Так, драйв-спорт. Пробував їздити на GT avalanche 2.0, бо тільки він був там. І нажаль немав з чим порівняти, бо інших в драйв-спорті не було. Але в іншому магазині поїздив на Giant та Flet, моделей непам'ятаю, але вони були приблизного рівня. Відразу відчулось, що Flet м'якіший, що і підтвердив сам продавець. У Flet (незнаю як ця частина рами називається, але знаходиться над ланцюгом) трубка овальної форми, якби сплюснута, за рахунок чого, по твердженнях продавця, Flet є м'якший. Також різниця між ними була у передній вилці. Можливо це через неї?!Вечно удивляют разговоры о жесткости рамы. Гасит она вибрации - что за миф?. Если там люминий хрупкий можно хоть както деформировать на 1 мм - навряд это можно почувствовать при езде.
У GT самая правильная прочная рама. Gt всегда узнаваем издали.
По гарантии - я так понимаю торгует ими драйв-спорт?, могу сказать по опыту - гарантия работает у них! (плохо что понадобилась - но респект что заменили брак мне на Norco).
Тому думаю, міф про те, що GT твердий реальний.
Найшов мінімальний огляд GT A1.0
Також стоїть питання щодо вилки. Зрозумів, що краще брати Rock Shox, але яку краще, бачив Solo Air та Coil? (масляна і повітряна?)