Всім доброго дня!
Користуюсь двума польськими "uchwytamy do roweru", що були куплені на Перова за 170 грн кожний. Ось такими:
http://www.autocaros.pl/shop.php?a=prod ... 2&from=uni
Кріплення прості і безхитросні. Самостійна установка на них вела потребує деякого тренування

. Замок відсутній. Колеса фіксуються окремими ремінцями. Потребують підтяжки гайок десь раз на 1000 - 1500 кілометрів. Ну і вигляд у девайсу зовсім не гламурний. Але що мушу сказати - тримають вел відмінно. Трапився в мене з ними хрестоматійний інцедент: після 1000 км в дорозі при парковці чіпляюсь велом об низьковисячу поперечину.... Результат - вгнутий дах, тріснуте скло, погнуті кріплення і автобагажник-поперечини. Вел відбувся незначною деформацією рамки сідла (ним бо ж і зачепився). Вел з кріплення не вилетів. Так от завдяки їх простій схемі, рихтуються ці кріплення за годину часу за допомогою молотка і підручних засобів. Ось таке.... Не хочу сказати що ці кріплення кращі за Thule'вські, до яких прицінявся спочатку. Шведські багажники, звичайно, більш сучасні та зручні, але я не знаю зміг би я їх полагодити в дорозі.
Висновок такий: велокріплення за 170 грн "не фонтан", але тримають міцно та легко ремонтуються. Ключ на 10, молоток та плоскогубці - все що потрібно для приведення їх до бойового стану
П.С. Їхав с крейсерською 95-105 кмч.
П.П.С. Слідкуйте за висотою балок, хай їм грець....