то до Замостя лише тому, що там ніби ймовірність опадів передавали значно меншу. Дуже вже нам не хотілося піддаватися на мокрі провокації і просто понадіялися, що якщо нам сонечко не всміхнеться, то хоча б з неба не литиме. Впевненості на 100% не було, але, як з"ясувалося в подальшому, надії справдилися.

А поки у нас був вихідний у Варшаві, ходити містом під стіною дощу бажання не було, то зранку покрутили ми з одного кінця Варшави у інший до нашого знайомого (потрапили у прогалину, коли хмари перепочивали, хоча й покропило нас трохи, не давши доїхати сухими), який запропонував з"їздити у терми у Мщонуві за 40 км від Варшави. І лише потрапивши туди, ми зрозуміли, наскільки це було доречно для наших суглобів! Та і тіл, що там казати.
Це комплекс геотермальних басейнів під назвою «Терми Мщонув». Є закриті та відкриті басейни. У двох басейнах, відкритих цілий рік, використана натуральна геотермальна вода, з температурою 42,5 градуса Цельсія, що піднімається з глибини 1714 м. У Мщонові ось уже 12 років вона використовується для побутових цілей і обігріву. Ця унікальна вода багата воднем, кремнієм і содою. Для потреб терм вода охолоджується до температури 34 градусів.
Візуально - нічого особливого. А ось відчуття блаженства - цього не передати.
Зображення
Зображення

Наступний день пройшов у транспортуванні велосипедів, речей і нас в дощ на залізничний вокзал (величезна вдячність знайомому, який нам у цьому допоміг), поїздці двома електричками та прибутті до Замостя.
Зображення
Зображення

Містечко маленьке, компактне. Активність вся в історичному центрі, там же і основна маса місцевих й туристів увечері:
Зображення
Зображення

Ціни на вечерю у ресторанчиках на самій площі відверто кусалися, тож ми, перейшовши просто на сусідню вуличку, знайшли не лише симпатичний світло-музичний фонтан, але й хорошу піцерію, в якій було майже переповнено місцевими жителями.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Ввечері добряче похолодало, тож ми одягали все, що було. Постійно моніторили прогноз погоди на наступний день і надіялися, що буде дійсно лише хмарно. Правда, того дня синоптики на ніч передавали температуру +8. І це 10-го серпня! Реальність була десь дуже близько, бо наступного ранку ми стартували при +12.

Re: Чехія, Німеччина, Польща або Як велосипедисти Європу пізнавали (2016)

Додано: 14.1.17 15:19
VeloPingvin
День 15.
Замость - Пшемишль (Польща)
Кілометраж за день - 145 км
Набір висоти - 547 м

Трек запланований:
phpBB [media]


Трек LIVE:
Зображення

Одягнувшись по-осінньому (було дійсно холодно, пасмурно і страшно - авось знову вперіщить), вирушили до останнього польського міста на маршруті перед поверненням в Україну. Трек водив глухим бездоріжжям, глибоким піском, через поля, лісові тунелі та інші не шосейно-велосипедні шляхи:
Зображення

Історія чотирнадцята:
Spoiler
Show
Буйство природи радувало око. Хоча іноді зустрічалися і досить поважно-розмірені місцеві мешканці. Поглядали на нас спідлоба, ніби оцінюючи:
Зображення
Зображення

Того дня по дорозі ледь знайшли кафешку-магазинчик. Вже почали думати, що можемо не здибати місцини, щоб купити щось перекусити. Правда, те, що знайшли, було малесенькою крамничкою-прибудовою до кафе (воно було зачинене), тож обідати довелося не зовсім тим, чим хотілося б.
Зображення

Далі знову заглибилися в ліси
Зображення

Де згодом трапилася халепа - на задньому колесі велосипеда Андрія лопнула спиця:
Зображення

Запасної у нас не було, дістати поломану якось ми не осилили (це по приїзду нам розповіли, як це зробити легко й швидко), тож закрутив її Андрій майже у дульку і обережно рушили далі. Оскільки вся вага була якраз на цьому колесі, то переживали, щоб і інші спиці не взяли приклад. Сподівалися знайти і замінити на нову якщо не в найближчому містечку, то хоча б у Пшемишлі.
У найближчому містечку ані майстра, ані веломагазину, лише місцеві умільці, яким, чесно кажучи, "Україну" я б довірила, але не транспорт, на якому плануєш додому доїхати.
У Пшемишль приїхали близько 5 вечора. Ну, думаємо, ще встигаємо у веломайстерню і все нам зроблять. Не тут-то було. У них веломагазини і майстерні працюють до 17:00, бо, увага, вже сезон закінчується! Сезон. Закінчується. У середині серпня. Ми, як-то кажуть, "випали в осадок". Намагалися дізнатися, чи можливо якось все-таки вирішити проблему, проте всі варіанти виявилися безуспішними.
Вибору не було, тож помалу поїхали в центр
Зображення

Оглянули місто
Зображення
Зображення

Привіталися з бравим солдатом Швейком
Зображення

Та його вірним песиком
Зображення

Покрутилися ще трохи бруківкою та асфальтовими вуличками
Зображення

І поїхали шукати хостел, де мали ночувати. Спочатку планували зупинитися в одному місці, але при збігові певних обставин поїхали в інше. Чим були вельми задоволені, оскільки не лише ціна була нижча, але й дівчина на рецепції - неймовірно привітна й приємна. Вечеряти ходили назад в центр, бо, як нас поінформували, всі заклади харчування у такий час працюють лише там. Що виявилося правдою, оскільки по дорозі дійсно все було зачинене. Халепи, звісно, ніякої в цьому немає, просто, як на мене, риса всіх невеликих міст.

Re: Чехія, Німеччина, Польща або Як велосипедисти Європу пізнавали (2016)

Додано: 14.1.17 17:42
Ul@senko
Spoiler
Show
Зображення
у цьому місці на очі Уласенко навернулися сльози розчулення :D

Re: Чехія, Німеччина, Польща або Як велосипедисти Європу пізнавали (2016)

Додано: 14.1.17 22:20
VeloPingvin
у цьому місці на очі Уласенко навернулися сльози розчулення :D
От же ж, сама доброта і розчулення :lol:

Re: Чехія, Німеччина, Польща або Як велосипедисти Європу пізнавали (2016)

Додано: 15.1.17 21:17
VeloPingvin
День 16.
Пшемишль (Польща) - Львів (Україна)
Кілометраж за день - 115 км
Набір висоти - 671 м

Трек запланований:
не малювали, оскільки там одна дорога і навпростець

Трек LIVE:
Зображення

Останній день нашої першої європейської велоподорожі. Зранку зібрали речі, заїхали у гіпермаркет за гостинцями й покрутили помалу в сторону кордону з Україною:
Зображення

Історія п'ятнадцята:
Spoiler
Show
Нарешті погода стала до нас привітною, сонце гріло, небом пливли лише білі хмарини, а краєвиди навколо мало відрізнялися від рідних:
Зображення

Більша частина маршруту припадала на Україну, кордон ми перейшли швидко і лише посміхалися в сторону автомобільної черги, яка добряче розтягнулася. Прикордонники - ані поляки, ані наші - не перевіряли взагалі речі. На баули Андрія й не глянули. Документи перевірили і все.

Їхали досить повільно - переживали за спиці на задньому колесі, тому долав Андрій всіляки перешкоди у вигляді ям та вибоїн максимально обережно. Проте майже вся дорога до Льова у хорошому стані, виняток складають міста (Мостиська, Судова Вишня, Городок частково), оскільки траса йде в об"їзд, то в цих населених пунктах часто присутня повна її, дороги, відсутність.
Зображення
Зображення
Зображення

Через стан колеса, а ще й відсутність одного болтика в пластині контактної педалі, якого Андрій попереднього дня успішно згубив, приїхали ми у Львів пізніше, ніж розраховували, проте по місту все-таки встигли покатати. (Зла львівська бруківка - це окрема (болюча) тема).
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Оскільки через дощ у Польщі ми були змушені замість двох велосипедних днів долати частину маршруту електричками, то вийшло, що в Україну повернулися на день раніше. І хоча була можливість переновувати у знайомих та ще погуляти по місту, проте нам вже хотілося потрапити швидше додому, щоб без поспіху підготуватися до робочих буднів.
Квитки до Києва купили ще до початку подорожі, проте вони були на наступний день. Тому витратили ще пару годин на вокзалі, чекаючи слушного моменту, коли хтось здасть на сьогодні. В кінці-кінців нам пощастило, але лише наполовину. З"явилися тільки купе (тобто так, щоб в одному поїзді і вагоні). І справа була не в тому, що дорожчі за плацкартні, а в тому, що розташувати нормально 2 шосейні велосипеди з кермом-баран і, що значно важливіше, прикручені майже повнорозмірні крила на всіх 4-х колесах у купе на багажних полицях нам так і не вдалося. Протягом 20 хвилин Андрій і ще 2 наші чоловіки-сусіди по купе грали у тетріс, намагаючись все-таки запихнути велосипеди надійно, безпечно і без фізичної наруги. А потім, облившись десять разів потом, всі здалися і розмістили ми 2 вели на верхній полиці. Як результат, для спання нам з Андрієм лишилася теж тільки одна полиця. Верхня. У купе. Короче, щоб не писати правду, як було спати тієї ночі (а цензурних слів на таке не вистачить), скажу лише, що в такі пози я скручувалася вже й не пам"ятаю коли і була безмежно рада, коли побачила на годинникові майже шосту ранку. Бо це означало, що через годину ці тортури закінчаться.
Зображення

Все рано чи пізно закінчується і наша незабутня велоподорож завершилася через 16 днів після старту. З собою ми привезли неймовірно багато: враження, емоції, досвід, щасливі спогади. Хотілося б, щоб саме такого плану відпустки стали традицією, бо відкривати світ можна по-різному. Проте найкраще - на велосипеді.
Зображення
P.S. Організаційні, фінансові моменти внесу в перше повідомлення теми.

Re: Чехія, Німеччина, Польща або Як велосипедисти Європу пізнавали (2016)

Додано: 15.1.17 21:51
RostiTorth
Дякую, сподобалося!

Re: Чехія, Німеччина, Польща або Як велосипедисти Європу пізнавали (2016)

Додано: 15.1.17 21:57
VeloPingvin
Дякую, сподобалося!
І вам дякую, що приділили час та увагу. Рада, що сподобалося.

Re: Чехія, Німеччина, Польща або Як велосипедисти Європу пізнавали (2016)

Додано: 15.1.17 22:24
addonis
Бюджет: 600 євро за всю подорож від старту і до фінішу + 5.293 грн. авіаквитки Київ-Катовіце за 2 людини і з оплатою спортінвентаря для кожного велосипеда + близько 600 грн. залізничні квитки Львів-Київ (купе)

малось на увазі бюджет для двух людей? тобто по 11-12 тис з носу?

Re: Чехія, Німеччина, Польща або Як велосипедисти Європу пізнавали (2016)

Додано: 15.1.17 23:19
VeloPingvin
Бюджет: 600 євро за всю подорож від старту і до фінішу + 5.293 грн. авіаквитки Київ-Катовіце за 2 людини і з оплатою спортінвентаря для кожного велосипеда + близько 600 грн. залізничні квитки Львів-Київ (купе)

малось на увазі бюджет для двух людей? тобто по 11-12 тис з носу?
Так, це за двох людей. Зараз внесу це уточнення в перше повідомлення.

