
Ну у меня еще и не стандартная кассета, 11-34... да и пусть касается, сотрется новый переклюк куплю )Будет. Но на больших звездах возможно ролик станет касаться их.
Не знаю, что за рама "Алекс", но если это ардис-стайл - вполне может быть, что там с болтающейся и люфтящей "подвеской" можно только мириться :)Незважаючи на те, що на маунтінбайку вже більше 10 років, ще ніколи не мав якісного "двохподвеса"
Був колись "Алекс" здается, брав вже б/у, і була в нього така ситуація - амортизатор стукав постійно, не сам аморт,
а в місцях кріплення амортизатора в рамі. "Посадочні " місця були розбиті (розроблені) . Спроби щось зробити не принесли успіху. І сказали мені тоді що це буває абсолютно з всіма такими рамами. Треба з цим змиритися... давно вже це було, мабуть років 4 назад.
А тепер, знову і знову читаю на форумах як пишуть, що це такі класні байки,з амортизатором, на скільки вони кращі...
Давно собі хотів попробувати, але весь час при виборі велосипеда не розглядав "двохподвес " саме за такого свого досвіду :(
Щось змінилося чи я неправильно все зрозумів ? Всі рами будуть "розбиті" амортизатором в районі кріплення в рамі? Чи це в мене склалося невірне враження?
Тепер зрозумів чому це повідомлення перенесли в "чайниковые вопросы" Ні, таку раму вже не розглядаю давно.Не знаю, что за рама "Алекс", но если это ардис-стайл...
Разница будет, ощутимая ли - зависит от ожиданий.Сейчас езжу на dart 1.
Стоит ли переплачивать за тору? Будет ли ощутимая разница? Стоит копить и менять?
на современных велосипедах, такие проблемы у владельцев если и возникают, то очень редко. у самого фелт. пробежал много. проблем не было пока.Тепер зрозумів чому це повідомлення перенесли в "чайниковые вопросы" Ні, таку раму вже не розглядаю давно.
...хочу уточнити, самі кріплення в рамі не страждають, "процес розбивки" кріплення достатньо довгий процес щоб ним перейматися,і ті бушинги можна без проблем замінити/купити - все вірно зрозумів?
До речі, вот та рама, після якої більше не розглядав "двохподвес" до покупки. (фото 2003 року, давненько)
Не хорошо это - на торможение влияет на положительно и будут колодки стираться не равномерно. Надо выставить правильно.скажите, пожалуйста, это нормально, если рычаги на заднем вибряке после настройки (в смысле, чтобы колодки были на одинаковом расстоянии от обода) находятся не в таком положении | | , а в таком \ \ ? ну, то есть перекошены немного в одну сторону.
или же они должны быть строго в вертикальном положении и надо искать проблему в колесе/ободе?
зы: на переднем колесе стоят ровно(
Какой пробег трансмиссии(цепь, кассета, система)?Подскажите пожалуйста почему может проскакивать цепь на одно звено? На высоких скоростях, когда цепь в сильно натяжении происходит "прокручивание" на одно звено. Недавно в мастерской убрали одно звено, после этого и начались пробуксовки. Кто-то сталкивался? Как с этим бороться?
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей