Сторінка 1 з 1

Дані про ЯКІСТЬ ДОРІГ

Додано: 21.12.17 13:29
june-Y
Пропоную у цій темі ділитися інформацією про якість і безпеку шляхів, що можуть чи не можуть використовуватись для планування треків. Передовсім, цікавить проїздність на велосипеді піщаних ділянок ґрунтових доріг. Наприклад, у першу категорію ґрунтових доріг пропоную включити дороги, що можна проїхати на велосипеді з нормальним тиском скажімо 3 атмосфери і шириною покришки скажімо 2 дюйми з більш-менш нормальною швидкістю у суху погоду. Далі окрема категорія ґрунтові глиняні дороги, що можуть використовуватись у суху погоду і на які не варто їхати після дощів. Дороги з бруківкою. Дороги, що можна проїжджати на шосейному велосипеді чи не можна. Є окрема категорія доріг з твердим покриттям з украй поганою якістю - асфальт горбистий. Це також цікаво. І так далі.

Про безпеку. Ширина шляху з твердим покриттям і інтенсивність трафіку. Наприклад Н01 Обухів-Григорівка здалась мені не надто безпечною.

Для прикладу, скажіть будь-ласка, що відомо про ґрунтовку "Озерище-Хоцьки"?

Re: Дані про ЯКІСТЬ ДОРІГ

Додано: 21.12.17 15:54
Zeka
Якість доріг можна суттєво "покращити", обравши за нормальний тиск для 2" покришки величину 1,5 - 1,8 атм замість вказаних вище 3 атм.
Декілька років тому дорога Н08 на ділянці Бориспіль - Переяслав-Хмельницький здалася мені и моїм велосупутникам занадто вузькою і з високим трафіком, наприклад.

Re: Дані про ЯКІСТЬ ДОРІГ

Додано: 21.12.17 16:03
Technician
Мабуть, найнебезпечнішою дорогою, якою я коли-небудь їздив, є траса Коростень-Житомир. Це транзитна траса, якою далекобійники їздять з країн Балтики до Румунії. 2 смуги руху туди й назад, абсолютна відсутність асфальтового плеча на узбіччі, хвилеподібний профіль дороги, висока колійність (перевантажені вантажівки вичавлюють подушку під шаром асфальту) та божевільний трафік протягом всіх 70+ кілометрів руху.

Re: Дані про ЯКІСТЬ ДОРІГ

Додано: 21.12.17 18:43
june-Y
Дуже дякую! Пропоную продовжувати у тому ж дусі. Так можна інвентаризувати усі дороги і мати уявлення куди не слід їхати. І як можна ці насичені автотранспортом траси об'їхати, нехай і по сільським дорогам, але безпечнішим. Ну і ґрунтові манівці між дорогами місцевого значення звісно дуже цікавлять, якщо їх можна проїжджати з нормальним тиском. Бо це ще питання що вигідніше спускати тиск, потім знову качати, чи проїхати сім-десять зайвих кілометрів по асфальту.

Фото і відеоматеріали з авто відео-реєстраторів також дуже цікавий розвідматеріал.
Декілька років тому дорога Н08 на ділянці Бориспіль - Переяслав-Хмельницький здалася мені и моїм велосупутникам занадто вузькою і з високим трафіком, наприклад.
Дякую. Дуже важлива інформація.

Re: Дані про ЯКІСТЬ ДОРІГ

Додано: 21.12.17 19:01
june-Y
Мабуть, найнебезпечнішою дорогою, якою я коли-небудь їздив, є траса Коростень-Житомир. Це транзитна траса, якою далекобійники їздять з країн Балтики до Румунії. 2 смуги руху туди й назад, абсолютна відсутність асфальтового плеча на узбіччі, хвилеподібний профіль дороги, висока колійність (перевантажені вантажівки вичавлюють подушку під шаром асфальту) та божевільний трафік протягом всіх 70+ кілометрів руху.
Селами по карті вийде 114 км, проти 86 км по трасі. Мабуть якість доріг буде ще гіршою, але можливо було б безпечніше. Та й цікавіше, якщо звісно про це буде мова після таких шматків велоподорожей.

Re: Дані про ЯКІСТЬ ДОРІГ

Додано: 21.12.17 19:36
june-Y
Якість доріг можна суттєво "покращити", обравши за нормальний тиск для 2" покришки величину 1,5 - 1,8 атм замість вказаних вище 3 атм.
Декілька років тому дорога Н08 на ділянці Бориспіль - Переяслав-Хмельницький здалася мені и моїм велосупутникам занадто вузькою і з високим трафіком, наприклад.
Тоді варто розвідувати шлях селами Вороньків-Сошників плюс ґрунтовий відтинок Сошників-Ковалин. Чи є у цього шляху перспектива, як веломагістрального, альтернативного Н08. Мабуть хтось знає ці місця, як свої п'ять пальців..

Re: Дані про ЯКІСТЬ ДОРІГ

Додано: 22.12.17 20:12
june-Y
З 2015 року національні і регіональні дороги доступні для перегляду з поверхні у Google Maps, але територіальні і сільські ні, тим більше ґрунтові. І статистики такої щоб знати де скільки машин за одиницю часу і якої вантажності також думаю немає.

Re: Дані про ЯКІСТЬ ДОРІГ

Додано: 21.5.19 18:22
june-Y
Що відносно завантаженості дороги Радомишль—Малин?

Re: Дані про ЯКІСТЬ ДОРІГ

Додано: 22.5.19 13:39
Puente
Ха - щось випадково потрапив на цю тему ... Навіть для автомобілістів зараз немає актуальної інформації про стан доріг . Хоч є купа ресурсів - але практично тільки про головні дороги щось нове є ...
Ось в 2017 питали про грунтові дороги на південь від Борисполя практично вздовж Дніпра . Так там скрізь однаково . Сипучий пісок майже скрізь . Розбивається машинами , якщо сухо . Після дощу - без питань і в лісі в холодку - більш-менш . Весна та осінь - в залежності від погоди - їхати можна . Влітку - великі питання . Грузне все ( може фет хіба - але собі так і не завів - тому не знаю ) .
А траса таки забита і вузька , ще й з ямами - тобто і машини зігзугами їздять часом ... Обочина - не для велосипеда ...

Re: Дані про ЯКІСТЬ ДОРІГ

Додано: 22.5.19 19:34
june-Y
Puente
Дуже дякую за цінну інформацію! :good: :good: :good:

Справді, готовий бізнес-проект на новий сайт - викладайте, шановні автомобілісти, свої записи з відеореєстраторів... І чому цього досі немає?.. Не весь запис, а хоча б фотографії..