Велосипеди Trek 2018

Веломагазин Київ, гірські, дитячі, шосейні, кросові велосипеди Trek, Kellys, Gary Fisher, Fireeye.
Прихований текстпоказати
Купити велосипед недорого можна без вихідних. Гарантійне обслуговування велосипедів Trek, Kellys. Ремонт велотехніки будь-яких торгівельних марок: велосипеди Giant, Comanche, GT, KTM, Cube, Bergamont, Stels, Focus, Univega, Winner, Cannondale, Corratec, Commencal, Pride, Fort, Specialized, Rock Machine, Centurion, Bianchi, Scott, Colnago, Marin bikes, Rocky Mountain, Orbea, Azimut, FUJI, Felt, Ghost, Author, Kona, Leader Fox, Norco, Ibis, NS bikes. БМХ : WTP, Subrosa та інші.

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2407
З нами з: 9.11.06 21:51
Звідки: "ВелоКиїв" м.Київ,вул. Комбайнерів, 3-а
Контактна інформація:

Велосипеди Trek 2018

Повідомлення ВелоКиїв » 9.9.17 13:34

Велосипеди Trek 2018 вже в Україні!

Перше надходження велосипедів Trek-2018 складається з самих популярних моделей Trek Marlin, жіночої лінійкі Trek Skye та декількох дитячих моделей.

Trek Marlin 4 вперше потрапив до нас. Це молодша модель з гірських хардтейлів Trek 2018. Традиційна, вже добре знайома, рама Trek Alpha Silver Aluminium, з вилкою SR Suntour M-3030, хід 75 мм, на двійних ободах Bontrager Connection, дискові механичні гальма Tektro M280, трансмісія Shimano 3x7, кермо та виніс 31,8 мм. Два дизайна рами. Smart Wheel Size, моделі в розмірі 13,5 та 15,5" з колесами 27,5", починаючи з розміру 17.5" - колеса 29". Легендарна геометрія Genesis 2.0 для рам з колесом 29".
ЗображенняЗображення

Trek Marlin 5 - добре відома в нас модель, яка цього року вирісла й отримала гідравличні гальма Tektro M285. Вилка RST Gila, 100 mm, трансмісія Shimano 3x7. Два дизайна рами. Smart Wheel Size, моделі в розмірі 13,5 та 15,5" з колесами 27,5", починаючи з розміру 17.5" - колеса 29". Легендарна геометрія Genesis 2.0 для рам з колесом 29".
ЗображенняЗображення

Trek Marlin 6 - відрізняється від молодшого Trek Marlin 5 лише покращеною трансмісією Shimano 3x8 з заднім перемикачем Shimano Altus M310. Два дизайна рами. Smart Wheel Size, моделі в розмірі 13,5 та 15,5" з колесами 27,5", починаючи з розміру 17.5" - колеса 29". Легендарна геометрія Genesis 2.0 для рам з колесом 29".
ЗображенняЗображення

Флагман лінійки Trek Marlin 2018 - Trek Marlin 7 - найпопулярніша модель серед ентузиастів гірського велосипеду. Амортизаційна вилка RockShox 30, 100 мм, з блокуванням TurnKey, трансмісія Shimano 3x9 з заднім перемикачем Shimano Acera M3000, Shadow, агресивна система Shimano MT100, 40/30/22, дискові гідравличні гальма Tektro M285. Smart Wheel Size, моделі в розмірі 13,5 та 15,5" з колесами 27,5", починаючи з розміру 17.5" - колеса 29". Легендарна геометрія Genesis 2.0 для рам з колесом 29".
ЗображенняЗображенняЗображення

Жіночі моделі Trek Skye 2018 вирісли разом з Марлінами. Trek Skye отримав дискові механичні гальма Tektro M280, двійні ободи Bontrager Connection, кермо та виніс 31,8 мм. Рама Trek WSD Alpha Silver Aluminium має особливу геометрію, адаптовану для жінок. Спеціальне жіноче сідло Bontrager Evoke 1 WSD. Smart Wheel Size, моделі в розмірі 13,5 та 15,5" з колесами 27,5", починаючи з розміру 17.5" - колеса 29". Легендарна геометрія Genesis 2.0 для рам з колесом 29".
ЗображенняЗображення

Trek Skye S - аналогічний за обладнанням до Trek Marlin 6. З жіночою рамою Trek WSD Alpha Silver Aluminium та жіночим седлом Bontrager Evoke 1 Women's. Smart Wheel Size, моделі в розмірі 13,5 та 15,5" з колесами 27,5", починаючи з розміру 17.5" - колеса 29". Легендарна геометрія Genesis 2.0 для рам з колесом 29".
ЗображенняЗображення

Дитячі велосипеди зазнали мінімальних змін. Trek Preclaiber 24 21 SP отримав новий дизайн:
ЗображенняЗображення

Нагадуємо, що виробник має право змінювати комплектацію без попередження.
Зображення
Зв'язок: (044) 599-02-26, 599-09-45, 227-33-99 Майстерня: (044) 331-80-90
Графік роботи: влітку: 10-20 (сб: 10-19 / нд: 10-18) взимку: 11-19 (сб: 10-18 / нд: 10-17)

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2407
З нами з: 9.11.06 21:51
Звідки: "ВелоКиїв" м.Київ,вул. Комбайнерів, 3-а
Контактна інформація:

Re: Велосипеди Trek 2018

Повідомлення ВелоКиїв » 9.9.17 14:41

Огляд Trek Marlin 4 2018 року.

Про що мовчать бувалі гірники?

Є серед любителів МТБ негласний принцип: хочеш побачити майбутнє — подивись, що робить Trek.

Можна довго гадати чи ті, хто його знають, тримають губи на замку, бо самі їздять на велосипедах інших брендів (що безумовно добре). Мало хто наважиться заперечити вміння фірми з Уотерлу ясно бачити велику картину в тому, що стосується інновацій — Slash 17 року тому підтвердження.

Чимала заслуга цьому в джокері, якого Trek тримає в рукаві. Хоча геній Гері Фішера давно не займає керуючих посад в компанії, він все ще залишається впливовим ментором для інженерів та маркет-команди. Людина, яка побачила майбутнє у короні unicrown, індексному перемиканні, 29-дюймових колесах, розробила принципи геометрії МТБ... Людина, яка зараз бачить яскраве майбутнє у електричних велосипедах, має в запасі пару аргументів поверх ваших двухсот.

Зображення

Огляд велосипеда Trek Marlin 4 не міг би пройти без такої довгої преамбули, адже суттєва зміна доступного модельного ряду стає справжнім маніфестом у світі МТБ: двадцять шості колеса офіційно мертві.

Так, хлопці й дівчата, останній велосипед для дорослих під назвою Trek 3500 став історією. Тепер місце доступного велосипеда для новачка займає сімейство Marlin. З уходом три-п'ятсотого розтанули й сподівання на виживання формату 26 дюймів. Останніми роками пошук топових компонентів для сіксерів був тестом терпіння. Тепер вже все. Зникнення МТБ на 26 колесах з лінійок інших брендів — питання часу.

Двигуном таких змін стала модернізація бестселлера X-Caliber. Ну, як модернізація? Це повністю нова модель, яка перегортає з ніг на голову ваші старі звички. На X-Caliber 2018 року використовується новий стандарт втулок Boost141, про який до нього чули лише небожителі.

І якщо раніше, по 2017 модельний рік включно, X-Caliber ділив з Marlin одну й ту саму геометрію з різницею лише у наявності або відсутності подвійного батингу, тепер це зовсім різні звері. Marlin 2018 року має добре знайомий силует з загнутою під корону нижньою трубою, прямим стаканом під напівінтерговану рульову, арочні задні пір'я та спарений передній трикутник у роcтовках до 19,5" — перевірена протягом майже десятиріччя конструкція, що стала візитною карткою роверів марки Trek для новачка.

Зображення

У 2018 модельному році до сімейства Marlin додається фірка (від нім. vier — 4) — найдоступніший найнер Trek в історії марки у збалансованій комплектації.

Великий діаметр коліс вимагає йти на компроміси у рамах для низькорослих осіб, через які суттєво страждає керування таким апаратом. Trek дотримується філософії Smart Wheel Size, за якою велосипед у ростовках 13,5 та 15,5 дюймів комплектується колесами формату 27,5. Marlin розміру 17,5 та вище має двадцять дев'яті колеса.

Маркетинговий відділ з Уотерлу прийняв рішення забути про одинарні ободи. Marlin попередніх років комплектувався непістонованими одинарними ободами Bontrager AT 550 на 36 отворів, а тепер навіть базовий Marlin 4 комплектується в стоці міцним двостінним Bontrager Connection на 32 спиці. Логіка проста: для новачків будь-які проблеми з ободами та спицями пророкують отримання картки постійного відвідувача веломайстерні. Доступного ровера як свій перший велосипед купляє багато людей з проблемами з зайвою вагою, які хочуть спалити пару десятків кіло жиру. Невмілий заїзд на брівку закінчується проблемою. Нарешті, її вирішено.

Від Marlin 5 2017 модельного року четвірці дісталася оновлена трансмісія Shimano Tourney. Спереду за перекидання ланцюга відповідає Shimano FD-TY500, позаду — RD-TY300, які безумовно покращують чіткість перемикання у порівнянні зі старим Турнеєм, але, в сутності, являють собою старий добрий Altus минулого покоління. В якості манетки використані моноблоки з, власне, поточного Altus ST-EF500 з індикаторами ввімкненої передачі. Система шатунів представлена тріплом Tourney TY301 з розрахунком 42/34/24 на всі випадки життя, а ось задня втулка з міркувань утримання низької ціни на компліт залишена під трещітку-семерик (14-28Т) і представлена вона моделлю Formula DC31.

На Marlin 4 встановлена пружинна вилка SR Suntour M-3030 з 75 міліметрами ходу та налаштуванням преднапруги. Як і в будь-якій іншій бюджетній вилці, в одній нозі знаходиться пружина, а в іншій — еластомер.

Зображення

За гальмування відповідає традиційна дискова механіка Tekrto M280 з роторами діаметром 160 мм, функцією автоматичного центрування каліпера (A. C. C.) та автоматичного підлаштування положення колодок на плаваючих підкладках. Колодки виконані з органічного компаунду.

Trek робить сміливий, ризикований, але в той же час логічний та очікуваний хід зняттям з виробництва моделі на 26 колесах. Таким же зухвалим ризиком була ставка Фішера на 29 формат, який на початку своєї історії зустрів шквал опору, але й хвилю підтримки. З тих пір пройшло багато років та нарешті Trek збирає осінній урожай. Ставка виграла. І роки потому любителі стануть згадувати свій перший велосипед, куплений на відкладені гроші, як зараз згадують три-п'ятсотий. На його місці буде Marlin. Найнер.

Зображення
Зображення
Зв'язок: (044) 599-02-26, 599-09-45, 227-33-99 Майстерня: (044) 331-80-90
Графік роботи: влітку: 10-20 (сб: 10-19 / нд: 10-18) взимку: 11-19 (сб: 10-18 / нд: 10-17)

Atik
VeloKiev Group
VeloKiev Group
Повідомлень: 302
З нами з: 25.9.14 16:37
Стать: чол
Звідки: Київ, Комбайнерів 3а
Контактна інформація:

Re: Велосипеди Trek 2018

Повідомлення Atik » 25.10.17 15:52

Маленька екскурсія на фабрику Trek :)

Як з`являються карбонові велосипеди та ексклюзивні замовлення Project One.

phpBB [media]
Зображення
(044)227-33-55 || (096)721-42-11 || (095)626-68-85
Ми у Facebook
Ми у Google+
shop@velosiped.com
Зображення

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1427
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда
Контактна інформація:

Re: Велосипеди Trek 2018

Повідомлення Technician » 13.11.17 11:24

Trek Marlin 6.

Келих за повноліття Trek Marlin! У модельному ряді Trek 2018 року залишається одне з трьох доступних МТБ-сімейств — це найнер/650b та його жіноча версія під назвою Skye. Американський бренд покладає великі надії на цей хід.

Зображення

Коли по Землі колесили 26-дюймові МТБ, найнери Marlin та X-Caliber були ріднею. Їхні рами ділили спільну розмірну сітку та єдину геометрію. Відрізнити одну раму від іншої можна було за містком між верхніми пір'ями та написом на верхній трубі. Моделі мали різний обвіс та відрізнялися батингом труб. Останнього Marlin не мав.

То стало історією. Сфера крос-кантрі потрапила під потужний вплив ендуро та трейлового катання і ми оком не встигли моргнути, як сучасні тенденції унесли X-Caliber у світ, де панує кремезна 3-дюймова гума та бустові втулки. А оскільки X-Caliber не любить жити окремо, новою парою для нього став Trek Roscoe. Marlin залишається на самоті — настав час дорослого життя. Пішла у минуле модель 3500 на 26-дюймових колесах й рухнув передостанній оплот підтримки 559-міліметрового стандарту. Роль моделі для всіх та кожного відтепер цілковито покладається на Marlin. Twenty nine.

Зображення

У сімействі Marlin тепер 4 моделі (з жіночою версією Skye, Skye S та Skye SL — сім). Добавилася нижня "четвірка". "Шістка" зі своєю 8-швидкісною трансмісією знаходиться на третій щаблині й за рівнем комплектації поступається тільки моделі під номером 7. Marlin 6 отримав мікс з оновлених компонентів Tourney TY (передній перемикач та система-тріпл з розрахунком 42/34/24) та Altus SL-M310 (права манетка та задній перемикач). Пішли у минуле одностінні ободи Bontrager AT-550 на 36 спиць. Двостінні Bontrager Connection на 32 спиці міцніші, триваліші, менше важать — це величезний плюс як для людини, що вже знайома з МТБ, так і для новачка. Раніше покупка доступного велосипеда передбачала витрати на новий вілсет або пророкувала періодичні звернення до механіка. Тепер цієї проблеми немає. Trek встановив ліміт ваги для Marlin на рівні 130 кілограмів з урахуванням ваги велосипеда.

Зображення

Амортизує стрибки з бордюрів пружинна вилка RST Gila з механічним локаутом та встановленням преднапруги. Хід вилки єдиний для всієї розмірної сітки — 100 мм, окрім найменшої ростовки 13,5 дюймів, де хід пружини зменшено на 20 мм. Покришки Bontrager XR2 підходять для катання ґрунтобанами, міцно кусають чорнозем, каміння та асфальт. Дрібні блоки розташовані у шаховому порядку, що дозволяє шині досить легко очищуватись на ходу від налипання вогкого бруду, хоча для долання довгих глиноземових ділянок, які досить часто зустрічаються у нашій місцевості, згодиться зліша гума.

Діаметр коліс залежить від ростовки. Marlin у найменших розмірах (13,5" та 15,5") комплектується колесами формату 650b. Починаючи з ростовки 17,5", велосипед спирається на двадцять дев'яті катки. До речі, Trek вдався до популярного у спортсменів рішення: на передньому колесі встановлюється покришка завширшки 2,2", а на заднє колесо йде дводюймовка. Накачане до трішки більшого тиску заднє колесо глибше вгризається у поверхню, а більша пляма контакту спереду дозволяє не напружуватися з дозуванням подачі керма на ділянках з сипучкою у повороті або коли під опалим листям ховається земляна каша. Знесення заднього колеса можна довернути контр-зміщенням або взяти проблемне місце нахрапом. Силовий педаляж повертає велосипеду похідну траєкторію. А ось втрата "тримака" переднім колесом — це складніше, тому широка покришка спереду позитивно позначається на чіпкості у поворотах та при спробі виїхати з глибокої колії під гострим кутом. На вогкому камінні широка гума є обов'язковою умовою. Професійні спортсмени відчули перевагу такої стратегії ще у дев'яності, а ось на стокових велосипедах таке рішення незвичайне.

Зображення

У порівнянні з велосипедами сімейства Marlin попередніх років, комплектація моделей сезону 2018 року стала більш збалансованою по співвідношенню ціна/якість. Підвищення по службі вимагає відповідати. Marlin 6 не б'є рекордів. Його місія в іншому. Він відкриває початкові перспективи у світ туризму та крос-кантрі. Це апарат для активних покатеньок та в рівній ступені це й ультимативний ком'ютер для тих, хто бачить у велосипеді у першу чергу засіб пересування. Нав'ючений баулами, Marlin пройде крізь брід та гори. Завдяки доступній ціні на компоненти 8-швидкісної трансмісії, він економитиме гроші на витратні матеріали, а переднього тріплу вистачить як для довжелезних апхілів, так і жвавого темпу по рівнинах. На ньому можна вжарити. На ньому весело. Він точно керується. Він дарує усмішки.

Marlin — один з найстаріших велосипедів Trek. Американський бренд багато років поспіль полірував модель, яка стала класичною серед велосипедів базового сегменту. Його скромний та впізнаваний дизайн неможливо сплутати з ніяким іншим і той факт, що у 2018 році він все ще "робить касу" для компанії з Вісконсіну, є свідоцтвом якості продукту та точності візіонерського таланту Гері Фішера — автора X-Caliber, з яким Marlin багато років поспіль ділив спільне та єдине.

Коли найнери тільки з'явилися на горизонті, не критикував їх тільки лінивий. Фішер знав, що робив. Келих за здоров'я хресного батька МТБ!
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1427
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда
Контактна інформація:

Re: Велосипеди Trek 2018

Повідомлення Technician » 15.11.17 10:59

Trek Procaliber 8.

Зображення

Багато новітніх технологій насправді мають довгу історію. Софттейл з короткоходним амортизатором був відомий ще у 1903 році, але якось не склалося. Іронія у тому, що цю ідею відкривають кожні десять років як справжній конструкторський прорив та забувають знову. Це порочне коло. Нарешті, хоч комусь вдалося з нього вирватися.

У 2012 році компанія з Уотерлу випустила шосейну модель Domane, у конструкції якої було дещо революційне. Це був ризик. Маркетологи не знали, чи вистрілить ця ідея і як сприйме споживач дивну технологію, але як кажуть, не п'є шампанського той, хто не ризикує. Ва-банк пішли. Роками індустрія плекала ідею, що жорсткий велосипед приносить кращий результат, тож будь-яке збільшення вертикальної, поперечної та торсіонної жорсткості позитивно відображається на спортивних результатах. Але у цій медалі є й інша сторона, адже за жорстку конструкцію розплачуватися доводиться комфортом. У 2012 році карбонові рами стали настільки жорсткими, що у погоні за втраченим комфортом шосейники почали масово мігрувати на широкі покришки. З цим треба було щось робити. Пам'ятаючи про важливість вертикальної гнучкості, інженери зробили нетиповий хід: вони роз'єднали моноліт двох трикутників і гнучко з'єднали точку перетину верхньої труби та задніх пір'їв через втулку з еластомерною прокладкою, яка гасила вертикальні поштовхи та високочастотні вібрації. Цю штуку назвали IsoSpeed Decoupler. Конструкція рами зі вставкою IsoSpeed забезпечувала високий рівень поперечної жорсткості навколо кареткового вузла і у той же час повертала велосипедистові забуте відчуття м'якості ходу. Успіх був шалений. Ідея виявилася настільки вдалою, що стала візитною карткою велосипедів Trek, причому інженери з Вісконсіну не стали почивати на лаврах і розробили другу версію, в якій передбачена можливість задати необхідну жорсткість рами власноруч. Поки що IsoSpeed V2 використовується виключно на Domane SLR, але сподіваємося, що згодом технологія розповсюдиться й на інші моделі Trek.

Зображення

Версія IsoSpeed V1 стала пропрієтарним стандартом марки. Серед гірських моделей першою цю технологію перейняла модель Procaliber, про яку далі піде мова. Procaliber — це корона, найвища модель кантрійних хардтейлів Trek, що прийшла на заміну Superfly. Певний час дві моделі співіснували для того, щоб компанія змогла переконатися, що ринок сприйме технологію IsoSpeed на МТБ. Якщо ні, Procaliber розтане у пилу історії як невдалий експеримент. Якщо так, він стане флагманом марки та поглине свого внутрішнього конкурента — так і сталося. Trek усвідомлено зіткнув дві моделі лобами, в результаті чого Superfly не витримав внутрішньої конкуренції і мав зійти до дитячого топ-сегменту. Під маркою Superfly у каталозі Trek залишились тільки дитячі велосипеди.

А тепер перейдемо до велосипеда безпосередньо. Procaliber 8 — це найнер на базі рами з батованого алюмінію Alpha Platinum. Створений по схемі G2 за авторством Гері Фішера, Procaliber йде в ногу з сучасними тенденціями з боку ендуро та трейлового катання, які диктують зменшений кут нахилу рульової, довший трейл та довший кокпіт. Як кажуть в Одесі, кантрійні траси 20 років назад та сьогодні — це дві великі різниці, тож сучасний гоночний ровер не може дозволити собі пасти задніх на суворих та технічно складних трасах крос-кантрі. Procaliber 8 відповідає щонайменш двом з наведених пунктів за вийнятком довгого трейлу. Тут він короткий, складає 83 мм. При куті нахилу рульової труби у 69,5° це дає швидке та чутке керування. Велосипед напрочуд рухливий: на пішохідній швидкості Procaliber може розвернутися буквально на п'ятачці. Керованість такої гостроти по праву оцінять спортсмени, які люблять по-ралійному ввалитися у тещин язик, загальмувавши в останній момент, щоб ще до виходу з апексу почати несамовито тиснути на педалі до наступної S-подібної зв'язки. У стоковій комплектації на ровер встановлено кермо шириною 720 мм, хоча на думку автора 740-мм кермо було б доречнішим, але це персональне.

Зображення

Procaliber 8 комплектується вилкою RockShox Reba RL формату Boost110 з однією повітряною камерою та дистанційною манеткою блокування. Довжина ходу повітряної пружини складає 100 мм на всій таблиці розмірів, окрім найменшої. На рамі 13,5" хід зігнано до 80 мм, одначе й слід зазначити, що розміри 13,5" та 15,5" взуті у 650b-колеса. На ободи Duster Elite 23 спеціальні герметизуючі фліпери встановлені по замовчуванню, але у стоку вілсет комплектується бутиловими камерами. Безкамерні ніпелі Trek продає окремо від велосипеда.

Зображення

По колу встановлена трансмісія Shimano SLX M7000 за вийнятком XT-шного заднього перемикача Shadow+ і... барабанний дріб! Це дабл з розрахунком 36/26 та касетою 11-42. XC-спортсмени все частіше переходять на 1-x трансмісії, але цього разу Trek дотримався традиційного підходу заради універсальності. На рівнинних ділянках хочеться важких передач. Силу ніг передають шатуни Next R від RaceFace. Вони зроблені у Канаді вручну з однонаправленого карбонового волокна американського виробництва. Посаджені на 24-мм вісь з алюмінію 7050, вони ефективно передають обертальний момент і при цьому важать менше шиманівського даблу M8000. Спайдер шатуна з інтерфейсом зірок BCD104/64 компенсовано для використання з втулкою Boost148. За гальмування цієї пулі відповідає гідравліка Shimano BR-MT500 Servo Wave з важелями під два пальця та роторами діаметром 180 мм. Єдине, чого на апараті не вистачає, так це дропера. Штир Bontrager Pro легкий та круто виглядає (його виставлені напоказ карбонові волокна під шаром лаку виглядають просто приголомшливо), але на нашу думку, з урахуванням того, наскільки брутальними стали кантрійні траси, зниження ваги та гламурний вигляд — не дуже влучна заміна зручності, яку пропонує дропер. Штир Bontrager Drop Line був би доречнішим. Втім, у рамі передбачені отвори для проводки штиря з внутрішньою актуацією, якщо ви захочете встановити такий.

Зображення

Гоночна порода Procaliber 8 відчувається з першого штриха. Велосипед жваво рветься вперед та досить швидко дає зрозуміти, що йому до вподоби спринти та підйоми. На тягучій каші Procaliber може осадити частину свого завзяття, але тому виною гума Bontrager XR2 Team Issue, яка підходить більше до змішаних поверхонь, ніж для вогкого ґрунту. На її захист можна сказати, що комки бруду на ходу відпадають на раз, завдяки великим проміжкам між блоками ґрунтозачепів, а що стосується накату по сухій поверхні, тут конкурента Team Issue ще треба пошукати. XR2 стрімголов шелестить як по ґрунтобану, так і по асфальту під м'яке дзижчання трьох сотень дрібних блоків на центральній доріжці.

Procaliber провокує прокладати курс до торчків. Жорсткі шатуни та широченна нижня труба біля кареткового вузла роблять його охочим до апхілів. І навіть якщо ви не любите заїджати на пагорби, "живість" велосипеда змусить передивитись погляди на взяття підйомів. На Procaliber кут нахилу рульової подолав психологічну позначку у 70°, а кокпіт залишено традиційно коротким. Велосипед керується на диво стрімко, але така висока чутливість керма вимагає постійної уваги. Він диктує проявляти повагу до його намірів і навіть може продемонструвати характер, якщо ви її не покажете. Точно дозувати зусилля допомогло б кермо шириною 740 мм та більше, втім, таке рішення погіршує аеродинаміку на прямих швидкісних ділянках. You can't have the best of both worlds.

Зображення

Дію вузла IsoSpeed Decoupler помічаєш не одразу. Точніше, враження від комфорту завдяки його роботі затьмарюється гострим керуванням. Тільки після деякого часу у сідлі починаєш спостерігати за поведінкою рами на грубій поверхні. Вона приємна. Щадить шию та поперек. При навмісній спробі завантажити підсідельну трубу, можна відчути, як працює еластомер. У цьому відчуття від його роботи сильно відрізняються від пружинного характеру сталевої рами.

Припустимо, що ви наїжджаєте на купину, не встаючи з сідла. Верхні та нижні пір'я вигинаються, завантажується підсідельна труба і вся ця баліста катапультує вершника з сідла — приблизно так веде себе сталева рама на пагорбах. IsoSpeed працює інакше. Ви відчуваєте короткий глухий тичок приблизно посередині між сідлом та кареткою. Він сфокусований, точковий, але не настільки очевидний, як зміїні звивання сталюки під райдером. Жорсткість рами Procaliber знаходиться на рівні, якого очікуєш від гоночного велосипеда за два кілобакси. Вона "зібрана" й готова миттю вистрілити, немов ядро з гармати. IsoSpeed пом'якшує вібрації на високих частотах та демпфує вертикальні поштовхи і завдяки цьому на велосипеді напрочуд комфортно. Дякуючи технології родом з шосейних перегонів, високочастотна тряска від коренів або від кам'яної породи перестає бути сюжетом з фільму жахів для велосипеда без заднього аморту. Оскільки останніми роками кантрійні траси стали нагадувати філіал танкового полігону, технологія IsoSpeed здатна зробити значний внесок у скарбничку успіху спортсмена і це величезний прорив для технології, що дарує хардтейлу (чи таки-софттейлу?) нове життя.

Зображення

Враження від катання на Procaliber — це складна композиція первинних та залишкових емоцій, що тривають довго-довго. Поки слід аромату не змішався з кімнатним повітрям і у композиції домінує первинний смак, можна не підозрювати про сюрприз, схований у темну рідину в бокалі. Аж поступово починаєш відчувати комплекс залишкових присмаків — не таких різких та коротких, як перший; вони ніжніші. Вони тривають довше і тануть, як сніг під сонцем. Подібна багатошаровість коронує остаточне враження і у цій нескінченно ідіотській метафорі саме технологія IsoSpeed уособлює залишковий присмак.

Оригінал статті розміщено на сайті Ukrbike.
tumbleweed-092.tumblr.com


Повернутись до “Велосипедний магазин *ВелоКиїв*”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість