Катафотов и флягодержателя и т.д. нет, ну кроме вело компа на руле. а вот болты для крепл. флягодержателя гляну, о них както не подумал.Вариант № "Сними катафоты" - снять все навесное с колес и рамы (катафоты, флягодерж, и т.д.)
Вариант № Х - отторцевать посадочные места калипера, особенно если они под краской (такое бывает).
Вариант № Х+1 - поставить тормоз другой модели/производителя - крайний вариант, но помогает в 99% случаях.
ну у меня ничего нигде не трет, у меня немного в другом проблема.Была такая же проблема с задним тормозом. В чем прикол был - видно на картинке. Решил как - подложил между левым поршнем и левой колодкой 25 копеек. Теперь зазор больше и звуков с того момента вообще нет. У кента на авидах так же калипер с той стороны потерт.
Обычно вибрация при торможении это результат проскальзывания ротора рывками. Ну типа как влажным пальцем по стеклу провести.
Причина обычно масло/грязь на колодках, роторе, не притерые тормоза, не настроенные тормоза, не прокачанные тормоза (не развивают усилие)
Проверить тщательно настройку тормоза. Прокачать. Очистить колодки. Выровнять поверхность колодок о наждачную бумагу. Ротор как я понял новый. Можно конеяно протереть мистером мускулом или дегризером спейиальным.
И после притереть тормоза. Разгоняясь и долгое интенсивное торможение. Притереться должны де то за 50 км
дуже дякую за фото!!!
http://www.velokiev.com/pages/kontaktueПитання, хто/де в Києві може налаштувати щоб все було чітко?
Дякую.
там годину тому мені сказали, що гідравлічні гальма не налаштовуються! )http://www.velokiev.com/pages/kontaktueПитання, хто/де в Києві може налаштувати щоб все було чітко?
Дякую.
Треба почистити поршні з боку (при забрудненні вони нормально не повертаються назад), це досить просто зробити без прокачки гальм в домашніх умовах, зазвичай у мене така "процедура" здійснюється один раз на сезон. Якщо велосипед лише два тижні в експлуатації, то випадок нерівномірного підводу колодок є досить дивним....придився в сторону ротора з колодками. нажав, і побачив, що сам ротор вже біля однієї колодки, в тйо час як інша робить парктично всю роботу.
Я вирівняв положення каліпера. Тепер ротор знаходиться рівно там де треба і обидві колодки симетрично прижимаються.Треба почистити поршні з боку (при забрудненні вони нормально не повертаються назад), це досить просто зробити без прокачки гальм в домашніх умовах, зазвичай у мене така "процедура" здійснюється один раз на сезон. Якщо велосипед лише два тижні в експлуатації, то випадок нерівномірного підводу колодок є досить дивним....придився в сторону ротора з колодками. нажав, і побачив, що сам ротор вже біля однієї колодки, в тйо час як інша робить парктично всю роботу.
а ще гудить чи вже ні?Я вирівняв положення каліпера. Тепер ротор знаходиться рівно там де треба і обидві колодки симетрично прижимаються.
Але виникла проблемка із задніми гальмами - не гальмують на всі 100%. Тобто, жму ручку, і можу ще чимало проїхати на зажатому задньомі гальмі!!
гудить. не так сильно, реально меньше, але гудить.а ще гудить чи вже ні?Я вирівняв положення каліпера. Тепер ротор знаходиться рівно там де треба і обидві колодки симетрично прижимаються.
Але виникла проблемка із задніми гальмами - не гальмують на всі 100%. Тобто, жму ручку, і можу ще чимало проїхати на зажатому задньомі гальмі!!
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 13 гостей