Ремінна трансмісія/Gates Carbon Drive

(все про шатуни, каретки, педалі, касети, ланцюги, перемикачі, манетки)
Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Ремінна трансмісія/Gates Carbon Drive

Повідомлення Technician » 8.3.17 17:34

Зображення

Однією з найцікавіших трансмісій для велосипеда є ремінна передача. Чисті руки, чистий одяг, легкість, невибагливість, довговічність, тиша — ось список переваг над ланцюгом та перемикачами. Сфера використання покриває вимоги ком'ютерів та туристів, включаючи в себе сінглспіди та велосипеди на планетарних передачах, переважно Shimano Alfine та Rohloff Speedhub. ККД ланцюгової трансмісії вище, тому навряд чи найближчим часом ремінь з'явиться на спортивних велосипедах, будь це шосейник або кантрійний підвіс, але цій системі є багато, що запропонувати.

Найбільший плюс ремінної трансмісії полягає в тому, що ремінь не розтягується з часом, як ланцюг, тому служить в 4 рази довше (різниця в порівнянні залежить від техніки педалювання, погодних умов, катання по багнюці, піску, та персонального ставлення райдера до сервісу). На відміну від ланцюга, який складається з кількох сотен окремих деталей, які з часом зношуються через тертя, ремінь являє собою цільну конструкцію і не схильний до такого типу деформації. Цільнсіть в той же час є й мінусом, адже для встановлення на велосипед, вам якось треба роз'єднати задній трикутник, щоб протягнути ремінь крізь раму. Звичайні рами для цього не пристосовані. Рама має бути розроблена саме під Carbon Drive: правий дропаут має замок, який з'єднує верхнє та нижнє перо.

В більшості випадків запасні частини для ремінної трансмісії доводиться замовляти через інтернет. В грошовому питанні можна непогано зекономити в довгостроковій перспективі.

Система складається з ременя, передньої та задньої зірки. Передня коштує близько $90, має посадковий інтерфейс BCD130 (п'ятилапка) або BCD104 (чотирилапка) і підходить до будь-якого популярного шатуна. Задня коштує від $30 до $110, а ремінь — близько $35. Враховуючи ціни на системи 1x, це помірні гроші. Візьміть калькулятор і порахуйте, скільки можна зекономити у порівнянні з довгостроковим використанням 1x. За період служби системи Carbon Drive доведеться 4 рази замінити касету. Візьмемо не топові компоненти. Наприклад, касета SRAM PG-1130 з розрахунком 11-42 коштує $80. Скільки разів ви заміните ланцюг, це питання стуо особисте, адже хтось міняє ланцюги "по колу" кожні 500 км, а хтось ганяє на одному ланцюзі, поки він не розтягнеться і не з'їсть зірки касети. Скільки б це не було, додайте вартість N ланцюгів, де N — кількість, яку ви використаєте за строк служби касети, помножену на чотири.

Яка сума вийшла? Це вартість витратних матеріалів, без врахування вартості перемикача, манетки та зірки narrow-wide. Однак, на іншій чаші знаходиться вартість планетарної втулки, яка має власний перелік мінусів. Виделка цін на планетарні втулки широка і доходить до $1200 за Rohloff Speedhub. Ціни на дешеві планетарки стартують з $60 і це буде скоріш за все 3-швидкісна втулка Shimano Nexus SG-3C41, хоча навряд чи знайдуться фанати викласти шалені гроші за раму зі спеціальними дропаутами і зекономити на якісній планетарці. Shimano Alfine коштує порядка $200.

Зображення

Втулка Rohloff Speedhub коштує астрономічних грошей, але варта того. Rohloff в комбінації з передачею Gates Carbon Drive — улюблений вибір веломандрівників.

А ось зекономити в порівнянні з сінглспідами не вдасться. Сінглові зірки та ланцюги коштують копійки і ходять довго.

Перейдемо до технічних деталей. Ремінь являє собою петлю з волокон карбону в оправі з нейлону та поліуретану. Рифлена поверхня зверху запобігає перекручуванню; в тіло ременя з полімерних матеріалів укладені карбонові волокна, що мають високу міцність на розрив; нейлоновий шар має зуби з проточкою посередині для утримання на зірках.

Система дуже вибаглива до правильного чейнлайну. Якщо чейнлайн Centertrack трохи зміщений, задня зірка сповістить про це звуком, якого вона не видає за ідеальних умов.

Система вибаглива до жорсткості заднього трикутника рами. Якщо рама м'яка, зростає швидкість зносу трансмісії. Наприклад, модифікована сталева рама "грає" при обертанні педалей та під час їзди по розбитій дорозі. В цей момент ремінь зіскакує.

Система також дуже вибаглива до натяжіння. Міцне натяжіння ременя призводить до прискореного зносу підшипників задньої втулки та каретки.
CDC vs CDX Centertrack.
Show
Зображення
Ремінна передача від Gates буває двох видів, які не сумісні один з одним: CDC та CDX Centertrack. Система CDC, що з'явилась в середині нульових років, використовує борти по бокам зірок, що запобігають зісковзуванню ременя з шліців.

Зображення

CDX Centertrack з'явився в 2011 році і являє собою значно покращену версію, в якій виправлено багато недоліків попередника. Шліци на зірках мають Т-подібну форму, а посередені ременя є проточка, якою він чіпляється за вертикальний гребінь. Найбільша перевага Centertrack над CDC в тому, що система допускає більшу амплітуду коливань рами без ризику, що ремінь зіскочить з зірки, навіть якщо натяжіння слабше за рекомендоване. Centertrack вимагає меншого натяжіння, ніж CDC, вона тихіша, краще очищується на ходу від бруду та піска. Задня зірка виконана з нержавіючої сталі, на відміну від алюмінієвої на CDC, яка зношувалася швидше, ніж сам ремінь. Для використання ремінного приводу зі втулкою Rohloff, користувачі мали купувати коштовну зірку Phil Wood, а тепер Gates робить свою дешевшу версію також з нержавійки.

Зображення

Так виглядає розрив заднього трикутника для Gates Carbon Drive. Горизонтальний дропаут оснащений струбциною для тонкого налаштування натяжіння ременя.
А ось варіант зі слайдинговими дропаутами.
Show
Зображення
Як вже сказано вище, звична рама для багатошвидкісного велосипеда не підійде. Щоб використання Carbon Drive стало можливим, вона повинна мати розрив на верхньому або нижньому пері, або в дропауті, щоб можна було через трикутник протягнути ремінь. Можна модифікувати стару раму, відрізавши дропаут і впаявши/вваривши/вклеївши інший, з можливістю роз'єднати пір'я. Іноді у виробників зустрічаються цікаві конструкції, такі, як модель Woodsmoke від Salsa, в якій заднє перо задране догори вище лінії ланцюга. Але, хоча в Woodsmoke не потрібно протягувати ланцюг/ремінь через трикутник, використати ремінний привід не вдасться, адже не вирішеним залишиться питання як натягнути систему до заялвених декількох десятків кілограмів.

Є також вимоги до дропаутів. Слайдингові дропаути є найкращим вибором, адже вони дозволяють легко налаштувати натяжіння. Горизонтальні дропаути, як в трекових велосипедах, також підходять, але встановивши колесо, у вас має залишитись ще близько сантиметра до краю дропаута перед остаточним натяжінням. Косі дропаути не підходять.

Довжина петлі ременя фіксована і рахується за кількістю зубів, починаючи зі 108 для короткобазних ком'ютерів, закінчуючи 250 для тандемів.

Натяжіння регулюється також зміною позиції ексцентрикової каретки, якщо рама обладнана таким вузлом.

Незмінна довжина петлі вимагає правильного підбору передаточного числа, для чого існує спеціальний калькулятор. Це в свою чергу обмежує бажання налаштувати "заднім числом" натяжіння системи, тому що передаточні числа фіксовані і напряму залежать від довжини заднього пера та кількості зубів на зірках. Ви не можете просто так встановити будь-яку комбінацію зірок, як в ланцюговому приводі і не можете залишити ремінь провисати на трековий манер.

Для визначення передаточного числа використовуйте калькулятор трансмісії на сайті Gates. Цікаво, що оскільки ремінь натягнутий, немов струна, ступінь натяжіння можна оцінити по звуку. Для цього знадобиться гітарний тюнер або додаток до смартфону з функцією вимірювання висоти звуку. Дехто підбирає на слух, використовуючи бас-гітару в якості еталону (лад E-A-D-G, струна E на сьомому ладі дає 62 Hz, або струна A на другому ладі дає ті ж 62 Hz). Частота 62 Hz відповідає рекомендації виробника для легкого райдера. Для повної інформації дивись в таблицю.

Зображення

До речі, діаметр передньої зірки може викликати дивні реакції. Кількість зубів варіюється з 22T аж до 70T, але не дайте своїм очам себе обманути. Комбінація 70T/19T дає передаточне число близько 3,7, що відповідає комбінації 52T/14T на ланцюговій трансмісії. Для переважної більшості потужних лосів цього достатньо.

Як бачите, технічних обмежень вдосталь, але всі вони відносяться до підготовчого періоду і одного разу знайшовши свій сетап, можна про них забути. В процесі експлуатації ви матимете безпроблемну трансмісію, яка майже не вимагає догляду та змащування, миється звичайною водою без дегрізерів, не видає ніяких звуків, окрім умов катяння по піщаним трейлам, залишає руки, ноги та одяг чистими і ходить в 4 рази довше, ніж ланцюг. Для тих велосипедистів, хто їздить багато, для туристів та любителів байктуворкінгу це чудовий вибір.

Carbon Drive не підійде спортсменам через трохи менший, ніж у ланцюга, ККД. Джейсон Сміт з Friction Facts провів лабораторні іспити і визначив, що звичайна сінглова ланцюгова трансмісія втрачає через тертя в середньому 2,92 Ватта енергії, тоді як ремінна передача втрачає 3,93 — на 1 Ватт більше. Система була натягнута за рекомендацією виробника до 38,5 кг (для важкого велосипедиста), але, що цікаво, з нульовим прелоадом ремінь показав вищий ККД, коли потужність перевалила за позначку 208 Ватт. Криві моменту виявились різними. З нульовим прелоадом ланцюг майже не показував втрати енергії, але зі зростанням потужності зростає тертя в системі і це те саме місце, де історія починає набувати нових кольорів. Ремінь буде проскакувати під навантаженням з таким налаштуванням, але якщо в майбутньому знайдуть спосіб уникнути ковзання ременя, цей вид приводу може з'явитись на спортивних велосипедах.

Також не слід списувати з рахунків і коробку передач Pinion, яка останнім часом набуває популярності. В комбінації з ремінним приводом закрита коробка передач може стати ультимативною системою для туристичних велосипедів, які не потребують навіть мінімального догляду.

На останок хочеться додати, що існують цілі бренди, які спеціалізуються з продажу комплітів на системі Gates Carbon Drive. Лідерами серед них можна назвати Schindelhauer, Bombtrack, Steppenwolf, Stevens, Kalkhoff та інші. Повний список представлений на сайті Gates.
MTB.
Show
Зображення
tumbleweed-092.tumblr.com

konst
*********
Повідомлень: 4118
З нами з: 27.7.11 11:33
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Ремінна трансмісія/Gates Carbon Drive

Повідомлення konst » 9.3.17 00:08

Интересно, на веле на последней фотке кто-то ездит, или его собрали исключительно для фотографирования?
При срабатывании подвески такого типа расстояние между осями втулки и каретки увеличивается. При многоскоростной трансмиссии всегда есть некий запас цепи, хотя удар по педалям - его называют педалкик - при резком срабатывании все равно хорошо чувствуется. А тут запаса по длине нет вообще и спецэффекты могут быть очень... интересные.

UPD.
Чуть занялся самообразованием - оказывается была такая рама, для которой проблема не свойственна, так как ось шарнира и ось каретки совпадают, именно она и есть на фото.
Зображення
Не знаю, есть ли такое у кого-то еще, и есть ли оно сейчас даже у Коны. Установка такой трансмиссии на подвесную раму любой другой конструкции чревата серьезными проблемами.

Аватар користувача
@noxin
* * * *
Повідомлень: 540
З нами з: 26.12.11 16:48
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Ремінна трансмісія/Gates Carbon Drive

Повідомлення @noxin » 9.3.17 07:49

Не знаю, есть ли такое у кого-то еще, и есть ли оно сейчас даже у Коны. Установка такой трансмиссии на подвесную раму любой другой конструкции чревата серьезными проблемами.
Від такої підвіски відмовились через розкачування при педалюванні.
Крім такої підвіски, ремінна передача може стати на urt підвіски, системи з проміжною зіркою та на основі gearbox

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Ремінна трансмісія/Gates Carbon Drive

Повідомлення Technician » 22.3.17 15:00

Trek Auto Belt.

Зображення

Важіль натяжувача.

Компанія Gates не одинока в спробі розширити вибір трансмісій для велосипеда. Нещодавно компанія Trek вирішила ризикнути і вирушити складним шляхом, розробивши власний пропрієтарний привід під назвою T.A.B. (Trek Auto Belt), який на думку інженерів вирішує ряд проблем, пов'язаних з натяжінням ременя, від яких страждає Gates Carbon Drive.

Ідея Trek Auto Belt проста: якщо ремінна трансмісія вимагає специфічної рами для повноцінного використання, в якій повинні бути або спеціальні дропаути, або ексцентрикова каретка, то чому просто не додати натяжувач з допоміжним роликом, який можна налаштувати в пару прийомів? Побічно ту ж саму функцію на багатошвидкісній трансмісії виконує пружина заднього перемикача, яка автоматично підлаштовується під довжину ланцюга і не вимагає дотримання чітко визначеної кількості ланок.

Зображення

Задній трикутник з'єднаний лише одним болтом під шестигранний ключ.

Рішення Trek має певні переваги над Gates Carbon Drive. Серед них:

1. рама може мати будь-які дропаути;
2. ексцентрикова каретка в рамі не обов'язкова;
3. система Т.A.B. вільна від залежності правильного натяжіння і допускає широкий розкид значень цього параметру; можна натягувати трансмісію відповідно вподобанням;
4. якщо дотримані допуски по розташуванню зірки на втулці та на шатуні (белтлайн), ремінь буде автоматично центруватись завдяки особливій формі зубів, що нагадують Давньогрецький бустрофедон;
5. натяжувач легко звільняє систему, коли потрібно зняти колесо (при проколі, наприклад).

Зображення

Trek Zektor SSB.

Оскільки система T.A.B. пропрієтарна, побачити її можна лише на велосипедах Trek. Система нова і поки що виробник не квапиться активно піарити її, обережно промацюючи ґрунт. В лінійці сітібайків є моделі Lync та Zektor, які Trek запустив без зайвого галасу. Їхні рами мають можливість роз'єднання заднього трикутника для протягування ременя, навіть ті моделі, які в стоковій комплектації обладнані звичною ланцюговою трансмісією. Дропаути в рамах звичайні — косі, в них немає навіть гвинтів для регулювання положення заднього колеса в трикутниці.

Ексцентрикова каретка, як ефективне рішення проблеми натяжіння на системі Gates, має один великий недолік: вона рухається. На жаль, від суми факторів: великого навантаження на педалі при стоячому педалюванні та від натяжіння ременя, каретка має властивість провертатися. Механіка процесу така: вісь каретки та геометрична вісь кареткового вузла не співпадають. Провертаючись, вісь каретки описує сегмент кола навколо геометричної вісі вузла, що призводить до втрати натяжіння і різкого проскакування ременя на наступний ряд зубів системи. Натяжувач T.A.B. призваний відмовитись від такої каретки взагалі.

Т.A.B. має і ряд недоліків:

1. при потраплянні піску на ремінь або на зуби зірки, трансмісія починає видавати неприємні звуки;
2. третій ролик в системі — додаткове джерело тертя; ККД трансмісії T.A.B. нижче, ніж Gates Carbon Drive;
3. пропрієтарність;
4. для заміни задньої зірки потрібен спеціальний інструмент.

За півтора десятка років трансмісія від Gates встигла набрати популярність і навіть пройти вже через третю ітерацію. Carbon Drive користується постійним попитом і це означає, що користувачі матимуть можливість в майбутньому дістати запчастини та комплектуючі, хоча й поки що доводиться замовляти їх через інтернет. Локальним магазинам не вигідно тримати на полицях деталі ремінної трансмісії. Gates продовжує випускати запчастини до застарілої системи CDC і не має планів зупиняти виробництво. T.A.B. в цьому відношенні виглядає темною конячкою і оскільки Trek запустив серію велосипедів з власною трансмісією без зайвого галасу, це виглядає скоріше як обережна спроба перевірити чи вдасться їм зачепитись на ринку в цій ніші, чи ні.

Зображення

На фото показаний прототип T.A.B., що тестувався в брудних умовах з недбалим ставленням до догляду. Трансмісія пройшла декілька десятків тисяч кілометрів і продовжувала працювати навіть при тому, що каретку на велосипеді було вбито.

Trek Auto Belt складається з передньої та задньої зірки, ременя виробництва японської фірми Mitsuboshi (не плутайте з назвою відомого автовиробника, різниця всього в одну літеру), та механізму з роликом, що натягує ремінь. Система сумісна з втулками для сінглспіду та з планетарними механізмами. За твердженням Trek, трансмісія T.A.B. має міжсервісний інтервал близько 16000 км, що схоже на правду і звучить трохи скромно, оскільки ремінна трансмісія без проблем витримує пробіг далеко за 20 тисяч. Поступовий та очевидний знос трансмісії гарантує, що ви не станете заручником ситуації, коли запчастина вам потрібна... тупо зараз. Треба іноді мити трансмісію водою з милом і проводити візуальну інспекцію. Про майбутній сервіс трансмісія сповістить заздалегідь, задовго до критичного моменту, коли зненацька вийде з ладу.

Задня зірка має сінгловий шестисплайновий інтерфейс, передня сідає на звичайну п'ятилапку BCD130. В дропаут на манер гака перемикача вставляється лапка натяжувача з важелем. В нижній позиції важіль відпускає ремінь, в верхній — натягує його. T.A.B. дозволяє налаштувати натяжіння трансмісії так, як вам подобається, на відміну від Gates Carbon Drive, яка вимагає досить потужних значень. Надмірне натяжіння збільшить тертя і ускладнить обертання шатунів, а недостатнє призведе до проскакування. Trek не публікує ніяких фіксованих значень і дозволяє обрати велосипедистові власне налаштування. Головне — щоб педалі обертались легко.

При правильно виставленому белтлайні ремінь буде автоматично центруватись. Якщо ремінь перекошений, він почне скрипіти. Підлаштувати положення лапки натяжувача можна за допомогою 3-мм шестигранника. Відпустіть болт на лапці в дропауті та експериментальним шляхом підберіть правильне положення натяжувача. Положення правильне тоді, коли трансмісія працює безшумно.

Якщо зірки зношені, для зняття локрингу знадобиться ключ-кіготь та вельми специфічний хлист, що працює за тим же принципом, що й ланцюговий хлист для зняття касети. Використовувати ремінь не рекомендується, особливо новий. Враховуючи пропрієтарність системи, єдине місце, де ви зможете придбати такий інструмент — це офіційний дилер Trek, та якщо пропрієтарність вас все одно не лякає і ви волієте купити велосипед, обладнаний трансмісією T.A.B., раджу замовити цей інструмент разом з велосипедом, бо в жодній майстерні цієї штуки не знайдеться.
Потрібен ось такий інструмент.
Show
Зображення
Зображення

Trek Lync 5.

Якщо ринок позитивно відреагує на нову, ні з чим іншим несумісну систему, від здорової конкуренції виграє і споживач, і залучені бренди. Може навіть статись так, як у випадку с Lefty від Cannondale: треті фірми почнуть виробляти власні компоненти та аксесуари на заміну брендовим.
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
Omen
* *
Повідомлень: 132
З нами з: 27.9.08 14:09
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Ремінна трансмісія/Gates Carbon Drive

Повідомлення Omen » 22.3.17 20:45

Не знаю, есть ли такое у кого-то еще, и есть ли оно сейчас даже у Коны. Установка такой трансмиссии на подвесную раму любой другой конструкции чревата серьезными проблемами.
Від такої підвіски відмовились через розкачування при педалюванні.
Крім такої підвіски, ремінна передача може стати на urt підвіски, системи з проміжною зіркою та на основі gearbox

А вот и нет - наоборот такая подвеска не качается и у нее совершенно нет педалкика (а это именно то - что сильнее всего убивает тебя при раскачке подвески). Но и работает она глупо на сильные удары - про отработку мелочевки особо нечего говорить - того она чаще встречается на слоупстайловых байках. (У друга такой байк - знаю, про что говорю)
Вот гора примеров таких байков и почти все они для слоупа\дерта:
Show
Specialized - Dirt P.Slope
Зображення
Зображення
Commencal Absolut SX
absolut_sx.jpg
absolut_sx.jpg (86.37 Кіб) Переглянуто 3255 разів
DMR Bolt
dmr-bolt-full-sus.gif
dmr-bolt-full-sus.gif (217.07 Кіб) Переглянуто 3255 разів
DMR Bolt 04.jpg
DMR Bolt 04.jpg (40.44 Кіб) Переглянуто 3255 разів
BLKMRKT Killswich
BLKMRKT Killswich.jpg
BLKMRKT Killswich.jpg (46.3 Кіб) Переглянуто 3255 разів
Dartmoor Shine
Dartmoor Shine 00.jpg
Dobermann Le Pink
Dobermann Le Pink.jpg
Dobermann Le Pink Slopestyle frame.jpg
Dobermann Le Pink Slopestyle frame.jpg (50.55 Кіб) Переглянуто 3255 разів
Fireeye Match
Зображення
KHS
Зображення
Зображення
MacMahone The Kingdom
Зображення
NS Soda
Зображення
Solid Flair
Зображення
Tank Hone
Зображення
и еще куча других...
Black

Аватар користувача
Omen
* *
Повідомлень: 132
З нами з: 27.9.08 14:09
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Ремінна трансмісія/Gates Carbon Drive

Повідомлення Omen » 22.3.17 21:57

А про ременную передачу - мне она кажется очень крутой штукой в сборе с планетаркой, а еще лучше гирбоксом - для лентяев на байк на каждый день. Это трансмиссия из ряда поставил и забыл - какие бы "г*вна" ни были по пути - она работает в любых условиях и фактически не требует обслуживания.
Про КПД со мной даже не рассуждаем - это унылые "гоночные" разговоры - я начинаю от скуки зевать...
P.S. и куда ее уже только не ставили, вот горка примеров для посмотреть: и фрирайдные\трейловые хардтейлы, электро-кастомы, найнеры, фэты и даже БМХы :)
Show
Timmermans Fietsen Scrambler 001.jpg
Timmermans Fietsen Scrambler 006.jpg
Timmermans Fietsen Scrambler 007.jpg
4ezra Portus 01.jpg
4ezra Portus 04.jpg
4ezra Portus 05.jpg
-zxQda3b64c.jpg
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Black

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Ремінна трансмісія/Gates Carbon Drive

Повідомлення Technician » 22.3.17 22:01

Тоже интересно. Нравится идея "поставил и забыл".
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
@noxin
* * * *
Повідомлень: 540
З нами з: 26.12.11 16:48
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Ремінна трансмісія/Gates Carbon Drive

Повідомлення @noxin » 22.3.17 22:49

А вот и нет - наоборот такая подвеска не качается и у нее совершенно нет педалкика (а это именно то - что сильнее всего убивает тебя при раскачке подвески). Но и работает она глупо на сильные удары - про отработку мелочевки особо нечего говорить - того она чаще встречается на слоупстайловых байках. (У друга такой байк - знаю, про что говорю)
Вот гора примеров таких байков и почти все они для слоупа\дерта:
Ми мабуть тут про трохи різні речі ведемо мову. При педалюванні , навіть по ідеально рівній поверхні, підвіска продовжує працювати. Тобто частина енергії йде не на пересування байка в просторі, а перетворюється в тепло. При інших рівних умовах, чим ближче вісь каретки до вісі шарніра, тим більше енергії йде на розкачування підвіски. Я саме про цю розкачку.

Наскільки я розумію, в слоупстайлі педалі взагалі можна не дуже крутити - все більше вниз.

Аватар користувача
Omen
* *
Повідомлень: 132
З нами з: 27.9.08 14:09
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Ремінна трансмісія/Gates Carbon Drive

Повідомлення Omen » 22.3.17 23:28

Мы говорим про одну и туже раскачку. Но раскачка и работа подвески в себя включают такие понятия - как этот самый педалкик, анти-скват, при агрессивной езде еще и брейк-скват и т.д.
Но чего раскачку все так не любят, чего она изнуряет (особенно на ДХ подвесах ;) ) ? - из-за того, что при педалировании, при срабатывании подвески цепь ощутимо дергается и противодействует педалированию - через шатуны "бьет" по ногам. Дергается она из-за того, что значительно меняется ее длина от точки находа на переднюю звезду и до точки схода с задней звезды. Плюс еще в некоторых случаях низкий анти-скват еще сильнее раскачивает подвеску при педалировании и с каждым нажатием на педаль качает еще сильнее и еще этот педалкик неприятно отдает по ногам. Но в подвеске с вращением перьев вокруг каретки - нет такого понятия как этот бьющий педалкик - того да - подвеска может чуть качаться - но она совершенно тебе этим не мешает, от слова вообще. Она совершенно не противодействует твоему педалированию - того хоть ставь аморт супер-плюшь - лишней нагрузки на ноги никакой не будет. Но как я уже писал - в целом подвеска отрабатывает так себе - просто гасит сильные удары.

P.S. вот очень грубый пример - но понятный - именно это дерганье шатунов против движения обычно и считают жуткой отвратительной раскачкой - т.е. педалкик. Само по себе раскачивание именно подвески без остальных "эффектов" - безвредно. Отсюда и бесконечное количество совершенно разных подвесок - т.к. или подвеска отлично все съедает но не дает нормально вжимать и еще сильнее раскачивается, или можно вжимать как на хардтейле - но она отвратительно работает и иногда даже немного вредит ;)
Зображення
Black

konst
*********
Повідомлень: 4118
З нами з: 27.7.11 11:33
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Ремінна трансмісія/Gates Carbon Drive

Повідомлення konst » 23.3.17 09:28

В кантри и в дх видимо разное понимание вреда от раскачки. Лично мне, когда ездил на короткоходном подвесе, больше мешало то, что приложенное усилие валится в никуда. Это очень хорошо чувствовалось, хотя рама однорычажная и в общем-то вполне крутибельная. Через некоторое время даже сформировалась другая манера езды, более ровная и плавная, без рывков стоя и прочих излишеств - они очевидно неэффективны.

Аватар користувача
@noxin
* * * *
Повідомлень: 540
З нами з: 26.12.11 16:48
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Ремінна трансмісія/Gates Carbon Drive

Повідомлення @noxin » 23.3.17 12:29

В кантри и в дх видимо разное понимание вреда от раскачки.
В дх ланцюг не головне :lol:
phpBB [media]

Тепер час від часу проводять любительські гонки у форматі "без ланцюга"

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Ремінна трансмісія/Gates Carbon Drive

Повідомлення Technician » 23.3.17 12:44

Аарон Гвин может победить не только без цепи, но и без Specialized.
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Ремінна трансмісія/Gates Carbon Drive

Повідомлення Technician » 2.5.17 11:34

Benoit Coulanges ездит на ремне с коробкой передач Effigear. А ещё на PB есть классный обзор подвеса на такой трансмиссии. Если кому-нибудь интересно, могу перевод сделать.

Зображення

Зображення
Show
Зображення

Фотка с Pinkbike.

Зображення
tumbleweed-092.tumblr.com


Повернутись до “Трансмісія”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей