Сторінка 1 з 11

Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їздимо

Додано: 21.6.12 15:04
anna_kaisa
Стаття на "Українській правді" про київську велоінфраструктуру.

Київська веломережа – не для велосипедистів. Ми не вміємо так їздити, як ви будуєте
р 21.06.2012 11:42 __ Ірина Бондаренко


"270 км велодоріжок, зручні велопарковки біля театрів та університетів, безпечні велосипедні перехрестя у червоному кольорі. Повний вело-розвиток міста буде завершений до 2019 року".

Думаєте, це Київ? Ні, це Львів. А Київ продовжує займати одне з останніх місць серед українських міст у питаннях розвитку велоінфраструктури.

Спочатку ми ще чекали, що Київ "натренується" на перших велодоріжках і почне будувати їх добре. Але останні події наштовхують на думку, що київській владі неважливо, чи зможуть велосипедисти їздити по збудованих велодоріжках. Київ будує велоінфраструктуру "для галочки". А не для велосипедистів. За гроші всіх нас, київських платників податків.


На оце витрачають немалі гроші. Наші гроші
Збудованими і запроектованими велодоріжками їздити незручно, а іноді й неможливо

На нещодавно збудованій велодоріжці на проспекті Бажана – високі бордюри і стовпи посеред доріжки. На найбільш складних ділянках (метро Харківська, Позняки) велодоріжки немає взагалі або вона проходить у кількох метрах від кіосків. Велосипедисту пропонується самому придумати, як він має їхати: вискакувати на дорогу, давити пішоходів чи розкластися на молекули і матеріалізуватися знову з іншого боку транспортної розв’язки.


Недовелодоріжка на Бажана
Простіше для велосипедистів виходить їхати одразу по дорозі, бо там все очевидно і передбачувано. Тому, якщо будувати велодоріжку – то треба будувати таку, по якій дійсно зручніше їхати, ніж по дорозі. На Бажана це поки що не вийшло.

Але гірша ситуація з Трухановим островом, де зараз починають проектувати веломаршрут "Труханівський". Проектна фірма "Білтек" планує збудувати тут окрему велодоріжку уздовж вулиці Труханівська, хоча тут вона не потрібна. Труханів острів – пішохідна зона, про що свідчать дорожні знаки на в’їздах на острів.

Тож машини тут мають право рухатися не швидше 20 км/год. Це безпечна швидкість для спільного руху всіх учасників дорожнього руху: і для пішоходів, і для велосипедистів. В Європі на таких ділянках усі учасники руху пересуваються разом, і це одні з найприємніших місць для прогулянок та велопоїздок. Тому тут велодоріжка не потрібна.


Велосипедисти не розуміють, нащо доріжки на Трухановому. Вони більш потрібні у місті, де мільйон машин і сотні тисяч пішоходів
Більше того, збудувавши на Трухановому окрему велодоріжку, велосипедистів фактично змусять порушувати Правила дорожнього руху. Адже, по-перше, на Трухановому традиційно їздить дуже багато велосипедистів, і однієї велодоріжки навіть шириною 4 метри для них буде недостатньо. У результаті, велосипедисти будуть виїжджати на дорогу – і відповідно, порушувати ПДР.

По-друге, по велодоріжці будуть рухатися пішоходи, адже на острові немає пішохідного тротуару, тож, згідно з ПДР, пішоходи муситимуть іти по велодоріжці. Це змусить велосипедистів їхати по дорозі, і знову ж таки порушувати ПДР.

Тож навіщо тут будувати велодоріжку? Відповіддю на це питання може бути: треба потратити гроші.

При виборі, яку велодоріжку збудувати, у Києві вибирають невиправдано дорогі варіанти

Велоінфраструктуру можна будувати безпечну, комфортну і недорогу. Тим не менш, у Києві вибирають дорогі варіанти, які не завжди надають безпеку та комфорт.

Труханів острів – найактуальніша зараз велосипедна проблема. Тут немає потреби будувати окрему велодоріжку, але проектна фірма ТОВ "Білтек" та замовник "Київдорсервіс" все одно наполягають на такому будівництві.

Фактично, на Трухановому можна зекономити гроші і збудувати "з розумом", як добрий господар: тут потрібні ліхтарі, відремонтований асфальт і виконання уже існуючих знаків дорожнього руху: у пішохідній зоні має бути ліміт швидкості, як належить – 20 км/год. Нова асфальтована велодоріжка у цій рекреаційній зоні не потрібна. Більше того, велодоріжка тут буде марним витрачанням коштів.

Київські проектанти думають про пафос і розмах велоінфраструктури, а не про зручність для користувачів

Велодоріжку на Бажана усю зробили з червоного асфальту. Навіщо? Адже в Європі червоним позначають тільки небезпечні ділянки, але не всю велодоріжку. Великі білі велосипеди розмічені по всій її довжині. Їх дуже добре видно з вікна машини, коли їдеш від аеропорту – може, з цією метою її і робили?


Доріжка х сюрпризом: після "покатушок" можна потрапити до лікарні зі струсом мозку

Надзвичайно зручна велодоріжка. Можна потренуватися в уважності і спритності викручування керма:)
Велодоріжка на Григоренка широка і викладена красивою плиткою. Виглядає красиво, але їхати нею неможливо: жоден бордюр не занижений.


А це велодоріжка-тренажер для стрибків на велосипеді
50 м велодоріжки біля правобережної розв’язки з моста Патона – це вершина непередбачуваності. Ніхто не розуміє, як вона там з’явилася, куди вона веде, і навіщо взагалі нею користуватися: навіщо велосипедисту стрибати через бордюр на велодоріжку, а потім через 30 секунд стрибати назад на дорогу?


Доріжка з перешкодами
Запроектована, але, на щастя, ще не збудована велодоріжка на проспекті Перемоги – ще один приклад "потьомкінської" велоінфраструктури. За проектом, вона має проходити то з одного, то з іншого боку від проспекту, якось "переносячись" через дорожнє полотно. На розв’язках вона традиційно має зникати, надаючи велосипедистам змогу кілька разів потренуватися у телепортації.

Збудувавши велодоріжку, далі за її станом ніхто не слідкує. Висновки не роблять, помилки не виправляють

Якби велодоріжки будувалися для людей, а не "для галочки", то вищезазначені помилки уже би були виправлені. Але після "здачі об’єкту в експлуатацію" його долею більше ніхто не цікавиться.

Ще й не встигли велосипедисти дізнатися про велодоріжку на Здолбунівській, як її розрили задля встановлення автозаправочної станції. Велодоріжкою тепер не те що проїхати – нею неможливо пройти.


А на Здолбунівській, якою дуже хвалилася міська влада, - випробування не для слабкодухих
Велодоріжка на Бажана має ліхтарний стовп просто посередині.


Ще одна доріжка з сюрпризом
Реконструйований проспект Бажана "здали" ще місяць тому, і більше "Київавтодор" про нього не згадує. Незважаючи на вказівку голови КМДА, досі жоден представник "Київавтодору" не вийшов на зв’язок з Асоціацією велосипедистів Києва і не проїхався з нами велодоріжками, щоб побачити і усунути недоліки.


Їзда через численні бордюри може виховати або терплячість, або ненависть до тих, хто наробив такого
Велодоріжка на Дніпровській набережній – просто частина пішохідного тротуару, зі старим асфальтом і незаниженими бордюрами. Це – найсмішніша київська велодоріжка. Незважаючи на численні листи і прохання, вона уже більше року перебуває у "первісному" стані, і є найбільш улюбленою ілюстрацією низької якості київської велоінфраструктури, коли про це заходить мова.


"Реконструкція" велоінфраструктури
То навіщо потрібна така робота? "Для галочки" велосипедисти і самі можуть намалювати велодоріжки, вони уже це робили. Не тільки велосипедистам потрібно усвідомити, що Київ – європейська столиця, де має бути все якісно, зручно і безпечно. І не обов’язково дорого.

Ніхто краще за самих велосипедистів не розбирається у тому, як і де їм зручніше проїхати. Для проектантів та будівельників було би очевидним просити велосипедистів про допомогу та підказки, тим більше, що зараз в Києві склалася така ситуація, що про різновиди велоінфраструктури громадськість знає більше, ніж чиновники.

Але досі проектанти не вважають за потрібне дослухатися до велосипедистів (як у випадку велодоріжки на проспекті Перемоги). Досі замовники "Київавтодор" та "Київдорсервіс" вважають велосипеди "дитячою забавкою" і відмахуються від зауважень та пропозицій.

У мерії досі немає жодної людини, яка би несла відповідальність за розвиток велосипедного руху. Я вже не кажу про Управління транспорту, де навіть є дві людини, що мають займатися розвитком велоруху, але вся ця робота зводиться до написання відписок у відповідь на листи з зауваженнями. В інших управліннях на велосипедистів дивляться, як на НЛО: "нам це здалося, і ви скоро зникнете".

І тому, на жаль, всі розповіді Олександра Попова про потрібність і розвиток велотранспорту у Києві – не більше, ніж просто вдало написаний меседж, який його прес-служба переклала з іноземних статей про доцільність велорозвитку.

П.С. Заради справедливості зазначу, що серед працівників мерії, комунальних підприємств та проектних установ є люди, які ідуть назустріч велосипедистам і всіляко намагаються допомогти. За це ми висловлюємо їм велику подяку і, за їхньою згодою, можемо назвати їхні імена.

Але доки цих людей можна перерахувати на пальцях однієї руки. І тому Київ лишається в хвості світових тенденцій і цивілізованого розвитку транспортної системи.

Фото: Ірина Бондаренко, Артур Ігнатов, Валерій Турковський, Петро Вакс, та з ЖЖ buiashenko.livejournal.com



Ірина Бондаренко




http://kiev.pravda.com.ua/columns/4fe2de7f4f65e/

Пропоную висловлювати зауваження під самою статтею, а не тут. Не встигну відповідати.

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 26.6.12 03:28
kuzya77
на кой лад постить сюда и не отвечать, а посылать на сайт - где чтоб отписать коммент нуна региться ???

пс.

про велодорожки: прикратите морочить голову - хочется их или не хочется - для них в Киеве ФИЗИЧЕСКИ нет места; единственное место - это окраины Киева - новозастраиваемые территории, где дорожки можно реально запланировать и разместить так, чтоб никому не мешали и были к месту и в тему.

пишу как автолюбитель: лучше пропагандируйте, чтоб велолюбители РЕАЛЬНО учили ПДД и им следовали.

пишу как велолюбитель: нуна активно объяснять автолюбителям, что вел РАВНОПРАВНЫЙ участник движения и едет по тем же правилам, а не по каким-то другим с особо низким приоритетом; и что сплошная зеленая правая нарисованная (недавно введенная) стрелка - это поворот на красный по желанию, а не обязательный - это для д$билов, которые любят на повороте в право нагло сигналить впередистоящему который едет прямо и ждет зеленого (вел обычно в правом ряду).

как пешеход: езда велов со взрослыми тетками и дядьками на тратуарам ЗАПРЕЩЕНА.

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 26.6.12 07:52
velo-cat
Как же это знакомо.

Сначала, тебе говорят - сделай для нас то и то. Но не говорят - как!
Ты основываясь на догадках и том, как это видишь - делаешь.
А заказчик, не вмешивается, не делает корректировок по ходу работ.
И вот когда уже готово, приходит заказчик и говорит - все не так и я мечтал по другому.

АВК типичный "заказчик" И если обычно с заказчиком находят общий язык и делают доработки, то здесь уже все сделано, бабло поделено, галочка поставлена и заказчик как и пользователь идут лесом.

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 26.6.12 08:57
AVVAKUM
Ну дружило АВК с киевской администраией. Заодно ставило себе в заслугу построенные велодорожки, не обращая внимания на дружное метания говна велокиевлянами в их сторону. Теперь наметились перевыборы мэра, начались видимо торги с новым кандидатом, и все то говно, набросанное в сторону АКВ, что старательно собиралось на велокиеве в специально выделенной теме http://www.velokiev.com/forum/viewtopic.php?t=113495 , вылито на бывших хозяев. Продажность журналюг всем известна.
А отсылают на свой сайт, для его раскрутки в предверье выборов.

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 26.6.12 09:10
konst
и что сплошная зеленая правая нарисованная (недавно введенная) стрелка - это поворот на красный по желанию, а не обязательный - это для д$билов, которые любят на повороте в право нагло сигналить впередистоящему который едет прямо и ждет зеленого (вел обычно в правом ряду).
Иногда полезно заглядывать в правила, чтобы не писать ерунду с умным видом.
16.10. На перехресті, де рух регулюється світлофором з додатковою секцією, водій, який перебуває на смузі, з якої робиться поворот, повинен продовжувати рух у напрямку, що вказує стрілка, ввімкнута в додатковій секції, якщо його зупинка на заборонний сигнал світлофора створить перешкоди транспортним засобам, що рухаються за ним по тій самій смузі.

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 26.6.12 09:30
Shureg
Иногда полезно заглядывать в правила, чтобы не писать ерунду с умным видом.
16.10. На перехресті, де рух регулюється світлофором з додатковою секцією, водій, який перебуває на смузі, з якої робиться поворот, повинен продовжувати рух у напрямку, що вказує стрілка, ввімкнута в додатковій секції, якщо його зупинка на заборонний сигнал світлофора створить перешкоди транспортним засобам, що рухаються за ним по тій самій смузі.
kuzya77 писал о металлической табличке, а не о доп. секции светофора.

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 26.6.12 09:36
konst
kuzya77 писал о металлической табличке, а не о доп. секции светофора.
Можно ссылку на конкретный пункт правил?

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 26.6.12 10:23
АНКА
kuzya77 писал о металлической табличке, а не о доп. секции светофора.
Можно ссылку на конкретный пункт правил?
Вот здесь и про табличку и про секцию светофора разьясняют.
http://www.autocentre.ua/ac/Practice/Law/18650.html

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 26.6.12 10:32
Gornostai
kuzya77 писал о металлической табличке, а не о доп. секции светофора.
Можно ссылку на конкретный пункт правил?
Konst, Інколи краще жувати (С)

16.9. Під час руху в напрямку стрілки, ввімкнутої в додатковій секції одночасно з жовтим або червоним сигналом світлофора, водій має дати дорогу транспортним засобам, що рухаються з інших напрямків. Під час руху в напрямку стрілки зеленого кольору на таблиці, встановленій на рівні червоного сигналу світлофора із вертикальним розташуванням сигналів, водій повинен зайняти крайню праву (ліву)
смугу руху та дати дорогу транспортним засобам і пішоходам, що
рухаються з інших напрямків.

16.10. На перехресті, де рух регулюється світлофором з додатковою секцією, водій, який перебуває на смузі, з якої робиться поворот, повинен продовжувати рух у напрямку, що вказує стрілка, ввімкнута в додатковій секції, якщо його зупинка на заборонний сигнал світлофора створить перешкоди транспортним засобам, що рухаються за ним по тій само смузі.

Те. если есть доп секция на полосе - обязан двигаться согласно ей. Если только нарисовано - нафиг "гудельщиков". Кто неспешит- тот никуда не опаздывает. Тем более на велосипеде.

По теме: Ирина, вы опять "в теме" :lol:
Когда ж вы наконец поймете, что велодорожки для велосипедистов в Киеве - дело 25й важности. А для мерии 38й. Ну не нужны они.
Гораздо важней "воспитание" водителей. Кстати, очень неплохой биллбоард приклеили вверху Подольского спуска. "Водитель, поделись дорогой"
Чья работа?
Авакум, да ладно, у каждого своя работа, у меров выбираться, у журналистов пиариться, ну и понятно, что всех отправляют на сайт, де важливі люди побачать "бурхливе обговорення іниіціатив АВК широким загалом велосипедистів Києва" (Ирина, я без ашипок написал?)

ЗЫ: Валентин, а зачем было закрывать прошлую тему, если АВК жаждет нашего "фе"?

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 26.6.12 10:37
konst
Хм, спасибо, буду знать.

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 26.6.12 10:58
homyak
Иногда полезно заглядывать в правила, чтобы не писать ерунду с умным видом.
.....рух регулюється світлофором з додатковою секцією, водій, який перебуває на смузі, з якої робиться поворот, повинен продовжувати рух у напрямку, що вказує стрілка, ввімкнута в додатковій секції, якщо його зупинка на заборонний сигнал світлофора створить перешкоди транспортним засобам, що рухаються за ним по тій само смузі
При чем не просто заглядывать, а читать.
Внимательно смотрим, что значит светлофор с дополнительной секцией: http://law.autoua.net/data/library/1/6/16o.gif

а вот в пункте 16.9. ПДР уже упоминается зеленая стрелка:
......Під час руху в напрямку стрілки зеленого кольору на таблиці, встановленій на рівні червоного сигналу світлофора із вертикальним розташуванням сигналів, водій повинен зайняти крайню праву (ліву) смугу руху та дати дорогу транспортним засобам і пішоходам, що рухаються з інших напрямків.
т.е.
1) Там стрелка в дополнительной секции что может быть включена. Во втором случае - табличка со стрелкой зеленого цвета
2) Если внимательно посмотреть на схему, - доп. секция всегда находится на уровне зеленого сигнала; табличка - на уровне красного. ( ППД 8.7.2. )

А теперь отличия в поведении:
- в случае доп секции, указанное Вами правило относится ко всем водителям, чьи Т.С. находятся на полосе, которая подпадает под действия доп. секции, независимо от дальнейшего направления их движения.
- В случае таблички, правило распространяется на водителей, которые двигаются по направлению стрелки на табличке. Положение других учасников дорожного движения на проезжей части данным правилом не регламентируются.

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 26.6.12 12:36
Wind
По ПДД оно то можно конечно стоять в правом ряду и не поворачивать, но стоило бы также проявлять уважение к остальным участникам дорожного движения. От вас не убудет, если станете левее в правой полосе, давая машинам поворачивать под зеленую стрелку. Я на машине стараюсь не занимать правый ряд со стрелкой если ехать прямо, на веле - если есть вероятность что кто то будет поворачивать - смещаюсь левее. Уважайте водителей и они будут уважать велосипедистов. Остановка на красный на пустом регулируемом пешеходном переходе или перекрестке это +1 к уважению. То же самое переход, а не переезд по пешеходному переходу, показывание поворотов перед маневром, наличие заднего маячка в темное время суток. Фантом, возникающий ночью в 10м. от капота ничего кроме мата у водителя не вызывает. Не стесняйтесь делать замечания относительно поведения других велосипедистов на дороге. Достаточно много езжу и на машине и на веле, могу понять обе стороны. Поверьте, неадекватов с обоих сторон очень мало, проявляйте уважение к другим участникам ДД и будет вам счастье.
:offtopic Сори за многа букаф.

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 26.6.12 15:16
homyak
но стоило бы также проявлять уважение к остальным участникам дорожного движения.
не спорю, но не всегда есть возможность. И вот когда возможности нет, - и ты уже стоишь сигналящие сзади, - не правы....

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 27.6.12 12:28
anna_kaisa
Ну дружило АВК с киевской администраией. Заодно ставило себе в заслугу построенные велодорожки, не обращая внимания на дружное метания говна велокиевлянами в их сторону. Теперь наметились перевыборы мэра, начались видимо торги с новым кандидатом, и все то говно, набросанное в сторону АКВ, что старательно собиралось на велокиеве в специально выделенной теме http://www.velokiev.com/forum/viewtopic.php?t=113495 , вылито на бывших хозяев. Продажность журналюг всем известна.
А отсылают на свой сайт, для его раскрутки в предверье выборов.
Насколько мне известно, выборы мера будут не раньше следующего года. Так рано кампании никто не начинает. Поэтому этот аргумент не подходит.
"Журналисты продажные" - это я была, кто написал эту статью. Бесплатно.
"Украинская правда" - один из самых уважаемых и непредвзятых ресурсов в сети и вообще. Выбирая между ним и другими ресурсами я специально выбрала этот для статьи, именно по этой причине. Ссылка именно на сайт УП, а не сайт АВК и т.д., потому что это первичный источник.

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 27.6.12 12:29
anna_kaisa
Как же это знакомо.

Сначала, тебе говорят - сделай для нас то и то. Но не говорят - как!
Ты основываясь на догадках и том, как это видишь - делаешь.
А заказчик, не вмешивается, не делает корректировок по ходу работ.
И вот когда уже готово, приходит заказчик и говорит - все не так и я мечтал по другому.

АВК типичный "заказчик" И если обычно с заказчиком находят общий язык и делают доработки, то здесь уже все сделано, бабло поделено, галочка поставлена и заказчик как и пользователь идут лесом.
Немного по-другому получается: заказчик - Киевавтодор или Киевдорсервис. Они строят сами, как придумали им проектанты, не особо напрягаясь спросить общественное мнение.
А нам потом ездить и критиковать, чтобы что-то исправили, что было неправильно построено по непредусмотрительному проекту.

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 27.6.12 12:32
anna_kaisa
Гораздо важней "воспитание" водителей. Кстати, очень неплохой биллбоард приклеили вверху Подольского спуска. "Водитель, поделись дорогой"
Чья работа?
Я думаю, это работа ГАИ. Посыл не очень понятен, и вообще, плакаты размещены в местах, где автомобилисты их, чаще всего, не увидят - например, на разворотном кольце трамвая :)
Я написала в ГАИ письмо с просьбой уточнить, что это, и зачем, и чтобы предложить им более удачную соц.рекламу, если им так надо соц.рекламу делать.

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 27.6.12 13:24
Oleksiy
Ира, а почему вы не анонсировали передачу петиции?
или вы считаете только сотрудники АВК достойны присутствовать при передаче?

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 27.6.12 13:38
anna_kaisa
Ира, а почему вы не анонсировали передачу петиции?
или вы считаете только сотрудники АВК достойны присутствовать при передаче?
Мы анонсировали ее во всех наших возможных источниках. На Велокиеве я писала, что 26-го июня будем отвозить.
Я советую вам подписаться на рассылку вело-анонсов и новостей на главной странице АВК (баннер слева, кажется), и получать еженедельно рассылку, как это делает уже 700 людей. Приходит по понедельникам утром, не захотите читать - удалите. Зато будете в курсе всех анонсов, которые мы собираем, не только вело-спортивных, но и других велосипедных событий.

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 27.6.12 14:16
Gornostai
Я думаю, это работа ГАИ. Посыл не очень понятен, и вообще, плакаты размещены в местах, где автомобилисты их, чаще всего, не увидят - например, на разворотном кольце трамвая :)
Я написала в ГАИ письмо с просьбой уточнить, что это, и зачем, и чтобы предложить им более удачную соц.рекламу, если им так надо соц.рекламу делать.
Ой-ой, как же это они, да без АВК начали!!! Иопять не знают как все правильно сделать!! Давайте им петицию.
И опять вы хотите сделать что-то "удачней". ой-ой.
Как жаль, что все люди, которые знают как управлять государством уже работают...журналистами.
Мне плакат понравился. Посыл понятен, к водителю, поделиться дорогой. Огромный знак "осторожно, велосипед". Что еще надо? Кратко и понятно.
А гед он будет висеть...ну это второе. Водители часто и пешком ходят, так что даже в лифте такая реклама будет уместной.

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 27.6.12 14:37
jacobpoh
Велоинфраструктура нужна Киеву. И ширина большинства киевских улиц позволяет. Кто считает, что в Киеве нет места для велодорожек - посмотрите на ширину улиц в Амстердаме или Копенгагене или любом маленьком городе старушки Европы. Центральные улицы Киева, остроенные после войны, рассчитаны на движение военной техники и спокойно могут вместить велополосы по примеру того же Амстердама.

"На велодорожках будут парковаться машины" - просто смешно. Да, на первых порах, может и будут. Штрафы, в т.ч. "лопатой по стеклу", быстро отучают от таких вредных привычек.

Появится велоинфраструктура - на неё придут велосипедисты. Это нормальный путь развития. А без указания властного перста она не появится.

Точно так же, без властной инициативы, не повысится всеобщая культура вождения. Только кнут и пряник.

Ира, снимаю шляпу :Rose:

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 27.6.12 15:04
Trion
Это уже какая серия? :help:

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 27.6.12 16:20
anna_kaisa
Я думаю, это работа ГАИ. Посыл не очень понятен, и вообще, плакаты размещены в местах, где автомобилисты их, чаще всего, не увидят - например, на разворотном кольце трамвая :)
Я написала в ГАИ письмо с просьбой уточнить, что это, и зачем, и чтобы предложить им более удачную соц.рекламу, если им так надо соц.рекламу делать.
Ой-ой, как же это они, да без АВК начали!!! Иопять не знают как все правильно сделать!! Давайте им петицию.
И опять вы хотите сделать что-то "удачней". ой-ой.
Как жаль, что все люди, которые знают как управлять государством уже работают...журналистами.
Мне плакат понравился. Посыл понятен, к водителю, поделиться дорогой. Огромный знак "осторожно, велосипед". Что еще надо? Кратко и понятно.
А гед он будет висеть...ну это второе. Водители часто и пешком ходят, так что даже в лифте такая реклама будет уместной.
Мне реклама кажется неудачной по след.причинам:
1. Много площади занимает красный фон, внизу какая-то закорлючка, сбоку изображено что-то вроде кабины автомобиля, и вдруг - знак 1.34. Что это? Для меня это просто поток сознания. Если бы я не была велосипедисткой, я бы просто не обратила на это внимание. Это к слову о дизайне.
2. О чем предупреждает эта реклама? О том, что велосипедисты могут выехать из под знака 1.34? Но таких знаков в Киеве почти нет. Зато велосипедисты могут выехать у водителя из-под правого бока, и это случается намного чаще. Но об этом реклама не предупреждает.
3. Места, где она размещена (я видела три таких места) - все, как на подбор, не для автомобилистов.

Посылы соц.рекламы, предупреждающей о велосипедисте, на мой взгляд, должны быть следующие:
1. Велосипедист ездит по правой полосе, где часто бывают люки и стоки. Будь осторожен, не прижимай его к краю дороги
2. Велосипедист часто едет прямо с правой полосы. Будь осторожен, и смотри в правое зеркало, когда поворачиваешь направо.
3. Велосипедист ночью почти не виден, но его можно узнать по маленькой красной мигалке. Если ты видишь на дороге одинокую мигалку - это велосипедист. Будь осторожен.

Я очень примитивно описала основные посылы, к ним можно придираться, но я надеюсь, вы не станете придираться к словам. Лучше к сути.

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 27.6.12 16:21
anna_kaisa
Появится велоинфраструктура - на неё придут велосипедисты. Это нормальный путь развития.
Спасибо за поддержку :)

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 28.6.12 07:56
dinoza_yats
Пропоную висловлювати зауваження під самою статтею, а не тут. Не встигну відповідати.
И они, конечно, внимательно прочитали и сразу же послушали.
Удивляюсь я, Ира, вашей уравновешенности. Противно, когда гнус налетает на безобидное пожужжать и покусать.

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Додано: 28.6.12 10:39
SilverS
Хм.
Поинтересуйся я какие же плоды есть результатом столь бурной деятельности человека,сидящего в снятом офисе,на ставке от евроспонсоров,как я понимаю хотя бы с 10до17,хотя бы пять дней в неделю,что за этой плодотворной деятельностью, ему ни остается ни минуты времени,общаться с какими-то там,велосипедистами-явно забанят.Ибо можно это и не говорить,судя по "плодам" и так понятно как проходят эти трудовые будни...
Напиши я совершенно противоположную вещь,что после пяти дней за рулем,я тремя руками поддерживаю инициативу Ирины-убрать всех велосипедистов с дорог общего пользования!
Более того,сам с удовольствием собирал бы подписи под инициативой а-ля: "вести самую суровую ответственность за дтп с велосипедистом в пределах велодорожки,при любых обстоятельствах.
В свою очередь, снять с автомобилиста любую ответственность,за дтп вне велодорожки /при ее наличие/ ".
-и тут забанят! :eek:
Пройду как я лучше мимо... *oops*