Нетолерантний куточок старпера

Будь-які "залізячні" питання
Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1466
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда
Контактна інформація:

Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення Technician » 9.3.17 14:15

OneUp Switch.

Є спеціальне місце в аду, де у велосипедний супермаркет стоїть довга черга без початку і кінця. Всередині ввічливий чортяка в сорочці з білими комірцями сношатиме мозок прикметниками "ефективний" та "жорсткий", доповнюючи твердження псевдонауковими викладками, а маркетолог, що потрапив сюди за гріхи свої, буде змушений до кінця Всесвіту купляти все лайно, що йому втюхують. Замість назви супермаркету, дах будівлі буде прикрашений девізом "Кожну хвилину в Світі народжується лох", набрану гігантськими літерами з підсвітленням, а високо над натовпом під багряними небесами буде висіти портрет Фінеаса Тейлора Барнума.

Зображення

Барнум був правий.

Дизайнер інтер'єрів та гончар Джон Адлер має цікаву життєву філософію: якщо ти не можеш щось вдіяти, хай воно йде лісом!

Fuck it, — каже нам Джон Адлер.

Я не знаю, чи інженерний відділ SRAM вдохновлявся його роботами, чи вони разом бухали на різних паті, але якийсь зв'язок тут точно є. SRAM не зміг створити передній перемикач, який працює. Цікаво, що в 1997 році SRAM купив компанію Sachs, відому своїми надійними елементами трансмісії. І от здавалося б, візьміть старі патенти, розміркуйте, як можна покращити те, що працює і працює добре, але ні. "Пацан к успєху шол, но нє палучілась, нє фартануло".

В мене був передній перемикач Sachs, і, скажу вам, він ніколи не створював проблем. Легкий, з міцною пружиною, він працював чітко в будь-які київські морози. Проте SRAM поховали й це надбання. Коли вони остаточно замахалися, хтось згадав життєвий принцип Адлера та запропонував викинути передній перемикач взагалі.

— Fuck it, — сказали інженери SRAM і позбавились переднього перемикача.

Відразу стало зрозуміло, що однієї зірки спереду буде недостатньо і SRAM почав проштовхувати ідею касет з широким діапазоном, щоб компенсувати кастрований трансмісійний діапазон. Між передачами з'явилася прірва. Ціни при цьому злетіли у стратосферу. Народ покатався на швидкості 20 км/год з каденсом 110 обертів на хвилину і тут опачкі, засада! Діапазону не вистачає. Передачі мають занадто високі ступені. Хочу більшу передню зірку.
Так-так.показати
Зображення

Зображення
Зображення

Збагойна! У компанії OneUp є рішення.

OneUp пропонує новітній спайдер з можливістю швидкісної заміни передньої зірки. Якщо ви хочете переключитись на важчу передачу, або порівняти в бою овальні зірки з круглими, не заїжджаючи до майстерні, візьміться в чистім полі за брудний ланцюг, зніміть зірку з частинками мастила та AlO2 і зробіть веселе клац-клац. Ви все зрозуміли правильно: OneUp пропонує возити другу зірку системи в кишені, але про це трохи згодом. Pinkbike каже, що оскільки ціни на касети виходять до навколоземної орбіти, купувати допоміжну зірку системи за $40 — це розумно. Система OneUp Switch сумісна з популярними шатунами формату direct mount, такими як RaceFace, SRAM, Cannondale, e*thirteen та Hope, а також сумісна зі звичайним заднім спейсінгом рами та Boost148. Овальні та круглі зірки доступні в будь-якому парному розмірі від 28T до 36T та коштують від $40 за маленький розмір до $44 за великий. Спайдер шатуна коштує $23.

Pinkbike додає:

Switching to a different chainring can be done in less than two minutes, using only a four millimeter Allen key.

Оцініть логіку процесу: вам пропонують зупинитися, зняти ланцюг, дістати мультитул, покопирсатися з болтами, дістати з кишені іншу зірку системи, закрутити все взад, начепити ланцюг і тільки потім їхати. Pinkbike каже, що вам вистачить дві хвилини, щоб переключитися на більшу/меншу зірку. Але на мій скромний погляд, можна трошки прискорити.

Зараз буде фойєр, тож тримайтеся за свої крісла. Якщо стоїте, сядьте. Те, що ви побачите далі, може шокувати, тому прошу вивести з приміщення вагітних жінок та людей з тонкою психікою. В мене є для вас чудова, суперова, офігезна новина! Ви просто прозрієте, наскільки це просто і швидко! Вам навіть не треба буде з вєліка злазить.
Знаєте, як пов'язані ці три речі?показати
Зображення

Зображення

Зображення
Прикиньте, люде, воно працює! Я перевіряв. Інфа 146%.

Треба було викинути передній переимкач, щоб зрозуміти, що без нього не обійтись, щоб потім вигадувати, як врятувати інженерний прорахунок, який тепер врятувати неможлво, адже ваші зірки narrow wide не дозволяють ланцюгу злізати з неї — це номінація на премію Барнума. Люди вірять маркетинговим обіцянкам і раді нести за це гроші. Все було б нічого, якщо б маркетологи не змушували людей думати, що нове обов'язково краще за старе. Моральне старіння відкриває безмежні можливості маніпуляції волею споживачів і я сподіваюсь, що причетні до створення і просування товарів у такий спосіб, потраплять в спецальне місце в аду, описане в першому абзаці.
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
Kabhaal
* * * *
Повідомлень: 945
З нами з: 23.7.12 10:35
Стать: чол
Звідки: Київ, Солом'янка

Re: Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення Kabhaal » 9.3.17 14:44

:lol: :lol: :lol: :Rose:
Можна було просто сказати "сінгл сасьот !", але то по борщаговськи, а текст вийшов як завжди шикарний.
Хоча чималий холівар я тут передбачаю, мій нетолерантний друже, і не дарма.

