Сторінка 1 з 1

30ти скоростная трансмисия

Додано: 5.2.12 10:42
jp87
На сезон буду собирать себе вел на трансмисии Sram Х7-Х9. Вопрос стоит идти в ногу со временеи и поставить 30 скоростей либо поставить проверенные 27 скоростей. Вопрос к тем людям которые уже успели опробывать 30 скоростей- какие у вас впечатления?

Сам я не опытный велосипедист, большого знания всех тонкостей нет. Скорее всего буду собирать на раме CUBE. Стиль катания будет в основном по дорогам, но по выходным буду выбираться на грунты и неровности.

Зображення

Re: 30ти скоростная трансмисия

Додано: 6.2.12 02:42
shapirus
очевидно, стоит идти в ногу со временем и поставить 20 скоростей. другие варианты оправданы тогда, когда сам знаешь, что тебе нужно.

Re: 30ти скоростная трансмисия

Додано: 6.2.12 09:05
jp87
я буду большую часть ездить по асфальту, 20 скоростей будет маловато.

Re: 30ти скоростная трансмисия

Додано: 6.2.12 11:05
mr.smith
я буду большую часть ездить по асфальту, 20 скоростей будет маловато.
ага, гонщики протура все мучаются

Re: 30ти скоростная трансмисия

Додано: 6.2.12 11:38
jp87
я не вижу выгоды в двух передних звёздах. В любом случае малая звезда изредка надо будет. Если я не прав объясните пожалуйста мне, говорю ж что опыта у меня мало.

Re: 30ти скоростная трансмисия

Додано: 6.2.12 13:12
RATIBOR
По непонятным для меня причинами цепи на 10 скоростей стоят дороже. Поэтому я и не апгрейдился. А так собирал бы 3*10, есть такие километровые горы где на 2й просто устаешь крутить.

Re: 30ти скоростная трансмисия

Додано: 6.2.12 14:52
shapirus
я буду большую часть ездить по асфальту, 20 скоростей будет маловато.
тогда хватит и 3x8.

Re: 30ти скоростная трансмисия

Додано: 6.2.12 16:13
jp87
3х8 точно не буду ставить, это уже не актуально, разве что для бюджетников.

Re: 30ти скоростная трансмисия

Додано: 6.2.12 16:22
shapirus
3х8 точно не буду ставить, это уже не актуально, разве что для бюджетников.
3x9 в таком случае видится наиболее практичным вариантом на сегодня. думаю, еще 2-3 года рынок нормальных 9-скоростных компонентов будет существовать, а затем скатится туда же, где сейчас находится рынок 8ск.

хотя 3x10 в принципе ничем не хуже. если устраивают цены на компоненты, можно ставить.

Re: 30ти скоростная трансмисия

Додано: 6.2.12 16:30
8RydeR
Кардинально нічого не міняється, хоч 3х9, хоч 3х10, хоч 2х10.

При будь-якій комбінації передач, завжди можна зробити так, щоб крайні передачі були приблизно рівними.

Припустимо, система на 2 зірки 26-38 і касета на 10 зірок 11-36.
І система на три зірки 24-32-42 і касета на 9 зірок 11-32.

При передачі 1-1 у першому випадку маємо співвідношення 26:36 = 0,72
При передачі 1-1 у другому випадку маємо співвідношення 24:32= 0,75

При передачі 2-10 у першому випадку 38:11= 3,45
У другому при 3-9 маєм 42:11= 3,81

Так що не можна казати, що щось краще для асфальту, а щось для грунту.

Хоча, якщо ти погано розумієш, чого саме тобі треба, то краще взяти 3х9 або 3х10, бо з двома зірками спереду (2х10, 2х9) треба розуміти, чого саме тобі треба, скільки зубчиків зірок спереду і скільки зубчиків ззаду.
3х9 і 3х10 - універсальний варіант.

Re: 30ти скоростная трансмисия

Додано: 6.2.12 16:35
jp87
Спасибо большое за детальное описание. 80% что буду ставить 3х9. Во первых из экономических соображений.

Re: 30ти скоростная трансмисия

Додано: 7.2.12 22:19
cunnilinux
Хоча, якщо ти погано розумієш, чого саме тобі треба, то краще взяти 3х9 або 3х10, бо з двома зірками спереду (2х10, 2х9) треба розуміти, чого саме тобі треба, скільки зубчиків зірок спереду і скільки зубчиків ззаду.
3х9 і 3х10 - універсальний варіант.
на моєму першому справжньому велосипеді спереду був дабл, і я страшенно задоволений, що так сталося. потім я переходив на тріпл, відкатав на ньому півтора сезони — і знову повернувся до даблу через його переваги.
по-перше — відсутність величезної передньої зірки одразу навчає правильному каденсу, бо новачки якраз дуже люблять ламати кардан з відповідними наслідками (від забитих м’язів до проблем з колінами).
по-друге, як я переконався уже з досвідом — новачку або матраснику на грунті спереду в будь-якому разі з головою вистачить 36 зубів (найпоширеніший варіант для даблу). більше для вищезгаданих категорій населення може знадобитися тільки на асфальті.
по-третє — дві зірки + легенький рок сильно додають свободу вибору штанів, що особливо актуально за мокрої або зимової погоди. я наприклад юзаю звичайні командорівські туристичні штани (мембранні для дощу, софтшелові для зими) й не парюся.
і найголовніше — перемикання передач набагато простіше. головним чином маєш всю касета на більшій зірці, на меншу перемикаєшся тільки у досить круті підйоми. це насправді заощаджує безліч мозкових зусиль, що особливо помічаєш і ціниш, коли доїздиш втомлений / голодний / сонний.
отаке.

Re: 30ти скоростная трансмисия

Додано: 8.2.12 00:26
8RydeR
Мені здається, що дабл даблу рознь.

Є дабли для матрасників і є дабли для гонщиків.

Тому, не знаючи рівня підготовки та амбіцій конкретного велосипедиста, дуже важко радити йому конкретний набір зірок на дабл.

На мій погляд, тобі пощастило з набором зірок. А могло і не пощастить.

Re: 30ти скоростная трансмисия

Додано: 8.2.12 10:06
jp87
Я буду собирать на Х9 3х10 (сразу комплектом брать всю групу). Но если подвернутся подешёвке девятириковые шатуны то буду собирать всё тот же Х9 но 3х9. А там возможно и с некоторыми элементами Х0. Дабл точно не буду ставить сначала, возможно потом если соберу второй вел.

Re: 30ти скоростная трансмисия

Додано: 9.2.12 15:01
Wityk
Важнее обратить внимание, какую именно берёте кассету.
Я имею ввиду не количество звёздочек (10 или 9), а какой набор звёздочек по количеству зубьев.