Бесарабські пригоди

Для опису покатньок та походів, що можуть стати еталоном
Аватар користувача
Toni Parker
*********
Повідомлень: 3036
З нами з: 31.1.08 10:55
Skype: toniparker1989
Стать: чол
Звідки: Літки

Бесарабські пригоди

Повідомлення Toni Parker » 11.1.17 12:47

Травень-веселун по-бендерівськи* та з вітерцем!

*«по-бендерівськи» - з використанням цитат та мовних елементів з повісті "Золоте теля, 12 стільців", фанатам Остапа Бендера присвячується)

Дати проведення: 29.04.2016- 06.05.2016
УЧАСТНИКИ:
1)Toni Parker
2)Petrokol
3)Чахлик
4)No name
5)Лілі
6)Юра
7)Ален
8)Оля-ля
9)Радуга
10)Woffka

ЗВІТ
Прихований текстпоказати
ЕПІЛОГ
Зображення
Зображення
Зображення
Всі люди пишуть різно, напевно травень 2016 року стане врожайним на яскраві і незвичайні велоподорожі, про одну з яких повідаю вам і я)

Півтора останні роки за деякими необхідним для себе і країни обставинами я пропускав велосезон і як ніхто інший мріяв опинитися у цій велоподорожі, згадати молодість, скуштувати дух пригод, насолодитися новими знайомствами і зустріти старих друзів.
Одеська область була обрана не випадково. Адже саме тут я відчуваю якийсь Арабатський дух! Тут Арабаткою пахне! Тут ще літає догоряє жар-птиця у вигляді десятків видів рідкісних птахів: чайок, чапель, лебедів, фазанів, пеліканів і людям наших велоінтересів перепадає золоте пір'ячко. Тут сидить ще в своїх незрозумілих піщаних норах загадковий звір, який вважав себе непомітним і тепер з жахом переконався, що по нескінченній піщаній косі можна покататися на велосипеді.
Цілих 6 днів належало нашій десятці старих і нових знайомих борознити простори Бесарабії.

ВОКЗАЛ/ПОЇЗД
Зображення
Київський вокзал з перших же хвилин став вимальовувати до цієї пори незнайомих мені персонажів.
«Ось, наприклад, може, Ви знаєте, хто цей потужний старий? Це гігант думки, батько куренівської демократії і особа, наближена до Горностая з амігосів, вирішив покататися зі мною і став одним з головних персонажів подорожі? Знайомтесь, Петро Petrokol »
Зображення
На проводи також забіг якийсь Віктор VRP, який прийшов до нас, як Велотуристичний особа до Велотуристичних осіб, але у міру обставин не побажав застрибувати у потяг, в якому вже зібралася наша сімка постояльців.
«Командувати парадом буду я!», - Попередив з ходу сам себе, і почав розповідати особливості майбутнього турне, родзинкою якого мало стати Вилкове на Дунаї - кришталева мрія мого дитинства.

ОДЕСЬКИЙ РЕЛАКС, день перший
(Одеса-електричка до Каролино-Бугаз-Затока-пляж)

phpBB [media]

Вже по приїзду з'ясувалося, що заздалегідь замариновані Лілі 2 кг шашлику були успішно забуті вдома в холодильнику. Але місцевий Привоз знівелював цю втрату купленим свіженьким м'ясом.
Жартома залишений з шоломом для подаяння Ален, з губною гармошкою в зубах тим часом заробив перший червінець, чим викликав небувалий захват у всіх інших. Ален грав на губній гармоні вдруге в житті і перший раз Августину. Мимо волі згадувалася фраза з 12 стільців: «Же не манж па сис жюр. Гібен зі мір бітте Цвай марк. Подайте колишньому члену Державної Думи! »Одним словом - плюс 10 гривень. Дебют вдався!)
«Як тільки осяйнуло поствокзальне натхнення, Паркер почав втовкмачувати компаньйонам найкоротші шляхи до відшукання моря.
Діяти сміливо. Нікого не розпитувати. Побільше цинізму. Людям це подобається. Через третіх осіб нічого не робити. Дурнів більше немає. Ніхто для вас не стане розповідати найкоротші шляхи доїзду. Людям це не цікаво. Особливо в Одесі, краще пожартувати над мандрівником пославши його не туди.
І тим не менше розшуки моря йшли без особливого блиску. Заважали похибки ЖПС і величезна кількість буржуазних забобонів, збережених у мешканців Одеси. Вони, наприклад, терпіти не могли їзди велосипедистів по зустрічній».
Доводилося їздити тільки легально. Один таксист навіть зробив нам зауваження:
- «Я звичайно розумію, що це шоу, але не настільки ж, щоб їхати мені "навстречку"».
Пішоходи теж не відрізнялися дружністю раз у раз заважали нашому проїзду по пішохідній Дерібасівській.
«Але ми то розуміли, що пішоходів треба любити. Пішоходи становлять більшу частину людства. Мало того - кращу його частину. Пішоходи створили світ. Треба зауважити, що велосипед теж був винайдений пішоходами. Але велосипедисти про це якось відразу забули. Лагідних і розумних пішоходів стали тиснути. Вулиці, створені пішоходами, перейшли у владу велосипедистів. У великому місті пішоходи ведуть мученицьке життя. Для них ввели якесь транспортне гето. Їм дозволяють переходити вулиці тільки на перехрестях, тобто саме в тих місцях, де рух найсильніше і де волосок, на якому зазвичай висить життя пішохода, найлегше обірвати».
Повертаючись до поїздки, варто було відзначити, що вже о 2 годині дня, намотавши 40км по Одесі, всі семеро успішно сиділи в тязі до Кароліно-Бугаз, звідки почали свій шлях до дикого моря.

phpBB [media]

Зображення
Зображення
Всього 20 км шляху і ми з усмішками на обличчях в'їжджаємо у самий край Затоки.
phpBB [media]

Місце під сонцем знайшли не відразу, але таки до шостої вечора вже твердо стояли на піску, смакуючи днювання на пляжі в районі моста на Сергіївку, де розбили перші три намети, попутно стягнувши з будівництва старий піддон для багаття.
Зображення
Зображення
Попрощатися з місяцем квітнем, ночуюччи на пляжу в одному лише спальнику в компанії молодих комарів, погодився лише один з нас - ака Кощій-Чахлик-невмирущий, а в миру Олексій із Броварських.
Зображення


ВІВАТ ТИРА, день другий
(Затока-Шабо-Білгород-Дністровський-поїзд до Ізмаїла-Дунай)

phpBB [media]

«Вранці другого дня, 1 травня, Паркер, немов вітер промчав до зупинки тяги під назвою Бугаз в пошуках її ....
Нова пасажирка, подібно до нас вчора, з'явилася під покровом сонця. Це була Олічка-людожерка».
«Хо-хо, хлопчина!», - Лунало з ледь відкрившихся дверей, і в його руках опинилася сумочка із заповітним забутим вдома шашликом.
Вони теж починали з невинної прогулянки за місто до точки матрацу, але думка про їжу виникала у них, тільки-но велосипеди зробили перші півкілометра. Мабуть, не особливо уявляючи собі, як це можна користуватися велосипедом в голодному вигляді. Тільки тут, на пляжі Оля-ля зрозуміла, чому чоловіки, які проходили вранці повз її стоянку, підморгували один одному і постійно посміхалися». Привезений шашлик став найкращим квитком у світ пригод.
Холодні яйця всмятку - їжа дуже несмачна, і хороший, веселий чоловік ніколи їх не їстиме. Саме тому, на свято Пасхи добре пішов гарячий шашлик, пасочки та інші смаколики.
Зображення
Зображення
Зображення
Ранок другого дня буквально переповнював повітря своїми запахами.
Зображення
«Тим часом, Паркер на собі випробував, що таке фінансова прірва - найглибша з усіх прірв. Адже можна, як виявилося, купаючись на пляжі, втратити за раз 900 гривень із задньої кишені футболки) Перевірено на собі)
За що тепер їсти подумав я) Треба мислити. Мене, наприклад, годують ідеї».
А взагалі, з грошима бажано розлучатися легко і без стогонів)
А їсти можна все. Наприклад, котлети з уховерток, компот з дощової води. Можна також - листя дерев, овочі сусідів, фрукти. Не виключена риба, викинута хвилями на пляж. Палити можна, звичайно дотримуючись міри, а краще взагалі не курити. Пити не раджу, але для апетиту непогано було б вводити в організм чарку доброго Шабського вина. Загалом, «доктор» погано розібрався у душевній драмі попутників, тому закривав очі на подібні диверсії, сам зрідка в них беручи участь.
Зображення
Зображення
В Шабо на зупинці, неподалік від винзаводу до Петроколю і Паркера підійшов неабияк задоволений чоловік і запропонував відзначити народження його дочки. «А як дочку то звати?», - питали відпочивальники! «Костянтином назвав», - щиро відповів задоволений чоловік.
«Тоді вітаємо тебе, папаша, з народженням дочки Костянтини)»
«Ну що, батьку! А наречені у вашому місті є? », - запитав Петя Петроколь.
- Кому і кобила наречена ...
- Більше питань не маю. Але як виявилося мав. І тут Петра понесло ...
Всю поїздку саме він став кращим другом неабияк переразговівшої провідниці Наташі, яку доводилося ловити в тамбурі, щоб та не випала з поїзда «Білгород-Дністровський - Ізмаїл», в якому ми успішно влаштувалися на пару з комерційною групою СвітЗаОчі.
Хочу зазначити, що даний поїзд для мене - межа мрій. Супермісцевого значення, з парочкою плацкартів, він ідеально доставляє українотуристів прямо до узбережжя Дунаю. Причому останнім часом регулярно! А суперостаннім часом напряму зі столиці.
Рівно о 23-00 ми прибули в Ізмаїл!
phpBB [media]

Зображення
Успішно забувши на вокзалі пару своїх шмоток, група в цілковитому складі, всі 10 велочоловік (ще двоє - Вова і Олена приїхали з Одеси) рушили в пошуках нічлігу. Пропозиція ночувати на краю історичного кладовища загиблих в Російсько-Турецькій війні була сприйнята в багнети і відхилена. На центральній набережній архітектурного комплексу «Битва за Ізмаїльську фортецю» була виявлена ​​самотньо сидяча на лавці з видом на Дунай дівчина, яка настільки сильно викликала у мене довіру, що була тут же розпитана щодо потенційних місць ночівлі під намети. Спрямовані в довколишній ліс, ми раптово вперлися в судноремонтний завод. Виникла колективна думка прорватися і заночувати на його великії парковій території. На прохідну пішов я. Але трохи двері відчинилися, все стало зрозуміло. У повітрі панував постпасхальний дух алкоголю, п'яних розмов і дивного жіночого Аханія. У моїй голові відразу виникла думка зачинити двері і зробити вигляд, що нас тут не було.
Ще парочка кіл і ми таки знаходимо заповітну галявину зі свіжим сінокосом в 50 метрах від Дунаю. Чотири намети миттєво загубилися між п'ятьма деревами, що оточили нас.
Зображення
Зображення
Сіно дбайливо лягло під ложе. А парочка місцевих церков ідеально підсвічували наші турботи та хоботіння.
Мене тим часом неабияк накрило. Дався взнаки вчорашній обгар на сонці. Особливо ноги - від пупка до п'ят. Не хотілося ні їсти, ні пити, ні навіть рухатися. Та що вже там говорити, в туалет ледве змусив себе сходити, ще й натрапив на нічних ченців, чим перелякав і себе і їх.
Порятунком став розділений по-братськи на двох з Аленом шипучий аспірин. Але як тільки мене вставило і я знову почав говорити безустанно - всі вже розійшлися по наметах. О третій годині ночі заснув останній з нас!


ІЗМАЇЛ-ВИЛКОВО, день третій
(Ізмаїл-Кислиця-Кілія-Вилково)

phpBB [media]

Цю ніч всі спали як убиті ... Рано вранці ми прокинулися годині о 8 ранку. Чомусь, ніхто навіть і не подумав зануритися в підбадьорливі каламутні води Дунаю.
Зображення
Справжній шок виник при Виповзанні з наметів. Виявилося, що ми таки спали на військовому кладовищі, але через надлишки темряви, цього просто не помітили. Пам'ятна стела була всього в 50 метрах від нас.
Зображення
Трохи ранкової пішої екскурсії місцевими плакатами, відвідування Ізмаїльської діорами (досить пізнавальна річ виявилася, єдина вціліла будівля часів фортеці - колишня турецька мечеть) і в дорогу.
Зображення
Зображення
Зображення
За третій день треба було не багато ні мало 93км.
Спочатку все йшло на ура. Невелика екскурсія Ізмаїлом, його красивою центрально-бульварною частиною.
Зображення
Зображення
Зображення
Бадьоро набраний темп на перших 15 км. Відвідування точки перетину меридіана під знаком Юнеско.
Зображення
І мальовничий шматок траси вздовж Дунайських каналів буквально утопаючих у зелені.
Дуже порадувала Кислиця! Ось ось! "Головні вулиці міста за багатством магазинів і помпезності будівель не поступаються першим селах регіону".
Зображення
Уявіть собі, не поступаються! Мулати на велосипедах, бухта, експорт цукерок «Кислиця», так би мовити, шоколадний демпінг. Півтора десятки чоловік, і всі поголовно в білих штанях. Скрізь так звані «Будинки молитви». Дбайлива продавщиня, люб'язно продала нам натуральну бринзу місцевого виробництва у 50грн за кг та поскаржилася на погані дороги до самого Вилкове і вказала шлях істинний грунтовою доріжкою. Але нам то що ?! Ми і між ямами маневрувати вміємо. А коли дорожні справи зовсім погані і в самих ямах кататися можемо.
Але тут сталося непоправне. Погода зовсім пішла коту під хвіст. Але дощу не було, сонця теж, зате піднявся ураганний вітер. Шматок дистанції в 20 км ми їхали дві години.
Зображення
Зображення
Це було щось. Всі 10 чоловік розтягнулися виходячи зі своїх сил і можливостей. Я ж примудрився зірвати коліно, чим відкинув себе в самий зад, намагаючись не втрачати з поля зору попереду маревного Петроколя. Звичайно три стада овець, купа розчавлених змій, парочка черепах і веселі ями на асфальті не давали нудьгувати. Але з кожною сотнею метрів становище погіршувалося. Пара-трійка телефонних дзвінків і намазане ХОНДРОКСИДом коліно поправили моє здоров'я. На в'їзді в містечко Кілія стало зовсім добре. У траві на узбіччі валялися пару тіл в особі Олічка-людожерки і Алена по прізвиську «Же не манж па сіс жюр».
Олю розбудити так і не вдалося, але ми були так виснажені, що вже не звертали увагу один на одного. Це був всього 60км за день і 16 годин по полудні.
Зображення
Зображення
Набагато більшу увагу ми звернули на місцеві кафе, в одному з яких затрималися до 18-00. Відмінно поспавши на місцевих диванах, помивши голову, покуштувавши місцевих страв, покотили на набережну.
Зображення
Зображення
Переконавшись в її повній відсутності, наткнулися на руїни порту з його баштовими кранами і злющим псом як з фільму жахів.
Зображення
За два останніх світових години рушили підкорювати залишкові 33 км.
Зображення
Цей шматок шляху як в тумані. Пам'ятаю, що намагалися летіти перші кілометрів 10, уздовж Румунського кордону.
Зображення
Зображення
Потім почалося хитання. Спочатку бігали дивитися українські рисові плантації, згодом знайшли місце для електрорибалки з табличкою «під напругою-уб'є!»
Зображення
Зображення
А наостанок, в пошуках місця ночівлі забрели у чийсь то город. Місцеві бабуся з дідусем пригостили нас платним вином власного розливу і в черговий раз направили на шлях істинний.
Сутеніло. У сутінках зустріли Вовку з Веселкою, які їхали трохи попереду і відшукали чудове місце в сосновому лісі на березі річки. На мапі відмічено, раджу зупинятися на ночівлю саме тут.
Зображення
У темряві ночі, з пройденими за плечима 93 км ми гордо сиділи біля вогнища, обговорюючи пройдені кілометри, з хрускотом бринзи з піском і дегустуючи домашнє винце.


Українська Венеція і заблукалі пелікани, день четвертий
(Вилково-Приморське-Катранка-Расейка-маяк Шагани)

phpBB [media]

«-Найголовніше, - говорив Паркер, прогулюючись по просторому лісі поблизу Вилкового, - це внести сумніви у табір супротивника. Ворог повинен втратити душевну рівновагу. Але так як противника на 4 день не виявилося (по повір'ям, 4-й день самий кризовий день у покатушці), довелося відіграватися на тих, чиї намети потрапили в зону видимої атаки. Рівно 41 удар кришкою по казанку розбудили геть увесь табір».
Зображення
Стела Вилкове виявилася всього в 5 хвилинах їзди від нашого табору.
Зображення
Зображення
Рівно о 9 ранку ми прибули в хвіст містечка, де нас чекала замовлена півторигодинна екскурсія водами Дунаю.
Сирники, "брізілійські" горішки, кранчі, кава переповнювали стіл судна. 10 тіл не рахуючи капітана і старообрядницької-екскурсоводши рушили по воді.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Обдуване вітром і річковими бризками, наше суспільство пізнало всі тонкощі Вилківського життя, яке місцеві люди дбайливо називають українською Венецією.
phpBB [media]

Зображення
Виявляється, 2/3 тутешнього населення старообрядці з релігійних поглядів і як самі вони стверджують, прийшли сюди гонимі царською Росією.
Зображення
Тут досі живуть з пару десятків старообрядницьких сімей, які ніколи не залишають свої острови, а в школу дітей забирає спеціальний шкільний катер. Саме тут все ще живуть чарівники і цілителі.
Зображення
Зображення
Небо тут переповнене комарами, серед яких можна легко помітити пеліканів і червонокнижних чапель. Більше 300 видів птахів і 100 видів риб заселяють тутешні землі.
«- Пошук пеліканів, - говорив Паркер, - може поглинути багато часу. Скільки-знає один бог. А так як бога тут зараз поки немає або він нас не чує через сильний вітер, то ніхто не знає. Жахливе становище. Можливо-годину, а може бути-і день. У всякому разі, нам потрібна ця видовищна птаха».
Мене давно тягнуть ці гігантські птахи, в порівнянні з якими чайка - звичайний горобчик. Але доля не подарувала нам споглядання цієї краси природи в той день.
Зображення
Зображення
Тим часом, екскурсовод, дізнавшись, що в нашій групі є парочка з її майже рідних Броварів, різко змінила інтонацію, говорила швидко і багато, скаржилася на обставини, сказала про те, що молодість пройшла зовсім не так, як уявлялося в дитячі роки, що життя виявилося грубим і низьким, немов басовий ключ. Але в цілому випромінювала старообрядницьку доброзичливість і придунайський спокій.
Зображення
Застигле життя споглядали пронизані вітром очі, а рот тим часом набивався горіхами і Кранчами.
Тим часом, після прибуття, на березі, залишений на лавочці шолом неабияк ощасливив господиню Лілі порцією великого білого щастя - чайка накакала.
Майже без зволікань, переповнені сил, ми одразу ж погнали в бік Приморського, в пошуках бетонки, провідником на Катранку.
Розбившись на мінігрупки, поспішали назустріч замовленому бусику, який чекав нас в селі рівно на 2 годину дня. Номер бусіка, що легко перевезе декілька велів з господарями є у Лілі.
Огляди центральної частини Приморського настільки сильно увінчалися успіхом, що на подальший шлях ми розділилися так сильно, що постаратися ще треба вміти.
Зображення
phpBB [media]

Компанію мені склали Оля, Ален і Петро. Вибравши для себе ліву, приховану від вітру частину бетоної дамби ми з лишком прогнали дистанцію, попутно спостерігаючи жирнючих змій в живому і підсмаженому сонцем вигляді.
Зображення
Зображення
Зображення
phpBB [media]

Зображення
«Дихайте глибше! Ви схвильовані!», - Прозвучало з моїх вуст. На середині шляху, з боку бетонки, в якихось 30 метрах від нас на посадку заходив рейс 777 в складі трьох пеліканів. Мета була досягнута!
Зображення
І ніякі червонокнижні сірі чаплі, купа білих - 21 лебідь зліва, 12 лебедів праворуч від дамби, море чайок вже були забуті і нагадували голубів з горобцями.
Зображення
Адже це вони - пелікани!
Зображення
Справжній подарунок побачити їх так далеко від заповідника. Спасибі вітру хоч за те, що здув їх аж сюди.
У видимих краях бетонки вимальовувався автомобіль з причепом і жовтий баул Олі і Алена. На мій превеликий подив ми приїхали не останні, а перші. Значить, решта групи все ще блукала околицями Приморського.
Водій, завдяки завчасному дзвінку Лілі вирішив висунутися в нашу сторону і дбайливо очікував нас з 14-30! Минуло якихось пів години і сім з десяти велосипедів повністю заполонили причіп.
Зображення
Зображення
Щасливі обличчя по-швидкому залізли в салон, в якому було 9 посадкових місць. Настав час прощатися з тими, хто поїхав лише на 4 дні відпочинку.
«Життя, панове сидячі в мікроавтобусі, це складна штука, але, панове сухі і задоволені і щасливо сидячі в мікроавтобусі, це складна штука, що відкривається і налаштовується просто, як перекидка. Треба тільки вміти її налаштувати. Хто не може відкрити, той пропадає сьогодні, сидячи в машинці».

ШЛЯХ УТРЬОХ, 40км вздовж кромки мор
«- Ну, бувай, - сказав я, мружачись, - я вас, здається, сильно не потурбував за ці чотири дні. Не смію більше обтяжувати своєю присутністю. Вашу руку, панове.
Приголомшений Петро мляво потиснув подану йому руку.
- Бувай, - повторив я.
Він рушив до виходу.
Петя нічого не зрозумів. Він навіть подивився в салон автомобіля - чи не залишив там для нього хто містечка, але два вільних сидіння були не для нього. Тоді Амігос дуже тихо запитав:
- Жартуете?
- Які жарти? - Сказав я, закриваючи вхідні двері.
- Даю будь-які гроші аби поїхати!
- Голуба, - проспівав я, - їй-богу, клянусь честю нашого велоклубу. Радий душею, але ваші страждальницькі враження тільки починаються ...
Старий затремтів і витягнув вперед кволу свою лапку, бажаючи затримати зачиняючі двері.
- Тихіше, дурень, - сказав я грізно, - говорять тобі українською мовою - завтра, означає, завтра. Ну бувай! Пишіть листи!..".

Зображення
Зображення
В автобусі не знайшлося місця для ще одного щасливчика - Олексія з Броварів. Олексій не їв, а харчувався. Він не снідав, а здійснював фізіологічний процес введення в організм належної кількості жирів, вуглеводів і вітамінів.
Не робіть з їжі культу, як то кажуть) Але це не про нього)
Наша трійця залишенців ще довго і знущально спостерігала віддаляючийся на горизонті бус. Погодка на той час остаточно зіпсувалася. Три думки заполонили мій мозок - вітер, дощ і шторм.
Знаєте, адже є люди, які не вміють страждати, якось не виходить. А якщо вже й страждають, то намагаються зробити це якомога швидше і непомітніше для оточуючих. Але це не про нашу трійцю. І сльози з потом тому свідчення)
Важко описати всі почуття, що переповнювали кожного з нас трьох. Таке собі роздвоєння особистості. З одного боку - радість, що попереду ще цілі два найцікавіших дня. Переправа на гумовому човні, який я тягнув весь цей час у баулі. 35 км по косі, уздовж кромки моря. А з іншого - смуток розставання, псується погода, загальна фізична і моральна втома.
Зображення
Все це так сильно на нас вплинуло, що ледь доїхавши до кінцевої точки дамби озера Сасик, ми глибоко засіли в траві, поїдаючи цукерки і розмірковуючи про подальші плани. Вибір був простий - їхати через Катранку на узбережжі, поповнивши запаси їжі або відразу котити грунтами до курорту Расейка, скоротивши хороший шматок перших км по піску. І вибір був зроблений.
На превеликий подив, Катранка виявилася мертва. Все це нагадувало наслідки апокаліпсису. Покинутий курорт, без єдиної душі, без єдиного магазину і людини. Але один все ж знайшовся, лагодячі машину на узбіччі, чоловік повідомив нам про повну відсутність магаза.
Залишалася остання надія - курорт Расейка, який набагато поступався за розміром Катранці. Шанси були явно не на нашу користь. Перші 6 км по піску виявилися повною дупою. На трьох, на той час у нас залишалася всього одна півторалітрова пляшка газованої води.
Було настільки важко пхати наші вантажі по пухкому піску, що легені раз у раз погрожували вискочити назовні.
Зображення
Але через дві години боротьби, мета була досягнута.
phpBB [media]

Зображення
Радість переповнювала при спогляданні єдиного працюючого магазину, де буквально вчора відбулося завезення продуктів до нового сезону і господарі затрималися тут, розпаковуючи свій товар.
Кажуть же, не можна голодному йти за продуктами. Сталося непоправне. Купували все, що бачили, починаючи від пасочки, ковбаси, мінералки і закінчуючи сардиною, цукерками і кукурудзою.
Продавщиця тим часом, ощасливила нас радісною новиною. Її син з лишком підкорює відстань в 3 км від села до маяка по самій кромці моря на старенькому велосипеді.
Але куди нам до стареньких агрегатів. У нас то техніка ніжна, але найголовніше - важка.
Підкоривши мостову переправу через озеро Малий Сасик, настав вечірній час страждань.
phpBB [media]

Зображення
Шлях, довжиною в 3 км до маяка ми буквально протоптали з боку лиманних кущів.
phpBB [media]

Зображення
Сам маяк виявився порожнім і електрофікованим.
Зображення
Ще через 3 три км намалювалася і довгоочікувана переправа. Звечоріло остаточно. І майже в цілковитій темряві відкрився стан справ на переправі - канал був замулений та легко переходився пішки. Олексій відразу виступив з ініціативою нічного переходу на ту сторону, щоб уникнути нічних штормових промивань каналу водою. Ще п'ять хвилин і ми на березі лиману, коло єдиного винесеного на берег величезного дерева, намагаємося поставити наш китайський намет трієчку. Гірше умов для її розгортання я в житті не зустрічав. Хвилин 30 знадобилося, щоб наші незграбні спроби увінчалися успіхом. Раз у раз здавалося, що дуги не витримають і лопнуть. Про кілочки взагалі мовчу. Їх відразу повисмикувало і віднесло фіг знає куди. Ледве рятували три велосипеда і рюкзак, що послужили грузиками з усіх чотирьох сторін.
Після відвідин найближчих кущів на дикому вітрі до "великого комбінатора" і ініціатора цієї пригоди - Паркера, повернулися звичайна свіжість думки і душевна рівновага. Можна було сміливо приступати до вечері, приготованої на кастріще, розпаленим в серцевині колоди, з якого повиповзали хмари уховерток і на мій превеликий подив термітів!
Сором'язливий Олексій у важкому светрі тут же, без зволікання, запросив мене повечеряти чим бог послав.
Зображення
Вночі, все йшло зовсім не так, як припускали Петро Батькович і Олексій. Ночами вони гундосили закладеними шмарклями носами і раз у раз носилися уві сні з запаленими фарами повз навколишні дюни, мріючи про асфальт, а вдень, здуру від безсилля, штовхали свої велосипеди перевантажені їжею і іншим барахлом назустріч вітерцю.
Ніч, сильний вітер і дощ. Намет був приречений. Він не міг не полетіти. І дійсно, о дванадцятій годині ночі він, ледь піднімаючись у повітря викинувши останні від тенту кілочки, затрусився, на вітрі відразу з шести кінців, але так і не зміг достукатися до сплячих всередині мертвим сном нас.

23КМ ПО ПІСКУ, день п'ятий
(Коса в районі промива-Лебедівка)

phpBB [media]

Вранці все стало ясно. Обдув-передув носа, опухлі в півтора-два рази з дозволу сказати "обличчя" і цілі ріки шмарклів. Шмаркалось. Повний букету путь-доріжку майбутню)
phpBB [media]

phpBB [media]

«Ми підемо по дорозі, залитій сонцем», - це явно не про той день.
Зображення
Ходімо, ходімо! І взагалі киньте відлюдництво, поспішайте випити вашу порцію какао, з'їсти ваші кранчі і пройти нікчемні 23км пішки по косі.
«Зробити це справа нехитра. Джентльмени, питання для вас, чого бояться люди?
Люди в кінці кінців бояться ... правильно, незрозумілого. Так-так, побільше незрозумілого! Я переконаний, що моя остання інформація про нові промоїни справила на моїх попутників приголомшливе враження».
І ось він, такий несподіваний і не позначений на карті.
phpBB [media]

phpBB [media]

Зображення
Але і тут удача. Штормом обвалило свіжовикопаний берег з піском і він явно замуляв за останню добу. Тут, не знімаючи шкарпеток, щоб ноги не зводило від крижаної води, всього за чотири ходки була здійснена переправа вбрід.
Не треба плескати себе вухами по щоках, говорив я собі під ніс. Адже від найсильнішого мордодуя надалі відбувався саме такий процес.
Зображення
phpBB [media]

Їзда по кромці моря теж таки увінчалася «успіхом». Чергова шквальна хвиля взяла і змила Олексія. Його перекидка скорчилася і таки вирвала дві спиці. І, до нашого з Петром сміху спливла стара фраза - «Порятунок потопаючих - справа рук самих потопаючих».
Ми теж по своєму пливемо за течією. Навіть тут на 40-км косі. Нас топлять, ми випливаємо. Хоча, здається, нікого цим не тішимо. Ніхто нас не любить. Якщо не брати до уваги вітру і хвиль, які теж нас не люблять.
«Ех, хлопці, ми чужі на цьому святі життя.
phpBB [media]

Зображення
Я не хірург, - каже Паркер. - Я невропатолог, я психіатр. Я вивчаю душі своїх попутників-пацієнтів. І мені чомусь завжди трапляються дуже цікаві душі ». Ось наприклад людей, які не вважають за задоволенням проходження пішки з вантаженим ровером по 40-км піщаній косі з пекельним мордодуєм, під проливним дощем в шторм, треба морально вбивати на місці. Петру і Олексію я залишив життя тільки тому, що сподівався їх перевиховати.
Зображення
phpBB [media]

Не перестаючи підкорювати дистанцію, то по кромці моря, то по кущах лиману, підбираючи від радості усілякий морський мотлох - від м'ячиків і прикордонних стовпчиків до химерних ламп, аудіосистем і газових балонів, до самого заходу, нашому погляду вбачився Володя. Він, ніби міраж намалювався на обрії весь в чорному.
Зображення
Так, трохи раніше ми вже було зраділи рибальському будиночку, який виявився наглухо замкненим і не житловим. Але цей Володя, здавалося навіть ворушився і успішно запрошував до себе на чай. «Я Володя, пішли на чай, а то ви я бачу замерзли, чого стояти на вітрі під час дощу, пішли до мене». Але вся добродушність настільки милої людини впиралася в нашу втому. Нас цікавив не чайок, а питання «СКІЛЬКИ ЗАЛИШИЛОСЯ?». Ледь почувши Володину фразу про п'ять км до Лебедівки, тут одразу ж гайнули вперед.
Зображення
phpBB [media]

Перший живий рибгосп України сповіщав лінію фінішу. Лебедівський магазин радував надуті і опухлі від вітру очі. Почався дощ. Продавщиня всіляко відмовляла нас від ночівлі в лісі і буквально відвела за руку в «готель».
Ніч ми провели в деревяній оселі аля база відпочинку, оточені турботами сільського активу - бабусі комендантші і барменши. Ми відвезли звідти велику кількість солодких спогадів про ліжко, в якій тремтячими від холоду руками, власноруч залили самих себе пельменями з кетчупом, на якому потім спали, обігрівачі від симпатичної дівчині-барменши і перших ознак асфальту.
«Торг тут недоречний», - заявила комендантша і скинула по десятці з кожного з нас як для перших постояльців нового сезону.

В ГОСТЯХ У ДОЩУ, день останній, шостий
(Лебедівка-Білгород-Дністровський-електричка- Одеса)

phpBB [media]

Вранці було як то зовсім тяжко. У своїй застуді я знаходив всього один плюс - вуглеводні шмарклі, які можна жувати в дорозі. І то, мені здається, що це не сильно працювало ....
За цей день ми мали здійснити закатку до Білгород-Дністровського, довжиною в 60 км. Екстриму додавав поганий вітер, що почався вже після 15км і найсильніший за весь час дощ.
Порятунком став малесенький магазинчик у селі по дорозі, де ми вдосталь напилися гарячого чаю.
«Слухаючи Петю з амігасів, Паркер розчулився. Він відвів його в сторону і з повагою зашепотів:
- Відразу видно людину з минулих часів. Таких тепер вже немає і скоро зовсім не буде. І він люб'язно подав старому кухоль солодкого чаю».
Ледве проїхавши стороною Шабо сили, знову покинули нас. Мабуть гірочки вплинули, чи то загальне нездужання, але впавши в чистому полі в цілу зграю захованих в лопухах комарів, ми мало не заснули від розслаблення. Ще якась година і вся група в складі аж трьох осіб урочисто фінішує в Білгород-Дністровському.
Тут же, наїдаємося в піцерії і сідаємо в потяг до таки Одеси.
Зображення
У цій електричці бог послав Петру батьковичу на обід пляшку коньячку для зігріву, домашні сосиски, і компот з Моршинської.
І поки два моїх товариші курили і тринделі по телефону, я артистично розкланявся з господарем сусіднього прольоту, який помітив і вимагав у нас коньяк і оголосив йому такий довжелезний і двозначний комплімент за подаровану їм пасочку, що навіть не зміг його довести до кінця. Минуло ще якихось п'ять хвилин і наш новоспечений друг, зрозумівши, що товариші по чарці з нас ніякі, оголосив себе самим голодним в тязі, забрав подаровану їм же пасочку, дві сосиски і сховався в сусідньому вагоні.
«Скільки разів я вам говорив, що красти грішно», - обурився Петро.
Гігант думки, батько куренівської демократії, особа, наближена до Горностаю, з обуренням поставився до подібних мілкокрадіжних нахилів! «Врахуйте, потрапите за грати, я вам передачі носити не буду. Ні. Ви мені, врешті-решт, не мати, не сестра і не коханка!».
По приїзду в Південну Пальміру ми тут одразу ж кинулися прощатися з сонечком на морвокзалі. Завантаження вже в Одеський поїзд було трохи нервовим. Спочатку провідниця ніяк не могла зчитати мій кьюар код і мені довелося бігати по вокзалу, роздруковуючи квитки. Потім ще і весла від човна на пероні забув, як виявилося. А наостанок, в самому потязі мало не побилися з музикантами, яким ми ледь не поламали інструменти своїми двоколісними друзями. Але нам грубіянів не треба. Ми самі грубіянити вміємо)
Як сказав все той же музика: "Хлопці, я вибачаюся, слухаю ваші балачки і сам собі задаю питання, якщо ви так відпочиваєте, то як же ви працюєте??)"

