а до чого тут дх? Там споконвіків було 50/50 .
Я про шноссе
а за півроку купив контакти і нормально відкатав нелегкі 180 км відселеним Поліссям
І так. Це я капнула (С)
а до чого тут дх? Там споконвіків було 50/50 .
Момент зрушіння на велосипеді дуже повільний. Миттєвий старт з місця будь-який велосипедист на будь-якій передачі програє бігуну. Коли момент зрушіння подолано і велосипед починає набирати хід, немає жодної різниці — на топталках ти, в контактах, чи в тукліпсах. Жодна з цих систем не має значної переваги над іншою. Все, що контакти роблять корисного — дозволяють досягати тієї ж швидкості (беріть будь-яку для прикладу) на легших передачах. Теоретично, прискорюватись на ломових передачах, як це роблю я на топталках, можна трохи ефективніше в контактах, проте сама їх парадигма працює проти них під час виконання потужного штриху вниз. Коли топталки дозволяють нозі ковзати по платформі і таким чином знаходити найзручніше положення (так, правильно, випереджаю вашу думку: втрачаючи потужність), жорстке закріплення туфля змушує стопу ковзати всередині взуття, носок упирається в стінку і ви маєте криваві мозолі. Оскільки нікому цей мазохізм не потрібний, контактники їздять на легших передачах, одночасно рятуючи колінні суглоби від перенавантаження.
Вероятный диалог:Весной попал в ДТП, никаких вопросов, относительно контактов, ни у кого даже не возникло, хотя с чего бы
В туклипсах необходимости переобуваться нет. Если что.Причина не катать в контактах(ну кроме случайных вбросов типа "я не люблю" "считаю так хуже" которые 0.01%) собственно озвучена - необходимость переобуватся.
Не всё так страшно. :)Но реальность печальна: "ТОПТАЛКИ ИЛИ СМЕЕЕЕЕЕЕРТЬ!!!!"
Зато в туклипсах очень часто есть необходимость "накрыватьсяВ туклипсах необходимости переобуваться нет. Если что.
ПрикольноЯ поднял старый холивор только в ответ на утверждение, что с контактными педалями разгон быстрее. Не-а. Что с контактами, что на топталках разгон будет сравнимый.
By design. Це зроблено спеціально, щоб нога вистібнулась при падінні. Спортивні тукліпси під шип типу Shimano 600 PD-6207 і Dura Ace PD-7400 програли ринок саме через це: в них нога була закріплена намертво. Про наслідки від падіння натякати не буду. Потім Shimano зробили контактні педалі під систему SPD-R з надміцною пружиною для професіонального використання. Пружина була настільки жорстка, що спортсмени весь час жалілись через біль в коленях — настільки важко було встібнутись в них і вистібнутись. Теж відійшли в історію.Цікаво, а чому тоді саме при жорстких прискореннях контакти від’єднуються при слабозакручених пружинах?
На легших передачах на високому каденсі нога не ковзає по педалі, тому ти не втрачаєш енергію. На дуже високому каденсі на великій швидкості в тебе майже немає такого поняття як "стеля" — коли через велику кількість обертів на хвилину ти втрачаєш зчеплення з педалями і ефективно крутити стає неможливо. Ось чому топтальники надають перевагу великим зіркам системи і важким передачам. З контактами при певних навичках можна викрутити >200 обертів на короткий час.А ще цікаво почути навіщо взагалі використовують контакти?
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 14 гостей