На тому тижні до мене звернувся товариш, що придбав собі "Вєлосіпєди с Європи, всьо Шимана"... придбав значить С-dale задешево, з непоганим навісним та візуально - пристойним виглядом.
Попросив мене все перевірити, де треба змастити, що треба підтягнути... ТО, одним словом.
Коли я дістався до втулки, у мене одразу закралася думка що щось не так. Сам байк виглядає новим але з чашок втулки аж фарба злазить... каретка truvativ gxp, як на мене то найбільш геморойна. Цього разу знімав я її ще довше, десь годину маніпуляцій і шатун нарешті піддалися, знімаю, далі правий шатун... я його вибиваю а з рами виливається добрих пів літра води...

http://io.ua/30549655
http://io.ua/30549656
http://io.ua/30549658p
Всередині теж злазить фарба
http://io.ua/30549662
http://io.ua/30549666p
Звідки, як, якого біса?
Все просто.
Попередній власник заклеїв скотчем всі отвори у рамі - під каретним вузлом, в місцях кріплення заднього крила та багажнику... але на рамі були відсутні болти під трмач від пляшечки і звісно ж, вони не були заклеєні... Такі справи.

Оскільки підшипники GPX не дуже придатні до заміни, а часи зараз ощадливі, то я вимив підшипник на скільки можливо і запресував туди свіжу змазку. За місяць товариш має приїхати в гості аби я міг дослідити що з того всього вийшло.
Зливайте воду з рами перед використанням =)
p.s. а де почитати, як можна вставити фото в тему замість посилань... наче раніше це якось інтуїтивніше робилося, нє? =)