залежність опору кочення велосипеда від якості асфальту
Додано: 21.3.16 07:31
Всім привіт! Шукаю інформацію по сабжу.
Почав проводити власні досліди на реальній дорозі з поганим асфальтом і бачу велике відхилення моїх результатів від теоретичних. Підозрюю, що на поганому асфальті (з великими камінчиками) залежність опору кочення від швидкості не прямолінійна, як малюють всі графіки, які я зустрічав. Припускаю, що зі збільшенням швидкості опір кочення збільшується нерівномірно. Проте на цей час не маю даних, щоб це перевірити. Можливо хтось вже перевіряв? Але я шукаю не відгуки типу: "замінив покришку - стало легше", а точні дані.
(Швидкість\модель покришки\тиск\опір\розмір нерівностей, по яких воно їхало).
Теоретичні дані про загальний опір руху є, наприклад, тут:
http://hpv.com.ua/2016/03/analiz-roboti ... tuzhnosti/

Але, поки що,"це коні у вакуумі".

Почав проводити власні досліди на реальній дорозі з поганим асфальтом і бачу велике відхилення моїх результатів від теоретичних. Підозрюю, що на поганому асфальті (з великими камінчиками) залежність опору кочення від швидкості не прямолінійна, як малюють всі графіки, які я зустрічав. Припускаю, що зі збільшенням швидкості опір кочення збільшується нерівномірно. Проте на цей час не маю даних, щоб це перевірити. Можливо хтось вже перевіряв? Але я шукаю не відгуки типу: "замінив покришку - стало легше", а точні дані.
(Швидкість\модель покришки\тиск\опір\розмір нерівностей, по яких воно їхало).
Теоретичні дані про загальний опір руху є, наприклад, тут:
http://hpv.com.ua/2016/03/analiz-roboti ... tuzhnosti/

Але, поки що,"це коні у вакуумі".