Сторінка 1 з 1

З бюджету Києва зникли 50 млн виділені на велоінфраструктуру

Додано: 16.12.17 16:55
Tomas&ua
У проекті бюджету Києва на наступний рік зникли 50 мільйонів гривень, заплановані на розвиток велоспедної інфраструктури. Активісти заявляють: це — пряме порушення київською міською владою своїх попередніх зобов’язань. Зокрема, ідеться про обіцянки 27 вересня перед учасниками акції "Білий велосипед. Досить нас вбивати" під стінами КМДА.

Про це повідомляє прес-служба "Асоціації велосипедистів Києва".

На розвиток велоінфраструктури у проекті бюджету столиці на 2018 рік закладено лише 300 тисяч гривень, з яких 100 тисяч — на проектування велоінфраструктури вцілому, і ще 200 тисяч — на проектування велодоріжки від Поштової площі до мосту Патона.

На думку активістів, така заявлена сума суперечить стратегії розвитку Києва до 2025 року. Адже в цьому документі індикатором ефективності є наявність 5% поїздок по місту на велосипедах.

Крім того, озвучена цифра в міському бюджеті суперечить зобов’язанню, яке взяли на себе чиновники під час акції "Білий велосипед. Досить нас вбивати" 27 вересня про розвиток комфортної та безпечної велоінфраструктури. Зокрема, вони пообіцяли виділити 50 мільйонів гривень на створення велодоріжок та комфортної системи пересування на велосипеді.

"Ще 16 листопада відбулось засідання постійної комісії Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку, на якому презентувались і розглядались бюджетні запити різних департаментів КМДА. Департамент транспортної інфраструктури КМДА формував бюджетний запит на велоінфраструктуру на 2018 рік в розмірі 50 мільйонів гривень. Представники громадських організацій допомагали Департаменту формувати програму фінансування велоінфраструктури та розвитку велотранспорту в столиці", — розповідають в "Асоціації велосипедистів Києва".

Тому активісти звертаються до депутатів Київської міської ради з проханням внести у проект бюджету 2018 50 мільйонів гривень, про яку у своєму поданні просив Департамент транспортної інфраструктури.

"У вас ще є можливість внести ці зміни, оскільки бюджет ще не проголосований і 14 грудня виноситься на обговорення до сесійної зали Київради", — наголошують активісти.
https://www.ukr.net/#homeDetails/kiev/59932612/

Re: З бюджету Києва зникли 50 млн виділені на велоінфраструктуру

Додано: 16.12.17 22:27
d.j.Denver
"200 тисяч — на проектування велодоріжки від Поштової площі до мосту Патона." :duma:
Надскладний шматок дороги для проектування. Лінійка і олівець за одне прикладання не справляться :dash2:

Re: З бюджету Києва зникли 50 млн виділені на велоінфраструктуру

Додано: 16.12.17 22:37
Alex_HYXT
"200 тисяч — на проектування велодоріжки від Поштової площі до мосту Патона." :duma:
Надскладний шматок дороги для проектування. Лінійка і олівець за одне прикладання не справляться :dash2:
НУ-ну, а купа паперів з погодження цієї лінії :bad:

Re: З бюджету Києва зникли 50 млн виділені на велоінфраструктуру

Додано: 17.12.17 13:41
Hamster
На розвиток велоінфраструктури у проекті бюджету столиці на 2018 рік закладено лише 300 тисяч гривень, з яких 100 тисяч — на проектування велоінфраструктури вцілому, і ще 200 тисяч — на проектування велодоріжки від Поштової площі до мосту Патона.
Это может быть и не плохим знаком - собираются украсть гораздо меньше, чем в прошлом году.
Крім того, озвучена цифра в міському бюджеті суперечить зобов’язанню, яке взяли на себе чиновники під час акції
Представники громадських організацій допомагали Департаменту формувати програму фінансування велоінфраструктури та розвитку велотранспорту в столиці
Я понимаю, что "АВК" тоже хочет поучаствовать в дележе и часть от 100 000 за "консультационные услуги" - это не то, на что надеялись. Понимаю ваше горе и сочувствую - возможно вам придётся снова идти работать :cry:
Адже в цьому документі індикатором ефективності є наявність 5% поїздок по місту на велосипедах.
Непонятен термин "5% поїздок по місту на велосипедах". Это 5% увеличение кол-ва велосипедистов от какого-то кол-ва велосипедистов за какой-то период? Это 5% от населения Киева? Что за цифра?

Какая доля процента от этих пяти процентов составляет перемещение велосипедистов по всему кол-ву (полторы) существующих велосипедных дорожек ?

Я на веле - лет десять. Каждый б-жий год очередная морда из ящика говорит, что в этом году она позаботилась о велосипедистах на очередную круглую сумму. "АВК" говорит, что нужно больше, хотя велоинфраструктура отсутствует и системно этот вопрос не решается впринципе. Те убогие мазки краской на пешеходной части на Троещине идут из ниоткуда и в никуда. И ведь кто-то из "АВК" консультировал и не имел претензий к исполнению... :x

В этом году в первый раз КМДА честно решила стырить меньше денег. Я поддерживаю это начинание.