14.07.2011 (O) Серце Східних Бескидів (Київ-Самбір-Тур’є)
Додано: 21.6.11 13:23
Barvinok
14.07.2011
Маршрут:
Прибуття на місце: Київ-Самбір (потягом).
Своїм ходом: Самбір - Старий Самбір - Топільниця - Тур’є.
Відбуття A: Стрілки - Львів.
Відбуття B: Тур’є - Бистриця - СН Кропивник - Східниця - Борислав - Трускавець.
Сбор:
19:30 зал.ст. Київ-Пасажирський
Старт:
20:18
Место финиша:
Тур’є (Старосамбірський район, Львівська область)
Километраж:
45 км
Грунт/асфальт:
асфальт 99%
Темп:
матрасний
Брать с собой:
намети та все необхідне приладдя для організації тривалої автономної бази; для спрощення координації бажано мати з собою GPS та рацію (462/467 Mhz, GMRS/FRS)
Связь:
skype: incidence2k, icq 13031700, tel.: +380-68-321-345-1
14 липня о 20:18 потягом №49К (Київ-Трускавець) висуваємося в напрямі м.Самбір Львівської області.
Далі своїм ходом 45 км до селища Тур’є по маршруту, зазначеному фіолетовим кольором на карті ( http://tinyurl.com/eastbesk0 ).
В Тур’є знаходиться приватна база відпочинку, на яку мене запрошено. На території цієї бази влаштовуємо тривалу автономну стоянку. Безкоштовно, але на повному самозабезпеченні. Місця не глухі, населені пункти поблизу є.
Я планую знаходитися там приблизно 2 тижні, розвідуючи місцевості як пішки так і верхи. Хто не витримає, може відступити двома маршрутами — а) через Східницю в Трускавець (45 км) і на той же потяг до Києва без пересадки або б) до ст.Стрілки (10 км), звідки електричкою до Львова і далі як вийде.
Щодо шляхів відходу. Бажаючі відвідати Східницю (вона того варта) майте на увазі, що дорога на ділянці щонайменше від Нового Кропивника і до Східниці — дуже погана (каміння і ямки), пішки іти можна а з велосипедом — морока. Хоча, звісно, це особиста моя думка розбещеного асфальтового гібридника 
Всі подробиці, які прояснюються протягом підготовки до походу, будуть публікуватися тут.
Регистрация
Зарегистрировано:
2
Участники: Barvinok +1 21.06.2011 14:23
Re: 14.07.2011 (O) Серце Східних Бескидів
Додано: 21.6.11 13:38
Barvinok
Щодо квитків та перевезення велосипедів потягами УкрЗалізниці.
Як це робиться в приміських потягах, я
розказував тут.
В пасажирських так:
1. Для уникнення непорозумінь, занадто нахабних провідників, пасажирів, мамаш та бабульок
придбайте для велосипеда окремий квиток (!). Називається такий квиток
«багажна квитанція», виглядає ось так:

2. Придбайте квитки для проїзду в плацкартному вагоні. Купейні та спальні не пристосовані для перевозу велосипедів, і навіть якщо вам дозволять його туди запхати, то просто не буде куди.
3. Обов’язково майте з собою чохол для велосипеда. Перед посадкою в вагон з велосипеда краще зняти все занадто габаритне, наприклад педалі і сідло; провернути руль в площині; для власників гібридів потрібно зняти переднє колесо.
Завантажені таким чином велосипеди провозяться на третіх полицях плацкартного купе, розташовують їх таким чином, щоб вони лежали поперек обох полиць. В одне купе влазить 2-3 велосипеди.
Станом на сьогодні, 21 червня, на цей потяг на цей день ще є вільних 230 плацкартних місць. Хто поспішає, зможе купити навіть в той же вагон, де будемо ми (7-й вагон).
Re: 14.07.2011 (O) Серце Східних Бескидів (Київ-Самбір-Тур’є
Додано: 23.6.11 17:08
Annettt
... придбайте для велосипеда окремий квиток (!)
... і не показуйте його нікому, інакше Вам розкажуть, для чого їснують багажні вагони і куди Ви маєте віднести свій велосипед

На цю тему багато на форумі вже написано, почитайте.
Re: 14.07.2011 (O) Серце Східних Бескидів (Київ-Самбір-Тур’є
Додано: 23.6.11 18:32
Barvinok
... придбайте для велосипеда окремий квиток (!)
... і не показуйте його нікому, інакше Вам розкажуть, для чого їснують багажні вагони і куди Ви маєте віднести свій велосипед

На цю тему багато на форумі вже написано, почитайте.
Не все так просто. Багажного вагону, як правило, немає.
До того ж, я ретельно вивчив правила провозу багажу, і возимо ми їх як надлишок ручної кладі уже не один рік і не один десяток разів. Офіційні особи не скаржилися.
Re: 14.07.2011 (O) Серце Східних Бескидів (Київ-Самбір-Тур’є
Додано: 23.6.11 18:44
Annettt
Назвіть, будь-ласка, пункт правил, в якому написано, що на велосипед при перевезенні його в чохлі на третій полиці має бути оформлена багажна квитанція.
(Зрозумійте мене правильно: я теж вивчала правила, і я також їжджу вже не один рік і не один десяток разів з велосипедом в поїздах та електричках. Буде дуже прикро, якщо провідники будуть розбалувані зайвою купівлею багажних квитанцій і почнуть їх вимагати де треба і де не треба.)
Re: 14.07.2011 (O) Серце Східних Бескидів (Київ-Самбір-Тур’є
Додано: 23.6.11 19:58
Barvinok
Назвіть, будь-ласка, пункт правил, в якому написано, що на велосипед при перевезенні його в чохлі на третій полиці має бути оформлена багажна квитанція.
(Зрозумійте мене правильно: я теж вивчала правила, і я також їжджу вже не один рік і не один десяток разів з велосипедом в поїздах та електричках. Буде дуже прикро, якщо провідники будуть розбалувані зайвою купівлею багажних квитанцій і почнуть їх вимагати де треба і де не треба.)
Зрозумійте і ви мене правильно — для мене вирішальною є можливість провести велосипед, а не довести провідникам свою правоту кращим знанням правил. Тому я перестраховуюся.
Пункт 10.12 поточних правил передбачає окрему доплату (через багажну квитанцію) для провозу велосипеда. В той же час пункт 15.1 дозволяє провозити ручний багаж вагою до 36 кг на кожного пасажира.
В жодному з пунктів немає пояснень щодо третіх полиць, чохлів та випадків негабаритного грузу, за який не сплачено окреме пасажирське місце. З огляду на це, трактування типу вантажу відходить до компетенції провідника.
Якщо він трактує багаж виключно як вагу, то пасажирам верхніх полиць традиційно дозволяється розташовувати свій багаж на третій полиці безкоштовно (хоча в правилах такого дозволу немає). Якщо ж провідник вкаже на обставину негабаритності і той факт, що то є велосипед, він має на це повне право, на такий випадок багажна квитанція необхідна. Отже, правила перевозу недосконалі і не передбачають такої ситуації.
Але під час посадки я ніколи не буду вступати в суперечку з провідником на цю тему з очевидних причин — поки я доведу йому свою правоту, на моє місце прийде бабуся і поставить свою кравчучку рівно посередині максимально незручним для інших пасажирів чином. Мені зовсім не жалко витратити зайві 10 гривень для того, щоб мати грізного вигляду папірець, який заспокоїть будь-яку думку провідника і, що не менш важливе — думку сусідів-пасажирів. Бо в моїй практиці були прикрі прецеденти.
Re: 14.07.2011 (O) Серце Східних Бескидів (Київ-Самбір-Тур’є
Додано: 23.6.11 20:55
Annettt
В правилах є п. 15.1 про розмір ручної поклажі (до 36 кг - безкоштовно); п. 15.5 про перевезення за рахунок цієї норми поклажі велосипедів не більше одного в розібраному та упакованому стані.
У нас уже був приклад в покотеньці, коли частина учасників купили багажні квитанції і хотіли з ними сідати з неупакованими велосипедами (решта учасників мали чохли і не мали квитанцій). Реакція провідника була однозначна: навіщо мені ваші багажки, в поїзді нема багажного вагону, а велосипеди - будь-ласка, тільки упакованими.
Re: 14.07.2011 (O) Серце Східних Бескидів (Київ-Самбір-Тур’є
Додано: 23.6.11 21:10
Barvinok
В правилах є п. 15.1 про розмір ручної поклажі (до 36 кг - безкоштовно); п. 15.5 про перевезення за рахунок цієї норми поклажі велосипедів не більше одного в розібраному та упакованому стані.
У нас уже був приклад в покотеньці, коли частина учасників купили багажні квитанції і хотіли з ними сідати з неупакованими велосипедами (решта учасників мали чохли і не мали квитанцій). Реакція провідника була однозначна: навіщо мені ваші багажки, в поїзді нема багажного вагону, а велосипеди - будь-ласка, тільки упакованими.
Так і є.
Тому я беру і квитанцію, і пакую веліки.
І таким чином уникаю обох можливих претензій.
Re: 14.07.2011 (O) Серце Східних Бескидів (Київ-Самбір-Тур’є
Додано: 23.6.11 21:59
Annettt
Так-то воно так, перестраховка - це добре, в цьому я згодна
(І все-таки: в випадку надлишкової ваги для перевезення в пасажирському вагоні згідно з п. 15.3 Вам, по ідеї, мають видавати квитанцію ЛУ-12а, і як можна зрозуміти з п. 15.7 - це не те саме, що багажна квитанція. Але я підозрюю, що в касах і провідники можуть і не знати, що воно таке, ЛУ-12а

)
Re: 14.07.2011 (O) Серце Східних Бескидів (Київ-Самбір-Тур’є
Додано: 23.6.11 22:45
MaD_CameL
блин, а для кого разъяснение укрзализныци сканили и на этом форуме выкладывали?
никаких багажек не нужно, таковы правила и за все годы и десятки поездок НИ РАЗУ НИКТО не требовал их.
Re: 14.07.2011 (O) Серце Східних Бескидів (Київ-Самбір-Тур’є
Додано: 23.6.11 22:57
Lili
Привет! Очень интересная идея! Я очень люблю Сходницу... Знаю ее целебные источники. Поэтому, при возможности, совмещу велосипед с автомобилем и автономкой. Должно получиться.... Присоединюсь на 50% после 16 июля, раньше никак
Re: 14.07.2011 (O) Серце Східних Бескидів (Київ-Самбір-Тур’є
Додано: 24.6.11 06:47
Barvinok
блин, а для кого разъяснение укрзализныци сканили и на этом форуме выкладывали?
никаких багажек не нужно, таковы правила и за все годы и десятки поездок НИ РАЗУ НИКТО не требовал их.
Не будете ли вы так любезны дать ссылку на такой пост?

Re: 14.07.2011 (O) Серце Східних Бескидів (Київ-Самбір-Тур’є
Додано: 24.6.11 08:40
MaD_CameL
http://www.velokiev.com/forum/viewtopic ... 0#p1126590
там в теме еще есть. а еще есть топик о провозе велосипедов в поездах на 8 страниц
Re: 14.07.2011 (O) Серце Східних Бескидів (Київ-Самбір-Тур’є
Додано: 6.7.11 15:47
Зайко
-1 Отменяю регистрацию, не сложилось с отпуском :smt102
Re: 14.07.2011 (O) Серце Східних Бескидів (Київ-Самбір-Тур’є
Додано: 3.8.11 20:21
Barvinok
Эээх, никто так и не присоединился
View this episode on PasteTrack

Re: 14.07.2011 (O) Серце Східних Бескидів (Київ-Самбір-Тур’є
Додано: 3.8.11 21:02
Dedock
Назвіть, будь-ласка, пункт правил, в якому написано, що на велосипед при перевезенні його в чохлі на третій полиці має бути оформлена багажна квитанція.
(Зрозумійте мене правильно: я теж вивчала правила, і я також їжджу вже не один рік і не один десяток разів з велосипедом в поїздах та електричках. Буде дуже прикро, якщо провідники будуть розбалувані зайвою купівлею багажних квитанцій і почнуть їх вимагати де треба і де не треба.)
Зрозумійте і ви мене правильно — для мене вирішальною є можливість провести велосипед, а не довести провідникам свою правоту кращим знанням правил. Тому я перестраховуюся.
Печально..
Из-за таких "перестраховщиков" потом приходится доказывать проводникам, что квитанция багажная не нужна. А он (проводник) рассказывает про "умников", которые буквально вчера засунув язык в жопу показывали багажные квитанции...
P.S. Ты в туаулет ходишь со своей туалетной бумагой? Ну мало ли.. вдруг там закончилось, нада ж перестраховаться...
Re: 14.07.2011 (O) Серце Східних Бескидів (Київ-Самбір-Тур’є
Додано: 4.8.11 06:45
Barvinok
Назвіть, будь-ласка, пункт правил, в якому написано, що на велосипед при перевезенні його в чохлі на третій полиці має бути оформлена багажна квитанція.
(Зрозумійте мене правильно: я теж вивчала правила, і я також їжджу вже не один рік і не один десяток разів з велосипедом в поїздах та електричках. Буде дуже прикро, якщо провідники будуть розбалувані зайвою купівлею багажних квитанцій і почнуть їх вимагати де треба і де не треба.)
Зрозумійте і ви мене правильно — для мене вирішальною є можливість провести велосипед, а не довести провідникам свою правоту кращим знанням правил. Тому я перестраховуюся.
Печально.. Из-за таких "перестраховщиков" потом приходится доказывать проводникам, что квитанция багажная не нужна. А он (проводник) рассказывает про "умников", которые буквально вчера засунув язык в жопу показывали багажные квитанции...
Я с удовольствием перестану покупать багажные квитанции если ты или любой другой их противник клятвенно пообещает мне по первому моему требованию в любое время суток мгновенно успокаивать залупившегося проводника, не пускающего разобранные велосипеды в чехле. Прецеденты были, и были они печальны и скандальны. Давайте не будем забывать, что все они -- советские люди в худшем смысле слова, что синдром вахтёра им не чужд, и ещё раз повторяю -- мне главное доехать, а не доказать свою безусловную правоту.
P.S. Ты в туаулет ходишь со своей туалетной бумагой? Ну мало ли.. вдруг там закончилось, нада ж перестраховаться...
В общественный -- да, со своей. А ты -- всегда надеешься, что она там есть?
Re: 14.07.2011 (O) Серце Східних Бескидів (Київ-Самбір-Тур’є
Додано: 4.8.11 08:52
Gornostai
Эээх, никто так и не присоединился

Места бесспорно классные. Идея радиалок тоже.
Но...ехать с оргом, который не может отстоять свои права даже перед проводниками категорически не хочется. по моему скромному мнению.
Возможно в этом причина.
Re: 14.07.2011 (O) Серце Східних Бескидів (Київ-Самбір-Тур’є
Додано: 4.8.11 09:10
Barvinok
Эээх, никто так и не присоединился

Места бесспорно классные. Идея радиалок тоже.
Но...ехать с оргом, который не может отстоять свои права даже перед проводниками категорически не хочется. по моему скромному мнению.
Возможно в этом причина.
А я думал, что орг -- это тот, кто способен безопасно доставить группу на место с минимальным количеством проблем.
А человек, который качает права, называется по-другому.
Возможно, я не прав.
Re: 14.07.2011 (O) Серце Східних Бескидів (Київ-Самбір-Тур’є
Додано: 4.8.11 10:07
Gornostai
А я думал, что орг -- это тот, кто способен безопасно доставить группу на место с минимальным количеством проблем.
А человек, который качает права, называется по-другому.
Возможно, я не прав.
Доставить целыми и здоровыми и не только на место, главное -домой. Это да. Но это только часть забот, пускай и главнейшая.
Качать права и защищать свои - это две большие разницы. Отстаивать права группы приходиться не только в поезде (это кстати, не самое сложное место).
Есть еще сложные моменты с проживанием, питанием, милицией, лесниками, просто быдлом ну и тд.
Конкретно за поезд вы пишите вещи показывающие определенную нехватку опыта. Это наверстывается, но это нужно делать ДО того, как везти куда-либо людей. Ну и стоит прислушиваться к информации которую дают другие люди, это экономит много времени, денег, нервов.
Конкретно о ситуации с багажками: она всегда очень быстро решаеться начальником поезда, который более компетентен, чем его подчиненные. Без криков, шума и "качания" прав.
Надеюсь, мой пост не будет воспринят как нравоучение

Re: 14.07.2011 (O) Серце Східних Бескидів (Київ-Самбір-Тур’є
Додано: 4.8.11 10:41
Barvinok
Может быть, у меня действительно нехватка опыта перевозки велосипедов в поездах, хотя я даже не знаю, в каких попугаях мерять этот опыт. Почти 10 лет вожу велики и группы именно таким способом, и с тех пор как начал брать багажки -- проблем стало гораздо меньше. Формально, вы правы по всем пунктам. В идеальном мире следует поступать именно так, как говорите. Однако, наш мир не идеален, и в нём, кроме некомпетентности проводников, встречаются ещё неформализуемые, но от этого не менее противные явления, наследия прошлого.
Например, я всегда приезжаю и разбираю вел до того, как поезд подадут на посадку, или по крайней мере до того, как откроются двери вагона, чтобы гарантированно зайти первым. Причина этого, надеюсь, очевидна. Поэтому, за то время, пока я отыщу начальника поезда на внезапно оборзевшего проводника, на моё законное место может прийти бабка с пухлой кравчучкой и погрузить её максимально неудобным мне способом, в том числе и на третью полку. И мне прийдётся для защиты (совершенно справедливой, естественно) своих прав обращаться за помощью к тому же самому проводнику, которого я только что прилюдно опустил перед начальством и нарываться на конфликт теперь уже с бабкой-соседкой. Да, безусловно, я буду в обоих случаях прав и буду отстаивать свои законные права, но мне гораздо приятней ехать в вагоне, зная, что никто вокруг не считает меня пи@@расом. Это свойство может оказаться очень ценным, когда, например, даже при успешной и заблаговременной погрузке на вторых полках под нависающими велами окажется психически неуравновешенная мамаша с "это-же-ребёнком", и потребует их убрать, угрожая скандалом, в том числе и с начальником поезда и далее по инстанциям. И тогда, несмотря на правоту мою, и правоту проводника, и закон на нашей стороне, доброжелательное отношение проводника ко мне сыграет положительную роль в виде запасного места для велов в его купе. В нарушение правил, но просто потому что уже полночь и всем хочется спать, а истеричной дамочке хочется поскандалить.
Я это всё к чему. Если в вашем обширном опыте такие случаи не происходили -- я искренне рад, что вам так повезло. А вот в моём происходили. И я предпочту ехать чуть-чуть не по правилам, зато без конфликтов, чем по закону, но гавнюком.
Re: 14.07.2011 (O) Серце Східних Бескидів (Київ-Самбір-Тур’є
Додано: 4.8.11 11:20
Gornostai
Понял. Конформизм наше все
В любом случае проводник настроен против тела с великом. Это константа. Но если едешь группой например 20 человек... круглая сумма получается за то, что тебя не считают П"""сом. Как по мне, пусть считают. Как говорил Мих-мих Поплавский журналистам: "Называйте меня, как хотите, только фамилию пишите правильно".