На сінглах спереду їздить чимало продвинутого народу - круті спарцмени і вейтвіннери купляють або колхозять 1-10, 1-11 або СРАМівськи 1-12 за космос євро. І щось я не чув щоб хтось з них повертався до даблу. Цікаво було б послухати думки практиків сінглу.
Kyiv Bicycle Club
Слава нам, 3.14здець ворогам! ©

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1466
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда
Контактна інформація:

Re: Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення Technician » 9.3.17 14:52

Нє, Льошка, подобається — будь ласка. Право вибору — найкраще надбання сучасного суспільства. Ось саме новина про OneUp підштовхнула на написання цієї статті. Кому в голову прийшла ідея возити другу зірку шатунів в кишені? Якщо не вистачає діапазону, є дабли та тріпли. В мене ламається мозок, коли намагаюсь представити портрет користувача цієї штуки.
tumbleweed-092.tumblr.com

konst
*********
Повідомлень: 3999
З нами з: 27.7.11 11:33
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення konst » 9.3.17 15:31

Где-то там же по соседству есть очередь для тех, кто Пастернака не читал, но осуждает, и она вероятно куда более длинная. :)

На самом деле процесс становления огромных кассет выглядел несколько иначе. Первые попытки сделать спереди сингл принадлежат скорее конечному юзверю. Тенденция начала прослеживаться, когда стали массовыми десятискоростные кассеты с расчетом 11-36. Диапазона которых для среднего ездока было достаточно для катания по асфальту и слабопересеченному бездорожью. А для хорошо подготовленного - и средне- с претензиями на сильно-. Срам всего лишь выпустил то, на что объективно существовал запрос. А последующее увеличение диапазона кассет лишь уменьшило порог вхождения для слабых и диапазон применения для сильных. Как следствие срам некоторое время буквально доминировал в топовом сегменте, пока шимана также не выпустила широкие кассеты. В этот же промежуток времени небольшие конторы типа того же OneUp неплохо зарабатывали на выпуске расширителей кассет для тех, кто хотел такую трансмиссию, но не хотел переходить на дорогой и совместимый не с каждой втулкой топовый срам.
По сути полностью повторилась ситуация с даблом, который сделал массовым тот же срам, который по количеству прижившихся нововведений пока уверенно лидирует в споре с шимано.

Срам хорошо умеет делать передние переклюки - мой дабловый Х0 работает никак не хуже хтр, который доводилось брать у товарища на подмену на время ремонта. Так что тут мимо, все они могут.
Но. В условиях резкой смены градиентов переднее переключение - самое слабое место трансмиссии. Это вполне объективно, так как работать приходится с нагруженной частью цепи. Оно не любит грязь, не любит нагрузку... много чего не любит. Ситуация "ой, млять, не переключило, придется на ножки вставать" хорошо знакома многим. Конечно сила заднего ума велика :) и сейчас вероятно напишут, что надо просто переключаться заранее. Но, во первых, это не всегда удобно. Во-вторых, не исключены банальные ошибки в выборе передачи, когда вдруг оказалось, что силенок все же маловато. В третьих, при сбросе спереди возникает сильный провал, хотя часто такая большая разница не нужна и приходится сразу же докидывать в плюс сзади. Так что вопрос возврата на дабл пока не стоит на повестке дня.
Еще из неочевидных плюсов - увеличивается просвет под кареткой, и как следствие удары звездой о бревна и камни - это неприятно! - случаются реже.
Единственная кажущаяся проблема в больших провалах между передачами на МТБ не особо актуальна. Трассы немножко не те, не предполагающие унылого размеренного вкручивания. :)

Если подвести итог, в ряде случаев одна звезда спереди и широкая кассета действительно удобны и многие переходят на такую трансмиссию вполне сознательно. Ты просто не катаешь в таких условиях, не пробовал такой трансмиссии, и как следствие не до конца понимаешь, о чем пишешь. Если интересно, могу провести экскурсию в то же Голосеево, для понимания естественных условий эксплуатации.
Наверное точно так же забавно со стороны шоссеров выглядит распространенное у мтбшников мнение о хлипкости тонких колес и их абсолютной непригодности для наших дорог. :)

Если говорить о конкретно взятой железке от OneUp - ну, такая себе фича для перфекционистов от небольшой конторы, которые хотят легко менять звезды, но почему-то не хотят использовать штатный паук шатунов. Хотите - нате. Объем продаж вероятно мизерный, цена соответственно космическая. Речь идет даже не об одном проценте людей, использующих такую трансмиссию, ну а некоторое количество фриков есть везде. :)

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1466
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда
Контактна інформація:

Re: Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення Technician » 9.3.17 15:40

Спасибо за ёмкий, содержательный ответ, Костя. На самом деле, ППКС. :)

Переход между 42T и 55T на шоссе тоже ощущается, как нифига себе провал и тоже часто не успеваешь перед горкой сбросить цепь на малую. Отдаю отчёт, что трансмиссия 1х вполне жизнеспособна и имеет много жирных плюсов. Хоть статья и выглядит, как попытка устроить холивор, это не совсем так. Целью было как раз отпинать фасад OneUp, которые придумали бессмысленный костыль.
tumbleweed-092.tumblr.com

Dimax
* * *
Повідомлень: 474
З нами з: 19.6.11 17:51
Стать: чол

Re: Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення Dimax » 9.3.17 15:43

Где-то там же по соседству есть очередь для тех, кто Пастернака не читал, но осуждает, и она вероятно куда более длинная. :)

На самом деле процесс становления огромных кассет выглядел несколько иначе. Первые попытки сделать спереди сингл принадлежат скорее конечному юзверю. Тенденция начала прослеживаться, когда стали массовыми десятискоростные кассеты с расчетом 11-36. Диапазона которых для среднего ездока было достаточно для катания по асфальту и слабопересеченному бездорожью. А для хорошо подготовленного - и средне- с претензиями на сильно-. Срам всего лишь выпустил то, на что объективно существовал запрос. А последующее увеличение диапазона кассет лишь уменьшило порог вхождения для слабых и диапазон применения для сильных. Как следствие срам некоторое время буквально доминировал в топовом сегменте, пока шимана также не выпустила широкие кассеты. В этот же промежуток времени небольшие конторы типа того же OneUp неплохо зарабатывали на выпуске расширителей кассет для тех, кто хотел такую трансмиссию, но не хотел переходить на дорогой и совместимый не с каждой втулкой топовый срам.
По сути полностью повторилась ситуация с даблом, который сделал массовым тот же срам, который по количеству прижившихся нововведений пока уверенно лидирует в споре с шимано.

Срам хорошо умеет делать передние переклюки - мой дабловый Х0 работает никак не хуже хтр, который доводилось брать у товарища на подмену на время ремонта. Так что тут мимо, все они могут.
Но. В условиях резкой смены градиентов переднее переключение - самое слабое место трансмиссии. Это вполне объективно, так как работать приходится с нагруженной частью цепи. Оно не любит грязь, не любит нагрузку... много чего не любит. Ситуация "ой, млять, не переключило, придется на ножки вставать" хорошо знакома многим. Конечно сила заднего ума велика :) и сейчас вероятно напишут, что надо просто переключаться заранее. Но, во первых, это не всегда удобно. Во-вторых, не исключены банальные ошибки в выборе передачи, когда вдруг оказалось, что силенок все же маловато. В третьих, при сбросе спереди возникает сильный провал, хотя часто такая большая разница не нужна и приходится сразу же докидывать в плюс сзади. Так что вопрос возврата на дабл пока не стоит на повестке дня.
Еще из неочевидных плюсов - увеличивается просвет под кареткой, и как следствие удары звездой о бревна и камни - это неприятно! - случаются реже.
Единственная кажущаяся проблема в больших провалах между передачами на МТБ не особо актуальна. Трассы немножко не те, не предполагающие унылого размеренного вкручивания. :)

Если подвести итог, в ряде случаев одна звезда спереди и широкая кассета действительно удобны и многие переходят на такую трансмиссию вполне сознательно. Ты просто не катаешь в таких условиях, не пробовал такой трансмиссии, и как следствие не до конца понимаешь, о чем пишешь. Если интересно, могу провести экскурсию в то же Голосеево, для понимания естественных условий эксплуатации.
Наверное точно так же забавно со стороны шоссеров выглядит распространенное у мтбшников мнение о хлипкости тонких колес и их абсолютной непригодности для наших дорог. :)

Если говорить о конкретно взятой железке от OneUp - ну, такая себе фича для перфекционистов от небольшой конторы, которые хотят легко менять звезды, но почему-то не хотят использовать штатный паук шатунов. Хотите - нате. Объем продаж вероятно мизерный, цена соответственно космическая. Речь идет даже не об одном проценте людей, использующих такую трансмиссию, ну а некоторое количество фриков есть везде. :)
Приятно когда все твои мысли сказали за тебя=) все гениально просто, это про сингл!!!
Если глаза зеркало души,то скорбь дверь ведущая внутрь!

Аватар користувача
RostiTorth
* *
Повідомлень: 86
З нами з: 11.4.16 03:48
Стать: чол
Звідки: Lviv

Re: Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення RostiTorth » 9.3.17 15:45

Браво! Дякую за статтю, повністю підтримую.
Можна було просто сказати "сінгл сасьот !"
Ну я спробував, і кажу. Для мене так.

konst
*********
Повідомлень: 3999
З нами з: 27.7.11 11:33
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення konst » 9.3.17 15:51

Переход между 42T и 55T на шоссе тоже ощущается, как нифига себе провал...
55/42=1,31
32/22=1,55
38/24=1,58
В мтб провал почти в два раза больше.
Ну и напомню, уже в процессе подъема вполне может не сбросить. Даже XTR.

Аватар користувача
Cheshire Cat
* * *
Повідомлень: 206
З нами з: 28.4.16 16:00
Skype: natka_485
Стать: жін
Звідки: Хмельницкий

Re: Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення Cheshire Cat » 9.3.17 19:20

Когда очень внимательно читаешь текст и вместо "куточок" прочитала "кусочек". А потом сидишь и думаешь, от кого же это с таким остервенением тот самый кусочек оторвали))
Ух, какая внезапная развязка в конце! Этапять :)

Спасибо, за интересную информацию. Не знала, что уже даже такое придумали, для любителей везде с собой таскать мультитул.
I'm not crazy, my reality is just different from yours... (c)

Аватар користувача
atigor
* * *
Повідомлень: 332
З нами з: 19.9.12 13:43
Стать: чол
Звідки: Київ, Позняки

Re: Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення atigor » 9.3.17 20:31

Маємо байк-ендурік, сток система 1×11, 34×(9, 10) 11-42 (або навіть 46). Приїхав в байк-парк (Пилипець наприклад) догори-підйомник, вниз все класно). Десь на третій день вирішив покатати місцеве бек-кантрі, км так 40-45 й набору ~1500÷2000 м, вниз-вверх своїм ходом, 34×42 якось не дуже, а в номері в рюкзачку зірочка 30т, швидкозйомна, не треба систему знімати, клац-клац й поміняв - пруф)
Зірочку с собою возити, хіба це проблема? люди возять із собою перемикач та манетки прозапас)
По сабжу є ще питання, якщо замінювати зірки 30/34, мабуть доведеться, ще й довжину ланцюга коригувати.
Ну й якщо не враховувати наров-вайд, ліва манєтка - для неї місця не залишилось, там манетка дроппера, а на деяких байках ще й манетка зміни геометрії.
час втрачений із задоволенням не вважається втраченим

JvanJ
*
Повідомлень: 4
З нами з: 10.3.17 02:39
Стать: чол

Re: Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення JvanJ » 10.3.17 02:46

В позапрошлом сезоне пересел на НорровВайд, прокатал на системе 38-34т по картпатам, было тяжко но большинство подьемов на Гиант Анзем я взял. Катили из Воловца на Пилипец потом Вехний быстрый, Потом Синевир и от туда назад на Воловец. В конце концов пришлось мостырить схади звезду 36т на 8ск трансмисии, и бо понял, после того как пол месяца покатал с передним переклюком и звздами 22-32-42, что надо передаточное повыше, даже заснял видосов на эту тему https://vk.com/video13396245_456239049? ... 484a10ed44 и https://vk.com/video13396245_456239052? ... 466b7a9100 .

А вообще товарищи Срам давным давно сделал Хаммершмидт и я не пойму почему его перестали развивать, система ведь неубиенная, правда тяжелая, но нашли бы уже материалы да бы облегчить. Жду хаммершмидт для КК и Трейла ))

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1466
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда
Контактна інформація:

Re: Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення Technician » 10.3.17 16:07

Journo's load of bull.

Німецька фірма Kappstein випустила зірки для трекових велосипедів та фіксів. Розроблені при участі Інститута Досліджень і Розробки Спортивного Інвентаря (FES), вони офігенно аеродинамічні: всмоктують тебе в проміжок між молекулами повітря. Фішка в тому, що вони тонкі, немов рисовий папір, а це сприяє скороченню часу проходження кола на велодромі з контрольованим кондиціонуванням. Якщо це не збуджує, то може тебе збудить вигляд бройлерних стегон Христини Фогель, яка на них здобула олімпійське золото в спринті?

Зображення

Чуваки з Kappstein схопили в пекарні ящик солених бретцелей і промайнули по мережі Edeka, де під гімн Лицарів Супермаркету закупили цілий багажник баварського бирла. Результатом феєричної попойки стало революційне інженерне рішення начепити на вузьку зірку 11-швидкісний ланцюг.
Музична пауза.показати
phpBB [media]
Зуби зірок мають спеціальну форму. Це не narrow wide, який гарантує, що ланцюг не злізе під час брутфорсингу ям на дорозі, але в той же час ти не можеш повноцінно використати їх на 11-швидкісному даблі, адже перемикач матиме певні проблеми з зіштовхуванням ланцюга з зірки. Втім, сінглові зірки під 3/32 — це давно не новина.

Зображення

Також тевтонці пропонують задню зірку з нержавійки, яка Христі, очевидно, нагадує дірку від бублика. Бач, яка щаслива!

Зображення

На сторінці Kappstein навіть немає гучних заяв в стилі "на 15% жорсткіше", "на 2,3% економніше". Текст логічний і помірний. І все ж таки, ця новина опинилася в темі, де пинають фасади. А відповідь одна: хрєнова журналістіка.

Автор новини на Bikerumor закинув в річку такий посил: раз Христина Фогель не змогла розірвати ланцюг, то тощій фіксєр точно не зможе. Е? Скажіть це цьому хлопцю, а то він не в курсі. Ланцюги не рвуться через те, що хтось такий адовий лосяра. Ланцюги здатні витримати на розрив навантаження від 4 до 3 разів більше, ніж людина взагалі здатна. Зараз ввімкну свій мозок з однією звивиною і покажу пальцем. Дріб 1/8 можна представити у вигляді 4/32.

4/32=0,125.
3/32=0,09375.

Це — товщина в дюймах. Що дає? Сінгловий ланцюг жорсткіший і міцніший, ніж багатошвидкісний. Дивимось в таблицю від DID і шукаємо стовбчик, де бачимо, що їхній сінгловий ланцюг деформується на позначці 9,61 кН, що відповідає 979,947 кг/с, або для тих, хто не пам'ятає шкільну вчительку з математики, це майже 1000 кіло. Чуваг, ти цього не зможеш, якщо твоє ім'я — не Ронні Коулмен.

Зображення

Щоб ви мали уявлення, дикий лось може ногами натиснути на педаль з силою 3,4 кН, або 350 кг/с. При такому навантаженні можна відчути, як гнуться шатуни. В 2007 році фірма Wippermann (Connex) провела виміри ланцюгів на розрив і їхні викладки виявились похожими на результати DID. Кому цікаво, дивіться сюдой. Із таблиці бачимо, що їхня 10-швидкісна стрічєчка розривається на позначці 10,6 кН, або 1080 кг/с. А якщо ось ця брошюрка не бреше, то сінгловий ланцюг від Connex рветься на позначці 14,7 кН, або 1497 кг/с. Розірвати такий ланцюг навіть Ронні Коулмен не може.

Зображення

phpBB [media]


Так чому все ж таки рвуться ланцюги? Чому бемєри їх рвуть на раз? Чому трековики їх рвуть на раз з незавидною регулярністю?

1. Криве затискання піна рукодупим механіком. Ланки втратили паралельність і здихають через тертя.
2. Недбалий сервіс трансмісії. "Забув" і "забив" змастити — це дві крайнощі однієї хрєнотєні.
3. Виробничий брак. Таке буває. Іноді. Рідко. konst вам розповість про ланцюги SRAM.
...
184. На твій велосипед сів Ронні Коулмен, а в тебе 7-швидкісний Tourney. Нєжданчік.

Хоча це я пєтросяню, бо кожна борза собака знає, що вузенький 3/32" 11-швидкісний ланцюг міцніший за 7- та 8-швидксіний. Це інженерний факт. Коротші піни, затиснуті в пару ланок будуть ковзати один проти іншого з меншою амплітудою. Хто хоч раз збирав кухонний шкаф кривими руцями, той познав дзен паралельності прямих.
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
Rodder
* * *
Повідомлень: 459
З нами з: 23.11.11 18:45
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення Rodder » 10.3.17 17:02

... сінгловий ланцюг деформується на позначці 9,61 кН, що відповідає 9,79947 кг/с, або для тих, хто не пам'ятає шкільну вчительку з математики, це майже 1000 кіло...
Щоб ви мали уявлення, дикий лось може ногами натиснути на педаль з силою 3,4 кН, або 350 кг/с.
... 10-швидкісна стрічєчка розривається на позначці 10,6 кН, або 10,8 кг/с.
... ланцюг від Connex рветься на позначці 14,7 кН, або 1497 кг/с.
у кг/с щось кома гуляє при конвертації
bikeportal.org.ua - сайт підтримки велозмагань

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1466
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда
Контактна інформація:

Re: Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення Technician » 10.3.17 17:06

О, красно дякую! Виправив. :)
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1466
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда
Контактна інформація:

Re: Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення Technician » 14.3.17 17:25

Ceramicspeed titanium deraileur pulleys.

Зображення

Гроші є? Бери всі. Зараз по магазинах підемо.

За €1700 можна купити жирносипед, сошейник, мотоцикл Yamaha YBR 125, б/у авто без розмитнення 2000 р.в., можна поїхати в Норвегію на 2 тижні та не дуже відмовляти собі в радощах, подивитись норвезькі пейзажі незрівняної краси з окна потягу, що вирушає зі станції Myrdal.

Але не квапся нестись у норвезьке посольство і замовляти квитки на літак до Осло. Компанія Ceramicspeed знає краще, як з розумом витратити твої гроші.

Ти можеш зекономити дорогоцінні ватти енергії на Київській Сотці завдяки роликам перемикача з титанового порошку, надрукованим на 3-D принтері (ковані та фрезеровані ходять довше, але т-с-с, нє палі контору!). В парі з ланцюгом, мастило для якого наноситься один раз на заводі і більше ніколи не відновлюється, економія енергії складе 15%, а це заявка на успіх. Поки твої суперники будуть крутити педалі через адський біль в безпорадних спробах утриматись в тебе на колесі, ти пролетиш, немов USS Enterprise крізь час та простір на гіпершвидкості. Тертя — твій лютий ворог, а Ceramicspeed знає, як зменшити його вплив на роботу трансмісії, тож використовуй цю перевагу на свою користь.
Твоя трансмісія без спеціально обробленого ланцюга UFO.показати
Зображення
Твоя трансмісія зі спеціально обробленим ланцюгом UFO.показати
Зображення
Врубаєшся? Май на увазі, що ланцюг перед перегонами обов'язково має бути новий, з коробки. Йузаний нє канаєт.
Кожний раз, коли на сайтах новин бачу цю штуку, я згадую це:показати
Зображення
Зображення

Після 600 кілометрів оброблений порошком покращеного складу кокаїновий ланцюг перетвориться на гарбуз, трансмісію почне з'їдати корозія, рівень тертя підскочить у стратосферу і тебе почне наздоганяти пелотон. Коли тебе наздоганяє пелотон, ти маєш проблеми.

Діставай кредитку. Тобі знадобиться лапка OSPW, ланцюг, нові титанові ролики перемикача та багато, багато вуглеводів. Встановлюй це на свій 4-кг карбоновий космольот і мерщій тренуватися, поки твої суперники чухають живіт з пивом на дивані.
Sigh.показати
Інколи мені здається, що данці точать зуба на норгів. Ceramicspeed ніби натякає, що за ті гроші, які ти можеш витратити на розглядання північного піззяжу, краще обладнати велосипед революційними компонентами трансмісії та показати ніщєбродам на S-Works, хто тут Папка.

Зображення
tumbleweed-092.tumblr.com

l-m
* * *
Повідомлень: 349
З нами з: 12.3.15 01:04
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення l-m » 15.3.17 12:55

щоб компенсувати кастрований трансмісійний діапазон.
Ну шосери все життя їздять з кастрованим трансмісійним діапазоном, та ще й передній перемикач при цьому тягають, і нічо, живі :D

А так Конст все вірно пояснив.

Щодо вигадки OneUp, я придумав коли це в теорії можна використовувати - якщо маршрут в горах, де спочатку півдня шкрябаєшся на вгору, вгору і вгору, а потім спускаєшся вниз, вниз і вниз, то теоретично на вершині маршруту можна насолодитись видами та відпочинком, а заодно поміняти зірку наприклад з 30 на 36 (хоча це звісно можна зробити із звичайними зірками витративши кілька зайвих хвилин). Чому теоретично? Тому що практично, коли ми кажемо про маршрути для МТБ, швидкість вниз буде більше обмежена тим наскільки пілот гальмує (в обох сенсах), а не розміром передньої зірки (якщо ні, хай мене тут поправлять більш досвідчені колеги).

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1466
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда
Контактна інформація:

Re: Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення Technician » 22.3.17 18:08

Всі вже сто сорок сім разів чули про небезпеку використання дискових гальм в професійному пелотоні. Є на головній форума переклад статті на цю тему. Міфічного випадка кривавої м'ясорубки Франциско Вентозо не змогли ані підтвердити, ані спростувати.
Людям зі слабкими нервами не раджу дивитися.показати
Я серйозно.показати
Зображення

Зображення
Потім був випадок з гонщиком Оуайном Доуллом, який за його твердженням зачепився туфлею за ротор на велосипеді Марселя Кіттеля.

phpBB [media]


Невідомо, як Оуайн зміг розрізати ліву туфлю об ротор Кіттеля, який знаходився праворуч від нього, але цю очевидну містерію ми опустимо.

Штука в тому, що на Youtube почали як гриби після дощу з'являтися відео, де автори намагаються довести, що ротор не зможе розрізати навіть шкіру мандаринки. Цей піст написано не заради того, щоб зайняти суто ретроградну позицію. Ні в якому разі не заперечую, що дискові гальма мають право на життя на шосейному велосипеді, що вони вони ефективні і далі по тексту. Річ в тім, що жоден з експериментаторів навіть віддаленно не наблизився до реальних умов.

Ось, RJ The Bike Guy розкручує переднє колесо і зухвало зупиняє його долонею.
Раз.показати
phpBB [media]
RJ — розумна та поважна людина, талановитий механік, до речі і я, чесно кажучи, не розумію, чи це тролінг з його боку, чи він серйозно поїхав. З інтересом дивлюся його відео протягом вже двох років і жодного разу не помітив проявів деградації інтелекту з його боку.

Ось відео від Velonews, де ведучий намагається розрізати туфлю на манер Оуайна Доулла, прикладаючи порожнє взуття до ротора, що обертається на статичному велосипеді.
Два.показати
phpBB [media]
Тут вони пішли трохи далі, завантаживши велосипед, встановлений на станок. Оцініть, як ведучий тисне на найміцнішу частину туфлі — носок, в той час, як Доулл, очевидно розрізав верхівку.
Три.показати
phpBB [media]
Їхні колеги з road.cc з жартами та буффонадою намагаються нашинкувати фрукти, овочі та м'ясо ротором, що обертається.
Чотири.показати
phpBB [media]
Чуєте закономірність? Вони наполягають на тому, що вирішальною виявляється кінетична енергія обертання, натякаючи на принцип роботи кухонного слайсера. Але це оманлива аргументація, оскільки вирішальною є лінійна кінетична енергія, яка у закріпленого на станку велосипеда дорівнює нулю. Ротор розрізає не тому, що обертається — його товщина занадто велика, щоб різати м'які тканини, а тому, що велосипед рухається. Чим більше вага системи райдер-велосипед і чим швидше система рухається — тим вища кінетична енергія. Будь-який розігнаний до великої швидкості фізичний об'єкт може стати небезпечною зброєю. Навіть ґудзик.
Science, bitches!показати
Зображення
Якщо Вікіпедія не бреше, Оуайн Доулл важить 73 кг. Не знаю, на якій саме швидкості рухався пелотон, коли він порізав ліву туфлю об ротор Марселя Кіттеля, який їхав праворуч, але припустимо, що десь 40 км/год. Не маю під рукою точної ваги Pinarello F10 команди Team Sky, але припускаю, що він важить 7,2 кг. Додаємо. Кінетична енергія системи Pinarello Dogma F10-Оуайн Доулл на такій швидкості складе 4950,63 Дж. Щоб ви розуміли, що це таке, це дорівнює кінетичній енергії жінки вагою 50 кг, що ниряє у воду з 10-метрового трампліну (~5000 Дж). Стрибали? Знаєте. Враховуючи товщину ротору, на такій швидкості він розріже будь що і немає взагалі вбіса ніякої різниці, обертається він, чи статичний. Навіть якщо б каліпер дискового гальма був закріплений не на рамі, а на колесі, що обертається, статичний ротор все одно б різав шкіряну туфлю Оуайна Доулла, як гарячий ніж масло.

"Але ж він обертається! Це взагалі інша справа!", — скажуть свідки дискових гальм і будуть праві. Я не врахував ще КЕ обертання самого ротору, якою, чесно кажучи, в порівнянні з лінійною КЕ системи велосипед-гонщик можна знехтувати. Якщо ротор не ріже мандаринку в руцях АрДжея, немає жодної причини, чому КЕ обертання ротору, яку ми додамо до лінійної КЕ Оуайна Доулла на велосипеді, зробить хоч яку-небудь погоду.

Свідки дискових гальм скажуть, що і Доулл, і Кіттель обидва могли їхати з однаковою швидкістю, але я навіть не хочу починати розповідь про те, що станеться після контакту на швидкості 40 км/год. Це в ідеальному Всесвіті гонщик доторкнеться туфлею до ротора велосипедиста поперед нього так ніжно, як немовля торкається обличчя мами. В реальному житті фактор паніки та пелотонний хаос призведуть до жорсткого контакту, і ось тоді, в момент зростання ентропії системи, всі ці кілоджоулі стануть реальною загрозою, перетворюючи гальмівний ротор на жахливий слайсер смерті.

Ротор ріже не тому, що обертається, а тому, що велосипед рухається. Dixi.
tumbleweed-092.tumblr.com

konst
*********
Повідомлень: 3999
З нами з: 27.7.11 11:33
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення konst » 23.3.17 09:19

Ротор ріже не тому, що обертається, а тому, що велосипед рухається. Dixi.
Вот только почему-то регулярно находятся чудики, которые суют пальцы к ротору свободно вращающегося колеса и потом с удивлением постят кровавые фоточки.
Про останавливание ладонью - там на самом деле очень большие возможности манипуляций. Особенно у опытного механика.
Хотя то, что шоссеры как минимум серьезно преувеличивают проблему, а как максимум высосали ее из пальца - очевидный факт.

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1466
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда
Контактна інформація:

Re: Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення Technician » 23.3.17 10:33

Чудики суют пальцы под лопасти паука/спицы и получают достаточно поперечной нагрузки, чтобы серьёзно травмироваться. Лапки ротора или спицы срабатывают, как гильотина. Продольно не так просто тяжело травмировать. Мой палец так недели три назад в спицы затянуло. К счастью, перелома фаланги не случилось, но про премию Дарвина вспомнил.

Шелдон Браун тоже про это говорил.

Контакт с внешней гранью ротора всегда происходит по касательной. Легкого касания к внешней поверхности ротора (держим в уме, что по правилам UCI ротор скруглён), вращающегося на любой доступной человеческому существу скорости, не достаточно, чтобы нанести серьёзные увечья. Имел опыт касания диска болгарки, который вращается с куда большей угловой скоростью. Диск болгарки, конечно же, разрежет мягкую ткань (абразив, мать его так), но вообще-то при лёгком касании высокая угловая скорость отбрасывает лёгкие объекты назад. При большей массе объекта в игру вступает её величество трение и тут уже, если кинетическая энергия объекта, вступающего в контакт с ротором, высока, есть интересные варианты развития событий.

Хотя то, что шоссеры как минимум серьезно преувеличивают проблему, а как максимум высосали ее из пальца - очевидный факт.

Попадание в массовый завал раз и навсегда меняет это заблуждение.
tumbleweed-092.tumblr.com

konst
*********
Повідомлень: 3999
З нами з: 27.7.11 11:33
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення konst » 23.3.17 11:01

Дорожка ротора как правило перфорирована, и эти кромки довольно острые. Плюс внешний контур очень часто не круглый, а волнистый, со всеми вытекающими.
Понятное дело, что это зависит от конкретно взятого ротора. Но в общем случае я б не совал туда пальцы, чтоб повторить эксперимент авторитетного механика. Вдруг он ротор правильный выбрал или вообще торцом ладони чуть калипер сдвинул. :)

konst
*********
Повідомлень: 3999
З нами з: 27.7.11 11:33
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення konst » 24.3.17 13:58

Попадание в массовый завал раз и навсегда меняет это заблуждение.
Но ведь они там на ура травмируются звездами, спицами, педалями. Давай запретим колеса на спицах, онли диски, а на звезды оденем пластиковую защиту. Как тебе такая идея? Ведь от этого же уже пострадало на порядки больше шоссеров, чем от пока гипотетических дисковых тормозов.
Меня немного забавляет, что никто не пытается рассматривать проблему в комплексе. Все говорят о том, как опасны могут быть диски, ни никто не пытается оценить изменение этого самого риска относительно текущего уровня. Чувствуешь разницу в постановке вопроса?
Вообще вероятность попадания ротора в человека под опасными углами поддается численным оценкам. Как и другие поражающие факторы при завалах. А значит в итоге они поддаются сравнению. Хоть это и не очень простая задача, но, учитывая средства, вложенные в публичное противостояние, это давно можно было сделать. Но все спорят до хрипоты по сути ни о чем...

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1466
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда
Контактна інформація:

Re: Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення Technician » 24.3.17 14:50

Ты пропустил одну маленькую ремарку в основном тексте и аргументируешь против соломенного чучела. Акцентирую:

Цей піст написано не заради того, щоб зайняти суто ретроградну позицію. Ні в якому разі не заперечую, що дискові гальма мають право на життя на шосейному велосипеді, що вони вони ефективні і далі по тексту.

Увеличивает ли риск добавление ещё одного конструктивного элемента к велосипеду наряду с педалями и прочими торчащими частями? Увеличивает. Придумать крышку не составляет труда.

Давай запретим колеса на спицах, онли диски, а на звезды оденем пластиковую защиту.

Ащще фиолетово. Диски существенно улучшают фронтальную аэродинамику, но эффективны только на треке. Ветер дует с разных сторон. В следующей версии Вселенной обещали пофиксить. Когда-нибудь ездил в группе с шоссейниками на аэродинамичных космолётах в сильный ветер? Моей старообрядческой сталямбе всё нипочём, а их на траектории носит. Хочется из группы срочно катапультироваться.

phpBB [media]

А ведь было даже такое.показати
Зображення

Ужо там аэродинамика — так аэродинамика!
Меня немного забавляет, что никто не пытается рассматривать проблему в комплексе. Все говорят о том, как опасны могут быть диски, ни никто не пытается оценить изменение этого самого риска относительно текущего уровня. Чувствуешь разницу в постановке вопроса?

Прямо-таки никто и не рассматривает? Если за точку отсчёта взять текущее положение дел, риск может как увеличиться, так и уменьшиться. -0+. Дисковым тормозам дана уже вторая попытка и вопрос до сих пор витает в воздухе. Катализатором стал повальный переход от алюминиевых ободов к карбоновым за миллиард денег. Торможение в мокрую погоду на карбоне — занятный опыт. Люди покатались, и поняли, что свернули куда-то не туда, из-за чего, например, более эффективные ободные тормоза direct mount останутся на обочине. Сравнивать-то будут дисковые с обычными крабами, а не direct mount.
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
cloak-man
* *
Повідомлень: 192
З нами з: 1.4.16 15:37
Skype: for business
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Ukraine

Re: Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення cloak-man » 7.4.17 12:56

как следствие не до конца понимаешь, о чем пишешь. Если интересно, могу провести экскурсию в то же Голосеево, для понимания естественных условий эксплуатации
как владельцу сингла, мне очень актуальна такая экскурсия... буду премного благодарен
жизнь нельзя отложить на потом

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1466
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда
Контактна інформація:

Re: Нетолерантний куточок старпера

Повідомлення Technician » 2.5.17 16:34

MrWolf Banger.

