Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Змінюється світ, змінюємося ми, змінюються наші велосипеи і тільки ДЕМОКРАТІЇ на Велокиєві не було та не буде.
Аватар користувача
AVVAKUM
новичок
новичок
Повідомлень: 5880
З нами з: 25.4.07 17:07
Skype: avvakum_v
Стать: чол
Звідки: старая, старая Дарница

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення AVVAKUM » 6.6.17 09:33

Посадка левой и правой должны быть синхронными и жаль нельзя хвосты соединить.
Можно в принципе и соединить. Такие самолеты , правда более скромных размеров, достаточно успешно выпускались и эксплуатировались
Вкладення
fw-189-lg.jpg
Fw-189. т.н. "Рама".
fw-189-lg.jpg (50.64 Кіб) Переглянуто 3692 разів
— В резюме вы указали, что вам не нравятся геи...
— Нет, скорее это я им.
— Вы нам не подходите.
— Вот видите? Я так и написал.

Аватар користувача
AVVAKUM
новичок
новичок
Повідомлень: 5880
З нами з: 25.4.07 17:07
Skype: avvakum_v
Стать: чол
Звідки: старая, старая Дарница

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення AVVAKUM » 6.6.17 09:45

Это не единственная реализация, но самая массовая
https://ru.wikipedia.org/wiki/Двухбалочный_самолёт
Обычно они были небольших размеров, но в 80-е годы создали ипроект и более солидного самолета
Вкладення
1а.jpg
1а.jpg (21.92 Кіб) Переглянуто 3690 разів
— В резюме вы указали, что вам не нравятся геи...
— Нет, скорее это я им.
— Вы нам не подходите.
— Вот видите? Я так и написал.

Аватар користувача
BlackFire
* * * *
Повідомлень: 754
З нами з: 29.5.10 22:20
Стать: чол
Звідки: Киев, Оболонь

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення BlackFire » 6.6.17 12:41

Посадка левой и правой должны быть синхронными и жаль нельзя хвосты соединить.
Можно в принципе и соединить. Такие самолеты , правда более скромных размеров, достаточно успешно выпускались и эксплуатировались
Нельзя.
Там будет выхлоп при пуске ракеты.

Аватар користувача
AVVAKUM
новичок
новичок
Повідомлень: 5880
З нами з: 25.4.07 17:07
Skype: avvakum_v
Стать: чол
Звідки: старая, старая Дарница

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення AVVAKUM » 6.6.17 13:54



Нельзя.
Там будет выхлоп при пуске ракеты.
Не будет ни какого выхлопа :D
Маршевые двигатели тяжелых самолетных ракет происходит после отделения от носителя, с некоторой паузой.
Поскольку кроме "выхлопа" :mosking: существует некоторая опасность взрыва маршевого двигателя. Поэтому его и запускают после отдаления от самолета

Смотреть после 21мин.

phpBB [media]
— В резюме вы указали, что вам не нравятся геи...
— Нет, скорее это я им.
— Вы нам не подходите.
— Вот видите? Я так и написал.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 8.6.17 17:45

Такого чуда, як на картинці, я ще ніколи не бачив. Ладно, Тойота робить гібридні автомобілі - то ще куди не йшло. Але гібридний велосипед? :o З двома! різнотипними моторами! Мабуть, то уже перебор... Це той момент, коли інженерний геній не дає людині спокою :D. Хочеться щось зробити, а нафіга воно кому потрібне, незрозуміло :duma:. Квадрат_малевича в інженерії. Ідея прикольна, рекуперація, свобода від розетки, більшість маршруту без тарахтіння, збільшення дистанції... Але його маса, отого конструктиву і втрати при взаємоперетворенні енергії, мабуть, зіжруть усі ті бонуси. Хоча тойоти з тим якось їздять :duma:.


Зображення

І він не один, такий любитель велогібридів. Ось іще одне гібридне чудо техніки:

Зображення
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 10.6.17 14:16

Куди діти старий велосипедний ланцюг? Зробити спіннер! Сама модна штучка цього сезону, крутять усі, від пенсіонерів до дитячого садіка :D. Я й сам на днях навчився всілякі трюки зі спіннером робити зі своєю малечею, не хочеться ж відчувати себе старпером на обочині модного тренду ;).

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 11.6.17 18:50

Оце я розумію, правильний бампер на машині :good:. А то як наваяють автовиробники купу нікому непотрібної плястмаси аля хверрарі для хом'ячків - фіг на який бордюр з таким бампером залізеш, навіть лежачих поліцейських і то на першій передачі приходиться переїзджати :bad:. Хоча ці розфуфирсті бамперА на звичайному дорожно-сімейному автомобілі все одно, як до гірського велосипеда причепити крила від "України" - ні вигляду, ні функції - одне торохтіння. Якийсь дурнуватий тренд в автовиробників пішов - отакі бампери, що по землі волочаться, такий самий, як в велосипедних виробників - гнуті рами і колеса, величиною як у Бєлаза :duma:. Подуріли зовсім. Нафіга оці випендрони? Я і так його куплю, що машину, що велосипед, якщо воно мені треба, але я купляю функціонал, а не оцю дурість, щоб воно виглядало якось нестандартно. Ні машина, ні велосипед від цього їздити краще не стане. А естетика пострадала - раз, функціонал - два. Пропоную дизайнерів і маркетологів відправити на лісоповал і не винаходити другий раз велосипед. Його уже винайшли... З автомобілями - те саме.

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 13.6.17 14:06

Хоча деколи винаходити велосипед навіть корисно. Мені дуже сподобався оцей конструктив, що нижче на відео. Нарешті повикидали з велосипеда ці відкриті шимановські переключателі, які вічно забиваються грязюкою, бояться падінь на правий бік і сильно люблять намотувати траву і чіплятися за всі пеньки. Причому викинули обидва - і передній і задній. Взамін - нормальна закрита планетарка, причому явно не на три швидкості. Серединне розміщення, майже в центрі мас, прикрита рамою, падіння її навряд чи пошкодить, грязюка всередину не наб'ється. Не перевішує велосипед назад і не створює надмірну підресорену масу, як планетарна втулка. Супер! Бо мене, чесно кажучи, дістало після кожної вологої поїздки чистити і змащувати всю трансмісію на велосипеді. Груба аналогія - якби я на машині кожен раз, як проїхався в дощ чи по піску, знімав коробку передач, чистив всі шестерні, тяги, міняв масло... :o Правда по-дебільному би виглядало? ;). Ну, нарешті воно стає схоже на нормальну закриту автомобільну коробку передач в мініатюрі :Yahoo!:. Мінуси є. Найстрашніший - два ланцюги :). Правда, обидва ті ланцюги нормальної товщини а ля "Україна", і працюють без перекосу, їх за життя не зносиш, а не те, що за сезон. Друсий мінус серйозніший - ту систему на будь-який велосипед не поставиш, там мусить бути фірмова рама. Ну... хороші речі ніколи не бувають універсальними, що підтверджується всією історією техніки. В цілому мені такий конструктив сподобався, ставлю п'ять :good:.

phpBB [media]


ps. І підвіска в них прикольна, ось нижче є анімація. Причому та підвіска настільки оптимізована з ланцюгом, що натяжних роликів там взагалі майже не видно (на відео вище). Це також плюс - на розковбасі ланцюг не буде теліпатися як цицьки в старої баби, та й довжина ланцюга стала меншою, думаю що ті два ланцюги будуть в сумі не сильно довші одного ланцюга при класичній шимановській трансмісії :duma:.

pps. Роздивився на стоп-кадрі що там за переключалка стоїть - виявляється Shimano Alfine. Ну, непогано, то є 8 або 11 передач, по Альпах лазити може й проблемно, а для інших задач з головою вистачить.

http://www.zerodeusa.com/news/2016/12/3 ... fits?rq=g1

phpBB [media]


А ще вони таке чудо роблять (нижче відео з Євробайка). І також нестантартна трансмісія. Гут Вольдемар, гут! Правильний вектор руху :good:. Я давно хотів мати на велосипеді закриту коробку поредач, як на машині. Без усіх мінусів відкритої SIS-трансмісії і втулочної планетарки. Щоб взула і забула. Лише ланцюг змазувати. І то тільки тому, щоб не рипів. А краще взагалі ремінь туди поставити - 15 тисяч відкатав і викинув. Профіт.

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 17.6.17 17:40

Боги! Вони не просто ходять по воді, вони по ній можуть їздити :D
Втулки і каретку, мабуть, прийдеться перебрати після такого водного мегачеленджу. Зате відос прикольний получився.

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Uda4nik
*********
Повідомлень: 2578
З нами з: 23.7.09 00:58
Стать: чол
Звідки: Донецк -> Киев, Борщаговка

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Uda4nik » 17.6.17 18:28

Шоломів нема, каденс низький, перемикатись не вміють.
Не зараховано! :)

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 18.6.17 14:46

Фіга сє, наскільки у ендуриків шикарна прохідність :o. Особливо в руках професіоналів. Реально всюдихід :good:.


phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 20.6.17 20:30

Всяких збоченців бачив. Але 200 кубіків ставити на велосипед - то вже перебор, по-моєму :o. Я б побоявся на такій штуковині їздити, хоча би рама даунхілера якого в якості донора була, а то ж звичайний дорожний крузак :eek:. Хоча виглядає досить красиво. Ранні Харлеї чимось нагадує.

phpBB [media]


Он іще один збоченець. Сопромата на них нема :). Я розумію ще, якщо хочеться якийсь мопед типу дирчика зробити в якості транспортного засобу, щоб занести на руках і в коридорі його тримати, а не бігати кожен раз за ним в гараж, а от який сенс у такій глобальній конверсії, якщо воно буде важити кілограм 60, а мо' й більше? Смисл тоді в велосипедній рамі? Все одно воно непідйомне...

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 22.6.17 01:19

А як вам така коробка передач для велосипеда? Легше Pinion'a і не сильно далеко втекла за масою від класичної. Але якось мало в інтернетах про неї інформації. Хоча ставлять її навіть на Nikolai.

Зображення

Зображення
Зображення

Сайт виробника:

https://www.effigear.com/weight

Картинки якогось хитрого формату, не хотять сюди вставлятися:
https://static.wixstatic.com/media/a380 ... ca6f1.webp
https://static.wixstatic.com/media/a380 ... b42e4.webp
https://static.wixstatic.com/media/a380 ... 61_s_2.png
https://static.wixstatic.com/media/a380 ... _s_4_2.png


Оглядова стаття з аналізом плюсів і мінусів коробки:

http://kvzh.livejournal.com/840782.html

Трохи кіна:

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 22.6.17 23:16

Чистий стимпанк в натурі :). Стільки шестерень і ланцюгів в одному місці я ще не бачив. Ото в когось руки чешуться, не сидиться йому без діла. Хоча ту всю потрачену на виготовлення отакого чуда на колесах енергію можна було запросто пустити в педалювання - КПД був би значно вищий :D. Здивували такі величезні зірочки, але спробував порахувати - там таки справді передаточне співвідношення зовсім не маленьке. Двигун тримера дає в номіналі десь 7000 обертів, якщо прикинути, що довжина колеса 26" з двохдюймовою резиною буде 2055 мм згідно таблиць виробника, то при швидкості наприклад 30 км/год прості розрахунки дають коефіцієнт редукції 28:1, тобто в 28 разів. Ніфіга собі однако :o. Це, якщо без всяких хитрих редукторів зробити пряму передачу і взяти ведучу зірочку наприклад на 10 зубців, то відома має мати зубців 280! :molba: Та воно в велосипед не влізе :eek:. Як класно, що в мене каденс 60-80, а не 7000 і мені не треба отаких всяких редукторів на велосипед чіпляти :D. Але задачка з передаточними числами цікава, було весь вечір малечу чим зайняти, а то зараз канікули у них, мозги повисихали без діла, треба хоч трохи тренування, а то до кінця канікул ще табличку множення забуде ;).

ps. придивився, а там колеса, мабуть, цілих 28", це ж дорожний велосипед. Значить, коефіцієнт редукції буде ще більший... Тепер стає зрозуміло, чого в совєцьких дирчиках типу Риги-13 прямо в двигуні стояв редуктор, а я завжди думав - нафіга той редуктор там потрібен, всього якась одна кінська сила. Я ще ті дирчики застав в дитинстві, в мого діда такий був, тільки не Рига, а Верховина. Як зараз пам'ятаю, виїзджав він з дому завжди на моторі, а приїзджав завжди на педалях :). Я ще тоді допетрав, навіщо на ті дирчики велосипедні педалі ставлять - це щоб назад в руках не котити :D.

phpBB [media]


Хоча, як не дивно, але ті радянські дирчики зараз знову в тренді. І знаєте де - в Прибалтиці. Яка совок не любила ще при совку. Хоча я думаю, то не прояв ностальгії за совком, просто ті дирчики саме в прибалтиці і виготовлялися. Рига-13, їхня остання і найкраща модель, була відома на весь Союз. Зараз вони ті дирчики реставрують і влаштовують на них змагання. Причому ті змагання культивуються на рівні держави, а не просто клубами-ентузіастами. От такий от поворот історії. До речі, цікаві правила в тих змаганнях - не нагадують ні велосипедні, ні мотоциклетні. Перший заїзд - записують результат, а в другому - випускають гонщиків з гандікапом відповідно до часу першого заїзду. Першим приїхав - останнім стартуєш. Потім те все сумують. Досить чесно і урівнює шанси назалежно від стану техніки. Швидкості там не мотоциклетні. Але й не велосипедні :). Траси - асфальт, гравійка, грунт. Досить прикольно і азартно. Якби воно ще так не дирчало - було би взагалі супер. Але що поробиш - дирчик :D.

phpBB [media]

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 24.6.17 01:28

Нублін, кулібіни :o. Це ж треба додуматися - такого кентавра зробити :molba:. Цікаво, що з цього приводу сопромат каже і на якому з поворотів вони стануть моїми пацієнтами?

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Dagger
* * * * *
Повідомлень: 1076
З нами з: 5.5.05 00:49
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Dagger » 24.6.17 17:43

Так, для размышлений администрации - вот эти вот ссылки на видео у меня лично ни в опере, ни в мозилле не работают. Чтобы понять, куда они вообще ведут, приходится тыкать в "цитату" и после вырезать ссылку вручную. Что-то с движком форума, и давненько уже.

Аватар користувача
Stepik
* * * * *
Повідомлень: 1549
З нами з: 20.7.05 15:15
Стать: чол
Звідки: Київ, Троя -> Борщагівка

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Stepik » 26.6.17 15:36

Так, для размышлений администрации - вот эти вот ссылки на видео у меня лично ни в опере, ни в мозилле не работают. Чтобы понять, куда они вообще ведут, приходится тыкать в "цитату" и после вырезать ссылку вручную. Что-то с движком форума, и давненько уже.
Треба відключити адблок для велокиєва (або щось подібне) і буде щастя :)
Востаннє редагувалось 26.6.17 19:22 користувачем Stepik, всього редагувалось 1 раз.
Все частіше слова "юзай пошук" набувають сенсу "йди в *опу"....
Страшні московські воші, а ще страшніші українські гниди (с)Симон Петлюра

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 26.6.17 19:05


Треба відключити адблок (або щось подібне) і буде щастя :)
В мене адблок постійно включений (не люблю набридливу рекламу, особливо на ютубі, коли воно вилазить в самі цікаві моменти). Але відео з форуму у мене все показується.


Ближче до теми.

Набрів на цікаву програмульку, яка дозволяє імітувати пробіг велосипеда з мотор-колесом і батареєю різної ємкості. Причому прога враховує навіть ступінь опору повітря і опір коченню. Цікаво, наскільки та програма правдоподібна? Хто є спеціалістом по електровелосипедам або мотор-колесам? В мене вже давно є мрія пересісти на двоколісний електротранспорт, щоб на ньому добиратися на роботу взамін автомобілю (просто на педалях не підходить, на роботі душ відсутній, а ставати змиленим до пацієнта - то зовсім не феншуй). Зупиняє тільки дороговизна акумуляторів (про свинцеві не говоримо, при їхній масі то забава для мазохістів). При своїй ціні ті акуми ще й зовсім не вічні, а так, на два роки (суджу по автомобільному акумулятору, може на велосипеді його й надовше вистачить). Хотілося хоча б розрахувати мінімально необхідну ємкість того акумулятора - економії все-одно не буде, але хоча б не прийдеться платити за непотрібні кіловати. Орієнтири: велосипед - 13 кг, я в трусах і тапочках - сотня, акум десь вісім кіло і мотор-колесо стільки ж, може трохи менше... Разом 130 кг набереться. Мотор-колесо орієнтуюсь на 48V, 1000W. Пробіг до зарядки потрібен не менше 35 км. 10 махів батареї там мабуть не вистачить :duma:. Двадцять - ціна кусається (якби ресурс їх був хоча би 5 років - то нормальна ціна, але я в такому пробігу акумів щось сильно сумніваюсь). Яка ємність буде достатньою при таких параметрах? Хтось з електровелами дружить, щоб дати дільну пораду? І стосовно достойних виробників мотор-коліс і акумів також.

Посилання на калькулятор (вони його називають симулятором, ну хай буде симулятор, мені однаково):
http://velomastera.ru/shop/osnov.php?idstat=130

або ось тут оригінал:
http://electricbikesimulator.com/index,ru.html


Симулятор видає мені батарею 16 махів з моїми даними. Цікаво, наскільки воно відповідає реальності?

(клікабельно)
Зображення
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 27.6.17 14:29

Реально здивувало. В такий пробіг мені взагалі мало віриться :o:
3644 километра на 1 литре бензина
http://news.drom.ru/17817.html

Подумав, може ворожі сайти щось прибрехали за своєю стандартною звичкою... Виявляється, таки правда:
http://www.autoblog.com/2011/10/13/winn ... -to-3-644/

Тільки воно називається не "Honda майл чэллендж", а "Honda Eco Mileage Challenge". Але то вже деталі. А 3644 км на літрі - таки реальність :molba:.

Рекордсмен:
Зображення

Хоча мені цей конструктив візуально більше сподобався. До речі, саме він отримав приз за кращий дизайн.

Зображення

А модифікована класика типу народний скутер - тільки 283 км здолала на літрі палива. Проти 3644 км рекордсмена то офігенна різниця! Ніколи не думав, що на якихось мізерних 25 км/год (їхня середня швидкість) аеродинаміка буде мати таке велике значення :eek:. Недаремно ж UCI забороняє використання лігерадів в шосейних гонках... До речі, цікаво, а чисто лігерадні змагання існують? Чи тільки на любительському рівні?

Зображення
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 27.6.17 17:27

Допитливість і тяга до творчості ніяк не дає людині спокою :). Не знаю, наскільки воно ефективно, сам на це відео випадково натрапив... Але абсолютно нестандартно і ні на який інший рушій не схоже. Ну, може хіба що на паровоз :D.

phpBB [media]

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 28.6.17 21:14

Прикольний моцик :good:. Щось середнє між ендуриком і тріальним мотоциклом. Здивувала його вага: іспанці умудрилися при його 74! кг :o впихнути туди цілих 250 кубів мотора! 74 кг - то народні 50-кубові скутери стільки важать. Всенародно любимий "йобрик" Yamaha YBR при своїх 125 кубах важить 125 кг - це так, для порівняння. Ще би 20 кіло з того OSSA Explorer скинути і його можна було би на руках переносити, як велосипед. Хоча й так непогано. Народ на ньому і ендуро катає і тріалом бавиться - і витримує, зараза, відгуки в неті непогані. Порадував велосипедний руль. Вобчем колега велосипедиста, тільки що з мотором.

phpBB [media]

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 29.6.17 19:35

Якби смугу такої ширини намалювали крейдою на асфальті - проїхали б усі. Страх заважає людині втілювати свої ідеї і викликає надмірну метушливість. Саме тому кицька може ходити по перилам на балконі восьмого поверху, а людина ні. "Горе от ума" називається. А всьому виною абстрактне мислення, якого в кицьки немає за визначенням.

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Uda4nik
*********
Повідомлень: 2578
З нами з: 23.7.09 00:58
Стать: чол
Звідки: Донецк -> Киев, Борщаговка

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Uda4nik » 29.6.17 21:14

Якби смугу такої ширини намалювали крейдою на асфальті - проїхали б усі. Страх заважає людині втілювати свої ідеї і викликає надмірну метушливість.
Більшість валиться на старті, де ровер при низькому каденсі хитається в різні боки. Намалюй смугу та спробуй рушити по ній з місця на важких передачах.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 30.6.17 15:07

Намалюй смугу та спробуй рушити по ній з місця на важких передачах.
Запросто. Треба тільки стойку тріальну відпрацювати. Я вже років з десять її треную. Методика проста і ненав'язлива: мені лінь злазити з велосипеда на світлофорі, то я пробую на ньому балансувати до останнього :D. Так набалансувався за купу років, що вже можу стояти на місці без проблем. Правда, окрім цього, з тріальної дисципліни я більше нічого не вмію :). Навіть банні-хопа класичного робити. А некласичного з контактними педалями любий дурак зможе, щоб перед бордюром не злазити.
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, что меня удивило (дайджест)

Повідомлення Varyat » 1.7.17 18:49

Цікавий рушій. Такої конструкції я ще не зустрічав. По суті, це той же Friction Drive, але зусилля передається зовсім не на резину велосипеда, яка при цьому досить сильно зношується, а на обод. Два двигуни з обидвох боків обода досить толково урівноважують зусилля фрикційних роликів, запобігаючи деформації колеса. Система розмикається зовсім просто шляхом відведення в сторону двигунів і можливістю повноцінного педалювання без індуктивного гальмування, яке властиве мотор-колесам без редукторів. А тут редукторів просто нема! Мінус одна деталь зі своїм тертям і шумом. Супер!

Класний конструктив. Мені сподобався. Єдине питання - чому не можна було використати для передачі зусилля гальмівні доріжки на колесах, а городити ще якусь чорну приблуду на колесі? :duma:

Виробник Cybien , із Франції. Їхній сайт:
http://www.cybien.fr/velo-electrique-cybien.htm

Зображення
Зображення
Зображення
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.


Повернутись до “Пісочниця”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 19 гостей