Вопрос правильного выбора смазки для цепи.

Будь-які "залізячні" питання
Аватар користувача
Maksym
*********
Повідомлень: 5638
З нами з: 29.5.06 22:57
Стать: чол
Звідки: Київ, Куренівка

Re: Вопрос правильного выбора смазки для цепи.

Повідомлення Maksym » 30.8.17 22:15

А я закінчую вже другий флакон RSP Red. Її вистачає кілометрів на 80, але усяка бяка липне не дуже. Пробував Pedros GO - липне все підряд.

Аватар користувача
Maxislav
* * *
Повідомлень: 281
З нами з: 4.9.12 07:26
Стать: чол

Re: Вопрос правильного выбора смазки для цепи.

Повідомлення Maxislav » 5.9.17 21:34

Подобрал я всеже альтернативу себе. Растворяю в керосине свечку.. Плохо оно растворяется на саомом деле, когда жара прозрачное, а сейчас можно подогреть хотябы по дгорячей водой с крана баночку вещества и добаляю чайную ложку масла жидкого. Мажу и вытираю сверху тряпкой.
Да, цепь всеже немного пачкает(все относительно - хорошенько надо пальцеп поводить по звеньям когда керосит испарится чтобы серый след был), цепь не белоснежная, но вопщ работу смазки это делает. Сейчас 700км прошла никаких хрустов никаких звуков при езде, даже при перекосах 52х 28 - тишина, очень мягко и четко переключает даже на днище системе кларис. Для меня это хороший результат чтобы заниматься обслуживанием раз в месяц.
Но еще думаю о варианте найти вазелин, который по google информации тот же парафин просто более жидкий, а значит его можно мешать с твердым парафином для смягчения. Парафин слишком твердый и я понимаю что чудес не бывает, если к нему не липнет пыль то значит и он сам по себе к цепи не липнет. Какоето время часть его остается но этот стрекотящий жесткий звук при езде говорит о том что ничего в звеньях нет, он просто отшелушивается на первых 30км, а нагрузки средние в 150ват человеческих не настолько большие чтобы повлиять на ресурс.. что с маслом что без цепь выдерживает с малыми отличаеми - но переключение всеже значительно луче с какойто смазкой.

june-Y
* * *
Повідомлень: 444
З нами з: 21.1.13 12:10
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вопрос правильного выбора смазки для цепи.

Повідомлення june-Y » 19.9.17 10:15

Зовсім забув про випадок, коли якось поставив 9х замок срам на 10х ланцюг, оскільки під рукою не було відповідного замка, так, він трохи люфтив на 10х ланцюзі, але я забув і так проїхав майже 1,5к на шосейнику, все тримається і ще ні разу замок не розкривався, але не рекомендую так робити і це шосе, трясе не так як на мтб.

Дійсно паралельна. За 10 років просто важко перерахувати скільки із замками срам 9х катався в карпатських, кримських та польських горах, а також околицями міста, і коли замок чистий, всі ці роки знімав замок (підкреслюю - 9х, а не 10х) голими руками. Можливо ти натискаєш не в ту сторону, а якщо ні, то тут є борець із 540-ми педалями шимано, вочевидь ви з однієї реальності :)

Схоже у людини ситуація така: трансмісія на малий передній зірках типу 44...40 і т.д., тому ланцюжки ходять не дуже довго і відповідно за час використання ланцюгу замок не зношується. Ну а аргументи типу "проходив півтори тисячі на шосейнику" виглядають не дуже переконливими, адже по-перше він може справді і не розкритися, а по-друге що таке власне 1,5 тисячі - це не багато.

Бля..."борець" не про мене; я експлуатант велосипеда і я тут намагаюсь ділитися своїм досвідом для тих, у кого власного досвіду не достатньо.

Аватар користувача
Mangol
*
Повідомлень: 2
З нами з: 19.9.17 10:42
Стать: чол

Re: Вопрос правильного выбора смазки для цепи.

Повідомлення Mangol » 19.9.17 13:16

Добрый день. Маленький совет- после того как обработали цепь смазкой прокатитесь пару минут по асфальту, после чего сухой ветошью протрите цепь / смазка уже попала в линки и цепь уже смазана/ с наруже цепь должна быть сухая и песок не будут так сильно прилипать к ней.
M@ngol

Аватар користувача
Geralt
* *
Повідомлень: 91
З нами з: 18.11.15 21:36
Стать: чол
Звідки: Днепропетровск

Re: Вопрос правильного выбора смазки для цепи.

Повідомлення Geralt » 20.9.17 12:21

Zefal Bike Pro Lube, действительно не плохая смазка. После катания протер тряпкой и зубной щеткой (с длинными щетинками на конце, чтобы протереть цепь в середине). А можно и вовремя катания остановится на привал и протереть цепь ;)

Аватар користувача
Geralt
* *
Повідомлень: 91
З нами з: 18.11.15 21:36
Стать: чол
Звідки: Днепропетровск

Re: Вопрос правильного выбора смазки для цепи.

Повідомлення Geralt » 21.9.17 20:04

Добрый день. Маленький совет- после того как обработали цепь смазкой прокатитесь пару минут по асфальту, после чего сухой ветошью протрите цепь / смазка уже попала в линки и цепь уже смазана/ с наруже цепь должна быть сухая и песок не будут так сильно прилипать к ней.
Спасибо. Действительно дельный совет :)

Аватар користувача
sNapas
* *
Повідомлень: 143
З нами з: 30.1.17 12:28
Skype: snapas13
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Вопрос правильного выбора смазки для цепи.

Повідомлення sNapas » 23.1.19 09:19

Мазал цепь сначала маслом для швейных машинок, затем пробовал специальной смазкой для шрейдера, потому как все на шару досталась в аккуратных бутылочках с длинным носиком. Цепь все время становилась грязная после катаний. Взял сейчас новую цепь + смазку для цепи. По весне будет с чем сравнить.
----
GT Avalanche Elite
2017: 802км
2018: 640км
2019: 1005 км

Аватар користувача
EvGaS
*
Повідомлень: 25
З нами з: 16.10.20 05:34
Стать: чол

Re: Вопрос правильного выбора смазки для цепи.

Повідомлення EvGaS » 5.11.20 14:43

Хтось колись пожартував про мастило для цепу бензопил, пляхи десь півлітрові за парудесят гривень. Є темне і світле. Гм… чомусь забагато аналогій з пивом.
Хоча в кожному жарті є доля жарту — воно дійсно згодиться.

Сам колись читав багато (корисного, а не «думок авторитетів») щодо цього питання — мастило має бути десь консистенції кисілю, щоб не надто легко вимиватись, але й мати достатній поверхневий натяг щоб затекти на вали під ролики. Інша важлива характеристика — можливість масла всотувати й виводити зайві домішки. Більш для ланцюга особливо нічого й не треба. Відхилення від головних вимог здебільшого просто призводять до частішої/рідшої чистки чи перемазки. Крім випадків ну дуже густої змазки, яка не може сама потрапити досередини, і у якій треба виварювати ланцюга як ще радянські спортмотоциклісти варили ланцюги від піску у мастилі з графітом. Нині модно парафін, та все одно з ним питання в’язкості й знов же ж варять.

Оскільки під рукою ВЖЕ було багато різного, вирішив обійтися й не брати велохімію дорожче ціни нового ланцюга (о, маркетологи) — від графітки й молібденової універсальної до моторної й «для швейних». Обрав для ланцюга (та й взагалі для ще оригінальної каретки «на клинах») велосипеду мастило для коробки передач авто. Так, воно НЕ відповідає гідрофобності й «місткості» по зайвим домішкам (пил, пісок, випрацьоване й іржа). Але цілком збалансованої в’язкості щоб не вимиватись дуже швидко і заодно не заважати рухові як консистентні змазки. Тим більш її ще 200мл, бери набирай шприци і задувай під валики 1-шв ланцюга.
Вистачає до 2-3 місяців або до 3-4 катань під дощами й зливами. Це максимум, коли вже ланцюг відчутно стає гірш працювати, просто лінуюся, тому для «комфортного» катання, особливо на спортивних переклюках — мабуть варто таке мастило перемащувати раз на місяць-півтора в залежності від пилюки й дощів.

Щоправда й мастило для коробки те не зовсім типове кривою в’язкості як для автомастила (густіше за вуличної температури при низькій температурі замерзання) — 
ELF Tranself EP 80W-90 (API GL-4)
(хоча все ж «для цепа бензопил» все одно було б ліпш для байку, але що маємо)))

Шприцем під валики голкою чиркнув (скіс голки в щілину якраз посуває валик і запускає краплю коли ланцюг тримається на передній зірці), прокрутив ланцюга потім обережно трохи після всіх валиків (за педалі, хто не зрозумів — вел перевернуто догори), протер зовнішні надлишки якимсь туалетним папером — і все чисто й змащено ВСЕРЕДИНІ й не дуже липко без зайвої мороки. ;-)
Вінтажник ще доволі живий, тож можна вважати що таке мастило «умовно годяще» якщо його своєчасно оновлювати.
Ну - не знаю , чому такі питання весь час виникають ... Напевно перфекціоністи ... Я по пораді професійних велосипедистів ( тут на форумі ) роблю змазку саморобну - бензин , парафін , силіконове масло та графіт або бісульфід молібдена ( беру звичайну змазку графітову - бо знайшов ) . Дешево і сердито .
Ну можна й так заморочитись. Суперзмазки суперфірм з суперформулами особливо не різнитимуться. Ідея одна — промив - круто якщо УЗ пралкою, знежирив, а далі протизадирні тріо (від ліпш до гірш) тефлон, дисульфід молібдену, графіт і якесь тіло для основи — нафтові мастила, силіконове, чи парафін для спеки.
Може бути якесь відхирення в рецептурі чи процесі, якісь додані домішки для надання бажаних характеристик (каніфоль у парафін?) — ідея вте та ж одна, і мащення велоланцюга то більш особистий фетишизм врозріз з маркетинговими байками, аніж окрема наука. Все просто пояснюється людською лінню — люди на все готові, аби знов не сидіти й не чистити й змащувати ланцюга ЗА РЕГЛАМЕНТОМ. Маркетинг за змазки у малюсіньких пляшечках ціною як кров Єдинорога що грає на людській ліні тому й перемагає. Всьому дуже просте пояснення. Бо ліньки.

Реально за одну-дві пляшечки велозмазки узяти цілий літр трансмісійки, чи для бензопил, пару шприців й рулонів туалетного паперу — і більш від того товку буде.
Єдине «але» — компактність. Кому вже дуже треба брати з собою щось у походи, то можна використовувати помірно недорогий український «Кефір», єдине — підготувати ланцюга щоб основи сумісні були (парафін, жир і силікон взаємовиключні аж до рівню хімреакцій з взаєморуйнуванням).
Несуттєво яка велорелігія — лісапед все одно колеситиме згідно законів фізики.


Повернутись до “Технозона”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей