Сторінка 1 з 1

14.07.2012 (R) Малинський кар`єр

Додано: 7.7.12 18:52
Ul@senko
14.07.2012

Маршрут: Київ - Ірпінь - Немішаєво - Бородянка - Українка - Гранітне

Сбор: 06:55 Нова траса на Ірпінь http://wikimapia.org/#lat=50.4729965&lo ... 7&l=37&m=b (орієнтир - вул.Генерала Наумова, 29)
Старт: 07:00
Время финиша: 21:00
Место финиша: Київ (час фінішу приблизний!)
Километраж: 100 (200)
Грунт/асфальт: 2/98
Темп: 20-30
Брать с собой: ШОЛОМ, воду, запаску, ремкомплект, фотоапарат, перекус
Связь: Приват, тема
Шолом - обов`язкова умова.
Реєстрація лише після погодження з організатором.
Хто реєструється без погодження з організатором - той Віталік Козловський :p


Регистрация
Зарегистрировано: 6
Участники: Ul@senko      07.07.2012 19:52len4ik      09.07.2012 16:42MIG      09.07.2012 16:45Dimax      12.07.2012 21:49VitaminX      12.07.2012 22:28MAXHO      13.07.2012 11:09

Re: 14.07.2012 (R) Малинський кар`єр

Додано: 7.7.12 19:02
Ul@senko
Наступної суботи хочу проїхатися до малинського кар`єру. Туди їдемо бадьоро, аби до 12-13 години вже бути на місці.
Купаємося, відпочиваємо трохи, дивимося кар`єри
Spoiler
Show
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Повертаємося електричкою з Малина, Гранітного або Пісківки (+25 км), або своїм ходом (+99 км)
(кілометраж відповідно 100 км, 125 км, 200 км).
Найдоцільніше повертатися з Пісківки (більше електричок) або своїм ходом (незалежно від розкладу 8) ).
Попередньо купання планую в кар`єрному озері http://wikimapia.org/#lat=50.7556741&lo ... 5&l=37&m=b, але це не остаточно
(де краще купатися будемо поточнювати у місцевих жителів).

Re: 14.07.2012 (R) Малинський кар`єр

Додано: 8.7.12 13:49
426368861
было бы шикарно перенести на воскресение.

Re: 14.07.2012 (R) Малинський кар`єр

Додано: 8.7.12 13:51
Ul@senko
В неділю доведеться їхати у реверсі, бо електричка буде забита дачниками.
Та і траса на Київ буде більш завантажена.
Перенос буде у випадку дощу або форс-мажору якогось, але тоді і трек буде трохи змінено.

Re: 14.07.2012 (R) Малинський кар`єр

Додано: 9.7.12 15:18
len4ik
Мої вітання,
А можна більш точно щодо місця старту і маршруту? Їхатимем по М07? До Гранітного це 90 з чимось? Хочу приблизно оцінити темп. Може приеднаємось з Оленкою.
Ой, насправді це MIG, забув вийти з олениного екаунту. *oops*

Re: 14.07.2012 (R) Малинський кар`єр

Додано: 9.7.12 15:32
Ul@senko
Буду рада вашій компанії :friends: . Їхатимемо через Ірпінь на Бучу або Ворзель, а потім по Варшавці (М07).
По гугл мапу виходить десь 85 км.

Re: 14.07.2012 (R) Малинський кар`єр

Додано: 9.7.12 15:48
MIG
Буду рада вашій компанії :friends: . Їхатимемо через Ірпінь на Бучу або Ворзель, а потім по Варшавці (М07).
По гугл мапу виходить десь 85 км.
Дякую, зареєструвались. Сподіваюсь, ця спроба виявиться більш вдалою, чим остання. :good:

Re: 14.07.2012 (R) Малинський кар`єр

Додано: 9.7.12 15:50
Ul@senko
Буду рада вашій компанії :friends: . Їхатимемо через Ірпінь на Бучу або Ворзель, а потім по Варшавці (М07).
По гугл мапу виходить десь 85 км.
Дякую, зареєструвались. Сподіваюсь, ця спроба виявиться більш вдалою, чим остання. :good:
Нє-нє-нє, достаточно :58: ! Падіння-травми залишаємо вдома :robot: !

Re: 14.07.2012 (R) Малинський кар`єр

Додано: 9.7.12 16:47
Ul@senko
Культурна програма приблизно така: стартуємо о 7:00, місце збору - поворот на нову трасу на Ірпінь
(в районі вул. Генерала Наумова, 29, поряд з жовто-оранжевою новобудовою http://maps.yandex.ua/?ll=30.331617%2C5 ... 2776792047)
До Малина (точніше, Українки) їдемо з мінімумом зупинок (лише за нагальнох потреби + одна зупинка на перекус). До настання спеки маємо вже бути на озері з багатообіцяючою назвою Калюжа :D (насправді, красиве озеро з чистою водою, якщо вірити моїй знайомій родом з Малина)
[spoilerІнформація з дайверського форуму]
1.Название водного объекта:
ГРАНИТНЫЙ КАРЬЕР «КАЛЮЖА», Г.МАЛИН
2.Месторасположение:
Затопленный гранитный карьер расположен ≈ в 4,5 километрах от города Малин.
3.Координаты:
Широта 50°45'18.72"С
Долгота 29°19'2.89"В
4.Ссылка на Карту: «пока нет».
5.Ссылка на схему водоема: «пока нет».
6.Площадь водного зеркала ≈ 9,7 га.
7.Данные о воде:
В начале лета видимость до 7 метров до термоклина, и до 12-15 на дне. В конце лета видимость существенно падала до 2х-3х метров до термоклина, на дне до 10 метров. Ситуация с видимостью в другое время года пока не зафиксирована.
Температура воды: В начале лета верхний слой воды прогревался до +28 С, от 1м до термоклина (7 метров) до +20 С, начиная с 7 метров постепенно температура падает до +6 С. В конце лета ситуация может меняться только с верхним слоем воды, который может прогреваться до +30 С.
8.Видовой состав обитающих рыб:
«не изучен».
Возраст карьера не более 20 лет, но кормовая база для рыб должна была бы уже хорошо сформироваться.
9.Подводные ориентиры:
Структура дна ровная, все дно устелено среднего размера гранитными обломками. Явных провалов нет, заиленность на дне отсутствует.
Дорога для вывоза породы идет по периметру карьера по часовой стрелке, но с учетом малой глубины, не по улитке до дна, а с небольшим перепадом по периметру. Края породы ровные, есть опасности в виде больших нависающих фрагментов породы, под которыми сформированы взрывом небольшие каверны. Размер этих каверн позволяет проникнуть туда дайверу на половину корпуса. При активном дыхании обильные пузыри воздуха, проникая через расщелины, образованные взрывом, могут завалить вниз нависающую породу.
Дно карьера чистое от строительного мусора. Фрагментов техники на обследованном участке обнаружено не было, из интересных находок - два 105мм снаряда и три гранаты ( две из которых «лимонки» F-1 и одна РГД-5).
Максимальна глубина карьера ≈ 15,7 метров.
10.Форма собственности и условия посещения:
«принадлежность не установлена; ограничения доступа не выявлены».
Но судя по карте Google Earth после того, как этот затопленный карьер официально признают «водным объектом», то он будет иметь общегосударственное значение, так как его водная поверхность находиться на пересечении двух районов.
11.Ссылка на фотографии: «пока нет».
12.Ссылка на видео: «пока нет».
13.Другая полезная информация:
Карьер представляет собой водоем вытянутой формы. Берега обрывистые, песчаные, с включениями гранитной породы. Причина затопления – родниковая вода. Карьер не имеет естественных стоков, в окрестностях промышленных предприятий и сельхоз объектов не обнаружено.
Зображення
Зображення[/spoiler]
Купаємося, відпочиваємо, дивимося кар`єри, вирішуємо, хто і як повертається.
Перший варіант - електричка з Малина (але їх небагато).
Другий варіант - проїхати до Тетерева ~30 км і звідти повернутися електричкою (ходять частіше).
Третій варіант - повернутися своїм ходом.

Re: 14.07.2012 (R) Малинський кар`єр

Додано: 11.7.12 20:31
Ul@senko
len4ik, MIG, ви скільки км будете їхати? Як плануєте повертатися?

Re: 14.07.2012 (R) Малинський кар`єр

Додано: 11.7.12 22:07
MIG
len4ik, MIG, ви скільки км будете їхати? Як плануєте повертатися?
Скорее всего, электричкой из Тетерева. Но в принципе, обсуждаемо.

Re: 14.07.2012 (R) Малинський кар`єр

Додано: 11.7.12 22:08
Ul@senko
Добре. Будемо бачити по самопочуттю, коліна-серця - то найголовніше.
Я взагалі-то не проти 200-ку поїхати, але якщо компанії не буде - поматрасимо на електричці #crazy_pilot .

Re: 14.07.2012 (R) Малинський кар`єр

Додано: 12.7.12 17:10
VitaminX
Здравствуйте! Можно в резерв?
километраж не пугает.
будут вопросы в Лс отвечу.

Re: 14.07.2012 (R) Малинський кар`єр

Додано: 12.7.12 17:54
Ul@senko
Реєструйся.

Re: 14.07.2012 (R) Малинський кар`єр

Додано: 14.7.12 23:01
Ul@senko
Ухтиніфігажежсобі покатали %) .
Стартували з 10-хвилинним запізненням. Їхалося добре, до Варшавки дісталися швидко.
Варшавку ремонтують (не зовсім зрозуміло навіщо, асфальт там кращий, ніж на половині доріг Києва :dash2: ).
Але перекривають досить грамотно, з регулювальниками і світлофорчиками, їхалося без проблем.
Середню тримали 30,0 км/год :Yahoo!: . Потім трохи скинули, аби групу не розгубити.
VitaminX звернув у Тетерів, оскільки мав потребу повернутися раніше. А ми рушили на озеро. Прибули об 11:30.
Водойма - вище всіх похвал :molba: , чиста прозора вода, каміння і пісок. Від купання отримали масу задоволення.
Вистачило нас на години на 1.5 матрасу, далі знудилися і вирішили їхати додому.
Я і MIG точно своїм ходом, а Dimax і MAXHO більше схилялися до електрички (з Тетерева).
Але не так сталося, як гадалося :silly: ...
Закупилися водою в Українці, і вже рушили, як з-за повороту показався невелика гірка.
Трохи забарившись на початку гірки, я вирішила піднятися "на ногах" .
Встаю на ноги, роблю ривок - і вуаля! Відчуття невагомості детектед :girl_angel .
В переводі на людську мову: рветься ланцюг - починаю сповільнюватися - лягаю на бочок. Іншого вибору не було.
Дякувати Богу, не було камазів з камінням, ні по ходу, ні на зустрічці, куди я і прилягла.
Загалом, був час загальмувати, але я не зрозуміла відразу, що сталося :girl_pardon.
Думала, ланцюг просто зіскочив на сусідню зірку. Вирішила доїхати до верху і там вже розібратися, що і як.
Результат: 2 садна, 2 гематоми і дяка шолому за цілу голову :molba: :molba: :molba: .
Довести ланцюг до робочого стану не вдалося, і ми покрокували до з/пл Щебзавод ловити електричку.
Крокувалося весело і видовищно, якщо врахувати, що всі учасники були в контактах :crazy: .
Залізнодорожники порадували відсутністю електрички в обід, і нам довелося 4 години сидіти у Гранітному, доки приїхала вечірня.
Дуже вдячна трійку справжніх мужчин :girl_in_love :girl_in_love :girl_in_love , які підтримали мене і довезли додому.

Фото трохи згодом, піду рани ремонтувати %) .

Re: 14.07.2012 (R) Малинський кар`єр

Додано: 15.7.12 17:27
Ul@senko

Re: 14.07.2012 (R) Малинський кар`єр

Додано: 16.7.12 10:47
MIG
Привет, славно покатались. Давно я такой водички не видел в количествах, превышающих объем бутылки. :good: Трек на http://connect.garmin.com/activity/199798979 Круг на финише не отмечал, так что средние показатели там по больнице, включая морг. :D По графику скорости видно, как после первого перекуса лень-матушка стала планомерно завоевывать позиции, но при виде воды смирилась с поражением. :lol:
А еще сделал для себя вывод, что надо выделить вчемя и учиться буксировать и быть буксируемым. А то никаких туфель не хватит. :ival:

Re: 14.07.2012 (R) Малинський кар`єр

Додано: 16.7.12 10:51
Ul@senko
По графику скорости видно, как после первого перекуса лень-матушка стала планомерно завоевывать позиции
ми їхали повільніше, аби групу не розгубити.
А еще сделал для себя вывод, что надо выделить вчемя и учиться буксировать и быть буксируемым. А то никаких туфель не хватит. :ival:
запішитє, буду пєрвой :molba: :molba: :molba:

Re: 14.07.2012 (R) Малинський кар`єр

Додано: 16.7.12 16:18
MAXHO
Аня, спасибо за покатушку)
Понравился и темп и компания и карьер)