Взял цепочку SRAM РС-951. Она с липкой заводской смазкой. Надо ли ее смывать? И чем?
Ось, наприклад, цитати з трьох різних сайтів:
www.pinkbike.com
Chain manufacturers do not recommend stripping their factory lubricant. Their lubricant
is incorporated into the chain during the manufacturing process and as a result they
know it has penetrated the pins and rollers assuring proper performance. If the chain
is completely stripped of this lubricant, there is then the question of whether or not the
replacement lube will penetrate the pins and rollers completely.
...
Виробники ланцюгів не рекомендують змивати їхню заводську змазку. Їх змазка нанесена в процессі виробництва і тому повністю досягла всі внутрішні поверхні ланцюга, гарантуючи правильну роботу. Якщо ланцюг буде повністю позбавлений цієї змазки, то немає впевненості, що нова змазка зайде так само глибоко і потрапить у всі внутрішні поверхні.
performancebike.com
Most chains will come pre-lubricated from the factory. DO NOT remove the factory grease from a new bicycle chain (although it’s ok to wipe off any excess) until it’s time to really clean the chain. Most factory grease applications are good for several hundred miles.
...
Більшість ланцюгів продаються вже з нанесеною на заводі змазкою. НЕ ВИДАЛЯЙТЕ заводську змазку з нових ланцюгів (можете тільки витерти її надлишок, якщо він є) до тих пір, поки дійсно не виникне потреба помити та змастити ланцюг. Більшість заводських змазок добре ходить кілька сотень миль.
sheldonbrown.com
New chains come pre-lubricated with a grease-type lubricant which has been installed at the factory. This is an excellent lubricant, and has been made to permeate all of the internal interstices in the chain.
This factory lube is superior to any lube that you can apply after the fact.
Some people make the bad mistake of deliberately removing this superior lubricant. Don't do this!
The factory lubricant all by itself is usually good for several hundred miles of service if the bike is not ridden in wet or dusty conditions. It is best not to apply any sort of lube to a new chain until it is clearly needed, because any wet lube you can apply will dilute the factory lube.
...
Нові ланцюги продаються вже змащеними на заводі. Це чудова змазка, вона нанесена так, щоб дійти до всіх внутрішніх контактуючих місць ланцюга.
Ця змазка набагато краща за ту, яку ви зможете потім нанести самі.
Деякі люди роблять помилку, свідомо видаляючи цю чудову змазку. Не робіть цього!
Заводська змазка зазвичай добре служить кілька сотень миль, якщо, звісно, не їздити в умовах дощу або пилу. Найкраще не змащувати новий ланцюг до тих пір, поки він остаточно не потребуватиме мийки, тому що будь-яка нова змазка, яку ви нанесете, тільки розбавить заводську.