Сторінка 1 з 1

Карбон у велотуризмі

Додано: 24.5.19 07:58
lisapedist
Привіт!

Чи є у когось досвід використання карбовелів у туризмі?
Зрозуміло, що на карбораму багажник не поставиш, але є байкпакінг та фест-н-лайт.

Також цікаво б було почути про колеса, кермо та винос, підседіл і т.п.

І як це все возити у потягах та літаках - чи дійсно карбон такий крихкий, або сучасні варіант вже достатньо надійні?

Просто зараз вже ціни на алю та карбон розходяться менше, а дякуючи виробникам з Піднебесної іноді і карбон дешевше може вийти.
Тому при плануванні можливих апгрейдів або взагалі заміни вела цікаво було б знати.

Re: Карбон у велотуризмі

Додано: 24.5.19 08:55
willrain
у туризмі?
Смотря насколько "туризме"... Я ездил вот так: https://dgtzuqphqg23d.cloudfront.net/1g ... 8x1536.jpg - т.е., налегке, без палатки и тому подобного.
є байкпакінг та фест-н-лайт.
Не распарсил.
чи дійсно карбон такий крихкий,
Нет; в целом, в двух "приключениях" карбон у меня проявил себя с лучшей стороны.
возити у потягах
Вообще не важно, с чего там велосипед - закинул себе на 3-ю полку в чехле и едешь.

Re: Карбон у велотуризмі

Додано: 24.5.19 15:54
Medvech
Звичайні навантаження вже давно не проблема, в ендуро використовують і рами і колеса і інше.

Але саме китайкарбон нічого не гарантує.
Можна тут почитати https://www.velonews.com/not-all-frames ... feit-bikes
Є і інші досліди в статтях та ютубі, гугл підкаже

Все зводиться до транспортування і точкових ударів під час нього, в першу чергу авіа і деяких інших стрьомних. Не думаю що є багато тих хто возить в тонких тканевих чохлах карбон і їх багато досвіду. Але в коробках і спеціальних чохлах возять.
Зрозуміло, що на карбораму багажник не поставиш
Якщо треба, поставиш багажник на вісь колеса та підсиділ (Tubus або аналог)

Re: Карбон у велотуризмі

Додано: 24.5.19 16:10
Ul@senko
Але саме китайкарбон нічого не гарантує.
НЕкитайкарбон теж мало що гарантує, досить лише глянути на рами, що у ремонті відомого в Києві майстра...
У китайців, до речі, гарантія працює. Міняли і рами, і колеса.

lisapedist, бери карбон і не парся. Я зі своїм вже 4 рази літала, безліч разів їздила у потягах - ніяких проблем.
Зрештою, ламається все. Але відремонтувати можна не все.
Show
карбон, до речі, ремонтується пречудово

Re: Карбон у велотуризмі

Додано: 24.5.19 21:14
PashokZp
нормально ездит карбон ..я сам тяжелый плюс палатка 3+1 +спальник...остальное в рюкзаке было.можно добавить было сумку спереди даже

https://pp.userapi.com/PtvjdWGa4wynbJu6 ... CIb2Ms.jpg

Re: Карбон у велотуризмі

Додано: 25.5.19 00:18
VooDoo
PashokZp
Ця рама дуже міцна, у мене залишилась така у 19-му розмірі, і при своїй вазі лише 1074 гр. вона іноді витримувала загальну масу прокладки + рюкзак в 130 кг! :crazy:

Re: Карбон у велотуризмі

Додано: 25.5.19 08:38
lisapedist
дякую усім за коментарі !
як я розумію , юзати карбон у туризмі вже не проблема , до того ж можна навіть багажник ставити (на ексцентрик і підседіл ).
вагу зазвичай я стараюся розподіляти між задом і кермом (намет або намет+каремат).
буду враховувати ваші коментарі коли зберуся вел міняти або апгрейдити

Re: Карбон у велотуризмі

Додано: 27.5.19 09:51
Rodder
Зображення
3500 км по Эвропі
в одному місці склав переднє колесо, рама ціла
вага голої рами 950 грам

Re: Карбон у велотуризмі

Додано: 28.5.19 13:08
Simonov_Volodymyr
ну і для більш глибокого розуміння дуже раджу виділити пів годинки часу та подивитись відео з людною, яка дуже глибоко розбирається в карбоні, працювала на НАСА, робила деталі для авіації з карбону на самому початку використання композитних матеріалів у авіації. Тепер ремонтує/обслуговує карбнові велосипеди у Австралії.

Частина 1

phpBB [media]


Частина 2

phpBB [media]


Частина 3

phpBB [media]

Re: Карбон у велотуризмі

Додано: 30.5.19 07:10
lisapedist
капець, як цікаво!
короткий зміст відео:
1. всі бренди можуть плужити і бажано мати гарантію на складові вела
2. купувати не новий карбобайк більш ризиковано (імхо) ніж навіть кітайкарбон оскільки можуть бути не тільки скритні дефекти але й спеціально приховані пошкодження
3. не всякий напис "карбон т1000" є корисним
4. чим далі, тим краще і дешевше стають карбо запчастини
5. динамічний ключ - маст хев

взагалі , короткий огляд карбонових рам на алі , наводить на думку що є взагалі якась одна розроблена / сфетишиздена геометрія якою користуються Всі виробники - настільки усі запропоновані рами схожі