Особливості обладнання Specialized і геморой із запчастинами

Будь-які "залізячні" питання
dimaxer
* *
Повідомлень:121
З нами з:4.6.14 08:15
Стать:чол
Звідки:Київ - Чоколівка
Особливості обладнання Specialized і геморой із запчастинами

Повідомлення dimaxer » 9.12.14 14:31

Доброго дня!

Планую придбати двопідвіс Specialized. Наслухався, що у них є особливості вилок, амортів і т.д. і якщо я у майбутньому захочу щось замінити, додати і т.д., то буду змушений купувати тільки "їхню" продукцію. Будь ласка, поділіться досвідом експлуатації і обслуговування велосипедів цієї марки, навішування перемикачів і т.д. Сам зараз придивляюся до Camber.

Дуже дякую. :)

Zeka
* * * * *
Повідомлень:1411
З нами з:9.6.09 15:59
Стать:чол
Звідки:Киев

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення Zeka » 9.12.14 15:07

що у них є особливості вилок, амортів і т.д.
Зображення эти нашептали?

VooDoo
*********
Повідомлень:3571
З нами з:22.3.04 20:36

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення VooDoo » 9.12.14 15:18

Із ексклюзивного спеша - брейн в амортах, але то стосується кантрі і твоєму випадку не загрожує.

dimaxer
* *
Повідомлень:121
З нами з:4.6.14 08:15
Стать:чол
Звідки:Київ - Чоколівка

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення dimaxer » 9.12.14 16:04

Із ексклюзивного спеша - брейн в амортах, але то стосується кантрі і твоєму випадку не загрожує.
Вуду, дякую за відповідь! Тобто можна вважати, що і вилки і амортизатори на Спешах є типовими по розмірам і можна буде купувати їх і самостійно міняти? Неодноразово на форумі тут читав, що у них якийсь особливий розмір і типові не підходять. Стосовно брейна - у Камбера немає його, хоча, можливо куплю і Стамп і тоді вже буду миритися з брейном.

Аватар користувача
shooter
Модератор
Повідомлень:7897
З нами з:8.5.03 20:06
Стать:чол
Звідки:Usa

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення shooter » 9.12.14 16:07

Вуду, ти трохи відстав від трендів.
Свої аморти, власні кріплення. Ще там якісь фічі.
Так ТС, ти муситимеш купувати тільки аморти Спешіалайзед що дуже дорого і не завжди є.
приклад
http://www.sicklines.com/gallery/data/1 ... n_mlti.jpg
[URL=https://meettomy.site] Sexy Girls from your town[/URL]

VooDoo
*********
Повідомлень:3571
З нами з:22.3.04 20:36

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення VooDoo » 9.12.14 16:47

Вуду, ти трохи відстав від трендів.
... власні кріплення.
Так, не слідкував і виходить що лопухнувся. Гуглиться одразу forum.velomania.ru/showthread.php?t=113790

Аватар користувача
meral
*********
Повідомлень:3315
З нами з:30.6.06 10:46
Стать:чол
Звідки:киев, севастопольская пл.

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення meral » 9.12.14 16:49

с другой стороны, если он "придивляется до" camber, который сам по себе не самый дешевый вел, то, наверно, проблема аммортов не настолько актуальна?

обвеска кроме рамы и амморта на спешах вроде все еще стандартна.

да и также вроед гуглится что в амортах specialized расходники для ремонта вполне стандартные, шток и корпус нестандартные.
время дает возможность Поиска, и ничего более.

VooDoo
*********
Повідомлень:3571
З нами з:22.3.04 20:36

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення VooDoo » 9.12.14 16:57

...который сам по себе не самый дешевый вел, то, наверно, проблема аммортов не настолько актуальна?
Ну все відносно, пам’ятаю як БПС майже півроку возив здувшийся скоттський аморт на сервіс (послуга 50 ойро), а як альтернатива - пропонували придбати новий аморт за 500 юсд, для мене це занадто. Хоча все індивідуально, наприклад, на софтейл орбеа оіз можна було придбати "нестандартний" аморт 152мм - на чайнику вільно лежали такі фокс.

dimaxer
* *
Повідомлень:121
З нами з:4.6.14 08:15
Стать:чол
Звідки:Київ - Чоколівка

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення dimaxer » 9.12.14 17:51

Усім дякую за відповідь!

Коротко про себе щоб було краще розуміти моє завдання: у мене є Трек Мамба, все влаштовує. Не спортсмен, катаю 3-4 рази на тиждень по 7-8км. По роздовбаному місту і трошки грунту. Хочу м'якості для дупи і хребта. Можете мене не переконувати, що двопідвіс не для цього. Для цього також. :) Зупинився на Спеш Камбер як і не трейловій машині так і не КК. Щось середнє. На іноземних форумах Камбер описують як кадилак на якому можна часом і швидко поїхати. Універсальна така собі машина. У нас Камбер Комп 29 з Fox Float CTD і також фоксовою вилкою коштує 3000 доларів новий, це на розпродажі. У Польщі можна такий самий купити за 2000 доларів. На цю суму я і розраховую. Вбивати я його не збираюся і здається, що при моїй їзді можна буде його довго не обслуговувати (я маю на увазі серйозний ремонт-розбірка). Єдине боюся, що якщо щось полетить то прийдеться купувати космічно дорогі амортизатори за 300-500 доларів і я би такого не хотів.

Ще раз - це мої чайниковські роздуми. Я тут, щоб мене виправили і допомогли.

Дякую! :)

Аватар користувача
meral
*********
Повідомлень:3315
З нами з:30.6.06 10:46
Стать:чол
Звідки:киев, севастопольская пл.

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення meral » 9.12.14 18:27

поменяйте покрышки на чтото более мягкое. будет вам мягкость "для хребта".
для езды по городу двухподвес не нужен.

обслуживание амморта на двухподвесе по регламенту достаточно часто(порядка сотни часов).
время дает возможность Поиска, и ничего более.

dimaxer
* *
Повідомлень:121
З нами з:4.6.14 08:15
Стать:чол
Звідки:Київ - Чоколівка

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення dimaxer » 9.12.14 18:47

поменяйте покрышки на чтото более мягкое. будет вам мягкость "для хребта".
для езды по городу двухподвес не нужен.

обслуживание амморта на двухподвесе по регламенту достаточно часто(порядка сотни часов).

В мене зараз сліки, не перекачані. У мене на Солом'янці/Чоколівці асфальт жахливий. По дорозі я стараюсь не їздити, тільки між будинками і на обочині тротуарів. Асфальт там завжди порипаний і задоволення мало отримую під постійних ударів. Я колись ради експерименту з гірки розігнався закривши перед тим вилку, так думав пломби в зубах повилітають.

На рахунок підвіса у місті - це окреме питання окремої теми. Я для себе вирішив, що мені це потрібно. :)

Дякую!

Аватар користувача
meral
*********
Повідомлень:3315
З нами з:30.6.06 10:46
Стать:чол
Звідки:киев, севастопольская пл.

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення meral » 9.12.14 18:54

ну смотрите.
поставив 2.0 marathon supreme вы потратите по 600 грн на покрышку и зубы вылетать перестанут.

а двухподвес, конечно, решает проблему "вниз". но ухудшает проблему "вверх".
все же брать двухподвес за 3к чтоб в городе кататся с залоченной вилкой это перебор.

я,знаете ли, тоже на соломенке езжу. и у меня 120 кг. врядли у вас столько. мне хватает покрышек описаных выше и хороших колес.

зы езда "між будинками і на обочині тротуарів" запрещена ПДД. дети однако.
время дает возможность Поиска, и ничего более.

dimaxer
* *
Повідомлень:121
З нами з:4.6.14 08:15
Стать:чол
Звідки:Київ - Чоколівка

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення dimaxer » 9.12.14 19:02

ну смотрите.
поставив 2.0 marathon supreme вы потратите по 600 грн на покрышку и зубы вылетать перестанут.

а двухподвес, конечно, решает проблему "вниз". но ухудшает проблему "вверх".
все же брать двухподвес за 3к чтоб в городе кататся с залоченной вилкой это перебор.

я,знаете ли, тоже на соломенке езжу. и у меня 120 кг. врядли у вас столько. мне хватает покрышек описаных выше и хороших колес.

зы езда "між будинками і на обочині тротуарів" запрещена ПДД. дети однако.
Ок, це буде останнє повідомлення не по темі, але ніякі покришки не врятують від ями 4см або горба такої ж висоти. :) Сусід купив собі Скотт Спарк 660 самий простий і не може натішитися. Каже, що це вже в нього 5 чи 6 велосипед і що тепер їздити справжнє задоволення. Правда в нього розмір S, а в мене L, тому на його велосипеді я сильно не покатаюся.

Закрили тему філософії і ПДД. Тут обговорюємо приколи Спеша. Дякую. :)

Аватар користувача
meral
*********
Повідомлень:3315
З нами з:30.6.06 10:46
Стать:чол
Звідки:киев, севастопольская пл.

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення meral » 9.12.14 20:36

хз. 4см прекрасно амортизируется 2.0 покрышкой и вменяемым колесом. 1 см за счет спиц, 1 см за счет колеса, 2 см вилка.
время дает возможность Поиска, и ничего более.

Аватар користувача
Pythonich
* * *
Повідомлень:392
З нами з:27.3.11 22:06
Стать:чол
Звідки:Святошино, Киев

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення Pythonich » 10.12.14 13:59

Тобто можна вважати, що і вилки і амортизатори на Спешах є типовими по розмірам і можна буде купувати їх і самостійно міняти? Неодноразово на форумі тут читав, що у них якийсь особливий розмір і типові не підходять. Стосовно брейна - у Камбера немає його, хоча, можливо куплю і Стамп і тоді вже буду миритися з брейном.
И часто Вы намерены баловаться заменой амортов? Говорят, это весьма дорогое занятие….. на любых марках велосипедов :mosking: .
На старых моделях (где-то до 11 года) менять можно спокойно все (сам пробовал).
В новых моделях рам (с размещением амортов под верхней трубой) Спеш действительно начал рассматривать аморт как неотъемлемую часть рамы, и использовать нестандартные размеры. Но:
- ремкомплекты для фоксовских амортов стандартны;
- даже коль перестает cрабатывать Brain, аморт работает в режиме обычного;
- на ибее аморты часто выкладывают за нормальные цены.
Еще продают специальные вкладыши в аморт, способные менять их ход….. т.что, возможно, и стандартные аморты подойдут)
Вилки и прочую комплектуху можешь менять так, как считаешь нужным.
Per aspera ad Astra!

dimaxer
* *
Повідомлень:121
З нами з:4.6.14 08:15
Стать:чол
Звідки:Київ - Чоколівка

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення dimaxer » 10.12.14 14:56


И часто Вы...

Pythonich, дякую за змістовну відповідь! :good:

Аватар користувача
RealIce
*********
Повідомлень:2358
З нами з:3.4.08 11:53
Skype:realicegsm
Стать:чол
Звідки:Киев, Севастопольская пл.

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення RealIce » 10.12.14 20:20

И часто Вы намерены баловаться заменой амортов? Говорят, это весьма дорогое занятие….. на любых марках велосипедов :mosking: .
Обычно менять особо и не собираются, Чаше причина замены - потек или сдулся. А ремонт дорог или долог или не возможен.
Стандартный аморт на ебеях брал де то за 200 уе. Думаю гораздо дешевле будет чем найти на новый спеш.
В новых моделях рам (с размещением амортов под верхней трубой) Спеш действительно начал рассматривать аморт как неотъемлемую часть рамы, и использовать нестандартные размеры. Но:
- ремкомплекты для фоксовских амортов стандартны;
Вы в живую их видели?
Я видел сегодня. Исходя из диаметра штока и самой банки у меня сильные сомнения что там может идти речь о фоксовых стандартных ремкомплектах,
Вы уточните. Ваше утверждение о том что к новой линейке спеша подойдут стандартные ремкомплекты это Ваша допущение или основанно на какой то информации?

Аватар користувача
Pythonich
* * *
Повідомлень:392
З нами з:27.3.11 22:06
Стать:чол
Звідки:Святошино, Киев

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення Pythonich » 11.12.14 01:19

Обычно менять особо и не собираются, Чаше причина замены - потек или сдулся. А ремонт дорог или долог или не возможен.
Весной 2012го года у меня потек RP2. Полная переборка с запчастями Байконура заняла неделю и обошлась мне в 50 долл. Это дороговато, но явно дешевле и быстрее покупки нового.
Стандартный аморт на ебеях брал де то за 200 уе. Думаю гораздо дешевле будет чем найти на новый спеш.
Согласен. Их пока мало в рознице, но за прошлую зиму (когда Я собирал свой найнер) видел их там часто. + аморт аморту рознь (по начинке и цене).
Вы в живую их видели? Я видел сегодня.
А Я их лицезрел весь сезон, и не поленился пойти сейчас глянуть еще раз.
«Банки» действительно разные в диаметре (что имеет место и в случае с обычными), шток же одинаков.
Вы уточните. Ваше утверждение о том что к новой линейке спеша подойдут стандартные ремкомплекты это Ваша допущение или основанно на какой то информации?
Это не мое, а официальное от фоксов……. https://www.youtube.com/watch?v=vb8BNsFcINQ
+ http://www.ebay.com/itm/Fox-Float-R-RP2 ... 43c99c1a6b
Per aspera ad Astra!

Аватар користувача
RealIce
*********
Повідомлень:2358
З нами з:3.4.08 11:53
Skype:realicegsm
Стать:чол
Звідки:Киев, Севастопольская пл.

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення RealIce » 11.12.14 01:55

не буду утверждать на 100% потому как сам не лазил.
но сильно сомневаюсь что универсальность указанных китов покрывает также и Specialized® Micro Inertia Valve (IV) Shock

Типа таких

http://www.ridefox.com/fox_tech_center/ ... valve.html

http://www.ridefox.com/fox_tech_center/ ... maint.html

Понятно что под модели с более стандартными амортами подойдут.

Sent from my GT-I9505 Using ForumTouch for Android

Романів
* * *
Повідомлень:243
З нами з:17.7.11 21:22
Стать:чол

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення Романів » 11.12.14 15:23

в спешовських амортах (кембер,стамп і тд) нічого особливого ОКРІМ штока немає(брейн до уваги не беремо), біда буде тоді, якщо поцарапаєте шток, або щось з ним зробите. замість вуха там отаке http://s39.photobucket.com/user/LordKrs ... 8.jpg.html

Аватар користувача
Pythonich
* * *
Повідомлень:392
З нами з:27.3.11 22:06
Стать:чол
Звідки:Святошино, Киев

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення Pythonich » 11.12.14 17:12

Тем и хорошо расположение аморта под верхней трубой, что аморт наиболее защищен от негативных воздействий, нежели в любом ином месте на раме.
Для весенне-осенних говен, и просто для успокоения приступов паранойи, можно использовать такую Зображення прелесть)
Не пробовал, но уверен, что и в амортах на брейнах используются те же прокладки и штыри того же диаметра, что и в обычных (в силу оптимального соотношения веса и крепости).
Per aspera ad Astra!

Аватар користувача
RealIce
*********
Повідомлень:2358
З нами з:3.4.08 11:53
Skype:realicegsm
Стать:чол
Звідки:Киев, Севастопольская пл.

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення RealIce » 11.12.14 23:25

Не пробовал, но уверен, что и в амортах на брейнах используются те же прокладки и штыри того же диаметра, что и в обычных (в силу оптимального соотношения веса и крепости).
Парни ну как они могут быть одинаковы у
FLOAT IV и у Micro FLOAT IV
Ведь у Micro FLOAT IV и диаметр штока меньше и сама банка меньше.

konst
*********
Повідомлень:4118
З нами з:27.7.11 11:33
Стать:чол
Звідки:Киев, Харьковский

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення konst » 11.12.14 23:33

Мне когда-то резанула глаз разница размеров аморта на каком-то спеше и моего старенького float rl. На спеше, вероятно эпике, он был гораздо меньше и тоньше везде, шток в том числе, на стоящих рядом велах было очень хорошо заметно.

Аватар користувача
RealIce
*********
Повідомлень:2358
З нами з:3.4.08 11:53
Skype:realicegsm
Стать:чол
Звідки:Киев, Севастопольская пл.

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення RealIce » 11.12.14 23:46

Для с спешивских фоксовских амортов и киты другие. И думаю не повсеместно доступные.
http://www.bikeonlineshop.net/spare-par ... k-seal-kit
тот что именно для банки. Я так понимаю диаметр кольца поршня 32.4. Из стандартного кита фокса что сейчас лежит на столе чуть более 38. (линейку просто приложил не распечатывая.)
Зображення
Так что в целом ответ для ТС таков - да у спеша полно деталей которые придется покупать только специфично для них.
Но есть модели - я так понял как правило по проще. Где аморты и вилки практически стандартные.

Аватар користувача
Pythonich
* * *
Повідомлень:392
З нами з:27.3.11 22:06
Стать:чол
Звідки:Святошино, Киев

Re: Особливості обладнання Specialized і геморой із запчасти

Повідомлення Pythonich » 13.12.14 03:31

Интересно. Выходит что Micro IV Shocks ставят на Epic, ERA и Safire.
http://www.ridefox.com/fox_tech_center/ ... tosag.html
В тот же мо мент, новые Camber, Stumpjumper и Enduro имеют шток стандартного диаметра, но с обрубком
http://twentynineinches.com/2012/11/26/ ... pressions/
Похоже, это характерно как для моделей с брейном, так и без.
http://singletrackworld.com/forum/topic ... ag-kashima
http://downhill-rangers.com/news/71838- ... 13-dh.html
Per aspera ad Astra!


Повернутись до “Технозона”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей