Не місце в місті.

Тут можна поспілкуватися на вільні велотеми ХТ VS двопідвіс, SRAM VS Shimano, велоновини, велокартинки і т.і.
Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2708
З нами з: 9.11.06 21:51
Звідки: "ВелоКиїв" м.Київ,вул. Комбайнерів, 3-а
Контактна інформація:

Re: Не місце в місті.

Повідомлення ВелоКиїв » 29.9.17 15:30

Зображення

Ця чарівна графіка від Майка Лі рясніє від цікавих ідей по будівництву вулиць. Без зайвих слів сфокусуємось на деталях даного ізометричного зображення для кращого розуміння.

1. Роботизовані автомобілі.

Десятки сенсорів передають інформацію головному процесору про ситуацію навколо. Штучний інтелект обробляє масиви даних і передає інформацію іншим транспортним засобам. Така комунікація зробить вулиці безпечними.

Зображення

2. Сенсори трафіку.

Вбудовані в дорожнє полотно індукційні сенсори реагують на метал та передають інформацію до світлофора. В деяких місцях вони використовуються ще з 60 років XX сторіччя, але досі не стали нормою в кожному місті Землі.

Зображення

3. Тротуарні півострови.

Тротуарні півострови на перехрестях покращують оглядовість для водія. Він бачить, що на перехресті стоїть пішохід та збирається перетнути дорогу.

Зображення

4. Відокремлені велодоріжки.

Не на кожній вулиці можна збудувати відокремлену велодоріжку, але на таких широких вулицях, як Хрещатик, вони чудово впишуться в екстер'єр та відберуть чимало місця у водіїв автівок (що добре). Вимагайте будівництва доріжок шириною не менш ніж 2,4 метри.

Зображення

5. Рогачі на перехрестях.

Коли підсідел стирчить під самим небом, ти намагаєшся триматись носочком на асфальті. Це, звичайна справа, але велосипедисти — теж люди. Зручно на перехресті чекати на зелене світло, тримаючись за перекладину.

Зображення

6. Велосвітлофори.

Велосвітлофори мають вмикатися на декілька секунд раніше, щоб водії позаду не мали наміру шмигнути у поворот, поки ви розганяєте свого ровера до 20 км/год.

Зображення

7. Підйоми на перехрестях.

Підйом працює як лежачий поліцейський, змушуючи водіїв гальмувати майже до пішохідної швидкості.

Зображення

8. Х-подібні перехрестя.

Х-подібні перехрестя економлять час пішоходів.

Зображення

9. Півострівні кафе.

Той простір, що зайнятий припаркованими авто, може зайняти вуличне кафе. Це приємніше, ніж протискуватись між бамперами Ленд Крузерів.

Зображення

10. Дерева.

Де стоїть чорний Гелендваген могло рости дерево. Зелене місто — чисте місто.

Зображення

11. Повністю криті зупинки.

Хоча криті зупинки для наших країв не рідкість, завжди корисно нагадати, що вони мають бути прозорими та чистими. Ніяких совкобетонних коробок у дусі Сайлент Хілл.

Зображення

12. Індукційні зарядки на зупинках.

Тролейбуси — це минуле сторіччя. Електричні автобуси можуть підзаряджатися прямо на зупинках через індукційні пристрої, вбудовані прямо у асфальт.

Зображення

13. Кльовий дизайн станцій метро.

Фото в Гуглі — це цікаво, але не так цікаво, як побачити на власні очі. У столицю Швеції слід вирушити хоча б вже для того, щоб подивитись, як зроблено стокгольмське метро. А потім повернутись до Києва на станцію метро "Вокзальна" й зробити з цього жаху хоч щось людяне.

Зображення

14. Кафе на тротуарі (дивись 9 пункт).

У нас вони не рідкість, але викликають тільки обурення. Насправді, грамотно облаштоване середовище може піти тротуару тільки на користь. Головне — власникам кафе не нахабніти, а жителям міста — не бути інертними, якщо власники вуличних кафе таки-проявляють совковий менталітет.

Зображення

15. Кутові магазинчики.

В США та Європі вони зустрічаються дуже часто. Кутовий магазинчик добре проглядається з будь-якого місця на вулиці і не потребує такої чудовищної зовнішньої реклами, як в Києві.

Зображення

16. Твоє місто — твоє місце.

Знаєте, чому у нас дзюрять у під'їздах? Бо місто вважається ворожою територією. Моє місце — це дім, або квартира. Може, офіс, якщо від роботи не нудить. А вулиця завжди ворожа.

Коли місто буде перебудовано для людей, вулиця перестане бути місцем, з якого хочеться мерщій вшитись. На ньому захочеться залишитись, прогулятись, відвідати кафе, бар, подивитись перформанс або послухати вуличних музик. Не мріяли про таке? Вичавлюйте з себе совка, місто належить вам, а не залізним бляшанкам та гопнічкам в абібасі!

Зображення

Адаптація цієї статті.
Зображення
Зв'язок: (044) 599-02-26, 599-09-45, 227-33-99 Майстерня: (044) 331-80-90
Графік роботи: влітку: 10-20 (сб: 10-19 / нд: 10-18) взимку: 11-19 (сб: 10-18 / нд: 10-17)

Аватар користувача
shapirus
*********
Повідомлень: 4596
З нами з: 7.5.06 10:03
Стать: чол

Re: Не місце в місті.

Повідомлення shapirus » 12.1.18 18:02

одного не пойму: что за манечка пошла равняться на европу? в европе тесно, земли мало, земля дорогая, населения много, поэтому ограничения автомобильного движения -- вынужденная мера.

давайте лучше равняться, скажем, на канаду. вон там упоминались альберта и калгари в одном из постов. кто-нибудь из европодрочеров там бывал? я вот бывал, и после этого всякие розовые слюни про амстердам кажутся совершенно нелепыми. и не только в калгари бывал, а вообще проехал ее от торонто до ванкувера и обратно. и по результатам имею сказать, что без всяких ущемлений чьих-либо прав (ну кроме того, что парковка в центре городов очень дорогая, но зато и паркингов многоуровневых дофига) прекрасно сосуществуют и превосходные парки в невероятном количестве, и велосипедная инфраструктура, и лимит скорости в 100 км/ч в черте города, и масса офигенных продуманных дорог, и минимум по одной машине на каждую душу населения. и не по сраному смарту, куда сам едва помещаешься, а по нормального размера машине, куда влезает вся семья вместе с собакой и велосипедами.

а рецепт гармонии прост: нужно перестать по-жлобски тулить каждое новое строение в уже давно существующие кварталы. город должен расти экстенсивно, а не интенсивно, тогда места хватит всем. именно за это должен топить всякий разумный человек, а не за ущемление прав друг друга. и в украине, в отличие от европы, это вполне возможно: шаровой и никому не нужной земли у нас дофига и больше, стоит только снять идиотский мораторий на продажу с/х земель и пересмотреть градостроительные нормы.

Zeka
* * * *
Повідомлень: 914
З нами з: 9.6.09 15:59
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Не місце в місті.

Повідомлення Zeka » 12.1.18 19:11

что за манечка пошла равняться на европу?
Задачу "равнения" спускают сверху, авось Европа заметит и оценит, дав очередной кредит. Просто политика.

Аватар користувача
shapirus
*********
Повідомлень: 4596
З нами з: 7.5.06 10:03
Стать: чол

Re: Не місце в місті.

Повідомлення shapirus » 12.1.18 20:24

что за манечка пошла равняться на европу?
Задачу "равнения" спускают сверху, авось Европа заметит и оценит, дав очередной кредит. Просто политика.
ну так надо же и свою голову включать иногда. мечты о городе без автомобилей выглядят полным бредом для всякого, кто хоть раз ездил в магазин за покупками на неделю вперед, возил ребенка в клинику или вообще сталкивался с любой задачей перемещения в городе кроме, разве что, ежедневных поездок на работу и обратно: это, пожалуй, единственный случай, для которого можно попытаться оправдать применение общественного транспорта или карпулинг. но и эти штуки разбиваются о суровую реальность: во-первых, доверять свою жизнь неизвестно кому за рулем я не готов, а в свою очередь сам не хочу отвечать за безопасность посторонних людей в моей машине и рисковать собственной же безопасностью с точки зрения намерений попутчиков, не говоря уже о порче сидений в машине чужим пердежом. ну а про общественный транспорт и так понятно.

а, да, можно же на велосипеде ездить на работу! чудесная идея, не правда ли? это, конечно, если на работе есть душ и возможность надежного хранения велосипеда, если ехать не слишком далеко, если не гололед, не ливень и не снежная каша. можно, конечно можно!

p.s. я как-то раз хотел, посмотрев на утренний трафик по городу, поступить так, как должен был бы поступить сознательный европейский гражданин, чтобы поехать из ирпеня в центр киева: припарковаться на академе, а там дальше на метро. хватило одного раза, больше не хочется: 1) задача "припарковаться на академе" -- ага щас лол дайте две; 2) метро можно оставить без комментариев.

Аватар користувача
d.j.Denver
* * * *
Повідомлень: 988
З нами з: 16.9.10 23:34
Стать: чол
Звідки: Київ, Ліко-Град

Re: Не місце в місті.

Повідомлення d.j.Denver » 12.1.18 23:32


p.s. я как-то раз хотел, посмотрев на утренний трафик по городу, поступить так, как должен был бы поступить сознательный европейский гражданин, чтобы поехать из ирпеня в центр киева: припарковаться на академе, а там дальше на метро. хватило одного раза, больше не хочется: 1) задача "припарковаться на академе" -- ага щас лол дайте две; 2) метро можно оставить без комментариев.
Я, звісно, розумію, що ви вже все для себе визначили, але просто цікаво, наскільки ви спромоглися віддалитися від станції метро паркуючись, для того щоб пішки зайти в підземний перехід?

Аватар користувача
shapirus
*********
Повідомлень: 4596
З нами з: 7.5.06 10:03
Стать: чол

Re: Не місце в місті.

Повідомлення shapirus » 13.1.18 00:04

Я, звісно, розумію, що ви вже все для себе визначили, але просто цікаво, наскільки ви спромоглися віддалитися від станції метро паркуючись, для того щоб пішки зайти в підземний перехід?
минут 5 пешего хода лимит. чем больше, тем менее осмысленным становится это занятие, поскольку это потраченное время двигаясь в пробке провести чаще всего получится с куда большим комфортом.
кроме того, список парковок заранее ограничен результатами поиска накануне, т.к. кататься по району с идиотской планировкой дорожной сети в условиях плотного трафика и искать неизвестно где охраняемые или хотя бы организованные парковки -- вариант такой себе. таких там пара штук всего (из тех, которые находятся поиском).

вообще, тут не о чем даже говорить. можно, конечно, рассуждать, что если постараться, то можно где-то приткнуть машину. оно-то можно, но как таковая у нас попросту не задумана и не реализована возможность пересаживаться с личного авто на общественный транспорт (даже если на секунду забыть о непригодности последнего для пользования им без отвращения). чтобы было немного лучше понятно, что такое перехватывающий паркинг на конечной станции метро, которым легко и приятно пользоваться, и сколько от него идти пешком до метро, посмотрите, например, вот сюда: https://www.google.com/maps/@43.7321256 ... a=!3m1!1e3

таких парковок возле метро у нас нет нигде, да и, кажется, не всякий торговый центр даже такие имеет.

вообще, полезно для общего развития посмотреть на спутниковые карты в том районе. при всей плотности дорожной сети и количестве автомобилей город имеет неизмеримо больше зеленых зон, да и просто деревьев на улицах, чем нынешний киев. как же это им, интересно, удается без запрета въезда в центр города и даже без запрета парковки вдоль тротуаров (не всех, конечно)? не иначе, божественное вмешательство помогло.

пока в киеве строятся огромные торговые центры и 25-этажные дома в старых районах без перестройки дорожной сети, пока в этот же момент пустуют огромные территории под ненужными предприятиями типа большевика и атека, пока на проспектах победы, бажана и на окружной вместо установки заборов и ликвидации светофоров и наземных переходов устанавливается лимит скорости в 50 км/ч, а мост на воскресенку стоит там же, где 10 лет назад, разговоры о "не місце в місті" -- пустая демагогия и дешевое лицемерие. я бы еще понял, если бы этим грешил какой-нибудь #кличкомер, но разумные, казалось бы, люди?..

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда
Контактна інформація:

Re: Не місце в місті.

Повідомлення Technician » 13.1.18 11:08

shapirus, чисто из спортивного интереса: Вы платите за парковку своего корыта или как все бросаете авто абы где?

UPD: удалил Ваш пост. Я задал вполне корректный вопрос, на который нужно было ответить "да" или "нет". Вы стали в позу. Возвращайтесь, когда научитесь вести дискуссию в мирном ключе.
tumbleweed-092.tumblr.com


Повернутись до “Вело Теми”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей