Начерки з презентації Paul Lange

Будь-які "залізячні" питання
Аватар користувача
qweer
www.velodom.kiev.ua
Повідомлень: 308
З нами з: 26.3.10 19:47
Стать: чол
Звідки: Горловка

Начерки з презентації Paul Lange

Повідомлення qweer » 17.11.16 16:26

Невеликі начерки з презентації Paul Lange, яка пройшла 15 числа.
Морозний ранок, напівпорожнє метро, з ранку на лівий берег мало кто їде.
Туман підноситься над присипаним снігом, новим житловим об'єктом. Все власне як у класика, мороз і сонце, день чудовий.
ЗображенняЗображення
ЗображенняЗображення

Пустельний хол виставкового центру, охоронець в класичній робі, приблизно так, для мене, почалася презентація.
Я на подібного виду заході вперше, але в цілому нічого особливого не передбачається, сиди і слухай, тиняйся і розглядай, приблизно такий план дій.
Зал зі стендами, співробітники Пауланге Україна в синіх, кольору шимано, сорочках. Потихеньку зал наповнюється, можна безпосередньо перейти до ознайомлення з новинками японців, які вони привнесли в модельний 2017 рік. В цілому, для мене, думаю як і для багатьох, що знаходяться в залі, зміст презентації та технології, вже не у новину, так як на світовій сцені, про це, вже сказано як мінумум, квартал назад. Ми вже бачимо у каталогах велосипеди, торгових марок, які продаємо, з обладнанням нових або оновлених груп Shimano.
ЗображенняЗображення
ЗображенняЗображення
ЗображенняЗображення
Стисло.
Відома нам 11-рикова група Shimano XT dynasis ll, тепер стала Di, тобто електрична, особливих змін з кінця 2015 року, серія не зазнала, додалися манетки, контролери та й природно батареї і перемикачі з саленоідамі, від і інженерів країни сонця що сходить.
Нововведенням кінця цього року стала поява, SLX 7000 - групи, середнього ешалону, яка тепер11-рикова. Японці не можуть встояти під натиском американського Sram, та й не хочуть мабуть, і викочують цю групу, як прямий конкурент доступною Sram GX, з касетами для стандартних барабанів. Відходячи від теми, скажу, що не вважаю цю конкуренцію особливо сильною, тому що «сині» роблять з року в рік, приємнішим і доступнішим пропозиції, ніж «чорні» опоненти.
Детальніше.
Ви напевно знаходили огляди, про вихід нових компонентів 7000 групи, постараюся не набриднути вам сухими цифрами, просто розповім про свої враження.
Задній перемикач
ЗображенняЗображення
Зовні, суб'єктивно, він виглядає привабливіше ніж наприклад XT 8000, конструктивно всеаналогічно, матеріали трохи інші
Корпус муфти так само з пластику, як у старших братів, лапка натягу зі зміщенням і виконана з алюмінію, зворотна лапка, сталева, що притаманно всім моделям SLX.
Важіль муфти виконаний потворно з пластику, має невеликий люфт у вільному пололожені. Роліки - класичний жадібний варіант, нижній на втулці кочення, а верхній, швидше за все, як і у10-го 675 - точно такий саме, як і у Shimano Tourney. Природно, що він з високими зубами, для кращого утримування ланцюга при трясці, при їзді на малих зірках. Це безумовно корисно, так як маючи особистий досвід колгоспу десятірікового перемикача і 11-ової касети від Shimano. Без високих зубів та зміщення, на малих зірках на трясці, коється аби що.
Ємність 41 зуб, ну і природньо сумісний з новою, трошки химерною касетою 11-46. Для поціновувачів.
Вага цього дива 323 грами в варіанті з середньою лапкою.
Касета має три зірки на алюмінієвому павуці та інші насипом.
ЗображенняЗображення
Що, як і завжди приносить плюсик нашим хлопцям з японії, це коли ви зточите свою улюблену зірку у касеті, вам не доведеться купувати її цілком, ви можете купити просто зірку або кластер касети, той який у вас «стерся». На відміну від сороміцьких друзів ;)
Вага варіанту 11-40 - 467 грам, 11-42 - 491 грам - що майже дорівнює вагу кондового Деора 11-36 на 10 швидкостей. Радійте товариші, нова касета, з широким діапазоном, за прийнятні гроші.
Власникам алюмінієвих барабанів, мною не рекомендується.
Передній перемикач, має як універсальне підведення троса, зі старою конструкцією, так і нову, компактну і заявлену як більш надійну і точну систему важелів - Side swing. Така конструкція, дозволяє встановити будь-яку гуму в ваші рами, механізм тепер не буде перешкоджати покришці. Доступні варіанти різноманітними типами кріпленя.
Шатуни.
ЗображенняЗображення
Як я говорив раніше, напевно одне з самих великих моїх розчарувань у нововведеннях від Шимано. Як можна зробити новий дизайн, зменшити BCD, перекрутити з х-подібним павуком, тим самим відправивши всіх власників зірок, для стандартної чотирилапих системи до лісу. І не зробити їх легше, не зробити їх хоча б такими ж, як були 675, а зробити їх важче.
І прошу, не потрібно насипати про жорсткість, заради бога.
Вага з одношвидкісною зіркою на 30т - 699 грам, з чого випливає, що система грам на15-20 важче попередньої генерації.
За аналогії групам XTR і XT у шатунів є варіанти компоновки, з однією, двома, та пробачать боги 3 зірками. Що б напевно.
Єдиним доказом, для мене, купити нові шатуни з х-образним павуком - це магічні синглові зірки від Shimano, які покликані не лажати у багнюці, снігу, та інших ситуаціях, в яких класичний Narrow wide дає крен.
Перейдемо до манеток.
ЗображенняЗображення
Нажаль, крім дійсно ефектного дизайн, нічого привабливого. Класична картина. Наявність та відсутність індикатора FMрадіо, можливість монтажу манетки за допомогою уніфікованого кріплення Ispec 2, яке магічним чином, безумовно, є несумісним зі старими гальмівними ручками і навпаки, старі гальмівні, і не чули про Ispec 2. Ну це нормально. Придбайте собі надійні гальма або манетки, а потім почнете міксувати їх з новими продуктами. Ні ні, купи, купи ...
ЗображенняЗображення
ЗображенняЗображення
Гальма набули зовнішність подібну XTR 9000. Конструкція майстер-циліндра без доступу до мембрани безпосередньо, як це було в 675.
Важіль штампований, привід Servo Wave, аналогічний XT 785 або 8000. Раніше він був реалізован інакше. Додало це чогось, не знаю, працюють старі XT і SLX з різними приводами ідентично, думаю так буде і в цих.
Вага гальм версією без радіаторів з необрізаною гідролінією 271 грам, що на 10 грам легше гальм попередньої групи.
Необхідно не забути, про те, що, як і в 8000 XT у 7000SLX залишається група 10 швидкісної трансмісії, вона набула нового дизайну і дрібні технічні та косметичні доопрацювання.
В силу того, що я, зовсім не шоссер, мені не було особливо цікаво запам’ятовувати нововведення шоссейних групп. Безумовно, вони так само змінилися.
Стисло.
Dura ace оновили дизайн і не тільки. Розробили ще жорсткіші шатуни і ось вона фішка, яку я запам'ятав. Відтепер, в їх суперкрутий системі, схожою на зореліт USS Enterprise, є інтегрований поверметр. Власна, перша розробка Шимано. Вона повністю герметична, і о чудо, батарея так само. Вона, до речі, заряджається від магнітного зарядного пристрою. В голові народився мем, про те, як власники Samsung Note 7,не будуть купувати і заряджати поверметр, щоб його не рознесло як їх смартфон ... Жарт звичайно, повно пристроїв, які так заряджаються, вже давно.
Гідравліка та Shadow перемикачі в шосе, це не новина, але вони все допилюють та вдосконалюють. Молодці.
Показали, на відео звичайно, нові ротора з технологією Ice tech, в них відтепер немає офсету у алюмінієвого павука, все на одній лінії, краще відводить тепло від гальмівної поверхні, вища жорсткість, +100 до зовнішнього вигляду.
Багато оновлених компонентів, призначення яких мені відомо і зрозуміло, але байдуже і не цікаво. Таких, як наприклад кілька видів клінчерів, гірських, групових, розділочних.
Shimano «оптимізував» дуалконтроли, тепер візуально, усі варіанти, для дискової механіки, кліщів або дискової гідри, виглядає ідентично, щоб їх величність профіки, могли себе почувати комфортно, при зміні одного космолета на інший.
Цікавий для мене факт. Японці, заявили про те, що в їх нових, топових вілсетах Dura ace, храповик, має конструкцію Scilence, яку вони запатентували рік тому.
Храповик має кільця ретчета або вортекса, які кардинально відрізняються від звичних японцям собачок. «Черв'як» барабана підводить рухливе зубчасте кільце, до іншого, яке в свою чергу, відведено пружиною від зачеплення, контакту. Простіше кажучи, ми маємо кільця як у багатьох лідерів в цьому класі, але не маємо постійного контакту, що не дає жодного звуку, і теоретично, робить ресурс втулки набагато вище, ніж звичні нам контактні Вортекс.
Але найбільш інтригуюче, те, що ні на офіційному сайті, ні в каталозі 2017, які ми отримали на руки, не має жодної згадки про те, що ця, на мою скромну думку «принадність» відтепер живе в колесах Dura ace і ніби як XTR . Шта?
Зображення
Трохи не забув сказати, що, все плюшки, і до цього дня припудрені рівним відкаліброваним шаром, кульково-конусної насипу;)

Не дивлячись на те, що шосе не моє, перше фото зробив саме шосейного. На такий космічний предмет гріх очей не покласти.
ЗображенняЗображення
ЗображенняЗображення
Карбонова підошва, термоформованной устілка і вся тканина, два храповика Boa, ну і безумовно приголомшливий зовнішній вигляд.
У нових туфлях використовується технологія будови підошви S-phyre, підошва яка є одним цілим з підтримкою п’ятки. Як і завжди, легкість, жорсткість, функціональність, ергонормічность.
Матеріал велотуфлей, який, за відгуками людей, які катають в подібних, дуже швидко сохне, не насичується вологу, довго не втрачає форму.
Boa останнього покоління, зі сталевими тросами на верхніх моделях взуття.
На внутрішній поверхні взуття, там де знаходитися п'ята, розташований чіпкий метеріал, який запобігає вислизанню ноги при силовому педалюванні. Матеріал схожий на липучку веркро, за винятком того, що в одну сторону він м'який і оксамитовий, а проти шерсті, чіпляє капітально. Я вважаю, такого роду опція необхідна, так як туфлі мають низькопрофільну структуру і вислизання ноги, теоретично можливо. Прикро звичайно, що дана п'ята є тільки у топових туфель, але тут так би мовити нічому дивуватися. Як правило, усі виробники, передові технології застосовують у найдорожчому сегменті.
ЗображенняЗображення
Перейдемо до взуття МТВ
Оновлена серія ХС, ппродемонстровані дві моделі 7 і 9
ЗображенняЗображення
ЗображенняЗображення
ЗображенняЗображення
У ХС 9 впроваджені тіж самі технології, як і у топових шосейних RC9.
На підошві ми бачимо нанесене лого Michelin. Нібито Shimano нанесла спеціальний шар гуми, від виробника велосипедних і не тільки покришок, щоб збільшити зчеплення «в ці дні». (У складних умовах)
ЗображенняЗображення
2 застібки Boa на ХС 9 і одна на ХС7.
Пощастило, що всі представлені туфлі, на стенді, були як раз мого розміру. Природньо, цим було не розумно не скористатися.
Я поміряв ХС 7. Так як мої Шимани, потихеньку дохнуть, підбираю їм заміну до наступного сезону. Цікаво те, що перемірявши безліч взуття в Києві, нормально себе почувати зміг в тільки 2-3 варіантах велотуфель, в тому числі і від Shimano.
Сидить він добре, колодка, трохи завузька для мене, але не критично, шипи розташовані нормально по ширині, нога не підламується від ґрунтозачепів які вузько рорзташовані, як наприклад, було з Sidi.
Уразі скручування стопи, леска закрутки сковзає по лакованій поверхні боковин туфель і створюється враження, що права частина зміщується відносно лівої, як мінімум на сантиметр, здається, тому як так і є.
Зовнішність помітна, я б сказав пафосна. Ці туфлі, гадаю, не мають не єдиної претензії бути взуттям на кожен день. Так що, ситуація аналогічна як і з капцями S-wokrs, класні, красиві, дорогі, але не для мого стилю і характерності катання.
Другими я надів оновлену модель трейловой взуття з підошвою Torbal - МЕ5. Безумовно після ХС, вони значно комфортніше. Широка колодка, ступня в природній їй положенні, м'яка, важка, але чіпка підошва.
ЗображенняЗображення
ЗображенняЗображення
Нововведенням крім дизайну, стало те, що Shimano перенесли Баклю з бічної поверхні черевика на рухому шлею. Тим самим, убезпечивши механізм від можливого пошкодження під час «в'їзду в будівництво» і подарувавши одноруким велосипедистам, можливість застібати / розстібати храповик однією рукою.
На стенді була присутня нова ітерація культової моделі М200 - а саме ME9- повний фарш, тільки хардкор, тільки ендуро.
ЗображенняЗображення
ЗображенняЗображення
На них ми бачимо закриту шнуровану частину, шлеєю з липучкою велкро, «переїзд» Баклі, модну мішленівську гуму на підошві і неопренові комір, який запобігає потраплянню будь чого в туфель, окрім вашої стопи звичайно.
На презентації говорили багато, куди більше ніж я виклав, але дивлячись на многолітер які є вище і розуміючи, що большість до цього місця просто не дочитаю, вирішую закруглятися.
Після презентації були бесіди з приводу і без приводу, як власне і завжди.ЗображенняЗображення
За вікном пустельний виставковий комплекс, який чекає нашого візиту вже в наступному році на Байкекспо та Велобайку.
ЗображенняЗображення
Якщо щось забув, або неточно сказав, не моє напевно. Фото начебто і не на шатуни, але їх якість так собі. Отже, поціновувачам дзвінкої чіткості – проходити стороною :)

Дякую.

www.velodom.kiev.ua
Зображення

Аватар користувача
Велопортал
адміністратор конференції
адміністратор конференції
Повідомлень: 2949
З нами з: 2.12.13 10:01
Контактна інформація:

Re: Начерки з презентації Paul Lange

Повідомлення Велопортал » 20.11.16 05:09

Дякую! :good:
Зображення

Аватар користувача
vjqybrpfyzn
* * *
Повідомлень: 334
З нами з: 16.1.12 21:04
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Начерки з презентації Paul Lange

Повідомлення vjqybrpfyzn » 20.11.16 21:45

Отличный обзор. Жаль только, что стенду Pro уделили мало внимания ;)

Аватар користувача
qweer
www.velodom.kiev.ua
Повідомлень: 308
З нами з: 26.3.10 19:47
Стать: чол
Звідки: Горловка

Re: Начерки з презентації Paul Lange

Повідомлення qweer » 21.11.16 14:23

vjqybrpfyzn, честно сказать, я вообще ему внимание не уделил, посмотрел вскользь, висят уныло рули и выноса Atherton Star Series, с расцветками GT, когда они два года за Trek выступают. Окинул взглядом инструмент, и понял, что ничего нового не презентовали...
Зображення

Аватар користувача
Cheshire Cat
* * *
Повідомлень: 211
З нами з: 28.4.16 16:00
Skype: natka_485
Стать: жін
Звідки: Хмельницкий

Re: Начерки з презентації Paul Lange

Повідомлення Cheshire Cat » 21.11.16 15:48

Очень здорово и подробно расписано.
Было интересно прочесть.

Единственное "но": местами суржик и коверканье иностранных слов цепляет и отвлекает от познавания нового и интересного. Но это не критично *oops*
I'm not crazy, my reality is just different from yours... (c)

Аватар користувача
qweer
www.velodom.kiev.ua
Повідомлень: 308
З нами з: 26.3.10 19:47
Стать: чол
Звідки: Горловка

Re: Начерки з презентації Paul Lange

Повідомлення qweer » 21.11.16 16:54

Cheshire Cat, суржик он такой :)
Спасибо
Зображення

Аватар користувача
qweer
www.velodom.kiev.ua
Повідомлень: 308
З нами з: 26.3.10 19:47
Стать: чол
Звідки: Горловка

Re: Начерки з презентації Paul Lange

Повідомлення qweer » 21.11.16 19:19

Гортаючи офіційні каталог компонентів, я побачив для себе цікаву річ. У гуппі SLX 7000, синглова шиманівська зірка під х-образний павук, але стоп, що це.

Як так, Shimano зробило Narrow Wide?, вони ж два роки гнули політику, мовляв ні, вони (NW) погано працюють, наша плоска зірка з квадратним профілем, працює краще за все. І тут на тобі...

Цікаво, можливо нову зірку привели сюди з електобайків, так ні, я гдав там немає таких розмірів, та й група окремо у Шимани з'явилася в 2017 році для елекроєндуро. Подивившись далі, я зрозумів, що не помиляюся.

Ось і думай
Звична XT
Зображення
Зображення
(SHIMANO XT Chainring SM-CRM80)


2017 року Зображення
Зображення
(SHIMANO SLX Chainring SM-CRM70)

Група Е8000
Зображення
Перегорнувши сторінку ми бачимо, шо у цієї трансмісії є 34т - 38т, вгамовувач ланцюга, шатуни, електроніка та манетка, батарея, та, що звісно природньо для елоктрогруппи - двигун :)

РS: радіють усі, з кого сиплиться труха, бо їм тепер, не треба крутити вгору... жартую ;)
Зображення


Повернутись до “Технозона”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 6 гостей