Сторінка 1 з 6

TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 13.8.12 23:09
Vadim Bus
Всіх метрів в джалізових питаннях запрошую прийняти участь у створенні кастомного найнера щоб не не було нарікань after пропоную Вам докластися before.
Взагалі рідко хожу в розділ Мій Вілісопед бо не цікавлюся технічними МТБ тонкощами ...(на шоссе все по іншому там є Пінарела і э СРАМ і ніякого вибору)
МТБ це простір для творця.
Яким я хочу бачити цей байк. По перше легким як шоссер, тому схиляюся до думки про рігід, по друге накатистим як шоссер, - тому обрав раму під 29", по третє жорстким як шоссер ....
Карочє, це має бути шоссер, з трішкі ширшими колесами та надійнішими тормозами, і руль палка..
Питання які я маю вже зараз
1. Що це за діркі замість кареткі? можна зразу лінкі в ПП де купити під ці діркі каретку.
2. Яку обрати виделку розглядаю як карбоновий рігід, так і фулл фрігід (прохання пояснити як буде відчуватись велик якщо поставити не саму легку виделку, бо рама важить взагалі децл.. ) Чи не буде на дропах носом клювати ?
3. Колеса , дуже особливе питання . Хочу звернути увагу що за умови дискових тормозів відстань між фланцями буде дуже мала і треба компесувати це висотою саміх фланців (так думаю я) хочу почути Вас)
4. Тормоза (нічого про це не знаю)
5. Яку обрати рульову ? нижній підшипник півторадюймовий
Ось власне рама. Мені сподобалась її інженерія щодо заднього трикутника, і взагалі дизайн ніфіговий ...
а взагалі дареному коню в рота не заглядають

поїхали .. тількі давайте без лінків .. ПЛЗ .. Давайте поважати правила.. Дякую.

Зображення
Зображення
Зображення

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 13.8.12 23:28
Kenny Pick
1. Каретка, швидше за все, станадрту BB30.
2. Вирішувати амортизаційну чи рігідну вилку важко дистанційно. Дуже багато залежить від рельєфу і стилю катання. Але якщо це мтб, то краще класичну амортизаційну.
...
5. Рульова - стандарту Integrated, верхній підшипник 1-1/8", нижній 1-1/2". Окрім розміру ще треба знати кути, з популярних 36/36, 36/45, 45/45. Маю підозру що підійде 45/45

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 13.8.12 23:33
Glam
Зачем?

Купи себе циклокросс и будет тебе щастя...

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 13.8.12 23:34
Vadim Bus
1. Каретка, швидше за все, станадрту BB30.
2. Вирішувати амортизаційну чи рігідну вилку важко дистанційно. Дуже багато залежить від рельєфу і стилю катання. Але якщо це мтб, то краще класичну амортизаційну.
...
5. Рульова - стандарту Integrated, верхній підшипник 1-1/8", нижній 1-1/2". Окрім розміру ще треба знати кути, з популярних 36/36, 36/45, 45/45. Маю підозру що підійде 45/45
Дякую , щось починає проянятися.
Зразу хочу визначитись з виделкою.. Я так розумію що цей вел конструктивно розразовний на "фрігід"аморт а не на рігід?
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 14&t=91479
То Глам, я при всій шоссейності свого мозку усвідомлюю різницю між МТБ і кросс. Вел збираю на наступний сезон, хочу поганяти.

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 13.8.12 23:43
Glam
Ну тогда почитай в этом разделе темы тех, кто гоняет - там все чЬОтко расписано...

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 13.8.12 23:53
Vadim Bus
Ну тогда почитай в этом разделе темы тех, кто гоняет - там все чЬОтко расписано...
це ти так ввічливо посилаєш? Вас шеф за велодоріжкі та АВК нагнув, то вам тепер нема про шо, той во почухати :lol: ....
Я збираю свій новий вел , і старий чужий досвід. Думаю що ця тема буде цікавою своїм форматом , хочаб тим , що я не купляю як олень того в чьому не шарю.
Планую до нового року його обвішати, бо таможня зараз - курва мама...
Кароче тема есть... Якщо десь буде корисна джалізка до цього вела , стукайте в ПП..

каретка така?
Зображення

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 14.8.12 03:45
VooDoo
Порушено питання щодо визначення "виделки", гальм та колес, але при цьому повна тиша стосовно бюджету. Якщо останній необмежений, доречно зупинитися на комплектуючих з написом "срам хх" (саме дві літери "х", не три).
Пиши, читай, думай - рідною!
ТС є фанатом вельмишановного пана Азарова? Невдала копія gylka чи це українська версія албанського? Ріже вуха "джалізових", "Вілісопед", "шоссер", "Карочє", "тормозами", "кареткі", "лінкі", а також синтаксис.

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 14.8.12 07:26
Vadim Bus
Порушено питання щодо визначення "виделки", гальм та колес, але при цьому повна тиша стосовно бюджету. Якщо останній необмежений, доречно зупинитися на комплектуючих з написом "срам хх" (саме дві літери "х", не три).
Пиши, читай, думай - рідною!
ТС є фанатом вельмишановного пана Азарова? Невдала копія gylka чи це українська версія албанського? Ріже вуха "джалізових", "Вілісопед", "шоссер", "Карочє", "тормозами", "кареткі", "лінкі", а також синтаксис.
Саме від Вас, хочу почути, - нижче якого рівня не треба вибирати і чим це зумовлено. Писати про бюджет, якось не той во, ми велосипед збираєм а не аутентичний ретро кар.
Що до мови, то якого біса лізти в теми людини яка вас дратуэ, цього вже навіть Костік не робить за що йому респект і уважуха..
Тим у кого інтелехту вистачає на дискримінацію за мовною ознаю, я пропоную зразу спілкуватись з адміністрацією,
безжально буду тиснути трикутничок.. Думаю що про мову закінчили назавжди .

пісі: Колеса і виделка , - вважаю позиціями на яких не тре заощаджувати. Про колеса, взагалі все погано, їх вибір мізерний..

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 14.8.12 07:54
amers
если в названии т900 - это "класс" волокна, из которого плели, то это гуд. каков вес рамы?

важно знать таки бюджет, и будут ли железки браться новыми и б\у, тут или там

каретка имха обычно покупается вместе с системой, не вижу смысл брать её отдельно

вилка - ну это на любителя. есть у нас несколько ветеранов, которые ездят на ригидах и в ус не дуют. при ограниченном бюджете брал бы китайскую карбоняку, стоит дешёво, лёгкая. выбирая аммо вилки смотрел бы на рокшоксы (коих на соседнем б\у форуме продают 100500 разных и относительно дёшево. ригид станет баксов в 100-150, аммо вилка в 300-450. аммо вилку нужно брать под ось, всяко ты дядька не лёгкий

колёса. если анлим - то самосборы, бюджет от 500 баксоф и до 1500. самый нрж вариант - это hope hoops на ободах ztr crest. пара таких колёс может стоить всего 300 евро у буржуев. всё, что проще будет одинаково никаким

поеду на работу, потом допишу, если там врубили свет о_О

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 14.8.12 08:19
Vadim Bus
если в названии т900 - это "класс" волокна, из которого плели, то это гуд. каков вес рамы?

важно знать таки бюджет, и будут ли железки браться новыми и б\у, тут или там

каретка имха обычно покупается вместе с системой, не вижу смысл брать её отдельно

вилка - ну это на любителя. есть у нас несколько ветеранов, которые ездят на ригидах и в ус не дуют. при ограниченном бюджете брал бы китайскую карбоняку, стоит дешёво, лёгкая. выбирая аммо вилки смотрел бы на рокшоксы (коих на соседнем б\у форуме продают 100500 разных и относительно дёшево. ригид станет баксов в 100-150, аммо вилка в 300-450. аммо вилку нужно брать под ось, всяко ты дядька не лёгкий

колёса. если анлим - то самосборы, бюджет от 500 баксоф и до 1500. самый нрж вариант - это hope hoops на ободах ztr crest. пара таких колёс может стоить всего 300 евро у буржуев. всё, что проще будет одинаково никаким

поеду на работу, потом допишу, если там врубили свет о_О
Дякую Саня..
Рама такі дійсно офігенна.. Мене не полишаэ питання про виделку .. Чи не буде на жорсткій карбо вся конструкція заваленою вперед. бо на картинці канкрєєєтно видно що морда в неї як раз розрахована під хід виделкі ... Я памятаю як воно з посадкою під ITT гойдатися на гірках у Дупках... Дуже не зручно ..
ось картинка
http://www.torpado.it/eng/prodotti.php?cat=19&id=114

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 14.8.12 08:47
Говорящий Самовар
потрібна каретка pressfit30

Зображення

через отакий перехідничок можна поставити шиману
Зображення
если в названии т900 - это "класс" волокна, из которого плели, то это гуд. каков вес рамы?
Spoiler
Show
Зображення
розмір 51

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 14.8.12 09:04
sotovy1
а не ахтунг ли пресс-фит каретка для мтб?
меняю каретки в среднем раз в полтора-два сезона, в промежутках между заменами пару раз откручиваю и мою подшипники, сколько таких снятий вынесет рама под прес-фит -- непонятно.. существуют адаптеры с ББ30 под обычные внешние чашки, может стоит пожертвовать весом ради ремонтопригодности?

о, Говорящий выше нарисовал адаптеры :)

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 14.8.12 09:24
Glam
це ти так ввічливо посилаєш?
Таки да, это я тебя так вежливо послал...

1. Практически во всех темах, в которых ты что-то пишешь, ты постишь всякие ссылки в интеренеты и всяко делаешь вид, что умеешь читать и думать. Но вместо того, чтобы почитать и подумать ДО того, как начать эту тему, ты решил пойти по пути наименьшего сопротивления. Преджде всего, это некрасиво. не говоря про все остальное.

2. Такой теме НЕ место в этом разделе. Хочешь, чтобы тебе помогли собрать вел - в Технозону и там развлекайся. Здесь место для обсуждения УЖЕ ГОТОВЫХ, ПРИЧЕМ НЕ СТОКОВЫХ ВЕЛОСИПЕДОВ (если ты, вдруг, не знал)...

;)

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 14.8.12 09:48
Говорящий Самовар
а не ахтунг ли пресс-фит каретка для мтб?
прессфіт від шимано живе довго. про цей нічого не скажу.
Якщо я не помиляюсь всі топові рами спеша роблять під pf30

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 14.8.12 09:50
amers
вилки бывают разные по высоте

нужно высчитать, под какую вилку делалась рама, и что происходит с углами при установке вилок короче\длиннее

white brothers точно делают ригидки с разным axle to crown, но там цена ататат!

пс сюда нужно ставить лефти!

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 14.8.12 09:55
Kenny Pick
Чи не буде на жорсткій карбо вся конструкція заваленою вперед. бо на картинці канкрєєєтно видно що морда в неї як раз розрахована під хід виделкі
Все дуже просто - китайці продають жорсткі вилки, довжина яких така ж як і у амортизаційних. Тобто з геометрією буде повний порядок.

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 14.8.12 09:58
MaD_CameL
Якщо ми вже боремся за чистоту рідної солов'їної, то давайте писати грамотно. Виделка - це те чим митранспортуємо їдло в свою ротову порожнину, а на велосипедах стоять ВИЛКИ!!!!.
Так-так, українською мовою воно звучить так само, як і російською. Ну а вживання жаргонізмів та діалектизмів - це вже особиста справа кожного ймхо. Дупа джалізовая це майже як падонкафскій єзиг у сусідів.
Рама такі дійсно офігенна.. Мене не полишаэ питання про виделку .. Чи не буде на жорсткій карбо вся конструкція заваленою вперед. бо на картинці канкрєєєтно видно що морда в неї як раз розрахована під хід виделкі ... Я памятаю як воно з посадкою під ITT гойдатися на гірках у Дупках... Дуже не зручно ..
ось картинка
http://www.torpado.it/eng/prodotti.php?cat=19&id=114
Зараз всі сучасні MTB рами проектують під амо вилки, тому рігідні вилки роблять з урахуванням того, що вони будуть ставитись на такі рами(принаймні я не бачив карбовилок під классичну рігідну геометрію рами, хоча може погано шукав). Тому завалювати не буде, хоча я б радив все-таки для змагань поставити амортизаційну вилку. Сам трохи катаю на рігіді, і можу сказати, що на ньому кк їдеться набагато повільніше(ні, ну ясно, що скіли в мене так-собі, але все-таки амо їде швидше).
Стосовно системи - для найнера, як і для шоссе, лише дабл.
Гальма - варіантів мульйон. На власний смак, або ж в залежності від ціни :)

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 14.8.12 10:38
Toutacoup
А по мне, так тема все же имеет право на жизнь: нетипичный формат для этого раздела, но распихивать ее по технозонам скучно (хотя учитывая уровень владения МТБ-тематикой автора, в чем он честно признался, возможно, и эффективнее).

По поводу «чего ставить». Лепить сюда ригидку — просто потакать шоссерным привычкам, а рама ведь суть гоночная, и даже не всякая аммо-вилка раскроет ее возможности. Как по мне, то сюда просится какой-нибудь обезбашенный DTSwiss на карбо-штоке, но по работе они вроде как того этого. Рулевая тут, к слову, бог весть какая — интеграшка или полуинтеграшка: производитель лишь загадочно улыбается. Зато сама рама — носитель самых модных стандартов и решений: конус, pressfit, direct mount, PM и внутренняя проводка тросов. Поэтому: смотрим стоковые спеки и покупаем не хуже.

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 14.8.12 11:29
Алексей84
вилки бывают разные по высоте

нужно высчитать, под какую вилку делалась рама, и что происходит с углами при установке вилок короче\длиннее

white brothers точно делают ригидки с разным axle to crown, но там цена ататат!
Если всетаки ригид,то white brothers хороший вариант,на совесть делают.Имел дело с такой.И цена там всетаки еще не такая уж и большая.

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 14.8.12 12:00
8RydeR
самый нрж вариант - это hope hoops на ободах ztr crest.
Хіба Вадиму вони підійдуть за обмеженням ваги райдера?

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 14.8.12 12:16
Gornostai
самый нрж вариант - это hope hoops на ободах ztr crest.
Хіба Вадиму вони підійдуть за обмеженням ваги райдера?
А какое тем ограничение, для 29 колес истественно?

ЗЫ: В спеках производителя везде комплектация СИДом 29. Они имеют ввиду 100 мм (ибо других я пока не нашел)? Интересно, вилка 80 мм сильно скажется на конечном результате?

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 14.8.12 12:36
MaD_CameL
так а сид же из 80 в 100 преобразуется легким движением руки в течении 20 минут. или сейчас что-то поменялось?

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 14.8.12 13:10
Toutacoup
Кстати говоря: итальянской раме — итальянская вилка. Ох, лучше бы он все-таки озвучил бюджет, а то сейчас нафантазируем.

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 14.8.12 13:32
8RydeR
самый нрж вариант - это hope hoops на ободах ztr crest.
Хіба Вадиму вони підійдуть за обмеженням ваги райдера?
А какое тем ограничение, для 29 колес истественно?
http://www.notubes.com/ZTR-Crest-29er-S ... 52C31.aspx
Тут пишуть про 86 кілограмів.

Хуп-хупс не пишуть, яке у них обмеження, але я не думаю, що там набагато більше можна.

Скільки важить Вадим?

http://www.notubes.com/ZTR-Arch-EX-29er ... 18C31.aspx
1 690 грам ваги і 105 кг обмеження ваги райдера
ці колеса, до речі, у дятла можна замовити по пристойним цінам

Re: TORPADO T900 custom (збираємо разом)

Додано: 14.8.12 13:50
MaD_CameL
Кстати говоря: итальянской раме — итальянская вилка. Ох, лучше бы он все-таки озвучил бюджет, а то сейчас нафантазируем.
я тоже об этой вилочке думал, но испугался, что вадим после этого на меня обидится и снова скажет "давайдосвиданья" :)