Зображення

Серед всіх інновацій для велосипеда немає більшої, ніж винайдення пневматичної шини. Шотландець Роберт Уильям Томсон розробив еластичну опорну систему для коліс карети, що складалася з ободу, шини та камери з вітрильної тканини, просоченої та покритої натуральним каучуком у вигляді розчину. Його винахід не знайшов комерційного втілення, незважаючи на свої фундаментальні переваги. Бідолаха Томсон помер і не побачив, як його винахід змінить світ. Згадали про нього вже наприкінці XIX сторіччя, коли майбутній засновник компанії імені самого себе Джон Бойд Данлоп надів на колесо дитячого трайка садовий шланг та накачав його повітрям.

З тих пір кожні десять років велоіндустрія народжує таких Данлопів, які вважають, що можуть винайти щось краще.

Але все, досить історії. Сядь в крісло. Закрий очі. Видихни.

Темний коридор. В його кінці яскраве світло. По полу стілиться густий туман і раптом світло закриває фігура: туман приховує її верхню частину і в темряву важко ступають черевики. Чи це Джейсон Вурхіз? Може Фредді Крюгер? Невже Термінатор Т-1000? Чи прийшов він по душу катом за твої гріхи, а може він хоче отруїти розум, зробивши тебе довічним рабом, як Гріма Гнилоуст поневолив розум короля Теодена?

Ні! Це Містер Вольф родом із Ломбардії, троюрідний брат Стіга. Він носить смокінг, білу сорочку та краватку-метелик. На його голові фуллфейс, обличчя закривають лижні окуляри і він прийшов, щоб врятувати тебе від проколів.

Це не клавіатура свербить під пальцями. Це сюжет рекламного відео від компанії MrWolf, яка на Кікстартері зараз просить твоєї допомоги.

Ідея виникла чотири роки тому назад. Поки її намагались реалізувати, набули популярності цілісні покришки Tannus, у них з'явились конкуренти, поступили в продаж стрічки-вставки Huck Norris, народились та вмерли вставки Hutchinson Serenity та вийшов на ринок камерний-безкамерний Schwalbe Procore. Багато чого відбулося з тих пір.

Зображення

Система від Містера Вольфа називається Banger і являє собою вставку з м'якої полімерної піни, яка заповнює майже весь об'єм покришки, майже так, як Hutchinson Serenity, але з тією лише відмінністю, що після монтажу залишається тоненьке прошарування між вставкою та покришкою, яке можна заповнити герметиком та накачати до мінімального тиску (від 1 до 1,7 бара в залежності від ваги райдера). За рахунок цього ти втрачаєш накат (0,7 Ватта енергії), але отримуєш мішок переваг:

— антипрокольний захист;
— захист від розгерметизації (бьорпінгу);
— поглинання вібрацій та ударів;
— покращується зчеплення в поворотах;
— покращується комфорт.

Які з цих тверджень можна вважати буллшитом, а які чистою правдою, вирішувати тому, хто наважиться проспонсорувати Містера Вольфа на €149, або купити комплект в червні поточного року за €249,99.

Як це працює? Вставка зі спіненого полімерного матеріалу витісняє до 95% повітря в покришці. Заливаєш герметик, качаєш колесо до тиску відповідно до даних в таблиці (до 25 PSI), і... Щастя-радість. Немає проколів. Маєш комбо з комфорту, зчеплення та поглинаючих властивостей пневматичної шини з антипрокольними перевагами цілісної. Проколовся? Про це подбає рідина-герметик. Проколовся так сильно, що навіть Race Sealant не допомагає? Дошкандибаєш додому на піні. Вставка не дасть вбити обід та зжувати покришку.

Зображення
Ніщо не нове.показати
Ідея витіснити великий об'єм повітря вставкою реалізована в Hutchinson Serenity, Huck Norris та системі Schwalbe Procore.

А одного разу покатавшись на цілісних покришках, велосипедистові ніколи більше в житті не захочеться купляти їх. Чому? Бо це як їхати на медузі. А жорсткіші компаунди відбивають всі кістки. Всю роботу з поглинання вібрацій, яку має виконувати повітря в пневматичній шині, виконуватиме твоя дупа й руки. Воно тобі треба?
Повернемось до Banger. Містер Вольф стверджує, що в порівнянні з традиційними пневматичними шинами:

— Banger поглинає енергію вертикальних ударів до 75% краще;
— суттєво знижує бічні вібрації (до 83%);
— суттєво знижує продольні вібрації (до 67%).

Чомусь не вказується, в порівнянні з якою саме покришкою і при якому тиску повітря Banger показує такі вражаючі числа. Припускаю, що якщо в Schwalbe Marathon заштовхати 7 атмосфер й посадити 48-кг райдера на велосипед розміру XS, такі дані й отримаєш.

На останок залишається питання ваги. Banger пропонується в чотирьох розмірах для кожного формату колеса: від 1,9 до 3,0". Версія для колеса найнера шириною від 1,9 до 2,2 важитиме 198 грамів, а тридюймова потягне всі 350. І це вага однієї вставки. Тобі ж два колеса?
Eliminator.показати
Зображення

Хоча на папері ідея і виглядає цікаво, вангую, що її спіткає доля "Елімінаторів".
XXI сторіччя. Ми все ще качаємо колеса насосом, а не стрибаємо по трейлу на антигравітонах. Роздрукуй портрет Джона Данлопа й повісь над своїм ліжком. Ти ще довго будеш казати йому "дякую".

Зображення
tumbleweed-092.tumblr.com


Повернутись до “Технозона”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей