Рама придбана по передзамовленню у 2010му, біла та офіційна, з документами. В перегонах байк використовувався в 2010му та трохи в 2011му.
Після цього переважно по місту та інколи неагресивно на ґрунті. За 2015-2016 дуже мало, разом 1991км. Весь 2017й байк не виїжджав.
Місцями присутні невеличкі косметичні дефекти: потертості та сколи фарби. Ну а як жеж без цього на байку, який не стояв вдома...))
На стакані каретки знизу великий скол, отриманий в перший же виїзд через зажовування ланцюга між зіркою та рамою.
Всі подробиці по деяких компонентах під спойлерами.
Рама: Kellys Blade, 21.5”, 2010, з алю труб Easton Ultralite. Колеса 26". Геометрія у фотках. Дропаути 135х10, рульова неінтегрована (1794г разом з гаком та чашками рульової).
Хомут: стоковий, на ексцентрику (41г).
Рульова: VPA56ACK, на картриджних підшипниках. Стан ідеальний (74г решта рульової).
Вилка: Manitou R7, повітряна, демпфер Super TPC100, ноги 30мм, довжиною 120, хід 100 (1544г).
Show
Раритетна Брав вживану з Меріди 2007го року. Перший власник порошинки здував зі свого вела і регулярно раз на рік здавав на повне ТО.
Можливо трохи повело ноги (на лайтових вилках того часу — часте явище), оскільки покришка візуально трохи не по центру. На роботу та характеристики не впливає.
Один з сальників трохи сопливить, не критично. Баг цей з упаковки, виявив відразу після установки нового комплекту. Через сезон переставив на іншу ногу — те саме. Загальний їх стан добрий, проїхали після встановлення 3-3,5т, з яких майже все містом.
На нижньому болті однієї з ніг замість гумового кільця саморобний варіант з підручного матеріалу (зі старої камери). Потрібного розміру не було, а пошкоджений о-рінг чимось замінити було треба. Не тече, над ним на тому ж болті друге, правильне і нормальне кільце.
Башинги ще рік-два поіздять, може й більше, залежно від умов використання.
У верхній різьбі кріплення каліпера відсутній перші кілька витків різьби (3-4мм). Свого часу я закрутив каліпер надто коротким болтом, її і злизало. Встановив довгий болт, все ок, бо він тримається за решту 1+см різьби.
Повітряна камера не травить. Гумові кільця в камері локауту заміненіна початку 2014го.
Можливо трохи повело ноги (на лайтових вилках того часу — часте явище), оскільки покришка візуально трохи не по центру. На роботу та характеристики не впливає.
Один з сальників трохи сопливить, не критично. Баг цей з упаковки, виявив відразу після установки нового комплекту. Через сезон переставив на іншу ногу — те саме. Загальний їх стан добрий, проїхали після встановлення 3-3,5т, з яких майже все містом.
На нижньому болті однієї з ніг замість гумового кільця саморобний варіант з підручного матеріалу (зі старої камери). Потрібного розміру не було, а пошкоджений о-рінг чимось замінити було треба. Не тече, над ним на тому ж болті друге, правильне і нормальне кільце.
Башинги ще рік-два поіздять, може й більше, залежно від умов використання.
У верхній різьбі кріплення каліпера відсутній перші кілька витків різьби (3-4мм). Свого часу я закрутив каліпер надто коротким болтом, її і злизало. Встановив довгий болт, все ок, бо він тримається за решту 1+см різьби.
Повітряна камера не травить. Гумові кільця в камері локауту заміненіна початку 2014го.
Кермо: Truvativ Team, 580мм, фарбоване якісно порошковою фарбою в автомайстерні (153г).
Гріпси: шосейна обмотка ВВВ, в 2 шари (*г).
Ріжки: RCZ Race, 70мм (*г).
Підсиділ: Truvativ Stylo Team, діам. 27,2мм, довж. 400Мм, офсет 0 (288г).
Сідло: VK 1362 (259г).
Шатуни: Shimano Deore M590, 175мм, 22/32/42. Середня від 510х чи від 532х, вже не згадаю (888г).
Каретка: Shimano SM-BB51 (96г).
Show
Один з підшипників каретки розхитаний, при оберті шатунів без ланцюгу — гудить. Стояв з лівої сторони (ліві якось раніше на цих каретках зношуються), поміняв його в чашках місцями з правим підшипником. При встановленому ланцюгу гудіння не чутно і не відчувається.
Ланцюг: Sram PC-971 (276г).
Show
Задній перемикач: Sram X9, довга лапа (208г).
Show
Перші декілька серій цієї моделі переклюків випустили з недопрацьованою конструкцією болтів регулювання верхнього та нижнього положення (інфу можна нагуглити). При викрученому болту нижнього положення ролики все одно не сумішались з найменшою зіркою касети. Проблему всі вирішували невеличкою шайбою між гаком та переклюком. Саме так зробив і я, все чудово працює.
Show
На одному відірвалася гумова заглушка отвору заміни троса. Приклеїв їзолентою, другу про всяк випадок також.
Троси-рубашки-кінцевики: Alligator, після заміни на початку 16го проїхали 660км, тросики — полірована нержавійка (*г).
(* - винос+ріжки+гріпшифти+обмотка+гальма з заднім адаптером+тросики з рубашками, разом 1166г)
Колеса: Mavic Crossride 26 (1030г та 1210г з роторами, 150г ексцентрики).
Show
Переднє і заднє різних років випуску. Помітив це через рік після покупки, наліпки та профіль трохи відрізняються. Брав новими, з розбірки.
Картриджні підшипники після заміни проіхали 1991км, майже все по місту, тому стан їх ідеальний. Полімерний підшипник барабану (слабке місце цієї моделі коліс) трохи втомлений, однак не вбитий. Заміни в магазинах не знайшов, треба шукати або за кордоном, або замовляти у токаря.
Картриджні підшипники після заміни проіхали 1991км, майже все по місту, тому стан їх ідеальний. Полімерний підшипник барабану (слабке місце цієї моделі коліс) трохи втомлений, однак не вбитий. Заміни в магазинах не знайшов, треба шукати або за кордоном, або замовляти у токаря.
Покришки: Maxxis Beaver/Ranchero, 26х2,0, сталевий корд (560г та 680г).
Камери: поїжджені) передня Bontrager 6 латок, задня Kenda 4 латки (164г та 152г).
Загальна вага: 11,23кг. На не найлегших компонентах.
Загальний стан чудовий, байк регулярно чистився (ледве не після кожного дощу)), раз на рік перед сезоном повністю перебирався. Все налагоджено і працює як треба. Колеса вирівняні та підтягнуті в майстерні Велокиїв. Альбом з оригіналами.
Ціна байку:
Барахол можливий після продажу рами.
Рама (з рульовою та зажимом):
Рама+вилка:
Питання можна задати в темі, у ПП, на пошту kita88@meta.ua, або за телефоном 097-724-3519.
Оплата на карту ПриватБанку чи готівкою при самовивозі (еквівалент в гривні по курсу ПриватБанку на день оплати).
Відправлю по Україні.
Самовивіз в Києві за попередньою домовленістю, Дарницька (Ленінградська) площа.