Не совсем понятно ночное движение группой под 20 человек. Повышенная опасность с проездом светофоров - пока голова проехала зелёный, хвост едет на красный. Такое движение предусматривает организаторами высокую ответственность и контроль за каждым участником физ/тех подготовки, экипировки, знания ПДД, поведения в группе и т.д. Как вы с этим справляетесь ?
Взагалі, проблема є, хоча Ви дуже перебільшуєте.
Світлофор проїжджається дуже легко: голова не починає проїжджати, якщо світлофор вже довго горить зеленим. Якщо колона починає їхати на зелений, який щойно почався - всі спокійно встигають.
Не удобство для автомобилей, в частности ненавистных маршруток при вклинивании в колону.
ПДР - взагалі незручна штука.
Іншим транспортним засобам забороняється займати місце для постійного руху в колоні. Це пункт 25.6.
Це що стосується формальних правил.
А якщо звернутися до логіки і мудрості, то мій тато, коли вчив мене їздити, цілком міг мені дати по зубам, якби я почав вклинюватися в колону (неважливо яких ТЗ: велосипедів чи автомобілів.
Не можеш обігнати - не обганяй. Можеш обганяти - тапку в пол і обганяй до кінця.
З.І. Інша справа, що ми порушуємо пункт правил 6.3
Колона велосипедистів, що рухається по проїзній частині, повинна бути розділена на групи (до 10 велосипедистів у групі) з дистанцією руху між групами 80–100 м.
Чем больше людей - тем больше вероятность того, что что-то пойдёт не так - поломки, завалы, самочувствие.
Ми тут катаємося в прогулянковому темпі, а не ганяємося навипередки.
Завали взагалі рідкість, не та швидкість. Поломки - це нормально, вони бувають навіть на Велодні (я особисто виправляв перекидку і потім дотягував дівчинку в колону на Велодні).
А самопочуття в учасників моїх оздоровчих покатушок завжди прекрасне.
І ще, для покатушок у вечірній час
обов'язкові яскраві мигалка і фара. Це помітно підвищує помітність велосипедиста на дорозі.