Re: Чехія, Німеччина, Польща або Як велосипедисти Європу пізнавали (2016)

Додано: 1.2.17 20:33
samaraa
Дуже подобалось! Ви молодці! А скажуть, чи була можливість ночівлі в наметі?

Re: Чехія, Німеччина, Польща або Як велосипедисти Європу пізнавали (2016)

Додано: 17.2.17 16:22
Enigman
Файна мандрівка! Дякую за звіт!

Re: Чехія, Німеччина, Польща або Як велосипедисти Європу пізнавали (2016)

Додано: 24.2.17 08:17
VeloPingvin
А скажуть, чи була можливість ночівлі в наметі?
Можливостей ночівлі у наметі було багато, оскільки часто проїжджали місцями, де навколо була лише природа - думаю, поставити на ніч намет для ночівлі було б без проблем.

Re: Чехія, Німеччина, Польща або Як велосипедисти Європу пізнавали (2016)

Додано: 24.2.17 08:18
VeloPingvin
Файна мандрівка! Дякую за звіт!
Рада, що звіт сподобався :)

Re: Чехія, Німеччина, Польща або Як велосипедисти Європу пізнавали (2016)

Додано: 16.5.17 13:31
lukadesign
Суперова подорож, суперовий опис!!! Ви супер :)

Re: Чехія, Німеччина, Польща або Як велосипедисти Європу пізнавали (2016)

Додано: 30.5.17 22:07
AleksNS
Спасибо за отличный отчет!!! Сам в глубине души мечтаю о подобных покатухах!

Re: Чехія, Німеччина, Польща або Як велосипедисти Європу пізнавали (2016)

Додано: 1.4.18 09:09
Михайло56
Доброго дня, Іра! Лише зараз, 1 квітня, прочитав ваш чудовий: поетичний та інформаційно багатющий звіт про подорож Європою! Браво! У вас просто чудовий, літературний стиль. Дар письменницький - безсумнівний! Розвивайте його (що ви і робите у звіті про Грецію!). Ваш Андрій - молодець! Витягнув такі ваговиті валізи на своєму байкові! Ви - чудова пара! Молодці! Уявляю, як гарно думали про вас і про Україну загалом ті німці та поляки, з якими ви спілкувалися! Це теж дуже важливо! Які плани на літо 2018 року? Хай щастить! Михайло

Re: Чехія, Німеччина, Польща або Як велосипедисти Європу пізнавали (2016)

Додано: 5.4.18 16:20
VeloPingvin
Доброго дня, Іра! Лише зараз, 1 квітня, прочитав ваш чудовий: поетичний та інформаційно багатющий звіт про подорож Європою! Браво! У вас просто чудовий, літературний стиль. Дар письменницький - безсумнівний! Розвивайте його (що ви і робите у звіті про Грецію!). Ваш Андрій - молодець! Витягнув такі ваговиті валізи на своєму байкові! Ви - чудова пара! Молодці! Уявляю, як гарно думали про вас і про Україну загалом ті німці та поляки, з якими ви спілкувалися! Це теж дуже важливо! Які плани на літо 2018 року? Хай щастить! Михайло
Дякую, Михайле, за гарні слова. Рада, що вдалося передати враження. Є задуми на 2018 рік, але про них краще розповідати вже після реалізації :)

Re: Чехія, Німеччина, Польща або Як велосипедисти Європу пізнавали (2016)

Додано: 12.12.18 11:09
Drood
Судячи з маркування і знаків, які мені було дуже цікаво спостерігати й вивчати протягом всієї мандрівки, веломаршрутів часто було 2-3, вони пересікалися, іноді частково дублювалися, а потім бігли кожен у своєму напрямкові:
На фото, яке Ви коментуєте, видно вказівники одного й того самого маршруту. D10 це національний маршрут, який має ще й іншу назву Elberadweg. Пруф http://www.radnetz-deutschland.de/en/d- ... te-10.html

Чудова мандрівка, пані Іро, і надзвичайно цікавий звіт. Прочитав з задоволенням, дякую.