Продається Bergamont Beluga Nexus 8 - гібрид (кросс) на планетарці Shimano Nexus 8.
Добротний німецький велік для покатух шосе/грунт. Красивий, надійний та спортивний.
4600 грн.
У відмінному стані. Підтримувався та обслуговувався як для себе. Експлуатувався акуратно. Все прекрасно працює, велосипед прослужить ще довго.
Розмір 52 см, мій зріст 178 см, мені дуже зручно.
Ціна вказана з плюшками (див. нижче). Віддаю перевагу покупцям з Києва. Відправка Новою Поштою за Ваш рахунок, або самовивіз у Києві (можу і пригнати).
Продається тому, що хочеться нового.
Доумент про покупку є, 2011 р.
Незважаючи на заточеність для доріг, вел чудово йде по піску та грунту. Окремо треба сказати про властивість втулки перемикатися на місці, тому, коли ти застрягаєш у піску, перемикнувся та виїхав.
Що гарного на велосипеді:
Рама:
Алюміній, зварна, тонкостінна, діагональні дропаути, гідроформінг, кругла гідроформована нижня труба, трикутна гідроформована верхня труба, хитрий задній трикутник, комфортний. Дуже непагано лізе на підйом.
Робочі потертості та подертості, не бита, не деформована.
Розмір 52 см.
Колеса:
28", подвійні ободи, по 32 сріблясті нержавіючі спиці (не облізуть). Рівні, не биті ободи, ніколи не було проблем, витримують всі нерівності, спиці всі рідні цілі.
Ніпелі Schrader.
Задня планетарна втулка Shimano Nexus 8.
8 передач, один ряд перемикання - зручно. Покриває більшу частину діапазону звичайної трансмісії. Манетка - крутилка, дозволяє стрибнути через весь діапазон одним рухом.
Передня втулка:
Shimano HB-RM60. Люфту немає, у відмінному стані. Гумові пильники.
Система:
Truvativ Fived , дуже жорстка та ефективна, спеціальна синглова. Квадрат.
Педалі:
Зубаті, на промах, світлоповертачі.
Гальма:
V-brake Shimano: спереду BR-M431 (Alivio), ззаду BR-M510 (Deore).
Легкий холостий хід, чітке гальмування. Ніколи не було з ними проблем - виставив і ... перевіряю кожен виїзд, але рідко коли щось треба регулювати. Хід легкий, боудени та троси в хорошому стані, ніяких заїдань.
Ручки гальм:
Shimano LX, ще ті, старі добрі.
Руль:
Tatoo алюмінієвий, ріжки, неопренові гріпси "Ritchey".
Рульова:
1 1/8", підходить на багато різних вилок. Захищена від пилу.
Вилка:
Suntour, пружина, механічний локаут (не користуюся), хороший стан.
Гума:
Maxxis Wormdrive, не нова, але ще походить тисячі 2-3.
Зірки:
42 та 21 зуб.
З велосипелом йде:
Зірки задні Nexus на 18 та 21 зуб майже не зношені.
Ланцюг Nexus 8 майже не зношений.
Пристосування для зручного виймання та монтажу троса передач при знятті заднього колеса.
Допоможу на початковому етапі, розкажу, що і як робити.
Вітаю Ваші запитання! Кажіть, які фотки ще зробити.
DSC_6932.JPG
Spoiler
Show
DSC_6933.JPG
Верхня труба (трикутна):
DSC_6952.JPG
Розмір:
DSC_6881.JPG
Вертикальна труба:
DSC_6882.JPG
Фірмовий знак на рульовій:
DSC_6883.JPG
Горизонтальне заднє перо (трикутне):
DSC_6870.JPG
Зварний вузол рульового стакану:
DSC_6896.JPG
DSC_6937.JPG
Зварний вузол підсіделки:
DSC_6897.JPG
DSC_6951.JPG
Серійний номер:
DSC_6892.JPG
DSC_6893.JPG
Задній трикутник:
DSC_6936.JPG
Кріплення багажника:
DSC_6904.JPG
Переднє гальмо:
DSC_6941.JPG
Заднє гальмо:
DSC_6948.JPG
Подвійний обод, ніпель:
DSC_6947.JPG
DSC_6906.JPG
DSC_6907.JPG
Зубата педаль із світлоповертачем:
DSC_6869.JPG
Руль:
DSC_6942.JPG
Руль, ліва сторона:
DSC_6943.JPG
Руль, права сторона:
DSC_6944.JPG
Гріпса:
DSC_6894.JPG
Манетка:
DSC_6961.JPG
Регульований винос:
DSC_6958.JPG
DSC_6945.JPG
Передня втулка:
DSC_6939.JPG
Задня зірка, механізм перемикання, 3-D дропаут, кріплення багажника та крила (2 різьбові отвори):
DSC_6935.JPG
DSC_6885.JPG
Планетарна втулка:
DSC_6886.JPG
DSC_6887.JPG
Bergamont вирішив робити суцільну проводку боуденів:
DSC_6889.JPG
DSC_6890.JPG
Шатуни:
DSC_6934.JPG
DSC_6946.JPG
DSC_6965.JPG
DSC_6956.JPG
Плюшки:
DSC_6909.JPG
Плюшки, видно, скільки зубів та який ланцюг:
DSC_6917.JPG
Вилка:
DSC_6940.JPG
Нога вилки та пильник:
DSC_6919.JPG
Локаут:
DSC_6938.JPG
Верхня труба (трикутна):
DSC_6952.JPG
Розмір:
DSC_6881.JPG
Вертикальна труба:
DSC_6882.JPG
Фірмовий знак на рульовій:
DSC_6883.JPG
Горизонтальне заднє перо (трикутне):
DSC_6870.JPG
Зварний вузол рульового стакану:
DSC_6896.JPG
DSC_6937.JPG
Зварний вузол підсіделки:
DSC_6897.JPG
DSC_6951.JPG
Серійний номер:
DSC_6892.JPG
DSC_6893.JPG
Задній трикутник:
DSC_6936.JPG
Кріплення багажника:
DSC_6904.JPG
Переднє гальмо:
DSC_6941.JPG
Заднє гальмо:
DSC_6948.JPG
Подвійний обод, ніпель:
DSC_6947.JPG
DSC_6906.JPG
DSC_6907.JPG
Зубата педаль із світлоповертачем:
DSC_6869.JPG
Руль:
DSC_6942.JPG
Руль, ліва сторона:
DSC_6943.JPG
Руль, права сторона:
DSC_6944.JPG
Гріпса:
DSC_6894.JPG
Манетка:
DSC_6961.JPG
Регульований винос:
DSC_6958.JPG
DSC_6945.JPG
Передня втулка:
DSC_6939.JPG
Задня зірка, механізм перемикання, 3-D дропаут, кріплення багажника та крила (2 різьбові отвори):
DSC_6935.JPG
DSC_6885.JPG
Планетарна втулка:
DSC_6886.JPG
DSC_6887.JPG
Bergamont вирішив робити суцільну проводку боуденів:
DSC_6889.JPG
DSC_6890.JPG
Шатуни:
DSC_6934.JPG
DSC_6946.JPG
DSC_6965.JPG
DSC_6956.JPG
Плюшки:
DSC_6909.JPG
Плюшки, видно, скільки зубів та який ланцюг:
DSC_6917.JPG
Вилка:
DSC_6940.JPG
Нога вилки та пильник:
DSC_6919.JPG
Локаут:
DSC_6938.JPG