Побудуйте для початку сервіс у своєму магазині

antibiotik
*
Повідомлень:10
З нами з:28.6.13 22:08
Стать:чол
Побудуйте для початку сервіс у своєму магазині

Повідомлення antibiotik » 30.3.16 14:27

Сьогодні була друга спроба придбати товар. (Дзвонив і писав на пошту вчора також)
Менеджер який відповів на мій дзвінок не представився, то ім'я та прізвище його мені не відоме.

На мої зауваження та пропозиції він сказав :
що електронку мою не отримали бо вона загубилась десь в інтернеті ))
на зауваження по оформленню замовлення на сайті сказав, що у них все добре.

я не перший день купую на велосипед.ком але щось у них пішло не так.
Змушений буду шукати товар в інших місцях. Шкода.

Аватар користувача
Трям
Мауглi
Мауглi
Повідомлень:24324
З нами з:19.11.02 17:45
Стать:чол
Звідки:дитина всесвіту

Re: Побудуйте для початку сервіс у своєму магазині

Повідомлення Трям » 2.4.16 13:40

..ну шо я можу сказати.....

я радий, що ви дотримались свого слова та написали *нагору*... :friends:

я радий, що у вас є час та натхненя створювати нові теми - це означає, що ви до нас не байдужі.. :friends:
мені приємно, що у вашому місті є люди, які пишуть українською ... :friends: :good:
( до речі, у нас два менеджера з КР) :)
(а ще ми були у КР на минулому тижні - ось таке там надибали: http://1775.dp.ua/turism-ss/velosipednye-ekskursii ) :gerl:


на жаль по вашій скарзі не можу дати такий же позитивний відгук :unknown:

тому що я не вважаю ствердження *клієнт завжди правий* аксіомою :no:

і якщо менеджер ( який набагато адекватніший за мене) спитає *можна .....* - я не буду заперечувати 8-)

p.s. зараз всі патріоти на нервах :robot:
мені допомагає "Біфрен"
:roll:

з повагою :drinks:
та побажанням найти більш вихований та зручний, та дешевий магаз, ніж http://www.velosiped.com
Валентин Пупена
Вкладення
Велокиїв крапля в океані.jpg
Велокиїв крапля в океані.jpg (35.57Кіб)Переглянуто 2193 разів
Зображення

Vini
* * *
Повідомлень:306
З нами з:23.9.09 12:27
Стать:чол
Звідки:Киев, Оболонь

Re: Побудуйте для початку сервіс у своєму магазині

Повідомлення Vini » 2.4.16 18:21

можно еще немного критики наверх? ;)
давече приехал с большим списком всякого нужного для нового вела, а купить смог только три позиции. "туфли 46 размера мы можем вам привезти, если вы 100% их купите". а это ведь не эксклюзив какой-то, а самые дешевые шиманы. и как я могу гарантировать что я их куплю, если я их даже не померил? "вам нужна майка, а идите в конец магазина, там все висит". продавец бы не облез, если бы сходил со мной и показал сразу чего есть в моем размере и бюджете, тем более, что других покупателей не было и они стояли и трепались между собой. а так я пошел, повтыкал на вешалку и ничего не выбрал. в общем, сервис ожидаешь получше от ведущего веломагазина.

Аватар користувача
Трям
Мауглi
Мауглi
Повідомлень:24324
З нами з:19.11.02 17:45
Стать:чол
Звідки:дитина всесвіту

Re: Побудуйте для початку сервіс у своєму магазині

Повідомлення Трям » 3.4.16 12:13

можно еще немного критики наверх? ;)
.

туфлі - згоден
проблема у тому, що Шимана не хоче \ не може тримати ціни
а ми не можемо конкурувати з Чейном
тому магазам легше не купляти, ніж виступати у ролі *я у вас поміряю, а потім придбаю у іншому місті*

по відношенню - згоден,
зараз згадаю де там у мене камери спостереження
доведеться контролювати
Зображення

Аватар користувача
Alex_HYXT
* * * * *
Повідомлень:1294
З нами з:31.5.10 20:34
Стать:чол
Звідки:Київ, пр. Науки (поряд автовокзал)

Re: Побудуйте для початку сервіс у своєму магазині

Повідомлення Alex_HYXT » 3.4.16 13:43

У продовженні теми.
Потрібно було установити пластикову гайку на шатуни з кріпленням Холовтеч.
При зверненні до майстра був відправлений в магазин з метою самостійно покупки цієї гайки. Консультанти магазину не змогли адекватно допомогти. Довелося тричі ходити до майстра та показувати запропоновані продавцями гайки.
В адекватних майстернях майстер сам знаходить потрібну запчастину в "закромах" магазину і вже після установки розплачуєшся за деталь та роботу. Можливо варто привчати і ваших майстрів до такої системи роботи?
Все що відбувається на краще.

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень:1503
З нами з:18.4.14 20:18
Стать:чол
Звідки:оттуда

Re: Побудуйте для початку сервіс у своєму магазині

Повідомлення Technician » 3.4.16 16:20

Тоже накину, хотя за давностию дней можно не вспоминать.

На веле каретка итальянского стандарта 36х24. У неё есть баг by design — на левой стороне правая резьба, чашка раскручивается иногда. Механик смазал каретку, но не дотянул. Через 2 недели чашка раскрутилась и упёрлась в шатун, педали больше не крутились. Шёл пешкодралом с Вышгорода на Землячку. После ремонта выдаётся бумажка, с которой можно по гарантии в течении месяца провести повторный ремонт, если меахник налажал. Бумажку не сохранил (моя ошибка) и за повторное прикручивание чашки каретки деньги взяли. Цена вопроса небольшая, но осадочек остался. Введите базу данных клиентов, что ли — так Спортмастер давно работает. Не раз выручало.
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень:1643
З нами з:13.10.08 18:18
Стать:чол
Звідки:ПОХ

Re: Побудуйте для початку сервіс у своєму магазині

Повідомлення lisapedist » 3.4.16 20:26

Ахахахаха, а мне понравилось как магазин ТС в :zopa: отправил!

Клиент всегда прав не аксиома бугагагага )))))))))
Бизнес по-украински во всей красе.
и ЭТИ ЛЮДИ хотели что бы я ОТ ИХ ИМЕНИ выступал нва выставках?!! )))))0
Расскажу всем побегу по фэйсбукам))))

Кстати, я вот тоже из КР
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Vini
* * *
Повідомлень:306
З нами з:23.9.09 12:27
Стать:чол
Звідки:Киев, Оболонь

Re: Побудуйте для початку сервіс у своєму магазині

Повідомлення Vini » 3.4.16 22:14

Кстати, Спортмастер с их базой клиентов - вообще не удачный пример. Я туда захожу примерно раз в три года и каждый раз чувствую себя идиотом, узнавая, что моя клиентская карта уже не действительна и мне надо оформлять новую. Да и сервис это не обязательно технологичность. Это прежде всего отношение. Технологии задрачивания персонала под камерами, безусловно, могут создать видимость сервиса, но это не то, что вызывает у клиента wow эмоции.

Аватар користувача
Kita
* * * * *
Повідомлень:1425
З нами з:3.5.08 20:27
Стать:чол
Звідки:Київ, БВР

Re: Побудуйте для початку сервіс у своєму магазині

Повідомлення Kita » 3.4.16 22:17

Ахахахаха, а мне понравилось как магазин ТС в :zopa: отправил!
Клиент всегда прав не аксиома бугагагага )))))))))
Не туди. Але результат відповідає запиту.

А знаєте чому?
Тому що критику можна подати по-різному :pardon: .
Можна спокійно і конструктивно. І тоді приймаються всі міри для усунення проблеми. І магазин вдячний і клієнт задоволений.

А можна так, як ТС це зробив. Адже він чомусь не розповів, з якою істерикою він пред`явив претензію і як він розмовляв зі співробітником магазину. І як реагував на відповіді співробітника, яких майже не виходило вставити в потік його "гніву".
Я, наприклад, не з усіма своїми знайомими можу собі дозволити так спілкуватись, як ТС спілкувався з незнайомою людиною.

velosiped.com поважає кожного клієнта, незалежно від міста/статі/віку і намагається зробити все, щоб він був задоволений.
Але вибачте, й міру треба знати.
І відсутність на форумі тем, протилежних цій, далеко не значить що всі продавці - упирі і троглодити ;) . В пошту регулярно приходять вдячні листи. Це швидше, аніж створювати теми на форумах.

п.с. А листа то і справді не було. Куди його відправляв ТС - загадка. І морозитись від листів співробітники не зацікавлені.
Бо за листи, що залишились без відповіді, вони вигрібають.
Востаннє редагувалось 3.4.16 22:34 користувачем Kita, всього редагувалось 1 раз.
Зображення

Vini
* * *
Повідомлень:306
З нами з:23.9.09 12:27
Стать:чол
Звідки:Киев, Оболонь

Re: Побудуйте для початку сервіс у своєму магазині

Повідомлення Vini » 3.4.16 22:33

Приходилось разбирать разные спорные ситуации между сотрудниками и клиентами и могу сказать, что судить по последующей переписке и объяснениям - дело не брагодарное. Только видео-аудио фиксация инцидента способна дать объективное представление о том, кто как себя вел. Не все клиенты адекватны и не все продавцы способны в конфликтной ситуации себя правильно вести. Это как раз вопрос больше технологический - как закрыть инцидент с минимальным ущербом для репутации. Главное, чтобы не каждый второй покупатель - проблема ;)

Аватар користувача
Трям
Мауглi
Мауглi
Повідомлень:24324
З нами з:19.11.02 17:45
Стать:чол
Звідки:дитина всесвіту

Re: Побудуйте для початку сервіс у своєму магазині

Повідомлення Трям » 4.4.16 00:51

Ахахахаха, а мне понравилось как магазин ТС в :zopa: отправил!
Цікаво, що Вас навіть не цікавить у чому була суть *претензії* :duma: 8-)
Чи у Вас у житті ніколи не було ситуацій, коли важко зрозуміти хто правий, а хто ні ?
( питання риторичне, я буду вдячний, якщо ви не буде на нього відповідати)


Клиент всегда прав не аксиома бугагагага )))))))))
у Вас напевно великий досвід роботи у роздрібу та он-лайн бізнесу ?
8-)
Чи досвід роботи у банку \ букмекерській конторі дозволяють Вам, Андрій Сергійович, робити такі висновки та коментарі
( питання теж риторичне)
:robot:

p.s. ми звикли, що наші клієнти нас поважають
ми завжди раді конструктивній критиці, бо нам далеко до досконалості
тому ми раді, що Ви - не наш клієнт пацієнт :dance2: (якщо ви не будете нам прозповідати як працювати, то ми не будемо розповідати Вам куди йти) :Rose:
До побачення

Бажаємо успіхів на ФБ :girl_flag

*******************************************************

...це не тема для оговорення цін...
перш ніж приводити у приклад *чейн* - спочатку хоч трошки спробуйте порозуміти принципи ціноутворення...
спочатку підніміть країну до рівня, коли кількість клієнтів, які можуть собі не дивитися на ціну і не шукати ровера до 5000 грн, буде складати хоча б 50% від закальної (яка взагалі мизерна, у порівняні навіть з бідними країнами)
мля...

Это как раз вопрос больше технологический - как закрыть инцидент с минимальным ущербом для репутации.
Ми свою репутацію будуємо не один рік
Якщо б я за неї хвилювався, то просто видалив би тему.
Але людина обіцяла і виконала свою обіцянку.
Втрачала свій час
Це не можна не поважати
Але у данному випадку я вважаю, що правий магазин і не правий клієнт
І я йому про це сказав. а у нього своя думка. Я не бачу проблеми - клієнт або спробує порозумітися, або піде в інший магазин

А те, що тут прибігли флудери ( видалив 18 повідомлень *ні про що*) та *шанувальники*, то це не моя проблема :unknown:

p.s. До речі - у нас знову звільнилася вакансія директора магазину :roll: :dash2:
Зображення


Повернутись до “Архів старих тем”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 6 гостей