ПРОЛОГ
«- Яка чудова вийшла подорож, - гундося, ледь вимовляючи сопливим голосом слова, сказав я, коли прощаючись, ми покидали Одесу, - що може бути краще таких пригод!
Зображення
Завжди думаєш; "Це я ще встигну. Ще багато буде в моєму житті подорожей". А насправді ніколи цього більше не буде. Так і знайте: це були чергові кращі ночі і дні і світанки в нашому житті, мої дорогі друзі. А ви цього навіть може і не помітили»)
Це травень-веселун, це травень-чарівник обдув свіжим нас віялом в цій пам'ятній покатеньці, яка, як виявилося, точно із серії «Вижити за будь яку ціну)»! ..

Реально пройдений трек
phpBB [media]


Пройдений загальний кілометраж 650км, з них: е
- Велосипедом - 366 км за 6 ходових днів з яких 35км по піску;
- Набір висоти велосипедом - 1394м
- Залізяччям по Одеській області - 284км: [/ b]
1-день - 65, набір висоти: 430м;
2-день - 45, 144м;
3-день - 93, 333м;
4-день - 65, 125м;
5 день - 23, 62м;
6 день - 75, 300м

Бюджет на 1 особу (як для 6 денної подорожі)
1) Квитки на залізничний транспорт (до 400грн):
- Плацкарти: Київ-Одеса, Білгород-Дністровський-Ізмаїл, Одеса-Київ - до 350грн
- Дві тяги: Одеса-Кароліно-Бугаз, Білгород-Дністровський-Одеса - до 40грн
2) Харчування (6 цивільних обідів в кафе, середній чек 50грн) - 300-400грн
3) Перекусікі в магазинчиках з голоду - 400грн
4) общакове харчування - 200 грн з людини
5) Екскурсія на катері по Дунаю у Вилковому - 60грн з людини, відвідування діорами в Ізмаїлі - 15грн
6) Одна цивільна, не запланована ночівля на базі відпочинку в Лебедівці - 50грн з людини

Всього: 1500грн

Фотоальбоми тут:
https://www.facebook.com/Nesterchuk.Olg ... nref=story
https://vk.com/album-117615108_229719966

PS: Шановні, навіть не думайте повторювати цей маршрут в нашому напрямку, мордодуй не для людей зі слабкими нервами. Його точно потрібно їхати реверсом, починаючи від Лебедівки в сторону Вилково-Ізмаїл і на тягу до Одеси. А з недавніх пір можна від самого Ізмаїла доїхати прямим поїздом до Києва
Рай - это старый английский дом, китайская кисло-сладкая кухня, украинская жена и американская зарплата.
"Все мы в этом мире только странники"

Аватар користувача
M.Lis
*
Повідомлень: 34
З нами з: 22.5.14 11:09
Skype: Lisetsky Mykola
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Бесарабські пригоди

Повідомлення M.Lis » 22.1.17 21:08

Молодці!
А якщо врахувати перехід по Лебедівській косі, то ви герої!
Можете розповісти детальніше про розрив коси та стан промоїни, що з'єднує оз. Шагани з Чорним морем? А саме: якої ширини цей розрив? Чи заглиблюють його штучно? Від чого залежить глибина? Яка там течія? І т.д. і т.п. І чи цей розрив єдиний? Чи існує інший?
Давно шукаю інформацію про цю косу, але її дуже обмаль. Буду дуже вдячний.

Аватар користувача
Toni Parker
*********
Повідомлень: 3036
З нами з: 31.1.08 10:55
Skype: toniparker1989
Стать: чол
Звідки: Літки

Re: Бесарабські пригоди

Повідомлення Toni Parker » 25.1.17 15:26

Молодці!
А якщо врахувати перехід по Лебедівській косі, то ви герої!
Можете розповісти детальніше про розрив коси та стан промоїни, що з'єднує оз. Шагани з Чорним морем? А саме: якої ширини цей розрив? Чи заглиблюють його штучно? Від чого залежить глибина? Яка там течія? І т.д. і т.п. І чи цей розрив єдиний? Чи існує інший?
Давно шукаю інформацію про цю косу, але її дуже обмаль. Буду дуже вдячний.
Дякуємо) По косі їздили вже двічі. Роки чотири тому - був один великий промив у 250 метрів десь. Його штучно вирили рибалки. У 2016 році він виявився замуленим. Але був інший промив, не позначений на мапі, ближче до Лебедівки. Але він проходився у брід. У літню пору рятує невеликий резиновий човен у баулі, на який вантажиться 1 вел і один гребець. Також можливий варіант великого матрасу ІНТЕКС, пробували 5 велів перевозити - витримував. Але більше двох не раджу) І з матрасом треба плисти у воді. І з човном і з матрасом допомагають каремати, як запобіжники від проколювання, тертя велів об резину.
Також, колись нам пощастило, бо рибалки побачили нас біля промиву і приплили за 50 грн за всіх нас перевезти. перевезли пів групи, інша на надувному човні сплавилася.
Отже, кожен рік - невідомо що. Але напрямок руху однозначний - треба йти-їхати по косі від Лебедівки в напрямок до Вилково, бо вітер завжди дмухає на південь.
Також можна йти по траві, але це теж на любителя задоволення, краще вже по кромці моря, особливо легко після дощу)
Рай - это старый английский дом, китайская кисло-сладкая кухня, украинская жена и американская зарплата.
"Все мы в этом мире только странники"


Повернутись до “Велощоденник”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість