Карбон или алюминий

(все, що стосується велосипедів, рам, підсідельних штирів, сідел)
Аватар користувача
KUZYA2005
* * * *
Повідомлень:609
З нами з:14.5.06 12:03
Стать:чол
Звідки:Киев, Соломенка
Re: Карбон или алюминий

Повідомлення KUZYA2005 » 9.3.13 23:09

Відео підкреслює характеристики матеріалів. Карбонова рама на розрив тягнулася як гумова, на лобовий удар зїдала значно більше ударної енергії ніж люмінь .. Що і треба було довести, єдина доведена перевага карбона це його легкість. Якщо ставити питання вибору між карбо і люмінь , то його як такого немає,є топові карбо рами під їздунів вагою максимум 85 кг(я про реалізацію її оптимальних характеристик а не про максимально допустиму вагу їздуна) і є решта люмінькі для туризму в яку не вкладено ніякої інженерії :duma: що з чим порівнювати ?
Мой твой не понимай! Щось я не зовсім вловив що ви мали на увазі, чому
єдина доведена перевага карбона це його легкість
, якщо як мінімум ще
на лобовий удар зїдала значно більше ударної енергії ніж люмінь
,
на розрив тягнулася як гумова
- ну тут я не зрозумів, що саме ви цим хотіли сказати, але ж вона витримала більше ніж люмінь. Тобто при інших рівних, карбон міцніший за люмінь, легший, йому легше надати необхідні якості, як то жорсткість та поглинання ударів/вібрації в заданих напрямках, його легше ремонтувати. Для мене є один величезний мінус - його ціна. Про
є решта люмінькі для туризму в яку не вкладено ніякої інженерії
, чому? Все дублюється, є рами з однаковою геометрією та назвою на вибір, або люмінь, або карбон, кожний сам обирає для себе, в залежності від фінансових можливостей та вподобань. Тому ще раз повторю питання, чим вам так не вгодив карбон, звідки такий песимізм?
Жизнь мила, но ездить хотца. © KUZYA

Vadim Bus
*********
Повідомлень:8392
З нами з:28.4.09 10:28

Re: Карбон или алюминий

Повідомлення Vadim Bus » 9.3.13 23:25

Подивіться тест на розрив (відрив рульової від тіла рами), що ми бачимо? Карбонова рама вигинається на більший кут рульової, до моменту розриву, якщо ви думаєате що це характеризує її міцність то зовсім ні, це її еластичність. Межу її міцності не можна порівнювати з люмінькою, тому що перед тестом треба визначити матеріал і виріб на здатність розтягуватись , і тільки потім, в розтягнутому стані піддавати СТАНДАРТНОМУ навантаженню на розрив. розумієте про що я ? це як порівнювати міцність залізобетонної плити і гумової автомобільної покришки.
Важкі і потужні їздуни які можуть з місця добре розганяти вел знають про що я кажу, і як ця еластичність дратує коли на правих краях хочеш заїхати на гору.
Люмінька зберігала постійність кута до певного моменту потім зім'ялась "в раз" , тобто вона жорсткіша вона збергає постійність форми і площин в яких закріплені деталі обладнання при навантаженні.. Спорити немає про що, люміняві рами над якими шаманили інститути закінчилися ще 7-8 років назад. Зараз є карбон який коштує копійки , він дуже зручний в обробці і піпл його хаває як дурний навть без майонеза.. За люмінькою можете тількі ностальгувати. І ті хто шарить рами 7000 серії просто так по барахолкам не розпродують

Що означає карбон мені не вгодив? , у мене 4 вела (один в стадії збірки) всі крабонові рами , я б залюбки купив тонкостінну люміняву раму, а ще краще титанову сучасної розробки, чисто під спринти, просто це вже не роблять , люмінь - це супер дорого.


Повернутись до “Велосипеди та Рами”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей